De defensive picks van Chicago waren inderdaad verbazingwekkend... Daar mag wel wat aan de offense gedaan worden. De playoffs gingen overigens op de defense verloren vorig jaar...quote:Op maandag 1 mei 2006 21:21 schreef Royal_Flush het volgende:
Ik heb net nog alle drafts bekeken en ik moet zeggen dat de Browns toch wel goed gedraft hebben.Zoals verwacht(Romeo Crennel-style) vooral defensief georienteerd en allemaal passen ze in hun 3-4 defense.Dat word leuk volgend jaar...
Ik vond Chicago's draft wel leuk.4 vd eerste 5 picks on defense.Leek me toch niet hun zwakste punt vorig jaar.....![]()
Och Grossman is weer beter dus wat ze hebben ze nog nodig op de offense in Chicagoquote:Op maandag 1 mei 2006 21:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De defensive picks van Chicago waren inderdaad verbazingwekkend... Daar mag wel wat aan de offense gedaan worden. De playoffs gingen overigens op de defense verloren vorig jaar...
Backup ja, Jones blijft de starter.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:34 schreef Bendoverp het volgende:
Benson doet weer mee toch?
Een echte quarterback... Grossman is nou niet geweldig...quote:Op maandag 1 mei 2006 21:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Och Grossman is weer beter dus wat ze hebben ze nog nodig op de offense in Chicago![]()
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:40 schreef Royal_Flush het volgende:
Omar Jacobs,die gisteren door de Steelers in de 5de ronde werd gedraft:
"I thought me and Matt(Leinart) were the top 2 QB's in this years draft...."
Zelfvertrouwen is goed,maar dit is 'n beetje té...![]()
Steelers hebben nou trouwens 3 MAC QB's(Big Ben,Batch,Jacobs)
Ik kende 'm ook niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:41 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]Omar Jacobs??? Wtf... nooit van gehoord... die gast kan zo met idols meedoen...
zelfoverschatting
Zijn wel erg mooie cijfers. Geweldige TD-INT ratio!!! Wat voor niveau was dat dan? Met zulke cijfers begin ik altijd een beetje te twijfelen.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:46 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Ik kende 'm ook niet.
In 2004 gooide hij bij Bowling Green 41 TD-4 INT-4302 yd total offense
Maar ja,that was college....
Division 1-Aquote:Op maandag 1 mei 2006 21:47 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zijn wel erg mooie cijfers. Geweldige TD-INT ratio!!! Wat voor niveau was dat dan? Met zulke cijfers begin ik altijd een beetje te twijfelen.
Hmmm... geen slechte plek... Als je een Larry Johnson achter je hebt staan. KC heeft vaak een goede O-line (wel oud nu) en heb niet opgelet wat ze tijdens de draft hebben gedaan. Maar O-line is vaak ook goede coaching en dat zit bij de Chiefs wel goed.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:46 schreef Bendoverp het volgende:
Brody Croyle is naar KC gegaan.
Ik bedoelde de O-line coaching.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:50 schreef Bendoverp het volgende:
Edwards (ex Jets) zit er nu toch.
Rams do one better:quote:Op maandag 1 mei 2006 21:58 schreef Royal_Flush het volgende:
The NY Giants sign George Mason star Jai Lewis.He helped the Patriots reach this years Final Four.He scored 20 points in the upset win over Connecticut in the regional final.
Opmerkelijk,aangezien hij sinds high school(!) geen football meer heeft gespeeld...![]()
WTFquote:Op maandag 1 mei 2006 22:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Rams do one better:
Former Uconn bbplayer Ed Nelson.
Nelson, a 6-foot-8, 265-pound senior power forward, hasn't played football since his freshman year of high school![]()
Football blijft 'n populaire sport.Zelfs als de competitie al voorbij is....quote:Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef jde_kok het volgende:
Wat gaan die topics hard zeg, is gewoon niet bij te houden...
Zoals verwacht hebben de Bucs zwaar gegokt op de O-line. Dat moest ook wel na al die jaren. Hoop dat Kenyatta Walker eens oprot. Die kan alleen maar penalties veroorzaken.
Als ik tegen die tijd eindelijk NASN heb...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Football blijft 'n populaire sport.Zelfs als de competitie al voorbij is....![]()
I can't wait till the new season begins....![]()
Ik moet toch op een of andere manier aan m'n 1000+ posts per maand komen...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef jde_kok het volgende:
Wat gaan die topics hard zeg, is gewoon niet bij te houden...
Hun firstrounder vond ik wat verrassend, niet zozeer dat het O-line was, meer dat het Davin is geworden. Waarom wordt hij trouwens een guard en geen tackle, hij was toch tackle in college?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:37 schreef jde_kok het volgende:
Als je mensen moet inwerken komt het er niet van. Daarbij is het FOK forum geblocked op mijn werk. Alleen daar heb ik inmiddels wat op gevonden.
Wat vinden jullie van de draft van de Bucs?
Ehm... inwerken... "kijk hier is een pc... doe je ding... ik moet nu even fok!ken"...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:37 schreef jde_kok het volgende:
Als je mensen moet inwerken komt het er niet van. Daarbij is het FOK forum geblocked op mijn werk. Alleen daar heb ik inmiddels wat op gevonden.
Wat vinden jullie van de draft van de Bucs?
Denk sowieso dat de NFC South weer een stuk beter is geworden, Falcons hebben nu een awesome depth op de QB position met Vick, Schaub en Shockley. Jerious Norwood past ook prima in hun rushing offense. Wel jammer dat ze maar vijf picks hadden, weinig kans om iets aan de defense te doen.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:39 schreef Bendoverp het volgende:
Weet niks van de Bucs. Denk wel dat je rivaal Panthers het goed hebben gedaan.
Vooral als je de hele dag betaald wordt om achter een pc te zitten en wachten tot het fout gaat (maar overdag posten jullie niet veel hoor, dat kan veel beterquote:Op maandag 1 mei 2006 22:34 schreef Bendoverp het volgende:
Op werk/school internet hebben is ook goed om je post count bij te houden.
Falcons hebben wel depth, maar ik denk toch dat Vick daar gewoon blijft aanmodderen hoor. Dat contract van hem verplicht het team daar bijna toe en Vick zal het echt willen aanpassen. Elk team met een goede rush defense zal in de post season weinig last hebben van de Falcons.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Denk sowieso dat de NFC South weer een stuk beter is geworden, Falcons hebben nu een awesome depth op de QB position met Vick, Schaub en Shockley. Jerious Norwood past ook prima in hun rushing offense. Wel jammer dat ze maar vijf picks hadden, weinig kans om iets aan de defense te doen.
Saints hadden een prima eerste en tweede ronde, daarna weet ik het niet...
Als ze daar al komen...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Elk team met een goede rush defense zal in de post season weinig last hebben van de Falcons.
Ik bedoel gewoon in theorie. Falcons hebben een lastig schema (gebaseerd op de records van vorig jaar)?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Als ze daar al komen...
Geen makkelijk schema...
Tampa Bay had vorig jaar toch ook al Alex Smith gedraft?Vind 'm geen slechte speler.Volgens mij speelt gool old Dave Moore ook nog bij TB....quote:Op maandag 1 mei 2006 22:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Hun firstrounder vond ik wat verrassend, niet zozeer dat het O-line was, meer dat het Davin is geworden. Waarom wordt hij trouwens een guard en geen tackle, hij was toch tackle in college?
Stoval, Williams en Massaquoi als passreceivers zijn geen slechte keuzes (maar waarom twee TE's, hadden ze er geen meer in Tampa?)
De NFC South speelt komend jaar tegen AFC North en de NFC East. Dat zijn divisions gevuld met redelijk sterke tot sterke teams (misschien de Ravens niet echt)quote:Op maandag 1 mei 2006 22:58 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon in theorie. Falcons hebben een lastig schema (gebaseerd op de records van vorig jaar)?
Ik bedoel het gecombineerde record van de tegenstanders dat is gebaseerd op vorig qua (qua weging van sterkte van de schedule).quote:Op maandag 1 mei 2006 23:05 schreef Guard het volgende:
[..]
De NFC South speelt komend jaar tegen AFC North en de NFC East. Dat zijn divisions gevuld met redelijk sterke tot sterke teams (misschien de Ravens niet echt)
Het record van vorig jaar heeft er weinig mee te maken, door hun record spelen ze tegen de Lions en Cardinals... niet de lastigste teams die ze tegen krijgen
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:03 schreef ScienceFriction het volgende:
De draft van de Redskins was wel geweldig!! Hoeveel hebben ze gedraft? 3 spelers of zo? Oh wacht:
Geen 1st rounder, geen 3rd of 4th rounders...
Tja,als je je first round pick trade voor Jason Campell....quote:Op maandag 1 mei 2006 23:03 schreef ScienceFriction het volgende:
De draft van de Redskins was wel geweldig!! Hoeveel hebben ze gedraft? 3 spelers of zo? Oh wacht:
Geen 1st rounder, geen 3rd of 4th rounders...
2nd Round-Rocky McIntosh LB (Miami)-Gibbs loves him... vanwege de naam...
5th Round-Anthony Montgomery DL (Minnesota)
6h Round-Reed Doughty FS (North Colorado)
6th Round-Kedric Golston DL (Georgia)
7th Round-Keli Liftou OL (Arizona)
7th Round-Kevin Simon LB (Tennesee)
Redskins doen volgens mij bijna nooit iets met de draft.Hier en daar een speler en verder een FA spending spree... Tsja... 't is maar hoe je denkt dat je een team wilt opbouwen. Als je kijkt naar de Steelers vorig jaar dan komt volgens mij iets van 80% via de draft...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Redskins, heb ik helemaal niets mee, weer zo'n team met een gammele QB situation (Campbell is misschien nog wel de meest getalenteerde die ze hebben) en een defense die net niet consistent genoeg is om het gebrek aan aanval te verbloemen.
Zegt genoeg hoeveel ze in de FA hebben moeten doen om er nog iets van te maken..
Oh ja en Opa Gibbs moet met pensioen, maar dat had ik al eens gezegd geloof ik![]()
Denk ook dat de losing record van de Cardinals van vorig jaar gekomen is doordat ze eigenlijk alleen een passing game hadden en dus nauwelijks in control of the clock waren. Ook het gebrek aan een red-zone offense is daar natuurlijk debet aan, een FG iedere keer is wel leuk voor Rackers, maar daar win je geen wedstrijden mee. Nu hebben ze in ieder geval een rushing attack voor in de red zone.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Lions kan inderdaad niet lastig zijn. Cardinals lijkt me dit jaar wel interessant. Vorig jaar waren ze echt laatste in álle rushing categories.dat moet met james toch echt iets anders worden, ondanks de O-line. Ik verwacht geen wonderen, maar Edge is wel wat anders dan Shipp.
Geloof dat hij bij Penn begonnen is als RB...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:15 schreef Royal_Flush het volgende:
Ik wist dat Michael Robinson veel kan(QB/WR/Returns),maar RB?Dat doet Randle El hem zelfs niet na....![]()
Jewel maar geen Depth meer. Naast de starters Alex Smith en Becht alleen de oude long snapper Dave Moore die ook TE speelt. De depth daaronder is allemaal weggekaapt of weg laten gaan. Zat opzich nog iemand met potentie bij: Will Heller maar die is naar de Seahawks. Denk niet dat hier echt een gem tussen zit maar je hebt gewoon wat backups nodig en mensen voor multiple TE sets ook al weet iedereen dat de bal naar Smith gaat als het een pass wordt.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:43 schreef Guard het volgende:
Hun firstrounder vond ik wat verrassend, niet zozeer dat het O-line was, meer dat het Davin is geworden. Waarom wordt hij trouwens een guard en geen tackle, hij was toch tackle in college?
Stoval, Williams en Massaquoi als passreceivers zijn geen slechte keuzes (maar waarom twee TE's, hadden ze er geen meer in Tampa?)
In totaal 17 spelers die speelden in de Rose Bowl zijn gedraft dit jaar(11 USC/6 Texas)...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef ScienceFriction het volgende:
The Titans hebben nu dus Vince Young en LenDale White... Ik ben vrij zeker dat White een erg goede bruising back kan worden als ik kijk naar de wedstrijden van USC. Zijn weight issues etc... tsja... Verder volgens mij wel een geschikte kerel.
Titans in elk geval 2 spelers die erg speelden in de Rose bowl.
Titans hebben het goed gedaan, maar ben benieuwd naar de RB situatie en de ontwikkeling daarin: Brown, Henry, Payton en White lijkt me wat veel van het goede. Ben bang dat Payton het veld moet ruimen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef ScienceFriction het volgende:
The Titans hebben nu dus Vince Young en LenDale White... Ik ben vrij zeker dat White een erg goede bruising back kan worden als ik kijk naar de wedstrijden van USC. Zijn weight issues etc... tsja... Verder volgens mij wel een geschikte kerel.
Titans in elk geval 2 spelers die erg speelden in de Rose bowl.
Smith is vorig jaar gedraft idd. Die doet het ook gewoon goed, snap ook niet wat ze nou met 2 TE's moeten maar ja. Wat wil je met 3 7e ronde picks...quote:Tampa Bay had vorig jaar toch ook al Alex Smith gedraft?Vind 'm geen slechte speler.Volgens mij speelt gool old Dave Moore ook nog bij TB....
Ik heb op een Admirals forum gelezen dat de uiterlijke doorgeefdatum 1 mei 2006 zou zijn; mag ik daaruit concluderen dat Essent zijn woord niet is nagekomen? (niet dat dat mij verbaast overigens)quote:Op maandag 1 mei 2006 22:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Als ik tegen die tijd eindelijk NASN heb...
UPC heeft NASN al afgelopen najaar een maand lang in de preview gehad. (ouders hebben UPC, en plots was ik op zondagavond bij mijn oudersquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:26 schreef Bendoverp het volgende:
Dan gaat het met UPC gelukkig niet iets beter.
Wij krijgen elke maand een verschillende zender op proef uit het digitale pakket.
Hopelijk doen ze dat met NASN in het najaar.
Weer een reactie van @home van het admirals forum weten te plukken:quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:13 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Ik heb op een Admirals forum gelezen dat de uiterlijke doorgeefdatum 1 mei 2006 zou zijn; mag ik daaruit concluderen dat Essent zijn woord niet is nagekomen? (niet dat dat mij verbaast overigens)
Essent begint internet: ik één van de eersten, het was om te janken![]()
Essent begint telefonie: ik één van de eersten, het was nog veel erger dan met internet![]()
Essent gaat NASN doorgeven: ik besluit nu eens niet één van de eersten te zijn en helaas is dit terecht....![]()
Laat je het weten als Essent eindelijk NASN gaat doorgeven...... haal ik dezelfde dag nog een decoder....lekker Arena Football kijken
Ik wil niet te vroeg juichen maar ze gaan nu al datums noemen ipv maanden... het wordt nog wel eens wat...quote:Onze excuses voor het ongemak. De twee nieuwe zender NASN en NOS nieuws zijn vanaf 8 mei 2006 beschikbaar. Het kan zijn dat er een aantal zenders opgeschoven worden van kanaal naar kanaal.
Goed planquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:13 schreef Guard het volgende:
The governator wil graag twee teams in L.A. Zijn er binnenkort weer verkiezingen of zo?
Las Vegas wil graag praten met de Chargers over relocation, maar mogen tot 1 jan 2007 dat niet doen. Tot die tijd hebben de chargers om een nieuwe plek voor een stadion te vinden in San Diego County.
quote:In a Hollywood bombshell with a Sin City twist, Paris Hilton and Heisman Trophy winner Matt Leinart went public Tuesday with their romance in Las Vegas.
-- Las Vegas Review-Journal
is Leinart niet stiekem een Griek? Leinartopoulis? Hilton heeft toch alleen romances met Grieken?quote:
Ik was de PI vergeten, but obviously was het natuurlijk sarcastisch bedoeld... Ik denk wel dat Paris dol is op ball room dancing...quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:35 schreef Bendoverp het volgende:
Leinart is geen grieke naam. http://www.ancestry.com/learn/facts/Fact.aspx?fid=10&yr=0&ln=Leinart
Misschien zijn moeder is Griek?
Hij was wel een Trojanquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:21 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
is Leinart niet stiekem een Griek? Leinartopoulis? Hilton heeft toch alleen romances met Grieken?![]()
quote:SI.com’s On Campus section is reporting that Matt Leinart was recently spotted hanging and “canoodling” with Paris Hilton. I’m not sure what “canoodling” means, but if you do it with Paris Hilton, you should probably take a trip to the free clinic afterwards.
Now, who knows how much of this is true, or what Leinart and Paris were actually doing… but if he’s romantically involved with her at all, that’s not good news. His agent has to step in here… there’s a reason Brian Urlacher got rid of her so quickly. By the way, do they check for STDs at the combine?
I wouldn’t care if Vince Young got a negative 7 on the Wonderlic, needed a golf cart to finish his 40-yard dash, and hired Ryan Leaf as his career advisor, I’d still take him over anyone dating Paris Hilton. You just don’t want a quarterback with gonorrhea.
And if you’re Matt Leinart, why bother? There are few women aren’t earth who wouldn’t make their ass readily available to Matt Leinart if he so desired. You don’t need this. You can choose from plenty of women out there who have not made a career out of sucking cock for night-vision cameras. That seems like the better option.
Geeft de term "under center" een heel andere ladingquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef Bendoverp het volgende:
Free clinic .. STDs as the combine ... QB with gonorrhea
quote:Wed, 3 May 2006 09:30:36 -0700
Randy Lange, of the Bergen Record, reports the New York Jets have reportedly signed undrafted rookie free agent TE Brian Watje (San Jose State). Terms of the deal were not disclosed.
Dan is Tara Reid wel beter. Maar Brady is toch al verloofd met een model?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:50 schreef Terreros85 het volgende:
Hilton is volgens mij ook eens gespot met Brian Urlacher
Brady en Boller zijn een keer gespot met Tara Reid
Verloofd weet ik niet, maar wel een lekkere chick, Bridget Moynahen:quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:53 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Dan is Tara Reid wel beter. Maar Brady is toch al verloofd met een model?
Gelukkig voor Bryan Watje. Wat is er gebeurd met de andere All Name rookies?
Tara is nauwelijks beter dan Paris imoquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:53 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Dan is Tara Reid wel beter. Maar Brady is toch al verloofd met een model?
Bullocks heeft een goede kans om een starter te worden bij de Lions las ik ergens...quote:Gelukkig voor Bryan Watje. Wat is er gebeurd met de andere All Name rookies?
Van Wilderquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:14 schreef Bendoverp het volgende:
On a sidenote: Tara Reid heeft nog enige acteertalent.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:25 schreef Bendoverp het volgende:
Van een grote fan van Jason Allen.
http://www.youtube.com/watch?v=U0f8e8cscO8&search=jason%20allen
Volgens mij mag dat niet (endorsements) en verder alleen en scholarship dacht ik... Maar ja, ze zullen best veel "free stuff" krijgen neem ik aan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:39 schreef Bendoverp het volgende:
Hoeveel geld krijgen spelers eigenlijk als ze op college zitten?
Alleen een scholarschip (is dat veel?) maar ook endorsements?
Het is absoluut verboden om geld te verdienen met sport als je nog in een NCAA competitie uit wil komen. dus geen endorsements etc (en volgens mij ook geen gratis schoenen en huur (<-Bushquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:39 schreef Bendoverp het volgende:
Hoeveel geld krijgen spelers eigenlijk als ze op college zitten?
Alleen een scholarschip (is dat veel?) maar ook endorsements?
Tis wel weer heel veel nigga, mothafuck etcquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:03 schreef ScienceFriction het volgende:
Als er nog iemand vriendjes wil worden met Maroney:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=21640820
Klopt, maar de hoogte kan wel erg variëren. Al die colleges en universiteiten moeten ook hun spelers op een of andere manier lokken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:00 schreef Guard het volgende:
een scolarship is toch gewoon dat je je "college-geld" niet zelf hoeft te betalen?
Dat viel mij ook op... en plaatjes van "guns"... Maar ja, dat is hun cultuur, daar moet je respect voor hebben...quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Tis wel weer heel veel nigga, mothafuck etc![]()
Geen beter recruitment-tool dan een succesvol program...quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:04 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Klopt, maar de hoogte kan wel erg variëren. Al die colleges en universiteiten moeten ook hun spelers op een of andere manier lokken.
Dan zouden de meeste naar Oklahoma, Florida etc gaan... Maar ja, ik weet niet precies hoe het zit... of eigenlijk weet ik het totaal niet...quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Geen beter recruitment-tool dan een succesvol program...
quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:34 schreef Bendoverp het volgende:
Damn op die myspace van Maroney staat een foto van een hermafrodiet.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:32 schreef ScienceFriction het volgende:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=59207230
Tom Brady... yeah, sure...
Dat verbaasde mij ook... Maar ja, aan de andere kant, is niet iedere mens van "african descent"...quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:37 schreef Guard het volgende:
[..]bij zijn friends: Peyton Manning
![]()
en ik zie dat Brady black/ African descent is, nooit geweten![]()
Nee, da's gewoon de jeugd van tegenwoordig...quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:00 schreef Bendoverp het volgende:
De naam Brady is van Ierse afkomst zag ik op eerder genoemde site.
Zijn zijn vriending adult actresses of zo?
Ach ja vroegâh....quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:04 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee, da's gewoon de jeugd van tegenwoordig...
Ik ben ook de jeugd van tegenwoordig...Ik ken ze nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:04 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee, da's gewoon de jeugd van tegenwoordig...
Subjectieve nieuwsberichten zijn tegenwoordig standaard (zie de fok frontpage)quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:56 schreef Bendoverp het volgende:
Weer zo'n subjective news site van jou?
Deze was ook leuk:quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Breaking news:
http://www.theonion.com/content/node/42979
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:15 schreef Guard het volgende:
http://www.nfl.com/teams/story/GB/9422446beetje vroeg om daar nu al over te beginnen lijkt me...
Dit is precies waarom de Packers hem dus niet meer moeten laten spelen.quote:Favre threw a career-worst 29 interceptions last season and the Packers went 4-12, the team's first losing season since he became its quarterback.
"I'm going to take chances," he said. "And there's going to be people who agree with that and there's going to be people who don't agree with it. And I really don't care."
Favre doesn't plan to change his style of play at this stage of his career.
Gekke Lionsquote:Dan Wetzel
Yahoo! Sports Exclusive
DETROIT – The NFL has banned Detroit Lions players from working out Monday and Tuesday at the team's practice facility.
This is major news. Judging by their almost 50 years of futility, who knew the Lions worked out at all, let alone that the franchise had an actual building dedicated to practice?
But it's true. The Lions do have a plush, modern practice facility, where players routinely break a sweat. And not just practicing anything, but practicing actual football plays. Seriously.
In fact, according to a union grievance, since hard-nosed coach Rod Marinelli took over in January, the players have been forced to practice too hard.
The NFL Players Association and the NFL Management Council in a joint statement Friday agreed that the Lions broke rules involving offseason activities and punished the team by prohibiting two days of supervised workouts.
Booth Newspapers originally reported that players were upset that April minicamp drills – where "contact work or use of pads" is not allowed – were too physical.
"The players were upset at the high intensity and aggressiveness demanded in the team drills and believed the coaching staff was going over the line," Tom Kowalski reported, citing a source.
And so, the players complained, the union and the league agreed and now they get two days off, with pay.
Hier meer:quote:In a game at Wrigley Field, Nagurski once broke a defensive player's shoulder, knocked another out, then ran into the brick wall and cracked it on a game winning touchdown run. HE CRACKED A BRICK WALL. In the pros he played running back and linebacker running for 4,031 yards in his Hall of Fame career.
"You do not pass up a guy like Reggie Bush"... waarom niet? Hoeveel titels heeft barry Sanders gewonnen? Oh ja, géén...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:56 schreef Maleficium het volgende:
Antowain Smith naar de Texans........als backup voor Davis...... in mijn optiek was het toch een betere optie om Davis als backup van Bush te laten fungeren....maar misschien doet 'Super Mario' zijn naam eer aan...
http://www.nfl.com/teams/story/HOU/9426439
http://www.jetscap.com/capfaq.htmquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:56 schreef Bendoverp het volgende:
Laats hadden we toch de PatsCap website.
De Jets hebben er ook een.
Voor de geinteresseerden.
http://www.jetscap.com/
Afkomen met die decoder.....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:37 schreef Guard het volgende:
http://www.home.nl/abonnee/televisie/nieuws/
NASN is beschikbaar op @home...
kanaal 137 (bevestigd door @home digitaal extra abonnees)
Net op tijd voor het laatste stukkie NFLE, en ruim op tijd voor het nieuwe CFL seizoen
quote:Brad Biggs, of the Chicago Sun Times, reports Chicago Bears second-round pick CB Devin Hester already has the inside track to be the team's return man next season. ''It's just a special talent,'' said Hester. ''I'm a person that has real good ball instincts. I'm able to field the ball, No. 1, and then I let my natural ability take over. There ain't nothing stopping me from catching the ball. You could throw three hats at me, and I'm still going to catch the ball.'' Right now Hester is fifth on the depth chart at cornerback and is looking to make his mark on special teams.
quote:Right now Hester is fifth on the depth chart at cornerback
Na training camp kan hij natuurlijk een stuk hoger staanquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:51 schreef Maleficium het volgende:
[..]
![]()
Wat nederigheid zou gepaster zijn in deze situatie....
Intressantquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:39 schreef Bendoverp het volgende:
Op een NFL forum waren ze zich zo aan het vervelen door de komkommertijd dat ze het verschil tussen 1" en 2" kicking tee's aan het bespreken waren.![]()
Roland Garros kan me niet bekoren, ben geen gravel liefhebber, WK is mooi, tour is geweldig zolang ze maar bergop rijden en Wimbledon is ook mooi (grastennis is welquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:09 schreef ScienceFriction het volgende:
NBA playoffs, WK voetbal, Tour de France, Roland Garros... Wimbledon... sport genoeg
Misschien komt McEnroe even schelden en boos worden...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:06 schreef DaMayan het volgende:
Maarja daar zit dan weer geen violence in
Tja toen ze Bennett kregen dachten ze natuurlijk niet dat ze Bush in de draft konden krijgen...quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:15 schreef Plastic_Power het volgende:
De Saints willen Michael Bennett nu alweer kwijt![]()
http://sports.espn.go.com/nfl/news/story?id=2441237
Exact. Lees net ook dat Jimmy Smith (5x Pro Bowler) de helm aan de wilgen hangt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Tja toen ze Bennett kregen dachten ze natuurlijk niet dat ze Bush in de draft konden krijgen...
ik zie het al helemaal voor me....quote:There would certainly be some irony if Bennett were dealt to the Texans, who passed on Bush with the first overall pick in the draft, and selected defensive end Mario Williams instead.
Yup, apart verhaal die gast. Heeft niet of nauwelijks gespeeld in zn eerst 3 seizoenen en is na een tryout bij de Jags beland.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:21 schreef Plastic_Power het volgende:
Exact. Lees net ook dat Jimmy Smith (5x Pro Bowler) de helm aan de wilgen hangt.
De Jaguars hebben vorig jaar vooral op een lelijke manier gewonnen die moeilijk te reproduceren... ik gok een 9 of 10 win season, maar zeker geen 12.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:07 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Yup, apart verhaal die gast. Heeft niet of nauwelijks gespeeld in zn eerst 3 seizoenen en is na een tryout bij de Jags beland.
Jammer dat ie niet nog 1 jaar blijft want dit jaar zijn de Jaguars zeker een contender en wie weet kon ie er een Bettisje van maken.
quote:Lions | Harrington trade may be done
Thu, 11 May 2006 20:57:33 -0700
Jason Cole, of the Miami Herald, reports Detroit Lions QB Joey Harrington is apparently headed to the Miami Dolphins. A source close to Harrington said Thursday night, May 11, the Dolphins and Lions have worked out a deal to send the former No. 3 overall draft pick to Miami. Harrington was scheduled to participate in a charity event next week but had to cancel because he will have to be in Miami to take part in the opening of organized training activity. Terms of the deal were unavailable. Harrington, who is due a $4 million roster bonus June 15, has agreed to forgo that bonus to sign with the Dolphins.
Mrs Mcnabb: "Hey Leinhart.... NO CHUNKY SOUP FOR YOU, MUTHAFACKAAAAAquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:29 schreef Guard het volgende:
Nog meer "nieuws":
Roethilsberger en Hasselbeck gaan (samen met hun moeders) spelen in de Cambell's soup reclames.
Ook Donovan McNabb en zijn moeder doen weer mee![]()
Ik denk dat ze bij Miami ook niet helemaal gerust zijn met Culpepper. Welke Culpepper hebben ze gekregen? De 2004 versie die nauwelijks INT's gooide, veel TD's had en effectief passer was of krijgen de de oude Culpepper terug die fumbled, slechte reads had?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:02 schreef Feyenoorder het volgende:
wat ik niet begrijp is dat Harrington naar miami gaat. Die hebben toch al Culpepper. Ook al is die geblesseerd, dan nog. Beter gaat hij naar Kansas City. Trent Green is al een jaar of 36 dus binnenkort mag hij hem dan vervangen.
De vraag is ook of ze in Detroit überhaupt weten waar ze mee bezig zijn... Ik denk niet dat een redelijke QB daar iets kan laten zien wat veel beter is dan Harrington heeft laten zien. Ze hebben drie jaar op rij hun eerste draft pick aan een WR besteed en nog is de passing offense statistisch gezien een zorgenkindje...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:14 schreef DaMayan het volgende:
De vraag blijft of Harrington uberhaupt wel een starting quality QB is...
Niks mis mee, je hebt ook losers nodig in een leaguequote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef ScienceFriction het volgende:
De vraag is ook of ze in Detroit überhaupt weten waar ze mee bezig zijn... Ik denk niet dat een redelijke QB daar iets kan laten zien wat veel beter is dan Harrington heeft laten zien. Ze hebben drie jaar op rij hun eerste draft pick aan een WR besteed en nog is de passing offense statistisch gezien een zorgenkindje...Jon Kitna, Josh McCown en Shaun King moeten de nieuwe QB's worden...
Nou... dát zal veel beter zijn...
Misschien is het wel de O-line...
Extra mooi als ze dan in de NFC North zitten, of niet?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:03 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Niks mis mee, je hebt ook losers nodig in een league![]()
De Colts hadden het dit seizoen al verdomd moeilijk in Jacksonville.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:34 schreef Bendoverp het volgende:
Jags tegen Colts in AFC South kan spannend worden hoor.
Jacksonville heeft nu nauwelijks capabele WR's meer nu Jimmy Smith is gestopt... Jacksonville gaat het Indiana dit jaar niet moeilijk maken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De Colts hadden het dit seizoen al verdomd moeilijk in Jacksonville.
De Colts hebben het al moeilijk voor zichzelf gemaakt door James te laten gaan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Jacksonville heeft nu nauwelijks capabele WR's meer nu Jimmy Smith is gestopt... Jacksonville gaat het Indiana dit jaar niet moeilijk maken.
Ik zag het ook... Ik hoorde iets wat misschien nog niet iedereen wist, maar Bettis kwam dus uit Detroit en toevallig was de SB ook in Detroit... Ik heb er in elk geval niets over gehoord ten tijde van de SB...quote:Op zondag 14 mei 2006 19:00 schreef popolon het volgende:
Op NFL Network was net de Road to the Superbowl van de Steelers.
Erg mooi, ook omdat veel spelers microfoontjes hadden en daar nu de focus op lag.
Bettis.
Jawel joh....je werd letterlijk doodgegooid met kreten als " the last bus stop/ the bus stops here'quote:Op zondag 14 mei 2006 19:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik zag het ook... Ik hoorde iets wat misschien nog niet iedereen wist, maar Bettis kwam dus uit Detroit en toevallig was de SB ook in Detroit... Ik heb er in elk geval niets over gehoord ten tijde van de SB...
Ik heb er iig genoeg over gehoord en gezien qua spandoeken.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik zag het ook... Ik hoorde iets wat misschien nog niet iedereen wist, maar Bettis kwam dus uit Detroit en toevallig was de SB ook in Detroit... Ik heb er in elk geval niets over gehoord ten tijde van de SB...
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:26 schreef zjroentje het volgende:
Ah, het zal wel sarcastisch zijn bedoeld.
quote:PORTER PLANNING TO GIVE THE PREZ A PIECE OF HIS MIND
Steelers linebacker Joey Porter is looking forward to the team's visit to the White House on June 2 in celebration of their Super Bowl victory.
But not for the reasons that most folks anticipate a visit to the place when the President lives and works.
"Yeah, I got something to say to [George] Bush, I'm going to have a swagger when I walk in there, too," Porter said. "I'm looking forward to it. I have something to tell him, too. I don't like the way things are running right now. I feel like he has to give me some of my money back, so I got something to tell Bush."
Even if Porter is mildly exaggerating or completely kidding, it's not the kind of attempt humor that the men and women of the Secret Service ordinarily regard as funny. Our guess is that, at a minimum, Porter will get a stern talking to from someone in authority regarding his stated plans and, depending on what Porter says in response, he might not receive the requisite clearance to attend.
Or maybe he'll say all the right things in advance and then try to make a scene when he gets there. But the thing that Porter, who already has been shot once in his life, needs to keep in mind is that the folks in the Secret Service will be aiming a little higher than his ass if he crosses the line in the presence of the President.
Better still, perhaps Porter can display the area of his prior wound to Bush, a la Forrest Gump and LBJ.
+2 scherpquote:Op maandag 15 mei 2006 15:26 schreef zjroentje het volgende:
Ah, het zal wel sarcastisch zijn bedoeld.
ESPN: PATRIOTS REALLY HATE THEIR COACH!!!!quote:Op maandag 15 mei 2006 15:52 schreef Bendoverp het volgende:
Alweer mot bij de Patriots.
![]()
[afbeelding]
Ik kan er niet echt om huilen... Ik heb hem überhaupt nauwelijks zien spelen, dus tsja. In de lockerroom zal het verschil vast wel te merken zijn, omdat Brady heel graag had gewild dat hij zou blijven.quote:
Mag Bush dan toch zijn #5 houden?quote:NFL | League to change uniform number rules
Mon, 15 May 2006 07:35:29 -0700
ESPN reports the NFL has decided to change their policy regarding uniform numbers. No details of the agreement have been disclosed.
Dan maar meteen met 666quote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel met 619 spelen...
Jaja.quote:
quote:injuring a public building
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:29 schreef DaMayan het volgende:
http://www.sportsline.com/nfl/story/9441359
Marcus Vick gesigned door de Dolphins.
So if the tryout was a date, is this an engagement?
Ze hebben nu 3 risicovolle QBs met enigszins potentie. Culpepper, Harrington en Vick...
whehehe...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:00 schreef zjroentje het volgende:
Misschien was het gewoon zo'n plastic wc op een bouwplaats.
Nu dus met een deuk.
Was ook best een goede speler in z'n ene jaar bij de Patriots als back up.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:42 schreef Bendoverp het volgende:
Die Traylor is wel een grote vent.
The Dolphins are listing Vick as a "wide receiver-quarterback-specialist," clearly indicating that he could be tried in a number of roles.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:29 schreef DaMayan het volgende:
http://www.sportsline.com/nfl/story/9441359
Marcus Vick gesigned door de Dolphins.
So if the tryout was a date, is this an engagement?
Ze hebben nu 3 risicovolle QBs met enigszins potentie. Culpepper, Harrington en Vick...
A la Kordell Stewart.....vlees noch vis.quote:wide receiver-quarterback-specialist
Waar had hij heen moeten gaan dan? Virginia Tech had hem geschorst... en welke college wilde hem hebben? A poor man's Michael Vick... en Michael Vick is een poor QB already...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:41 schreef Maleficium het volgende:
[..]
A la Kordell Stewart.....vlees noch vis.
Dolphins qb roster is inderdaad loaded...
hij had er beter aan gedaan zich netjes te gedragen en een jaar de later draft in te gaan.
Het is een soort "jack of all trades, but master of none" verhaal lijkt het wel... Zijn interviews doen mij vermoeden dat hij het training camp ook niet overleeft... Maurice Clarett-scenario...quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:19 schreef DaMayan het volgende:
Volgens Adam Schefter kan ie wellicht als return man worden ingezet.
#10 Arms dealerquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:44 schreef Bendoverp het volgende:
Nieuwe lijst voor Letterman: 10 dingen die Marcus kan doen.
Ik bedoelde dat hij zich op school wat netter had moeten gedragen, niet in aanraking had moeten komen met de politie en zeker niet een tegenstander had moeten trappen in een bowl game.....dan had hij netjes zijn tijd op school vol kunnen maken en was zijn potentieel misschien wat meer uit de verf gekomen.quote:Waar had hij heen moeten gaan dan? Virginia Tech had hem geschorst
We zullen zien.....quote:Will Michael Vick be a better passer this season?
The Falcons claim he will, because he's spent more time actually throwing the football. Vick has been working out with receivers Michael Jenkins and Roddy White five days a week this offseason, and that's a major departure from years past.
Vick has spent the bulk of his last two offseasons in the classroom, trying to learn Atlanta's version of the West Coast offense. Now he's more focused on building chemistry with two young receivers who were first-round picks.
Falcons receivers coach George Stewart says he can already see substantial improvement in his players. The 6-foot-5 Jenkins has learned to catch balls away from his body and use his long frame to ward off defenders. The speedy White has honed his route-running and his attention to detail by watching endless tapes of Jerry Rice. If they can continue that growth when the season begins, Vick should be a happier man
Ja hoor... Vick "I complete only 56% of all my passes"...quote:
Volgens mij ben jij niet zijn grootste fan.....quote:Ja hoor... Vick "I complete only 56% of all my passes"... En zelfs zijn running is vreselijk overhyped... hoeveel running TD's scoort hij nou eigenlijk? En hoeveel critical big gains heeft hij?
Geen enkele speler is perfect. Maar mensen doen net alsof Vick nu even aan z'n passing werkt en dat alles dan klaar is. Maar een van de redenen van het lage completion percentage is dat Vick 1 of 2 reads kan maken. Vaak probeert hij dan al de pass te forceren of the scrambelen. Tegen een team met een zwakke run defense kun je daar mee weg komen, maar stop je de run, dan stop je de Falcons (over het algemeen)quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:03 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet zijn grootste fan.....![]()
Maar helemaal mee eens.
Ik vind dat ze dat in Madden 06 mooi hebben opgelost; kon je in 05 nog met Vick lekker scramblen en dan regenboogballen completen, in 06 heeft meneer een passing cone met de breedte van een potloodnet echt...
Als je zijn college stats bekijkt (en zijn rose bowl performance) dan blijkt dat wel. Young heeft ook een goede lengte die er voor zorgt dat hij in elk geval over zijn O-line kan heenkijkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:27 schreef Bendoverp het volgende:
Kan Vince Young wel veel reads maken en accuraatpassen.
Volgens mij ziet het er niet zo goed uit voor deze meneer....quote:CB Manning, RB Drew charged with assault
NFL.com wire reports
LOS ANGELES (May 18, 2006) -- Chicago Bears cornerback Ricky Manning Jr. and two former UCLA football players were charged with assault for allegedly taking part in an early morning fight at a restaurant last month.
Manning was charged with one count of assault by means likely to produce great bodily injury, Deputy District Attorney Karen Murcia said.
His arraignment was scheduled for May 18. Manning has previously declined comment.
Manning, a former UCLA star, was arrested April 23, along with former Bruins Tyler Ebell and Maurice Drew, after they allegedly attacked a man at a restaurant near the UCLA campus in Westwood.
Police said the players then drove off in Manning's SUV but were pulled over by officers soon after when the vehicle was spotted by a helicopter crew.
Ebell, 22, and Drew were expected to surrender and be arraigned at a later date, Murcia said.
Drew, 21, was taken by Jacksonville in the second round of the NFL draft. The running back attended mini-camp in Florida last month.
Manning, 25, signed with the Bears last month after the Carolina Panthers declined to match Chicago's offer sheet. He is on probation for an assault in April 2002. If convicted, he faces up to four years in state prison.
Daar zijn ze net op tijd vanaf in Carolina...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:28 schreef Maleficium het volgende:
Ricky Manning
[..]
Volgens mij ziet het er niet zo goed uit voor deze meneer....
It's official:quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:08 schreef Guard het volgende:
Matla zou een 3-jarig contract hebben getekend bij de Saints, is nog niet bevestigd, en al zou het waar zijn, moet ie eerst trainingcamp nog overleven om vervolgens veel te leren van Jeff Faine, die toch wel zeer waarschijnlijk de starter zal worden.
Leuk voor hem.....ik wens hem in ieder geval veel plezier.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:17 schreef Guard het volgende:
[..]
It's official:
http://www.neworleanssaints.com/transactions.cfm
Hij is/was (?) Nederlander... (Den Haag geloof ik)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:07 schreef Bendoverp het volgende:
Misschien een achterhaalde vraag: maar wat is er met Matla dan?
Voorburg....bijna goed!quote:Originally from Voorburg, Holland, Matla earned Second Team All-Ohio Valley Conference honors the past two years for the 9-3 Panthers who won the league championship with a perfect 8-0 record in 2005.
He is a three year starter, averaged 85.0% blocking efficiency and had 127 ‘knockdown’ blocks, second most on the team in 2005. He also only allowed one QB sack all season.
“I received a call last night from Ryan Pace (former EIU defensive lineman) who is with the Saints pro scouting department. He invited me down next weekend for this rookie camp. I’ve been waiting all week for a phone call so it’s exciting to get this opportunity,” Matla said.
“I get to go up against the best so it’s a chance to prove myself.”
Matla joined Eastern in 2001 after the Panther coaching staff scouted him in a Florida all-star game when he played for Team Europe.
In the Netherlands he played for the Zoetermeer Black Angels, a club team that was national champions.
Toen keek ik nog geen American Football...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:59 schreef Guard het volgende:
Je had een tijdje terug toch die Hasselbach, die speelde voor de Broncos in de superbowl geloof ik...
Ik beschouw hem toch niet echt als een Nederlander....quote:Hasselbach, a native of Amsterdam, lived and played sports in Surinam, Indonesia and Kenya (his father was an agronomist) before settling with his family as a teenager in Canada.
Waarom niet? zover ik lees is het een typisch gemiddelde Nederlander.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:35 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Ik beschouw hem toch niet echt als een Nederlander....
Dat soort figuren mogen ze van mij dus meteen levenslang schorsen bovenop de straf die ze krijgen van justitie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:00 schreef Bendoverp het volgende:
Wat die Manning en Drew gedaan hebben is echt walgelijk.
Ze waren ergens in een horeca tent waar iemand achter een laptop aan het werk was.
Ze waren hem 'geek' aan het noemen en schopten en sloegen hem tot hij bewusteloos raakte.
TOen naaiden ze 'm eruit.
Levenslange schorsing, gigantische schadevergoeding en een jaar lang als gast bij Oprah opdraven...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:00 schreef Bendoverp het volgende:
Ze waren ergens in een horeca tent waar iemand achter een laptop aan het werk was.
Ze waren hem 'geek' aan het noemen en schopten en sloegen hem tot hij bewusteloos raakte.
wat een hufter(s) zeg.......inderdaad meteen afvoeren die hapquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:00 schreef Bendoverp het volgende:
State prison here I come.........quote:Manning is scheduled to make a court appearance May 18. He is subject to a possible suspension or fines from the league for violating the personal-conduct policy
Holy Schmoly!!! Dat is nog eens een sack!!!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:27 schreef Bendoverp het volgende:
Dit is wel een gave play.
http://www.ejbdotcom.net/content/2804.html
pffft dan moeten de Colts dus nog minstens negen jaar op een SB title wachtenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:18 schreef Royal_Flush het volgende:
8 more years.Zolang kunnen we nog van Peyton "genieten"....![]()
Goed verhaal! Tight ends zijn hip these days....quote:Op maandag 22 mei 2006 22:20 schreef ScienceFriction het volgende:
http://www.nfl.com/news/story/9444769
2 TE sets![]()
jij hebt teveel Michael Vick gekeken.....quote:Beetje play action pass, en dan er vandoor gaan alsof het een running play is
Vandaar mijn laatste zinquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:57 schreef Maleficium het volgende:
[..]
jij hebt teveel Michael Vick gekeken.....
en als het al geen designed play is:
read 1: primary receiver
read 2: run like the wind!
![]()
Werkt overigens inderdaad perfect in Madden.....vooral 05, in 06 is hij een wat mindere 'God'
Een ding is zeker... John Clayton (van ESPN) never got picked first when it came to sports... Wat een loser vind ik dat zeg.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:51 schreef Guard het volgende:
Nog meer over allocation naar LA
duurt nog zeker vier jaar en voorlopig ook nog geen beslissing waar er gespeeld gaat worden.
quote:
Welk team gaat er dan naar LA?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:51 schreef Guard het volgende:
Nog meer over allocation naar LA
duurt nog zeker vier jaar en voorlopig ook nog geen beslissing waar er gespeeld gaat worden.
och ieder team dat geen volle bak trekt loopt kans gereloceerd te worden. Zelf zou ik het niet erg vinden als de Jags verdwijnen uit Florida, anderen denken dat de Saints de voornaamste kandidaat zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Welk team gaat er dan naar LA?
En Oakland ligt toch niet zo gek ver van LA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |