Intressantquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:39 schreef Bendoverp het volgende:
Op een NFL forum waren ze zich zo aan het vervelen door de komkommertijd dat ze het verschil tussen 1" en 2" kicking tee's aan het bespreken waren.![]()
Roland Garros kan me niet bekoren, ben geen gravel liefhebber, WK is mooi, tour is geweldig zolang ze maar bergop rijden en Wimbledon is ook mooi (grastennis is welquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:09 schreef ScienceFriction het volgende:
NBA playoffs, WK voetbal, Tour de France, Roland Garros... Wimbledon... sport genoeg
Misschien komt McEnroe even schelden en boos worden...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:06 schreef DaMayan het volgende:
Maarja daar zit dan weer geen violence in
Tja toen ze Bennett kregen dachten ze natuurlijk niet dat ze Bush in de draft konden krijgen...quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:15 schreef Plastic_Power het volgende:
De Saints willen Michael Bennett nu alweer kwijt![]()
http://sports.espn.go.com/nfl/news/story?id=2441237
Exact. Lees net ook dat Jimmy Smith (5x Pro Bowler) de helm aan de wilgen hangt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Tja toen ze Bennett kregen dachten ze natuurlijk niet dat ze Bush in de draft konden krijgen...
ik zie het al helemaal voor me....quote:There would certainly be some irony if Bennett were dealt to the Texans, who passed on Bush with the first overall pick in the draft, and selected defensive end Mario Williams instead.
Yup, apart verhaal die gast. Heeft niet of nauwelijks gespeeld in zn eerst 3 seizoenen en is na een tryout bij de Jags beland.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:21 schreef Plastic_Power het volgende:
Exact. Lees net ook dat Jimmy Smith (5x Pro Bowler) de helm aan de wilgen hangt.
De Jaguars hebben vorig jaar vooral op een lelijke manier gewonnen die moeilijk te reproduceren... ik gok een 9 of 10 win season, maar zeker geen 12.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:07 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Yup, apart verhaal die gast. Heeft niet of nauwelijks gespeeld in zn eerst 3 seizoenen en is na een tryout bij de Jags beland.
Jammer dat ie niet nog 1 jaar blijft want dit jaar zijn de Jaguars zeker een contender en wie weet kon ie er een Bettisje van maken.
quote:Lions | Harrington trade may be done
Thu, 11 May 2006 20:57:33 -0700
Jason Cole, of the Miami Herald, reports Detroit Lions QB Joey Harrington is apparently headed to the Miami Dolphins. A source close to Harrington said Thursday night, May 11, the Dolphins and Lions have worked out a deal to send the former No. 3 overall draft pick to Miami. Harrington was scheduled to participate in a charity event next week but had to cancel because he will have to be in Miami to take part in the opening of organized training activity. Terms of the deal were unavailable. Harrington, who is due a $4 million roster bonus June 15, has agreed to forgo that bonus to sign with the Dolphins.
Mrs Mcnabb: "Hey Leinhart.... NO CHUNKY SOUP FOR YOU, MUTHAFACKAAAAAquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:29 schreef Guard het volgende:
Nog meer "nieuws":
Roethilsberger en Hasselbeck gaan (samen met hun moeders) spelen in de Cambell's soup reclames.
Ook Donovan McNabb en zijn moeder doen weer mee![]()
Ik denk dat ze bij Miami ook niet helemaal gerust zijn met Culpepper. Welke Culpepper hebben ze gekregen? De 2004 versie die nauwelijks INT's gooide, veel TD's had en effectief passer was of krijgen de de oude Culpepper terug die fumbled, slechte reads had?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:02 schreef Feyenoorder het volgende:
wat ik niet begrijp is dat Harrington naar miami gaat. Die hebben toch al Culpepper. Ook al is die geblesseerd, dan nog. Beter gaat hij naar Kansas City. Trent Green is al een jaar of 36 dus binnenkort mag hij hem dan vervangen.
De vraag is ook of ze in Detroit überhaupt weten waar ze mee bezig zijn... Ik denk niet dat een redelijke QB daar iets kan laten zien wat veel beter is dan Harrington heeft laten zien. Ze hebben drie jaar op rij hun eerste draft pick aan een WR besteed en nog is de passing offense statistisch gezien een zorgenkindje...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:14 schreef DaMayan het volgende:
De vraag blijft of Harrington uberhaupt wel een starting quality QB is...
Niks mis mee, je hebt ook losers nodig in een leaguequote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef ScienceFriction het volgende:
De vraag is ook of ze in Detroit überhaupt weten waar ze mee bezig zijn... Ik denk niet dat een redelijke QB daar iets kan laten zien wat veel beter is dan Harrington heeft laten zien. Ze hebben drie jaar op rij hun eerste draft pick aan een WR besteed en nog is de passing offense statistisch gezien een zorgenkindje...Jon Kitna, Josh McCown en Shaun King moeten de nieuwe QB's worden...
Nou... dát zal veel beter zijn...
Misschien is het wel de O-line...
Extra mooi als ze dan in de NFC North zitten, of niet?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:03 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Niks mis mee, je hebt ook losers nodig in een league![]()
De Colts hadden het dit seizoen al verdomd moeilijk in Jacksonville.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:34 schreef Bendoverp het volgende:
Jags tegen Colts in AFC South kan spannend worden hoor.
Jacksonville heeft nu nauwelijks capabele WR's meer nu Jimmy Smith is gestopt... Jacksonville gaat het Indiana dit jaar niet moeilijk maken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De Colts hadden het dit seizoen al verdomd moeilijk in Jacksonville.
De Colts hebben het al moeilijk voor zichzelf gemaakt door James te laten gaan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Jacksonville heeft nu nauwelijks capabele WR's meer nu Jimmy Smith is gestopt... Jacksonville gaat het Indiana dit jaar niet moeilijk maken.
Ik zag het ook... Ik hoorde iets wat misschien nog niet iedereen wist, maar Bettis kwam dus uit Detroit en toevallig was de SB ook in Detroit... Ik heb er in elk geval niets over gehoord ten tijde van de SB...quote:Op zondag 14 mei 2006 19:00 schreef popolon het volgende:
Op NFL Network was net de Road to the Superbowl van de Steelers.
Erg mooi, ook omdat veel spelers microfoontjes hadden en daar nu de focus op lag.
Bettis.
Jawel joh....je werd letterlijk doodgegooid met kreten als " the last bus stop/ the bus stops here'quote:Op zondag 14 mei 2006 19:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik zag het ook... Ik hoorde iets wat misschien nog niet iedereen wist, maar Bettis kwam dus uit Detroit en toevallig was de SB ook in Detroit... Ik heb er in elk geval niets over gehoord ten tijde van de SB...
Ik heb er iig genoeg over gehoord en gezien qua spandoeken.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik zag het ook... Ik hoorde iets wat misschien nog niet iedereen wist, maar Bettis kwam dus uit Detroit en toevallig was de SB ook in Detroit... Ik heb er in elk geval niets over gehoord ten tijde van de SB...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |