abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 mei 2006 @ 21:29:30 #2
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37467344
GVD @#$%&^*()!!Hoe flik je dat zo snel......
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_37467368
Niet alleen SF kan knippen en plakken
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 1 mei 2006 @ 21:31:05 #5
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37467389
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:21 schreef Royal_Flush het volgende:
Ik heb net nog alle drafts bekeken en ik moet zeggen dat de Browns toch wel goed gedraft hebben.Zoals verwacht(Romeo Crennel-style) vooral defensief georienteerd en allemaal passen ze in hun 3-4 defense.Dat word leuk volgend jaar...

Ik vond Chicago's draft wel leuk.4 vd eerste 5 picks on defense.Leek me toch niet hun zwakste punt vorig jaar.....
De defensive picks van Chicago waren inderdaad verbazingwekkend... Daar mag wel wat aan de offense gedaan worden. De playoffs gingen overigens op de defense verloren vorig jaar...
pi_37467457
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:31 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

De defensive picks van Chicago waren inderdaad verbazingwekkend... Daar mag wel wat aan de offense gedaan worden. De playoffs gingen overigens op de defense verloren vorig jaar...
Och Grossman is weer beter dus wat ze hebben ze nog nodig op de offense in Chicago
pi_37467491
Benson doet weer mee toch?
Let the season begin!
pi_37467569
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:34 schreef Bendoverp het volgende:
Benson doet weer mee toch?
Backup ja, Jones blijft de starter.
  maandag 1 mei 2006 @ 21:39:49 #9
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37467648
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:33 schreef Guard het volgende:

[..]

Och Grossman is weer beter dus wat ze hebben ze nog nodig op de offense in Chicago
Een echte quarterback... Grossman is nou niet geweldig...
pi_37467668
Omar Jacobs,die gisteren door de Steelers in de 5de ronde werd gedraft:

"I thought me and Matt(Leinart) were the top 2 QB's in this years draft...."

Zelfvertrouwen is goed,maar dit is 'n beetje té...

Steelers hebben nou trouwens 3 MAC QB's(Big Ben,Batch,Jacobs)
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
  maandag 1 mei 2006 @ 21:41:11 #11
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37467706
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:40 schreef Royal_Flush het volgende:
Omar Jacobs,die gisteren door de Steelers in de 5de ronde werd gedraft:

"I thought me and Matt(Leinart) were the top 2 QB's in this years draft...."

Zelfvertrouwen is goed,maar dit is 'n beetje té...

Steelers hebben nou trouwens 3 MAC QB's(Big Ben,Batch,Jacobs)
Omar Jacobs??? Wtf... nooit van gehoord... die gast kan zo met idols meedoen...

zelfoverschatting
pi_37467715
The top 2 overrated?
Let the season begin!
  maandag 1 mei 2006 @ 21:45:29 #13
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37467907
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:41 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Omar Jacobs??? Wtf... nooit van gehoord... die gast kan zo met idols meedoen...

zelfoverschatting
Ik kende 'm ook niet.

In 2004 gooide hij bij Bowling Green 41 TD-4 INT-4302 yd total offense

Maar ja,that was college....
pi_37467927
Brody Croyle is naar KC gegaan.
Let the season begin!
  maandag 1 mei 2006 @ 21:47:43 #16
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37467965
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:46 schreef Royal_Flush het volgende:

[..]

Ik kende 'm ook niet.

In 2004 gooide hij bij Bowling Green 41 TD-4 INT-4302 yd total offense

Maar ja,that was college....
Zijn wel erg mooie cijfers. Geweldige TD-INT ratio!!! Wat voor niveau was dat dan? Met zulke cijfers begin ik altijd een beetje te twijfelen.
pi_37467997
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:47 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Zijn wel erg mooie cijfers. Geweldige TD-INT ratio!!! Wat voor niveau was dat dan? Met zulke cijfers begin ik altijd een beetje te twijfelen.
Division 1-A
  maandag 1 mei 2006 @ 21:49:00 #18
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37468006
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:46 schreef Bendoverp het volgende:
Brody Croyle is naar KC gegaan.
Hmmm... geen slechte plek... Als je een Larry Johnson achter je hebt staan. KC heeft vaak een goede O-line (wel oud nu) en heb niet opgelet wat ze tijdens de draft hebben gedaan. Maar O-line is vaak ook goede coaching en dat zit bij de Chiefs wel goed.
pi_37468072
Edwards (ex Jets) zit er nu toch.
Let the season begin!
  maandag 1 mei 2006 @ 21:52:00 #20
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37468141
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:50 schreef Bendoverp het volgende:
Edwards (ex Jets) zit er nu toch.
Ik bedoelde de O-line coaching.
pi_37468302
Oh zo.
Let the season begin!
pi_37468431
The NY Giants sign George Mason star Jai Lewis.He helped the Patriots reach this years Final Four.He scored 20 points in the upset win over Connecticut in the regional final.

Opmerkelijk,aangezien hij sinds high school(!) geen football meer heeft gespeeld...
pi_37468558
Panthers hebben QB Basenez (North Westeren) opgepickt als UDFA...
Hopen dat ie het niet haalt, want dat zou betekenen dat LeFors eruit ligt...
pi_37468709
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:58 schreef Royal_Flush het volgende:
The NY Giants sign George Mason star Jai Lewis.He helped the Patriots reach this years Final Four.He scored 20 points in the upset win over Connecticut in the regional final.

Opmerkelijk,aangezien hij sinds high school(!) geen football meer heeft gespeeld...
Rams do one better:
Former Uconn bbplayer Ed Nelson.
Nelson, a 6-foot-8, 265-pound senior power forward, hasn't played football since his freshman year of high school
pi_37468755
Wat gaan die topics hard zeg, is gewoon niet bij te houden...

Zoals verwacht hebben de Bucs zwaar gegokt op de O-line. Dat moest ook wel na al die jaren. Hoop dat Kenyatta Walker eens oprot. Die kan alleen maar penalties veroorzaken.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_37468788
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:05 schreef Guard het volgende:

[..]

Rams do one better:
Former Uconn bbplayer Ed Nelson.
Nelson, a 6-foot-8, 265-pound senior power forward, hasn't played football since his freshman year of high school
WTF
pi_37468856
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef jde_kok het volgende:

Zoals verwacht hebben de Bucs zwaar gegokt op de O-line. Dat moest ook wel na al die jaren. Hoop dat Kenyatta Walker eens oprot. Die kan alleen maar penalties veroorzaken.
Football blijft 'n populaire sport.Zelfs als de competitie al voorbij is....

I can't wait till the new season begins....
pi_37468921
Fuck man. Nog 4 maanden wachten.
Let the season begin!
pi_37468926
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef Royal_Flush het volgende:

[..]

Football blijft 'n populaire sport.Zelfs als de competitie al voorbij is....

I can't wait till the new season begins....
Als ik tegen die tijd eindelijk NASN heb...
Dan ga ik maar standaard maandagmorgen vrij nemen
  maandag 1 mei 2006 @ 22:25:07 #30
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37469599
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef jde_kok het volgende:
Ik moet toch op een of andere manier aan m'n 1000+ posts per maand komen...
pi_37470174
Op werk/school internet hebben is ook goed om je post count bij te houden .
Let the season begin!
pi_37470349
Als je mensen moet inwerken komt het er niet van. Daarbij is het FOK forum geblocked op mijn werk. Alleen daar heb ik inmiddels wat op gevonden.

Wat vinden jullie van de draft van de Bucs?
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_37470457
Weet niks van de Bucs. Denk wel dat je rivaal Panthers het goed hebben gedaan.
Let the season begin!
pi_37470710
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:37 schreef jde_kok het volgende:
Als je mensen moet inwerken komt het er niet van. Daarbij is het FOK forum geblocked op mijn werk. Alleen daar heb ik inmiddels wat op gevonden.

Hun firstrounder vond ik wat verrassend, niet zozeer dat het O-line was, meer dat het Davin is geworden. Waarom wordt hij trouwens een guard en geen tackle, hij was toch tackle in college?
Stoval, Williams en Massaquoi als passreceivers zijn geen slechte keuzes (maar waarom twee TE's, hadden ze er geen meer in Tampa?)
pi_37470767
Stoval is wel een nette receiver met goede handen.
Let the season begin!
  maandag 1 mei 2006 @ 22:47:25 #36
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37470893
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:37 schreef jde_kok het volgende:

Ehm... inwerken... "kijk hier is een pc... doe je ding... ik moet nu even fok!ken"...
pi_37470941
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:39 schreef Bendoverp het volgende:
Weet niks van de Bucs. Denk wel dat je rivaal Panthers het goed hebben gedaan.
Denk sowieso dat de NFC South weer een stuk beter is geworden, Falcons hebben nu een awesome depth op de QB position met Vick, Schaub en Shockley. Jerious Norwood past ook prima in hun rushing offense. Wel jammer dat ze maar vijf picks hadden, weinig kans om iets aan de defense te doen.

Saints hadden een prima eerste en tweede ronde, daarna weet ik het niet...

pi_37471015
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:34 schreef Bendoverp het volgende:
Op werk/school internet hebben is ook goed om je post count bij te houden .
Vooral als je de hele dag betaald wordt om achter een pc te zitten en wachten tot het fout gaat (maar overdag posten jullie niet veel hoor, dat kan veel beter )
  maandag 1 mei 2006 @ 22:51:16 #39
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37471105
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:48 schreef Guard het volgende:

[..]

Denk sowieso dat de NFC South weer een stuk beter is geworden, Falcons hebben nu een awesome depth op de QB position met Vick, Schaub en Shockley. Jerious Norwood past ook prima in hun rushing offense. Wel jammer dat ze maar vijf picks hadden, weinig kans om iets aan de defense te doen.

Saints hadden een prima eerste en tweede ronde, daarna weet ik het niet...
Falcons hebben wel depth, maar ik denk toch dat Vick daar gewoon blijft aanmodderen hoor. Dat contract van hem verplicht het team daar bijna toe en Vick zal het echt willen aanpassen. Elk team met een goede rush defense zal in de post season weinig last hebben van de Falcons.
pi_37471243
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:51 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]
Elk team met een goede rush defense zal in de post season weinig last hebben van de Falcons.
Als ze daar al komen...
Geen makkelijk schema...
  maandag 1 mei 2006 @ 22:58:15 #41
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37471450
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:54 schreef Guard het volgende:

[..]

Als ze daar al komen...
Geen makkelijk schema...
Ik bedoel gewoon in theorie. Falcons hebben een lastig schema (gebaseerd op de records van vorig jaar)?
pi_37471516
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:43 schreef Guard het volgende:

[..]

Hun firstrounder vond ik wat verrassend, niet zozeer dat het O-line was, meer dat het Davin is geworden. Waarom wordt hij trouwens een guard en geen tackle, hij was toch tackle in college?
Stoval, Williams en Massaquoi als passreceivers zijn geen slechte keuzes (maar waarom twee TE's, hadden ze er geen meer in Tampa?)
Tampa Bay had vorig jaar toch ook al Alex Smith gedraft?Vind 'm geen slechte speler.Volgens mij speelt gool old Dave Moore ook nog bij TB....
  maandag 1 mei 2006 @ 23:03:26 #43
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37471727
De draft van de Redskins was wel geweldig!! Hoeveel hebben ze gedraft? 3 spelers of zo? Oh wacht:

Geen 1st rounder, geen 3rd of 4th rounders...

2nd Round-Rocky McIntosh LB (Miami)-Gibbs loves him... vanwege de naam...
5th Round-Anthony Montgomery DL (Minnesota)
6h Round-Reed Doughty FS (North Colorado)
6th Round-Kedric Golston DL (Georgia)
7th Round-Keli Liftou OL (Arizona)
7th Round-Kevin Simon LB (Tennesee)
pi_37471805
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:58 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ik bedoel gewoon in theorie. Falcons hebben een lastig schema (gebaseerd op de records van vorig jaar)?
De NFC South speelt komend jaar tegen AFC North en de NFC East. Dat zijn divisions gevuld met redelijk sterke tot sterke teams (misschien de Ravens niet echt)
Het record van vorig jaar heeft er weinig mee te maken, door hun record spelen ze tegen de Lions en Cardinals... niet de lastigste teams die ze tegen krijgen
pi_37471850
Dat zeiden ze serieus over Rocky ja .
En om hem te kunnen picken hebben veel picks opgegeven.
Let the season begin!
  maandag 1 mei 2006 @ 23:08:58 #46
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37471998
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:05 schreef Guard het volgende:

[..]

De NFC South speelt komend jaar tegen AFC North en de NFC East. Dat zijn divisions gevuld met redelijk sterke tot sterke teams (misschien de Ravens niet echt)
Het record van vorig jaar heeft er weinig mee te maken, door hun record spelen ze tegen de Lions en Cardinals... niet de lastigste teams die ze tegen krijgen
Ik bedoel het gecombineerde record van de tegenstanders dat is gebaseerd op vorig qua (qua weging van sterkte van de schedule).

Lions kan inderdaad niet lastig zijn. Cardinals lijkt me dit jaar wel interessant. Vorig jaar waren ze echt laatste in álle rushing categories. dat moet met james toch echt iets anders worden, ondanks de O-line. Ik verwacht geen wonderen, maar Edge is wel wat anders dan Shipp.
pi_37472099
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:03 schreef ScienceFriction het volgende:
De draft van de Redskins was wel geweldig!! Hoeveel hebben ze gedraft? 3 spelers of zo? Oh wacht:

Redskins, heb ik helemaal niets mee, weer zo'n team met een gammele QB situation (Campbell is misschien nog wel de meest getalenteerde die ze hebben) en een defense die net niet consistent genoeg is om het gebrek aan aanval te verbloemen.
Zegt genoeg hoeveel ze in de FA hebben moeten doen om er nog iets van te maken..

Oh ja en Opa Gibbs moet met pensioen, maar dat had ik al eens gezegd geloof ik
pi_37472134
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:03 schreef ScienceFriction het volgende:

2nd Round-Rocky McIntosh LB (Miami)-Gibbs loves him... vanwege de naam...
5th Round-Anthony Montgomery DL (Minnesota)
6h Round-Reed Doughty FS (North Colorado)
6th Round-Kedric Golston DL (Georgia)
7th Round-Keli Liftou OL (Arizona)
7th Round-Kevin Simon LB (Tennesee)
Tja,als je je first round pick trade voor Jason Campell....
  maandag 1 mei 2006 @ 23:13:51 #49
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37472216
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:11 schreef Guard het volgende:

[..]

Redskins, heb ik helemaal niets mee, weer zo'n team met een gammele QB situation (Campbell is misschien nog wel de meest getalenteerde die ze hebben) en een defense die net niet consistent genoeg is om het gebrek aan aanval te verbloemen.
Zegt genoeg hoeveel ze in de FA hebben moeten doen om er nog iets van te maken..

Oh ja en Opa Gibbs moet met pensioen, maar dat had ik al eens gezegd geloof ik
Redskins doen volgens mij bijna nooit iets met de draft.Hier en daar een speler en verder een FA spending spree... Tsja... 't is maar hoe je denkt dat je een team wilt opbouwen. Als je kijkt naar de Steelers vorig jaar dan komt volgens mij iets van 80% via de draft...
pi_37472299
Ik wist dat Michael Robinson veel kan(QB/WR/Returns),maar RB?Dat doet Randle El hem zelfs niet na....
pi_37472374
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:08 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Lions kan inderdaad niet lastig zijn. Cardinals lijkt me dit jaar wel interessant. Vorig jaar waren ze echt laatste in álle rushing categories. dat moet met james toch echt iets anders worden, ondanks de O-line. Ik verwacht geen wonderen, maar Edge is wel wat anders dan Shipp.
Denk ook dat de losing record van de Cardinals van vorig jaar gekomen is doordat ze eigenlijk alleen een passing game hadden en dus nauwelijks in control of the clock waren. Ook het gebrek aan een red-zone offense is daar natuurlijk debet aan, een FG iedere keer is wel leuk voor Rackers, maar daar win je geen wedstrijden mee. Nu hebben ze in ieder geval een rushing attack voor in de red zone.
En als je maar genoeg tijd krijgt tegen de Cards defense kun je wel genoeg punten scoren en wachten tot Warner een INT gooit of fumbled op de zoveelste sack
pi_37472410
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:15 schreef Royal_Flush het volgende:
Ik wist dat Michael Robinson veel kan(QB/WR/Returns),maar RB?Dat doet Randle El hem zelfs niet na....
Geloof dat hij bij Penn begonnen is als RB...
  maandag 1 mei 2006 @ 23:21:29 #53
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37472577
The Titans hebben nu dus Vince Young en LenDale White... Ik ben vrij zeker dat White een erg goede bruising back kan worden als ik kijk naar de wedstrijden van USC. Zijn weight issues etc... tsja... Verder volgens mij wel een geschikte kerel.

Titans in elk geval 2 spelers die erg speelden in de Rose bowl.
  maandag 1 mei 2006 @ 23:25:00 #54
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_37472718
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:43 schreef Guard het volgende:
Jewel maar geen Depth meer. Naast de starters Alex Smith en Becht alleen de oude long snapper Dave Moore die ook TE speelt. De depth daaronder is allemaal weggekaapt of weg laten gaan. Zat opzich nog iemand met potentie bij: Will Heller maar die is naar de Seahawks. Denk niet dat hier echt een gem tussen zit maar je hebt gewoon wat backups nodig en mensen voor multiple TE sets ook al weet iedereen dat de bal naar Smith gaat als het een pass wordt.

CB Zemaitis, Alan is nog een andere goede pick van de bucs lijkt een goede cover2 corner die ook op de 1st dag had weg kunnen gaan volgens sommigen. Hadden ze ook wel nodig wat depth in de corner department en maybe a successor to Ronde Barber or Brian Kelly?

Davin was guard maar is in zn senior year naar left tackle verplaatst maar daar was hij iets minder uitblinkend maar nog steeds degelijk. Was een beetje een reach maar was nooit tot laag in de 2 blijven hangen dus als ze geen goede trade down konden bewerkstelligen was dit de beste optie. Low round picks hadden ze toch al genoeg.

Verder hebben ze (OT) Trueblood boven Winston gekozen dat was enigsins verrassend, volgens mij wouden ze eigenlijk Withworth hebben maar die viel niet. Trueblood heeft wel Mario Williams geowned tijdens de senior bowl, en tijdens het seizoen getrained met Kiwanuka, volgens de scouting reports. Hij is vooral erg groot. 6-8, 316.

En ze hebben natuurlijk the next Tom Brady met Bruce Gradkowski gepicked

[ Bericht 0% gewijzigd door DaMayan op 01-05-2006 23:30:17 ]
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_37472793
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef ScienceFriction het volgende:
The Titans hebben nu dus Vince Young en LenDale White... Ik ben vrij zeker dat White een erg goede bruising back kan worden als ik kijk naar de wedstrijden van USC. Zijn weight issues etc... tsja... Verder volgens mij wel een geschikte kerel.

In totaal 17 spelers die speelden in de Rose Bowl zijn gedraft dit jaar(11 USC/6 Texas)...
pi_37472912
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef ScienceFriction het volgende:

Titans hebben het goed gedaan, maar ben benieuwd naar de RB situatie en de ontwikkeling daarin: Brown, Henry, Payton en White lijkt me wat veel van het goede. Ben bang dat Payton het veld moet ruimen.
De Titans hebben al een ideetje wat McNair gaat doen wanneer ze cutten of traden

Krantenjongen
pi_37473349
KRantenjongen zonder wijk...
Let the season begin!
pi_37473574
Maar voor bruising back moet je hard zijn (gespierd, weining vet) en White moet echt hard werken om niet meer zacht te zijn.
Let the season begin!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:00:50 #59
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_37474208
Lendale white te dik? We hebben het toch ook nooit gehad over de bierbuik van Jerome Bettis
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_37474633
quote:
Tampa Bay had vorig jaar toch ook al Alex Smith gedraft?Vind 'm geen slechte speler.Volgens mij speelt gool old Dave Moore ook nog bij TB....
Smith is vorig jaar gedraft idd. Die doet het ook gewoon goed, snap ook niet wat ze nou met 2 TE's moeten maar ja. Wat wil je met 3 7e ronde picks...

Dave Moore is er gewoon als long snapper. Verder doet hij ook niet meer al te veel.
Fok! NFL MVP 2020
pi_37474733
DaMayan, dank je wel voor je analyse. Weet ik weer iets meer!
Fok! NFL MVP 2020
  dinsdag 2 mei 2006 @ 09:13:58 #62
144340 Maleficium
Daddy Cool
pi_37478680
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:11 schreef Guard het volgende:

[..]

Als ik tegen die tijd eindelijk NASN heb...
Ik heb op een Admirals forum gelezen dat de uiterlijke doorgeefdatum 1 mei 2006 zou zijn; mag ik daaruit concluderen dat Essent zijn woord niet is nagekomen? (niet dat dat mij verbaast overigens)
Essent begint internet: ik één van de eersten, het was om te janken
Essent begint telefonie: ik één van de eersten, het was nog veel erger dan met internet
Essent gaat NASN doorgeven: ik besluit nu eens niet één van de eersten te zijn en helaas is dit terecht....
Laat je het weten als Essent eindelijk NASN gaat doorgeven...... haal ik dezelfde dag nog een decoder....lekker Arena Football kijken
Come get some!
-
pi_37483804
Dan gaat het met UPC gelukkig niet iets beter.
Wij krijgen elke maand een verschillende zender op proef uit het digitale pakket.
Hopelijk doen ze dat met NASN in het najaar .
Let the season begin!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:41:08 #64
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_37484205
Die 2 euro per maand betaal ik wel hoor, voor NASN alleen al..
pi_37485180
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:26 schreef Bendoverp het volgende:
Dan gaat het met UPC gelukkig niet iets beter.
Wij krijgen elke maand een verschillende zender op proef uit het digitale pakket.
Hopelijk doen ze dat met NASN in het najaar .
UPC heeft NASN al afgelopen najaar een maand lang in de preview gehad. (ouders hebben UPC, en plots was ik op zondagavond bij mijn ouders )
pi_37488738
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 09:13 schreef Maleficium het volgende:

[..]

Ik heb op een Admirals forum gelezen dat de uiterlijke doorgeefdatum 1 mei 2006 zou zijn; mag ik daaruit concluderen dat Essent zijn woord niet is nagekomen? (niet dat dat mij verbaast overigens)
Essent begint internet: ik één van de eersten, het was om te janken
Essent begint telefonie: ik één van de eersten, het was nog veel erger dan met internet
Essent gaat NASN doorgeven: ik besluit nu eens niet één van de eersten te zijn en helaas is dit terecht....
Laat je het weten als Essent eindelijk NASN gaat doorgeven...... haal ik dezelfde dag nog een decoder....lekker Arena Football kijken
Weer een reactie van @home van het admirals forum weten te plukken:
quote:
Onze excuses voor het ongemak. De twee nieuwe zender NASN en NOS nieuws zijn vanaf 8 mei 2006 beschikbaar. Het kan zijn dat er een aantal zenders opgeschoven worden van kanaal naar kanaal.
Ik wil niet te vroeg juichen maar ze gaan nu al datums noemen ipv maanden... het wordt nog wel eens wat...
pi_37489805
Rams sign Denzel Washington's son,John David Washington,a 5-10 200-pound RB.He ran for 1198 yd(5.6-yd avg)-9 TD for Division II Morehouse College....

Wanneer komt de film?
pi_37517320
The governator wil graag twee teams in L.A. Zijn er binnenkort weer verkiezingen of zo?

Las Vegas wil graag praten met de Chargers over relocation, maar mogen tot 1 jan 2007 dat niet doen. Tot die tijd hebben de chargers om een nieuwe plek voor een stadion te vinden in San Diego County.

woensdag 3 mei 2006 @ 18:24:10 #69
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37517535
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 18:13 schreef Guard het volgende:
The governator wil graag twee teams in L.A. Zijn er binnenkort weer verkiezingen of zo?

Las Vegas wil graag praten met de Chargers over relocation, maar mogen tot 1 jan 2007 dat niet doen. Tot die tijd hebben de chargers om een nieuwe plek voor een stadion te vinden in San Diego County.
Goed plan New York heeft er ook 2, dus LA kan niet achter blijven?
pi_37517709
Zal je blij mee zijn als je in San Diego woont...
Fok! NFL MVP 2020
pi_37518324
Paris hilton een footballvrouw?
quote:
In a Hollywood bombshell with a Sin City twist, Paris Hilton and Heisman Trophy winner Matt Leinart went public Tuesday with their romance in Las Vegas.
-- Las Vegas Review-Journal
Let the season begin!
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:21:11 #72
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37519097
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 18:56 schreef Bendoverp het volgende:
Paris hilton een footballvrouw?
[..]
is Leinart niet stiekem een Griek? Leinartopoulis? Hilton heeft toch alleen romances met Grieken?
pi_37519468
Leinart is geen grieke naam. http://www.ancestry.com/learn/facts/Fact.aspx?fid=10&yr=0&ln=Leinart
Misschien zijn moeder is Griek?
Let the season begin!
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:36:48 #74
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37519499
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 19:35 schreef Bendoverp het volgende:
Leinart is geen grieke naam. http://www.ancestry.com/learn/facts/Fact.aspx?fid=10&yr=0&ln=Leinart
Misschien zijn moeder is Griek?
Ik was de PI vergeten, but obviously was het natuurlijk sarcastisch bedoeld... Ik denk wel dat Paris dol is op ball room dancing...
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:40:46 #75
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37519635
Ja duhh.

Maar zou leuk als hij nog echt Griekse wortels had.
Let the season begin!
  woensdag 3 mei 2006 @ 20:47:58 #77
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_37522384
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 19:21 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

is Leinart niet stiekem een Griek? Leinartopoulis? Hilton heeft toch alleen romances met Grieken?
Hij was wel een Trojan
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_37523542
quote:
SI.com’s On Campus section is reporting that Matt Leinart was recently spotted hanging and “canoodling” with Paris Hilton. I’m not sure what “canoodling” means, but if you do it with Paris Hilton, you should probably take a trip to the free clinic afterwards.

Now, who knows how much of this is true, or what Leinart and Paris were actually doing… but if he’s romantically involved with her at all, that’s not good news. His agent has to step in here… there’s a reason Brian Urlacher got rid of her so quickly. By the way, do they check for STDs at the combine?

I wouldn’t care if Vince Young got a negative 7 on the Wonderlic, needed a golf cart to finish his 40-yard dash, and hired Ryan Leaf as his career advisor, I’d still take him over anyone dating Paris Hilton. You just don’t want a quarterback with gonorrhea.

And if you’re Matt Leinart, why bother? There are few women aren’t earth who wouldn’t make their ass readily available to Matt Leinart if he so desired. You don’t need this. You can choose from plenty of women out there who have not made a career out of sucking cock for night-vision cameras. That seems like the better option.
pi_37524126
Free clinic .. STDs as the combine ... QB with gonorrhea

Let the season begin!
  woensdag 3 mei 2006 @ 21:28:13 #80
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_37524171
  woensdag 3 mei 2006 @ 21:40:05 #81
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37524624
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef Bendoverp het volgende:
Free clinic .. STDs as the combine ... QB with gonorrhea

Geeft de term "under center" een heel andere lading
pi_37524917
Misschien komen er wel mooie highlight reels opgenomen met nachtcamera's .
Let the season begin!
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:50:54 #83
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_37527548
Hilton is volgens mij ook eens gespot met Brian Urlacher

Brady en Boller zijn een keer gespot met Tara Reid
pi_37528977
hij heeft een een kans
quote:
Wed, 3 May 2006 09:30:36 -0700

Randy Lange, of the Bergen Record, reports the New York Jets have reportedly signed undrafted rookie free agent TE Brian Watje (San Jose State). Terms of the deal were not disclosed.
pi_37529959
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:50 schreef Terreros85 het volgende:
Hilton is volgens mij ook eens gespot met Brian Urlacher

Brady en Boller zijn een keer gespot met Tara Reid
Dan is Tara Reid wel beter. Maar Brady is toch al verloofd met een model?

Gelukkig voor Bryan Watje. Wat is er gebeurd met de andere All Name rookies?
Let the season begin!
  woensdag 3 mei 2006 @ 23:57:17 #86
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37530102
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 23:53 schreef Bendoverp het volgende:

[..]

Verloofd weet ik niet, maar wel een lekkere chick, Bridget Moynahen:
pi_37530199
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 23:53 schreef Bendoverp het volgende:

[..]

Tara is nauwelijks beter dan Paris imo
quote:
Bullocks heeft een goede kans om een starter te worden bij de Lions las ik ergens...
pi_37530650
On a sidenote: Tara Reid heeft nog enige acteertalent.
Paris HIlton, tja ...

Nice voor Bullocks.
Let the season begin!
  donderdag 4 mei 2006 @ 00:16:11 #89
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37530702
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 00:14 schreef Bendoverp het volgende:
On a sidenote: Tara Reid heeft nog enige acteertalent.
Van Wilder
pi_37531075
Let the season begin!
  donderdag 4 mei 2006 @ 00:30:50 #91
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37531261
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 00:25 schreef Bendoverp het volgende:
Van een grote fan van Jason Allen.

http://www.youtube.com/watch?v=U0f8e8cscO8&search=jason%20allen
Damn, die wordt even makkelijk naar de grond gewerkt... whehehe... Lekkere defensive player...
pi_37531319
Er zijn al mooie filmpjes van Maroney te vinden; mooie burst heeft hij.

En die twee challenges (obstacle course en ballen vangen) van Chad Jackson is knap.

Staan allebei op Youtube.
Let the season begin!
pi_37531552
nou dan ik ook maar even schaamteloos "onze" nieuwe RB hypen:

http://www.youtube.com/watch?v=Klel0JY-GeA&search=deangelo%20williams
  donderdag 4 mei 2006 @ 10:03:37 #94
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37538843
Income: 250.000 $ and higher
Let the season begin!
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:48:28 #96
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37539634
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:24 schreef Bendoverp het volgende:
Income: 250.000 $ and higher
Tsja... Chicks dig that
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:38:57 #97
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_37541397
Hahah duidelijk..
pi_37541413
Hoeveel geld krijgen spelers eigenlijk als ze op college zitten?

Alleen een scholarschip (is dat veel?) maar ook endorsements?
Let the season begin!
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:09:37 #99
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37542368
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:39 schreef Bendoverp het volgende:

Volgens mij mag dat niet (endorsements) en verder alleen en scholarship dacht ik... Maar ja, ze zullen best veel "free stuff" krijgen neem ik aan.
pi_37543983
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:39 schreef Bendoverp het volgende:

Het is absoluut verboden om geld te verdienen met sport als je nog in een NCAA competitie uit wil komen. dus geen endorsements etc (en volgens mij ook geen gratis schoenen en huur (<-Bush )).

Hier wat voorbeelden:

http://www.usatoday.com/s(...)-smith-clarett_x.htm

http://www.post-gazette.com/pg/05286/587835.stm (vooral dit: Because Bloom accepted endorsements for skiing, the NCAA ruled him ineligible for college sports geeft de essentie weer.)

een scolarship is toch gewoon dat je je "college-geld" niet zelf hoeft te betalen?
pi_37544074
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:03 schreef ScienceFriction het volgende:
Als er nog iemand vriendjes wil worden met Maroney:

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=21640820

Tis wel weer heel veel nigga, mothafuck etc
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:04:46 #102
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37544116
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:00 schreef Guard het volgende:

een scolarship is toch gewoon dat je je "college-geld" niet zelf hoeft te betalen?
Klopt, maar de hoogte kan wel erg variëren. Al die colleges en universiteiten moeten ook hun spelers op een of andere manier lokken.
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:05:47 #103
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37544145
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:03 schreef Guard het volgende:

[..]

Tis wel weer heel veel nigga, mothafuck etc
Dat viel mij ook op... en plaatjes van "guns"... Maar ja, dat is hun cultuur, daar moet je respect voor hebben...

"heb ik geen respect voor. Ik vind 't sukkels"... Hansje....
pi_37544439
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:04 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Klopt, maar de hoogte kan wel erg variëren. Al die colleges en universiteiten moeten ook hun spelers op een of andere manier lokken.
Geen beter recruitment-tool dan een succesvol program...
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:18:40 #105
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37544502
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:16 schreef Guard het volgende:

[..]

Geen beter recruitment-tool dan een succesvol program...
Dan zouden de meeste naar Oklahoma, Florida etc gaan... Maar ja, ik weet niet precies hoe het zit... of eigenlijk weet ik het totaal niet...
  donderdag 4 mei 2006 @ 15:32:17 #106
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_37546579
Ik zou gewoon gaan naar de stad die mij het leukste lijkt om te zijn.
Dus moeten ze met leuke lokkertjes komen.
Maar volgens mij gaat het vaak ook om naar welke college de ouders of andere familie is geweest.
pi_37546598
Ik denk wel dat het succes van de program de recruitment bepaalt, en de zittende coach natuurlijk.
Daarnaast heb je nog perks (zoals blanke sletjes in "He got game").
Let the season begin!
pi_37546646
Damn op die myspace van Maroney staat een foto van een hermafrodiet .
Let the season begin!
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:25:39 #109
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_37548458
Als je NFL-aspiraties en -potentieel hebt ga je sneller naar een "program" dat geregeld spelers aan de NFL aflevert (Ohio State, FL, USC, OKL, Texas etc.). Als je dat niveau niet kunt/wil halen ga je naar de school waar je de beste opleiding kan genieten (gratis als je een full scholarship krijgt!) of naar een regio waar je graag wil wonen.
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:27:27 #110
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37548535
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:34 schreef Bendoverp het volgende:
Damn op die myspace van Maroney staat een foto van een hermafrodiet .
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:32:44 #111
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37548883
quote:
bij zijn friends: Peyton Manning
en ik zie dat Brady black/ African descent is, nooit geweten
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:47:13 #113
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37549150
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:37 schreef Guard het volgende:

[..]

bij zijn friends: Peyton Manning
en ik zie dat Brady black/ African descent is, nooit geweten
Dat verbaasde mij ook... Maar ja, aan de andere kant, is niet iedere mens van "african descent"...
pi_37549495
De naam Brady is van Ierse afkomst zag ik op eerder genoemde site.
Zijn zijn vriendinnen op myspace adult actresses of zo ?
Let the season begin!
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:04:03 #115
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37549618
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:00 schreef Bendoverp het volgende:
De naam Brady is van Ierse afkomst zag ik op eerder genoemde site.
Zijn zijn vriending adult actresses of zo ?
Nee, da's gewoon de jeugd van tegenwoordig...
pi_37549996
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:04 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ach ja vroegâh....
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:21:35 #117
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_37550162
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:04 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ik ben ook de jeugd van tegenwoordig...Ik ken ze niet
  donderdag 4 mei 2006 @ 20:44:25 #118
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37555982
Weer zo'n subjective news site van jou?
Let the season begin!
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:04:44 #120
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37556288
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:56 schreef Bendoverp het volgende:
Weer zo'n subjective news site van jou?
Subjectieve nieuwsberichten zijn tegenwoordig standaard (zie de fok frontpage)

donderdag 4 mei 2006 @ 23:26:24 #121
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_37561666
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Breaking news:

http://www.theonion.com/content/node/42979
Deze was ook leuk:
http://www.theonion.com/content/node/47932

The Onion
pi_37562642
Deze over Martha Stewart's stalker is ook leuk.
http://www.theonion.com/content/node/27806

Is echt een geweldige krant. Thx, SF.
Let the season begin!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:00:03 #123
144340 Maleficium
Daddy Cool
pi_37588559
Steve McNair schijnt naar de Baltimore Ravens te gaan......
Wel prettig voor hem dat hij kan gaan bij zijn huidige werkgever...
What have you done for me lately.....
Come get some!
-
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:53:19 #124
144340 Maleficium
Daddy Cool
pi_37602884
Preview voor Madden 07,
http://pc.ign.com/articles/705/705378p1.html
Zoals al eerder gemeld zal de meeste nadruk liggen op het verbeteren van de running game..
Ik zal maar weer ¤ 50,- reserveren.....
Come get some!
-
pi_37603428
Zat er wel in nadat in de vorige versie passing aangepast was.
Nu moeten ze nog blocking en refereering fixen.
Let the season begin!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:32:13 #126
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_37603571
Blocking is echt raar soms ja. Zal misschien wel moeten ook voor een geupgrade running game.

En wat aan de (non-game) interface doen. Er zijn nog zoveel nutteloze irritantheden die met een beetje werk en denkvermogen zo op te lossen zijn.
Zoals laatst had ik een trade uitgewerkt met een team die net goed genoeg vond om te doen druk je op confirm trade krijg in ene kan niet omdat ie al 53 man op zn roster heeft. Ja zeg dat dan van tevoren lul!
De Restricted free agents schermen zijn heel erg simpel en eigenlijk onbruikbaar, je moet 1 voor 1 elke team langs om te kijken of er nog iets intressants is en als je niet oppast ben je zo een rfa kwijt zonder dat je het doorhebt.
Ook zo leuk ik heb nog steeds nergens kunnen vinden hoe ik nou eigenlijk captains aanwijs. Ze zeggen altijd dat het kan maar op de pc versie heb ik dat nog niet kunnen vinden?
Ook zo grappig bij de free-agent fase, dit alles bij franchise mode trouwens, zit een soort timer ingebouwd zodat je snel moet beslissen anders is een andere team je voor. Maar als je dan via team management naar FA gaat kan je op je gemak de lijst doornemen en vergelijken met wat je hebt etc. zonder dat het van je tijd afgaat.
En ga zo maar door.
pi_37606476
Inderdaad dat captain ding ja.
Heb ik maar gedaan met een editor.

En ik wil ook support voor mijn XBOX 360 controller for Windows.
Let the season begin!
pi_37623146
http://www.nfl.com/teams/story/GB/9422446

beetje vroeg om daar nu al over te beginnen lijkt me...
  zondag 7 mei 2006 @ 11:23:59 #129
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37623306
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:15 schreef Guard het volgende:
http://www.nfl.com/teams/story/GB/9422446

beetje vroeg om daar nu al over te beginnen lijkt me...
quote:
Favre threw a career-worst 29 interceptions last season and the Packers went 4-12, the team's first losing season since he became its quarterback.

"I'm going to take chances," he said. "And there's going to be people who agree with that and there's going to be people who don't agree with it. And I really don't care."

Favre doesn't plan to change his style of play at this stage of his career.
Dit is precies waarom de Packers hem dus niet meer moeten laten spelen.
  zondag 7 mei 2006 @ 12:33:22 #130
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_37624966
Hij had vorig jaar moeten stoppen als ie goed wou eindigen. Zie de Packers niet dit jaar weer contender zijn.
pi_37640964
Ik dacht al aan dat nieuws van Favre maar ik vond het vervevelend worden.
Let the season begin!
pi_37642810
Trade: Dorsey naar de Browns, Dilfer naar de 49-ers
http://www.nfl.com/news/story/9419304

Dorsey heeft geen noemenswaardige ervaring...
De Browns hebben intresse in Harrington als backup voor Frye
pi_37654087
quote:
Dan Wetzel
Yahoo! Sports Exclusive
DETROIT – The NFL has banned Detroit Lions players from working out Monday and Tuesday at the team's practice facility.

This is major news. Judging by their almost 50 years of futility, who knew the Lions worked out at all, let alone that the franchise had an actual building dedicated to practice?

But it's true. The Lions do have a plush, modern practice facility, where players routinely break a sweat. And not just practicing anything, but practicing actual football plays. Seriously.

In fact, according to a union grievance, since hard-nosed coach Rod Marinelli took over in January, the players have been forced to practice too hard.

The NFL Players Association and the NFL Management Council in a joint statement Friday agreed that the Lions broke rules involving offseason activities and punished the team by prohibiting two days of supervised workouts.

Booth Newspapers originally reported that players were upset that April minicamp drills – where "contact work or use of pads" is not allowed – were too physical.

"The players were upset at the high intensity and aggressiveness demanded in the team drills and believed the coaching staff was going over the line," Tom Kowalski reported, citing a source.

And so, the players complained, the union and the league agreed and now they get two days off, with pay.
Gekke Lions
Let the season begin!
  maandag 8 mei 2006 @ 18:52:48 #134
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_37665236
Wat een signaal ook richting Marinelli: "We willen eigenlijk helemaal niet keihard werken om de beste te worden. Een beetje chillen is meer onze stijl... Leeuwen zijn in het wild ook lui."
pi_37670885
Briljante foto's weer op si:

Bronco Nagurski (laatst nog genoemd in een aflevering van According to Jim):
pi_37674929
Die man rechtsboven moet poepen!
Let the season begin!
  maandag 8 mei 2006 @ 22:58:02 #137
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37675132
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:53 schreef Bendoverp het volgende:
Die man rechtsboven moet poepen!
And if he's not, they will kick the shit out of him anyway...
  maandag 8 mei 2006 @ 23:04:59 #138
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_37675413
Nagurski
Uit International Falls, MN. Blonk uit voor de Gophers (both sides of the ball) en de Bears en was ook nog een topworstelaar.
quote:
In a game at Wrigley Field, Nagurski once broke a defensive player's shoulder, knocked another out, then ran into the brick wall and cracked it on a game winning touchdown run. HE CRACKED A BRICK WALL. In the pros he played running back and linebacker running for 4,031 yards in his Hall of Fame career.
Hier meer:
http://www.collegefootbal(...)_Bronko_Nagurski.htm
  dinsdag 9 mei 2006 @ 08:56:48 #139
144340 Maleficium
Daddy Cool
pi_37681896
Antowain Smith naar de Texans........als backup voor Davis...... in mijn optiek was het toch een betere optie om Davis als backup van Bush te laten fungeren....maar misschien doet 'Super Mario' zijn naam eer aan...

http://www.nfl.com/teams/story/HOU/9426439
Come get some!
-
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:54:58 #140
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37682988
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 08:56 schreef Maleficium het volgende:
Antowain Smith naar de Texans........als backup voor Davis...... in mijn optiek was het toch een betere optie om Davis als backup van Bush te laten fungeren....maar misschien doet 'Super Mario' zijn naam eer aan...

http://www.nfl.com/teams/story/HOU/9426439
"You do not pass up a guy like Reggie Bush"... waarom niet? Hoeveel titels heeft barry Sanders gewonnen? Oh ja, géén...

Texans hebben de juiste keuze gemaakt als ze een kampioenschapsteam willen bouwen.

En Antowain Smith is een hard nosed runner zoals ze dat zeggen. Goede keus (hoe oud is hij nu trouwens?)
pi_37683022
Laats hadden we toch de PatsCap website.
De Jets hebben er ook een.

Voor de geinteresseerden.

http://www.jetscap.com/
Let the season begin!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:59:08 #142
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37683098
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:56 schreef Bendoverp het volgende:
Laats hadden we toch de PatsCap website.
De Jets hebben er ook een.

Voor de geinteresseerden.

http://www.jetscap.com/
http://www.jetscap.com/capfaq.htm

Daar staat alles mooi uitgelegd met betrekking tot de cap-o-nomics.
pi_37684226
Rosterbonus wordt goed uitgelegd.

Er is ook een site voor de Giants, raad de URL maar .
Let the season begin!
pi_37686002

http://www.home.nl/abonnee/televisie/nieuws/

NASN is beschikbaar op @home...

kanaal 137 (bevestigd door @home digitaal extra abonnees)
Net op tijd voor het laatste stukkie NFLE, en ruim op tijd voor het nieuwe CFL seizoen
pi_37686184
Proficiat .
Let the season begin!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 11:52:38 #146
144340 Maleficium
Daddy Cool
pi_37686461
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 11:37 schreef Guard het volgende:

http://www.home.nl/abonnee/televisie/nieuws/

NASN is beschikbaar op @home...

kanaal 137 (bevestigd door @home digitaal extra abonnees)
Net op tijd voor het laatste stukkie NFLE, en ruim op tijd voor het nieuwe CFL seizoen
Afkomen met die decoder.....
JOEPIE
Come get some!
-
pi_37719002
Bescheiden siert de mens:
quote:
Brad Biggs, of the Chicago Sun Times, reports Chicago Bears second-round pick CB Devin Hester already has the inside track to be the team's return man next season. ''It's just a special talent,'' said Hester. ''I'm a person that has real good ball instincts. I'm able to field the ball, No. 1, and then I let my natural ability take over. There ain't nothing stopping me from catching the ball. You could throw three hats at me, and I'm still going to catch the ball.'' Right now Hester is fifth on the depth chart at cornerback and is looking to make his mark on special teams.
pi_37720174
dud
Come get some!
-
pi_37720214
quote:
Right now Hester is fifth on the depth chart at cornerback

Wat nederigheid zou gepaster zijn in deze situatie....
Come get some!
-
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:02:50 #150
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37720592
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 21:51 schreef Maleficium het volgende:

[..]

Wat nederigheid zou gepaster zijn in deze situatie....
Na training camp kan hij natuurlijk een stuk hoger staan Maar ik heb het gevoel dat hij eerder aan de slag denkt te kunnen bij de special teams dan de defense. Dan is het goed om je te profileren als zulks... Aan zelfvertrouwen in elk geval geen gebrek
pi_37721677
Dat is mooi voor jullie. Ook live NFL op tv dus.
Fok! NFL MVP 2020
pi_37722745
Het is wel echt NFL komkommer tijd.
Let the season begin!
pi_37727698
nog een paar weken en de CFL begint weer, en dan kunnen we langzamerhand toeleven naar preseason.
pi_37729089
Op een NFL forum waren ze zich zo aan het vervelen door de komkommertijd dat ze het verschil tussen 1" en 2" kicking tee's aan het bespreken waren.
Let the season begin!
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:57:06 #155
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_37732258
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 09:39 schreef Bendoverp het volgende:
Op een NFL forum waren ze zich zo aan het vervelen door de komkommertijd dat ze het verschil tussen 1" en 2" kicking tee's aan het bespreken waren.
Intressant
Dat kickers een eigen bal hebben vind ik ook altijd zo raar.
Je hebt ook aparte ballenjongens ervoor, die met een grote K op hun borst lopen.
pi_37732641
Jammer dat er geen grote L op staat .
Let the season begin!
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:18:27 #157
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_37732830
The Loserboys
pi_37735038
Het wordt idd echt tijd dat de NFL weer gaat beginnen. Het voetballen is ook al klaar dus is het nu ff de zomer doorkomen. Maar vanaf augustus gaat het geweld gelukkig weer beginnen. Elke zondagavond 3 wedstrijden kijken.

Nu vermaak ik me gewoon met de NHL playoffs.
Fok! NFL MVP 2020
  donderdag 11 mei 2006 @ 14:08:31 #159
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_37735718
En de WK Soccer natuurlijk strax nog he.
  donderdag 11 mei 2006 @ 14:09:30 #160
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37735742
NBA playoffs, WK voetbal, Tour de France, Roland Garros... Wimbledon... sport genoeg
pi_37738103
Alleen Roland Garros is dichtbij...
Let the season begin!
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:06:44 #162
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_37739027
Maarja daar zit dan weer geen violence in
pi_37739401
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 14:09 schreef ScienceFriction het volgende:
NBA playoffs, WK voetbal, Tour de France, Roland Garros... Wimbledon... sport genoeg
Roland Garros kan me niet bekoren, ben geen gravel liefhebber, WK is mooi, tour is geweldig zolang ze maar bergop rijden en Wimbledon is ook mooi (grastennis is wel ), NBA play-offs zal ik wel gaan kijken, ben van plan om dadelijk digitv te gaan aanschaffen, dus NASN kijken.
Dan met NASN ook de AFL play-offs en in juni de start van de CFL.
Ik moet nog tijd zien te maken voor de nodige terrastijd...
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:36:25 #164
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37739881
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:06 schreef DaMayan het volgende:
Maarja daar zit dan weer geen violence in
Misschien komt McEnroe even schelden en boos worden...
pi_37740195
Yup, Tour is alleen bergop leuk.
Let the season begin!
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:15:13 #166
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_37745452
De Saints willen Michael Bennett nu alweer kwijt
http://sports.espn.go.com/nfl/news/story?id=2441237
pi_37745563
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:15 schreef Plastic_Power het volgende:
De Saints willen Michael Bennett nu alweer kwijt
http://sports.espn.go.com/nfl/news/story?id=2441237
Tja toen ze Bennett kregen dachten ze natuurlijk niet dat ze Bush in de draft konden krijgen...
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:21:53 #168
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_37745651
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:18 schreef Guard het volgende:

[..]

Tja toen ze Bennett kregen dachten ze natuurlijk niet dat ze Bush in de draft konden krijgen...
Exact. Lees net ook dat Jimmy Smith (5x Pro Bowler) de helm aan de wilgen hangt.
pi_37745826
quote:
There would certainly be some irony if Bennett were dealt to the Texans, who passed on Bush with the first overall pick in the draft, and selected defensive end Mario Williams instead.
ik zie het al helemaal voor me....
Come get some!
-
  donderdag 11 mei 2006 @ 22:07:59 #170
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_37748818
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:21 schreef Plastic_Power het volgende:
Exact. Lees net ook dat Jimmy Smith (5x Pro Bowler) de helm aan de wilgen hangt.
Yup, apart verhaal die gast. Heeft niet of nauwelijks gespeeld in zn eerst 3 seizoenen en is na een tryout bij de Jags beland.
Jammer dat ie niet nog 1 jaar blijft want dit jaar zijn de Jaguars zeker een contender en wie weet kon ie er een Bettisje van maken.
  donderdag 11 mei 2006 @ 22:14:12 #171
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37748912
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 22:07 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Yup, apart verhaal die gast. Heeft niet of nauwelijks gespeeld in zn eerst 3 seizoenen en is na een tryout bij de Jags beland.
Jammer dat ie niet nog 1 jaar blijft want dit jaar zijn de Jaguars zeker een contender en wie weet kon ie er een Bettisje van maken.
De Jaguars hebben vorig jaar vooral op een lelijke manier gewonnen die moeilijk te reproduceren... ik gok een 9 of 10 win season, maar zeker geen 12.
pi_37749266
Jags tegen Colts in AFC South kan spannend worden hoor.
Let the season begin!
pi_37752988
Kijk nou, nieuws!!!!
quote:
Lions | Harrington trade may be done
Thu, 11 May 2006 20:57:33 -0700

Jason Cole, of the Miami Herald, reports Detroit Lions QB Joey Harrington is apparently headed to the Miami Dolphins. A source close to Harrington said Thursday night, May 11, the Dolphins and Lions have worked out a deal to send the former No. 3 overall draft pick to Miami. Harrington was scheduled to participate in a charity event next week but had to cancel because he will have to be in Miami to take part in the opening of organized training activity. Terms of the deal were unavailable. Harrington, who is due a $4 million roster bonus June 15, has agreed to forgo that bonus to sign with the Dolphins.
pi_37753134
Nog meer "nieuws":

Roethilsberger en Hasselbeck gaan (samen met hun moeders) spelen in de Cambell's soup reclames.
Ook Donovan McNabb en zijn moeder doen weer mee

vrijdag 12 mei 2006 @ 10:00:05 #175
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37753880
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:29 schreef Guard het volgende:
Nog meer "nieuws":

Roethilsberger en Hasselbeck gaan (samen met hun moeders) spelen in de Cambell's soup reclames.
Ook Donovan McNabb en zijn moeder doen weer mee

Mrs Mcnabb: "Hey Leinhart.... NO CHUNKY SOUP FOR YOU, MUTHAFACKAAAAA

pi_37759008
Matla invited to New Orleans Saints minicamp:

http://www.eiu.edu/~sprti(...)la-saints_050506.htm
pi_37766848
Jimmy Smith retires.

Jammer.Toch één vd beste receivers vd laatste 10 jaar,maar ook één vd meest onderschatte.Aleen Marvin Harrison heeft meer receptions en receiving yards sinds 1996....
pi_37768495
wat ik niet begrijp is dat Harrington naar miami gaat. Die hebben toch al Culpepper. Ook al is die geblesseerd, dan nog. Beter gaat hij naar Kansas City. Trent Green is al een jaar of 36 dus binnenkort mag hij hem dan vervangen.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 19:17:55 #179
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37768924
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 19:02 schreef Feyenoorder het volgende:
wat ik niet begrijp is dat Harrington naar miami gaat. Die hebben toch al Culpepper. Ook al is die geblesseerd, dan nog. Beter gaat hij naar Kansas City. Trent Green is al een jaar of 36 dus binnenkort mag hij hem dan vervangen.
Ik denk dat ze bij Miami ook niet helemaal gerust zijn met Culpepper. Welke Culpepper hebben ze gekregen? De 2004 versie die nauwelijks INT's gooide, veel TD's had en effectief passer was of krijgen de de oude Culpepper terug die fumbled, slechte reads had?
pi_37769545
Waar zou Harrington dan heen moeten?
Let the season begin!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:14:56 #181
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_37771750
De vraag blijft of Harrington uberhaupt wel een starting quality QB is...
pi_37771947
Die boot is al gevaren, toch?
Let the season begin!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:42:00 #183
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37774112
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 21:14 schreef DaMayan het volgende:
De vraag blijft of Harrington uberhaupt wel een starting quality QB is...
De vraag is ook of ze in Detroit überhaupt weten waar ze mee bezig zijn... Ik denk niet dat een redelijke QB daar iets kan laten zien wat veel beter is dan Harrington heeft laten zien. Ze hebben drie jaar op rij hun eerste draft pick aan een WR besteed en nog is de passing offense statistisch gezien een zorgenkindje... Jon Kitna, Josh McCown en Shaun King moeten de nieuwe QB's worden... Nou... dát zal veel beter zijn...

Misschien is het wel de O-line...
pi_37784092
The Wizzinator found a new home:
http://sportsillustrated.(...)ombers.ap/index.html
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:03:39 #185
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_37786946
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef ScienceFriction het volgende:
De vraag is ook of ze in Detroit überhaupt weten waar ze mee bezig zijn... Ik denk niet dat een redelijke QB daar iets kan laten zien wat veel beter is dan Harrington heeft laten zien. Ze hebben drie jaar op rij hun eerste draft pick aan een WR besteed en nog is de passing offense statistisch gezien een zorgenkindje... Jon Kitna, Josh McCown en Shaun King moeten de nieuwe QB's worden... Nou... dát zal veel beter zijn...

Misschien is het wel de O-line...
Niks mis mee, je hebt ook losers nodig in een league
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:05:26 #186
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37786998
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 14:03 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Niks mis mee, je hebt ook losers nodig in een league
Extra mooi als ze dan in de NFC North zitten, of niet?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:53:51 #187
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_37788219
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 22:34 schreef Bendoverp het volgende:
Jags tegen Colts in AFC South kan spannend worden hoor.
De Colts hadden het dit seizoen al verdomd moeilijk in Jacksonville.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:27:43 #188
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37790382
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 14:53 schreef zjroentje het volgende:

[..]

De Colts hadden het dit seizoen al verdomd moeilijk in Jacksonville.
Jacksonville heeft nu nauwelijks capabele WR's meer nu Jimmy Smith is gestopt... Jacksonville gaat het Indiana dit jaar niet moeilijk maken.
pi_37790595
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:27 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Jacksonville heeft nu nauwelijks capabele WR's meer nu Jimmy Smith is gestopt... Jacksonville gaat het Indiana dit jaar niet moeilijk maken.
De Colts hebben het al moeilijk voor zichzelf gemaakt door James te laten gaan.
De Jags hebben geen sterren, maar een goed team... er komen wel weer receivers die wat kunnen vangen...
pi_37802662
Ze hebben toch Marcedes gedraft.
Let the season begin!
pi_37808131
En ze hebben Matt Jones ook nog, en TMQ's favorite: Ernest Wilford.
pi_37812628
Komt altijd wel weer goed met de Jags hoor. Snap idd niet waar de Lions mee bezig zijn, die gasten moeten echt eens naar de O-line kijken...
Fok! NFL MVP 2020
  zondag 14 mei 2006 @ 19:00:17 #193
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37822008
Op NFL Network was net de Road to the Superbowl van de Steelers.

Erg mooi, ook omdat veel spelers microfoontjes hadden en daar nu de focus op lag.

Bettis.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 14 mei 2006 @ 19:01:46 #194
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37822066
quote:
Op zondag 14 mei 2006 19:00 schreef popolon het volgende:
Op NFL Network was net de Road to the Superbowl van de Steelers.

Erg mooi, ook omdat veel spelers microfoontjes hadden en daar nu de focus op lag.

Bettis.
Ik zag het ook... Ik hoorde iets wat misschien nog niet iedereen wist, maar Bettis kwam dus uit Detroit en toevallig was de SB ook in Detroit... Ik heb er in elk geval niets over gehoord ten tijde van de SB...
pi_37845638
Matla @ Saints minicamp:

maandag 15 mei 2006 @ 15:24:39 #196
144340 Maleficium
Daddy Cool
pi_37846069
quote:
Op zondag 14 mei 2006 19:01 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ik zag het ook... Ik hoorde iets wat misschien nog niet iedereen wist, maar Bettis kwam dus uit Detroit en toevallig was de SB ook in Detroit... Ik heb er in elk geval niets over gehoord ten tijde van de SB...
Jawel joh....je werd letterlijk doodgegooid met kreten als " the last bus stop/ the bus stops here'

Blijkbaar heb je niet goed naar het commentaar geluisterd en dat is een heel goed teken want het nederlandse gezwets was weer bar en boos deze SB....
Niet luisteren is waarschijnlijk de enige manier om het 3 uur vol te houden...
Come get some!
-
  maandag 15 mei 2006 @ 15:25:44 #197
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_37846107
quote:
Op zondag 14 mei 2006 19:01 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ik heb er iig genoeg over gehoord en gezien qua spandoeken.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 15 mei 2006 @ 15:26:56 #198
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_37846144
Ah, het zal wel sarcastisch zijn bedoeld.
  maandag 15 mei 2006 @ 15:27:19 #199
144340 Maleficium
Daddy Cool
pi_37846156
Het speeltje is al kapot.......

http://www.nfl.com/teams/story/NO/9439379

Gelukkig maar minor...
Come get some!
-
pi_37847032
Alweer mot bij de Patriots .

Let the season begin!
  maandag 15 mei 2006 @ 15:54:45 #201
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37847112
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:26 schreef zjroentje het volgende:
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_37850681
quote:
PORTER PLANNING TO GIVE THE PREZ A PIECE OF HIS MIND

Steelers linebacker Joey Porter is looking forward to the team's visit to the White House on June 2 in celebration of their Super Bowl victory.

But not for the reasons that most folks anticipate a visit to the place when the President lives and works.

"Yeah, I got something to say to [George] Bush, I'm going to have a swagger when I walk in there, too," Porter said. "I'm looking forward to it. I have something to tell him, too. I don't like the way things are running right now. I feel like he has to give me some of my money back, so I got something to tell Bush."

Even if Porter is mildly exaggerating or completely kidding, it's not the kind of attempt humor that the men and women of the Secret Service ordinarily regard as funny. Our guess is that, at a minimum, Porter will get a stern talking to from someone in authority regarding his stated plans and, depending on what Porter says in response, he might not receive the requisite clearance to attend.

Or maybe he'll say all the right things in advance and then try to make a scene when he gets there. But the thing that Porter, who already has been shot once in his life, needs to keep in mind is that the folks in the Secret Service will be aiming a little higher than his ass if he crosses the line in the presence of the President.

Better still, perhaps Porter can display the area of his prior wound to Bush, a la Forrest Gump and LBJ.
Let the season begin!
  maandag 15 mei 2006 @ 19:12:13 #203
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37852841
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:26 schreef zjroentje het volgende:
+2 scherp
  maandag 15 mei 2006 @ 19:13:25 #204
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37852874
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:52 schreef Bendoverp het volgende:
Alweer mot bij de Patriots .

[afbeelding]
ESPN: PATRIOTS REALLY HATE THEIR COACH!!!!

Belichick attacked by anarchistic players

Mooie foto trouwens
pi_37853324
  maandag 15 mei 2006 @ 19:32:49 #206
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_37853526
  maandag 15 mei 2006 @ 19:41:17 #207
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37853776
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:26 schreef Guard het volgende:
Flutie retires
Ik kan er niet echt om huilen... Ik heb hem überhaupt nauwelijks zien spelen, dus tsja. In de lockerroom zal het verschil vast wel te merken zijn, omdat Brady heel graag had gewild dat hij zou blijven.

Nu dus Matt Cassel als back-up QB...
pi_37853906
Tja zijn faam heeft hij toch in College gehaald, met zijn befaamde "the play" tegen Miami en ook in de CFL natuurlijk.
pi_37855398
quote:
NFL | League to change uniform number rules
Mon, 15 May 2006 07:35:29 -0700

ESPN reports the NFL has decided to change their policy regarding uniform numbers. No details of the agreement have been disclosed.
Mag Bush dan toch zijn #5 houden?
  maandag 15 mei 2006 @ 22:28:49 #210
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37860702
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:30 schreef Guard het volgende:

[..]

Mag Bush dan toch zijn #5 houden?
Misschien wil hij wel met 619 spelen...
pi_37861780
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Misschien wil hij wel met 619 spelen...
Dan maar meteen met 666
pi_37862952
Nee. 707.

We zijn wel l33t he.
Let the season begin!
  maandag 15 mei 2006 @ 23:35:46 #213
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37864791
Zit Jeff Backus al in het All Name team of is er nog plek voor een OT.
Let the season begin!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 09:29:31 #215
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_37869516
http://www.sportsline.com/nfl/story/9441359
Marcus Vick gesigned door de Dolphins.
So if the tryout was a date, is this an engagement?
Ze hebben nu 3 risicovolle QBs met enigszins potentie. Culpepper, Harrington en Vick...
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:08:57 #216
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_37870338
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:12 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

+2 scherp
Jaja.
pi_37870438
Keith Traylor heeft een gebouw geblesseerd .

http://www.ktul.com/news/stories/0506/327946.html
Let the season begin!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:17:27 #218
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_37870556
quote:
injuring a public building
pi_37871872
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:29 schreef DaMayan het volgende:
Ze hebben nu 3 risicovolle QBs met enigszins potentie. Culpepper, Harrington en Vick...

Ze waren zo goed bezig in Miami, maar die QB moves zijn toch niet echt sterk imo
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:59:17 #220
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37871910
How the hell do you injure a building??? Of is het zo'n new age organisch gebouw of zo?

dinsdag 16 mei 2006 @ 11:00:50 #221
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_37871959
Misschien was het gewoon zo'n plastic wc op een bouwplaats.

Nu dus met een deuk.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:03:28 #222
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37872046
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:00 schreef zjroentje het volgende:
Misschien was het gewoon zo'n plastic wc op een bouwplaats.

Nu dus met een deuk.
whehehe...
pi_37873353
Die Traylor is wel een grote vent.
Let the season begin!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 12:45:05 #224
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37875227
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:42 schreef Bendoverp het volgende:
Die Traylor is wel een grote vent.
Was ook best een goede speler in z'n ene jaar bij de Patriots als back up.
pi_37929135
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:29 schreef DaMayan het volgende:
The Dolphins are listing Vick as a "wide receiver-quarterback-specialist," clearly indicating that he could be tried in a number of roles.

During the recent minicamp, Vick spent at least one practice session at wide receiver, and probably isn't being looked at as a serious quarterback candidate -- not with newcomers Daunte Culpepper and Joey Harrington now at that position.
pi_37931589
quote:
wide receiver-quarterback-specialist
A la Kordell Stewart.....vlees noch vis.

Dolphins qb roster is inderdaad loaded...

hij had er beter aan gedaan zich netjes te gedragen en een jaar later de draft in te gaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Maleficium op 18-05-2006 08:40:38 ]
Come get some!
-
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:16:11 #227
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37936148
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:41 schreef Maleficium het volgende:

[..]

A la Kordell Stewart.....vlees noch vis.

Dolphins qb roster is inderdaad loaded...

hij had er beter aan gedaan zich netjes te gedragen en een jaar de later draft in te gaan.
Waar had hij heen moeten gaan dan? Virginia Tech had hem geschorst... en welke college wilde hem hebben? A poor man's Michael Vick... en Michael Vick is een poor QB already...
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:19:18 #228
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_37936303
Volgens Adam Schefter kan ie wellicht als return man worden ingezet.
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:26:42 #229
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37936664
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:19 schreef DaMayan het volgende:
Volgens Adam Schefter kan ie wellicht als return man worden ingezet.
Het is een soort "jack of all trades, but master of none" verhaal lijkt het wel... Zijn interviews doen mij vermoeden dat hij het training camp ook niet overleeft... Maurice Clarett-scenario...

Marcus Vick zou het goed doen als dope slinger in de ghetto van St Louis of zo...
pi_37939023
Nieuwe lijst voor Letterman: 10 dingen die Marcus kan doen.
Let the season begin!
pi_37939295
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 00:44 schreef Bendoverp het volgende:
Nieuwe lijst voor Letterman: 10 dingen die Marcus kan doen.
#10 Arms dealer
#9 Free fighter
#8 Ball boy for the Falcons
#7 The next NFLE QB bust
........
pi_37939418
Matla zou een 3-jarig contract hebben getekend bij de Saints, is nog niet bevestigd, en al zou het waar zijn, moet ie eerst trainingcamp nog overleven om vervolgens veel te leren van Jeff Faine, die toch wel zeer waarschijnlijk de starter zal worden.
pi_37941184
quote:
Waar had hij heen moeten gaan dan? Virginia Tech had hem geschorst
Ik bedoelde dat hij zich op school wat netter had moeten gedragen, niet in aanraking had moeten komen met de politie en zeker niet een tegenstander had moeten trappen in een bowl game.....dan had hij netjes zijn tijd op school vol kunnen maken en was zijn potentieel misschien wat meer uit de verf gekomen.
ik ben wel met je eens dat hij een 'poor man's qb' is.......
Waarschijnlijk kan hij wel de bank lekker warm houden voor de 'echte' qb's...

Over zijn grote broer op de site van SI:
quote:
Will Michael Vick be a better passer this season?
The Falcons claim he will, because he's spent more time actually throwing the football. Vick has been working out with receivers Michael Jenkins and Roddy White five days a week this offseason, and that's a major departure from years past.

Vick has spent the bulk of his last two offseasons in the classroom, trying to learn Atlanta's version of the West Coast offense. Now he's more focused on building chemistry with two young receivers who were first-round picks.

Falcons receivers coach George Stewart says he can already see substantial improvement in his players. The 6-foot-5 Jenkins has learned to catch balls away from his body and use his long frame to ward off defenders. The speedy White has honed his route-running and his attention to detail by watching endless tapes of Jerry Rice. If they can continue that growth when the season begins, Vick should be a happier man
We zullen zien.....
Come get some!
-
  donderdag 18 mei 2006 @ 09:46:32 #234
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_37942125
Ach man dat zeggen ze elk jaar daar in Atlanta wel.
En eigenlijk zou het juist gek zijn als hij niet met zn recievers zou trainen...
Ook wel debiel dat een 1st round pick nu pas leert om met zn armen te vangen en niet met zn lichaam.
Maar hij zal wel moeten, meer en meer defenses weten hoe ze Vick de RB kunnen stoppen. En als je dan Alge Crumpler ook goed dekt had je tot nu eigenlijk weinig te vrezen.
Alleen Dunn dan nog, wat eigenlijk nog hun gevaarlijkste man is.

Maargoed volgens hun "streak" van nog nooit 2 winning seasons achterelkaar te hebben gehad, mogen ze dit jaar wel weer... Dus wie weet.
pi_37942457
quote:
Vick de RB
Is er een andere Vick dan?
Come get some!
-
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:29:49 #236
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37944939
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:02 schreef Maleficium het volgende:

[..]

Is er een andere Vick dan?
Ja hoor... Vick "I complete only 56% of all my passes"... En zelfs zijn running is vreselijk overhyped... hoeveel running TD's scoort hij nou eigenlijk? En hoeveel critical big gains heeft hij?
pi_37954324
quote:
Ja hoor... Vick "I complete only 56% of all my passes"... En zelfs zijn running is vreselijk overhyped... hoeveel running TD's scoort hij nou eigenlijk? En hoeveel critical big gains heeft hij?
Volgens mij ben jij niet zijn grootste fan.....

Maar helemaal mee eens.

Ik vind dat ze dat in Madden 06 mooi hebben opgelost; kon je in 05 nog met Vick lekker scramblen en dan regenboogballen completen, in 06 heeft meneer een passing cone met de breedte van een potlood net echt...
Come get some!
-
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:22:07 #238
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37954927
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:03 schreef Maleficium het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij niet zijn grootste fan.....

Maar helemaal mee eens.

Ik vind dat ze dat in Madden 06 mooi hebben opgelost; kon je in 05 nog met Vick lekker scramblen en dan regenboogballen completen, in 06 heeft meneer een passing cone met de breedte van een potlood net echt...
Geen enkele speler is perfect. Maar mensen doen net alsof Vick nu even aan z'n passing werkt en dat alles dan klaar is. Maar een van de redenen van het lage completion percentage is dat Vick 1 of 2 reads kan maken. Vaak probeert hij dan al de pass te forceren of the scrambelen. Tegen een team met een zwakke run defense kun je daar mee weg komen, maar stop je de run, dan stop je de Falcons (over het algemeen)
pi_37954959
Mister UNaware.
Let the season begin!
pi_37955113
Kan Vince Young wel veel reads maken en accuraatpassen.
Let the season begin!
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:07:55 #241
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_37956376
Goeie vraag. Geen idee, te weinig gezien van college football.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:17:39 #242
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37956747
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:27 schreef Bendoverp het volgende:
Kan Vince Young wel veel reads maken en accuraatpassen.
Als je zijn college stats bekijkt (en zijn rose bowl performance) dan blijkt dat wel. Young heeft ook een goede lengte die er voor zorgt dat hij in elk geval over zijn O-line kan heenkijken Vick is maar 6'0... Young is een pass first, run later QB.

Maar ja, het al allemaal moeten blijken in de NFL. Hij schijnt erg veel Shotgun formation te hebben gespeeld en niet veel I-formation etc
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:21:33 #243
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37957379
Dat Ty Law gedoe wordt beetje Favre-esque.
Let the season begin!
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:43:16 #245
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37957602
Law wil veel geld hebben en is niet meer de Law van weleer.. vorig jaar 10INT's? Klopt, maar QB gooiden ook extra veel in zijn richting en Law was best vaak het haasje... zeker tegen de meer wendbare spelers. Ik zou hem eerder op de safety positie zien...

Maar Law is nog steeds een van mijn favoriete spelers, dus ik durf hem nog niet helemaal af te schrijven...
pi_37957804
Law was wel het haasje omdat hij gokte door gebrek aan fitheid. Dan krijg je een INT of word je gebrand. Ik had ergens stats gezien dat zijn penalty's en toegelaten completions wel meevielen.
Voor een mooi geldbedrag wel beter dan Samuel.
Let the season begin!
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:56:48 #247
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37958017
Law is wel al 32... Dus ik heb liever Samuel met een wat consistentere productie. Law voor 10 mil is gewoon teveel. Hobbs wil ik sowieso houden... hij en Samuel zijn beide hard-hitters
pi_37958110
Komt goed uit toch. Law is 1, Samuel 2, en dan kan Hobbs rustig komen als Law minder wordt.
Hopelijk krijgt Wilson het weer op zijn heupen en maakt hij weer goede hits (tackles!, geen nr's ).

Wat vind je trouwens van James Sanders?
Let the season begin!
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:06:29 #249
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37958224
Niet zo heel veel gezien van Sanders eigenlijk (als zijnde, hij is me niet opgevallen), maar ik dacht dat ze bij de pats wel best tevreden over hem zijn.

Het meest belangrijke is dat Rodney Harrison goed terugkomt...
pi_37958250
Inderdaad. Maar waarschijnlijk niet vanaf het begin en hij zal er niet altijd zijn.
Let the season begin!
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:13:37 #251
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37958408
Ik ben best tevreden met Artell Hawkins eigenlijk. Hij heeft vorig jaar al bewezen over leiderschapskwaliteiten te beschikken. Ook nam hij het initiatief tot een speciale bijeenkomst voor de secondary (die helemaal belabberd was dankzij een geblesseerde Duane Starks). Verder heeft hij ook goed gespeeld en is geen gokker. Hawkins is eigenlijk CB, maar was goed op de safety positie (en wat hebben we dar veel langs zien komen)
  vrijdag 19 mei 2006 @ 09:28:06 #252
144340 Maleficium
Daddy Cool
pi_37979260
Ricky Manning
quote:
CB Manning, RB Drew charged with assault

NFL.com wire reports

LOS ANGELES (May 18, 2006) -- Chicago Bears cornerback Ricky Manning Jr. and two former UCLA football players were charged with assault for allegedly taking part in an early morning fight at a restaurant last month.

Manning was charged with one count of assault by means likely to produce great bodily injury, Deputy District Attorney Karen Murcia said.

His arraignment was scheduled for May 18. Manning has previously declined comment.

Manning, a former UCLA star, was arrested April 23, along with former Bruins Tyler Ebell and Maurice Drew, after they allegedly attacked a man at a restaurant near the UCLA campus in Westwood.

Police said the players then drove off in Manning's SUV but were pulled over by officers soon after when the vehicle was spotted by a helicopter crew.

Ebell, 22, and Drew were expected to surrender and be arraigned at a later date, Murcia said.

Drew, 21, was taken by Jacksonville in the second round of the NFL draft. The running back attended mini-camp in Florida last month.

Manning, 25, signed with the Bears last month after the Carolina Panthers declined to match Chicago's offer sheet. He is on probation for an assault in April 2002. If convicted, he faces up to four years in state prison.
Volgens mij ziet het er niet zo goed uit voor deze meneer....
Come get some!
-
pi_37981556
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 09:28 schreef Maleficium het volgende:
Ricky Manning
[..]

Volgens mij ziet het er niet zo goed uit voor deze meneer....
Daar zijn ze net op tijd vanaf in Carolina...
pi_37981986
At least he didn't injure a building, pfew .
Let the season begin!
pi_37982707
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 01:08 schreef Guard het volgende:
Matla zou een 3-jarig contract hebben getekend bij de Saints, is nog niet bevestigd, en al zou het waar zijn, moet ie eerst trainingcamp nog overleven om vervolgens veel te leren van Jeff Faine, die toch wel zeer waarschijnlijk de starter zal worden.
It's official:
http://www.neworleanssaints.com/transactions.cfm
  vrijdag 19 mei 2006 @ 11:52:17 #256
144340 Maleficium
Daddy Cool
pi_37983778
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 11:17 schreef Guard het volgende:

[..]

It's official:
http://www.neworleanssaints.com/transactions.cfm
Leuk voor hem.....ik wens hem in ieder geval veel plezier.
Enne: als er één schaap over de dam is, volgen er meer!
Come get some!
-
pi_37984327
Misschien een achterhaalde vraag: maar wat is er met Matla dan?
Let the season begin!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:11:54 #258
144340 Maleficium
Daddy Cool
pi_37984472
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:07 schreef Bendoverp het volgende:
Misschien een achterhaalde vraag: maar wat is er met Matla dan?
Hij is/was (?) Nederlander... (Den Haag geloof ik)
Come get some!
-
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:13:54 #259
144340 Maleficium
Daddy Cool
pi_37984554
quote:
Originally from Voorburg, Holland, Matla earned Second Team All-Ohio Valley Conference honors the past two years for the 9-3 Panthers who won the league championship with a perfect 8-0 record in 2005.

He is a three year starter, averaged 85.0% blocking efficiency and had 127 ‘knockdown’ blocks, second most on the team in 2005. He also only allowed one QB sack all season.

“I received a call last night from Ryan Pace (former EIU defensive lineman) who is with the Saints pro scouting department. He invited me down next weekend for this rookie camp. I’ve been waiting all week for a phone call so it’s exciting to get this opportunity,” Matla said.

“I get to go up against the best so it’s a chance to prove myself.”

Matla joined Eastern in 2001 after the Panther coaching staff scouted him in a Florida all-star game when he played for Team Europe.

In the Netherlands he played for the Zoetermeer Black Angels, a club team that was national champions.
Voorburg....bijna goed!
Come get some!
-
pi_37984661
Aah, sweet.
Vermoede al zoiets.
Let the season begin!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:45:20 #261
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_37985674
pi_37986082
website van Pascal:
http://dutchpride.com/
niet helemaal up-to-date
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:55:15 #263
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37987885
Toch leuk als hij er een leuke carriere uit weet te slepen... Is hij de eerste Nederlander eigenlijk?
pi_37988039
Je had een tijdje terug toch die Hasselbach, die speelde voor de Broncos in de superbowl geloof ik...
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:00:28 #265
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37988070
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:59 schreef Guard het volgende:
Je had een tijdje terug toch die Hasselbach, die speelde voor de Broncos in de superbowl geloof ik...
Toen keek ik nog geen American Football...
pi_37988147
http://slam.canoe.ca/NFLCanadaCanadianRoots/hasselbach.html

Toen keek ik ook nog geen AF, maar was wel toen veel media aandacht voor de eerste "Nederlander" in de SB.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:07:01 #267
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37988263
Grappig dat hij de "Grey Cup" winnen misschien wel zijn mooiste herinnering vindt... Als hij in 94 bij de Broncos kwam, dan lijkt mij toch dat het winnen van 2 SB's toch wat mooier is...
pi_37988708
Vreemd ja in SB XXXIII was hij zelfs starter voor de Broncos...

Maar ja het is wel een Canadeese website dus misschien daarom
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:35:30 #269
144340 Maleficium
Daddy Cool
pi_37989106
quote:
Hasselbach, a native of Amsterdam, lived and played sports in Surinam, Indonesia and Kenya (his father was an agronomist) before settling with his family as a teenager in Canada.
Ik beschouw hem toch niet echt als een Nederlander....
Come get some!
-
pi_37989894
Nu doet hij Robinson toch op Talpa
Let the season begin!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 15:01:23 #271
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37990002
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:35 schreef Maleficium het volgende:

[..]

Ik beschouw hem toch niet echt als een Nederlander....
Waarom niet? zover ik lees is het een typisch gemiddelde Nederlander.
pi_37995449
Wat die Manning en Drew gedaan hebben is echt walgelijk.
Ze waren ergens in een horeca tent waar iemand achter een laptop aan het werk was.
Ze waren hem 'geek' aan het noemen en schopten en sloegen hem tot hij bewusteloos raakte.
TOen naaiden ze 'm eruit.
Let the season begin!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 18:06:27 #273
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37995607
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 18:00 schreef Bendoverp het volgende:
Ze waren ergens in een horeca tent waar iemand achter een laptop aan het werk was.
Ze waren hem 'geek' aan het noemen en schopten en sloegen hem tot hij bewusteloos raakte.
Dat soort figuren mogen ze van mij dus meteen levenslang schorsen bovenop de straf die ze krijgen van justitie.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 18:37:15 #274
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37996407
quote:
Levenslange schorsing, gigantische schadevergoeding en een jaar lang als gast bij Oprah opdraven...
  vrijdag 19 mei 2006 @ 20:10:20 #275
144340 Maleficium
Daddy Cool
pi_37999085
quote:
wat een hufter(s) zeg.......inderdaad meteen afvoeren die hap
daar wordt trouwens al aan gewerkt:
quote:
Manning is scheduled to make a court appearance May 18. He is subject to a possible suspension or fines from the league for violating the personal-conduct policy
State prison here I come.........

Nice catch Chicago.....

[ Bericht 12% gewijzigd door Maleficium op 19-05-2006 20:16:14 ]
Come get some!
-
pi_38015175
Let the season begin!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:05:15 #277
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38016176
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 13:27 schreef Bendoverp het volgende:
Dit is wel een gave play.

http://www.ejbdotcom.net/content/2804.html
Holy Schmoly!!! Dat is nog eens een sack!!!!
pi_38016667
Niet veel yards verloren, maar het werkt wel intimiderend.
Let the season begin!
pi_38022832
Misschien toch weer 'n NFL-team in LA in de nabije toekomst:article
  zaterdag 20 mei 2006 @ 18:52:04 #280
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38023236
Duidelijk dat de Saints dus naar LA gaan in de toekomst
pi_38046709
8 more years.Zolang kunnen we nog van Peyton "genieten"....
pi_38047007
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:18 schreef Royal_Flush het volgende:
8 more years.Zolang kunnen we nog van Peyton "genieten"....
pffft dan moeten de Colts dus nog minstens negen jaar op een SB title wachten
pi_38102486
  maandag 22 mei 2006 @ 22:20:15 #284
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38105109
Idd, tegen snellere Cover 2 defense.
Let the season begin!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:51:17 #286
144340 Maleficium
Daddy Cool
pi_38117133
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:20 schreef ScienceFriction het volgende:
http://www.nfl.com/news/story/9444769

2 TE sets
Goed verhaal! Tight ends zijn hip these days....
Come get some!
-
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:00:00 #287
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38126060
Het mooie aan de 2TE set is (zoals ook in dat verhaal wordt aangestipt) de mogelijkheid tot standaard extra blocking - zolang je TE's goede blockers zijn). Het maakt de play action pass ook een stuk effectiever, omdat beide TE's zowel in de pass als running game gebruikt kunnen worden.

Zet bovendien 2 TE's naast elkaar en je hebt een strong-strong side

Ik zou het vooral bij een scrambling play wel handig vinden. Beetje play action pass, en dan er vandoor gaan alsof het een running play is

Maar ja,dat lijkt me meer Madden dan realiteit
pi_38128306
Het is vooral ook voor het creeeren van mismatches.
Let the season begin!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 20:57:01 #289
144340 Maleficium
Daddy Cool
pi_38137153
quote:
Beetje play action pass, en dan er vandoor gaan alsof het een running play is
jij hebt teveel Michael Vick gekeken.....

en als het al geen designed play is:

read 1: primary receiver
read 2: run like the wind!

Werkt overigens inderdaad perfect in Madden.....vooral 05, in 06 is hij een wat mindere 'God'
Come get some!
-
  dinsdag 23 mei 2006 @ 21:07:04 #290
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38137569
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:57 schreef Maleficium het volgende:

[..]

jij hebt teveel Michael Vick gekeken.....

en als het al geen designed play is:

read 1: primary receiver
read 2: run like the wind!

Werkt overigens inderdaad perfect in Madden.....vooral 05, in 06 is hij een wat mindere 'God'
Vandaar mijn laatste zin Overigens wel kut bij de Patriots dat er vorig jaar zoveel blessures waren (O-line) en dat we nauwelijks Watson en Graham in de 2TE formation hebben kunnen zien spelen waarin ze ook echt als passing threat fungeerden. Het was vooral extra blocking ipv catching... Watson kan echt een mismatch zijn voor een safety of linebacker met zijn snelheid (d-a-m-n)

Goede analyse van Vick trouwens met z'n reads
pi_38142428
Nog meer over allocation naar LA
duurt nog zeker vier jaar en voorlopig ook nog geen beslissing waar er gespeeld gaat worden.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:59:03 #292
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38142839
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:51 schreef Guard het volgende:
duurt nog zeker vier jaar en voorlopig ook nog geen beslissing waar er gespeeld gaat worden.
Een ding is zeker... John Clayton (van ESPN) never got picked first when it came to sports... Wat een loser vind ik dat zeg. Dat stemmetje....

Als de NFL het er snel door wil drukken zal het zeer waarschijnlijk wel Los Angeles worden en niet Anaheim, omdat dat de LA-optie al een stuk verder is qua realisatie (zoals ik het begrijp met de renovatie)
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:48:12 #294
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:56:15 #295
144340 Maleficium
Daddy Cool
pi_38145419
Zie je Peter Timofeeff al staan met een Admirals t-shirt als ze zaterdag de World bowl winnen?
Come get some!
-
pi_38191695
Jeb Bush wordt genoemd als mogelijke opvolger van Tagliabue... laten we hopen dat dat niet gebeurd...
pi_38191798
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:51 schreef Guard het volgende:
Welk team gaat er dan naar LA?

En Oakland ligt toch niet zo gek ver van LA?
pi_38193063

De rehab van Palmer verloopt spoedig
pi_38193142
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 11:12 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Welk team gaat er dan naar LA?

En Oakland ligt toch niet zo gek ver van LA?
och ieder team dat geen volle bak trekt loopt kans gereloceerd te worden. Zelf zou ik het niet erg vinden als de Jags verdwijnen uit Florida, anderen denken dat de Saints de voornaamste kandidaat zijn.
Andere teams gaan dit gebruiken om een nieuw stadion los te krijgen in de stad waarin ze nu spelen (o.a. San Diego Chargers).
pi_38193557
vol en hier verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')