abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 mei 2006 @ 21:29:30 #2
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37467344
GVD @#$%&^*()!!Hoe flik je dat zo snel......
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_37467368
Niet alleen SF kan knippen en plakken
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 1 mei 2006 @ 21:31:05 #5
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37467389
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:21 schreef Royal_Flush het volgende:
Ik heb net nog alle drafts bekeken en ik moet zeggen dat de Browns toch wel goed gedraft hebben.Zoals verwacht(Romeo Crennel-style) vooral defensief georienteerd en allemaal passen ze in hun 3-4 defense.Dat word leuk volgend jaar...

Ik vond Chicago's draft wel leuk.4 vd eerste 5 picks on defense.Leek me toch niet hun zwakste punt vorig jaar.....
De defensive picks van Chicago waren inderdaad verbazingwekkend... Daar mag wel wat aan de offense gedaan worden. De playoffs gingen overigens op de defense verloren vorig jaar...
pi_37467457
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:31 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

De defensive picks van Chicago waren inderdaad verbazingwekkend... Daar mag wel wat aan de offense gedaan worden. De playoffs gingen overigens op de defense verloren vorig jaar...
Och Grossman is weer beter dus wat ze hebben ze nog nodig op de offense in Chicago
pi_37467491
Benson doet weer mee toch?
Let the season begin!
pi_37467569
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:34 schreef Bendoverp het volgende:
Benson doet weer mee toch?
Backup ja, Jones blijft de starter.
  maandag 1 mei 2006 @ 21:39:49 #9
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37467648
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:33 schreef Guard het volgende:

[..]

Och Grossman is weer beter dus wat ze hebben ze nog nodig op de offense in Chicago
Een echte quarterback... Grossman is nou niet geweldig...
pi_37467668
Omar Jacobs,die gisteren door de Steelers in de 5de ronde werd gedraft:

"I thought me and Matt(Leinart) were the top 2 QB's in this years draft...."

Zelfvertrouwen is goed,maar dit is 'n beetje té...

Steelers hebben nou trouwens 3 MAC QB's(Big Ben,Batch,Jacobs)
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
  maandag 1 mei 2006 @ 21:41:11 #11
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37467706
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:40 schreef Royal_Flush het volgende:
Omar Jacobs,die gisteren door de Steelers in de 5de ronde werd gedraft:

"I thought me and Matt(Leinart) were the top 2 QB's in this years draft...."

Zelfvertrouwen is goed,maar dit is 'n beetje té...

Steelers hebben nou trouwens 3 MAC QB's(Big Ben,Batch,Jacobs)
Omar Jacobs??? Wtf... nooit van gehoord... die gast kan zo met idols meedoen...

zelfoverschatting
pi_37467715
The top 2 overrated?
Let the season begin!
  maandag 1 mei 2006 @ 21:45:29 #13
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37467907
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:41 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Omar Jacobs??? Wtf... nooit van gehoord... die gast kan zo met idols meedoen...

zelfoverschatting
Ik kende 'm ook niet.

In 2004 gooide hij bij Bowling Green 41 TD-4 INT-4302 yd total offense

Maar ja,that was college....
pi_37467927
Brody Croyle is naar KC gegaan.
Let the season begin!
  maandag 1 mei 2006 @ 21:47:43 #16
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37467965
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:46 schreef Royal_Flush het volgende:

[..]

Ik kende 'm ook niet.

In 2004 gooide hij bij Bowling Green 41 TD-4 INT-4302 yd total offense

Maar ja,that was college....
Zijn wel erg mooie cijfers. Geweldige TD-INT ratio!!! Wat voor niveau was dat dan? Met zulke cijfers begin ik altijd een beetje te twijfelen.
pi_37467997
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:47 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Zijn wel erg mooie cijfers. Geweldige TD-INT ratio!!! Wat voor niveau was dat dan? Met zulke cijfers begin ik altijd een beetje te twijfelen.
Division 1-A
  maandag 1 mei 2006 @ 21:49:00 #18
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37468006
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:46 schreef Bendoverp het volgende:
Brody Croyle is naar KC gegaan.
Hmmm... geen slechte plek... Als je een Larry Johnson achter je hebt staan. KC heeft vaak een goede O-line (wel oud nu) en heb niet opgelet wat ze tijdens de draft hebben gedaan. Maar O-line is vaak ook goede coaching en dat zit bij de Chiefs wel goed.
pi_37468072
Edwards (ex Jets) zit er nu toch.
Let the season begin!
  maandag 1 mei 2006 @ 21:52:00 #20
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37468141
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:50 schreef Bendoverp het volgende:
Edwards (ex Jets) zit er nu toch.
Ik bedoelde de O-line coaching.
pi_37468302
Oh zo.
Let the season begin!
pi_37468431
The NY Giants sign George Mason star Jai Lewis.He helped the Patriots reach this years Final Four.He scored 20 points in the upset win over Connecticut in the regional final.

Opmerkelijk,aangezien hij sinds high school(!) geen football meer heeft gespeeld...
pi_37468558
Panthers hebben QB Basenez (North Westeren) opgepickt als UDFA...
Hopen dat ie het niet haalt, want dat zou betekenen dat LeFors eruit ligt...
pi_37468709
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:58 schreef Royal_Flush het volgende:
The NY Giants sign George Mason star Jai Lewis.He helped the Patriots reach this years Final Four.He scored 20 points in the upset win over Connecticut in the regional final.

Opmerkelijk,aangezien hij sinds high school(!) geen football meer heeft gespeeld...
Rams do one better:
Former Uconn bbplayer Ed Nelson.
Nelson, a 6-foot-8, 265-pound senior power forward, hasn't played football since his freshman year of high school
pi_37468755
Wat gaan die topics hard zeg, is gewoon niet bij te houden...

Zoals verwacht hebben de Bucs zwaar gegokt op de O-line. Dat moest ook wel na al die jaren. Hoop dat Kenyatta Walker eens oprot. Die kan alleen maar penalties veroorzaken.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_37468788
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:05 schreef Guard het volgende:

[..]

Rams do one better:
Former Uconn bbplayer Ed Nelson.
Nelson, a 6-foot-8, 265-pound senior power forward, hasn't played football since his freshman year of high school
WTF
pi_37468856
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef jde_kok het volgende:

Zoals verwacht hebben de Bucs zwaar gegokt op de O-line. Dat moest ook wel na al die jaren. Hoop dat Kenyatta Walker eens oprot. Die kan alleen maar penalties veroorzaken.
Football blijft 'n populaire sport.Zelfs als de competitie al voorbij is....

I can't wait till the new season begins....
pi_37468921
Fuck man. Nog 4 maanden wachten.
Let the season begin!
pi_37468926
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef Royal_Flush het volgende:

[..]

Football blijft 'n populaire sport.Zelfs als de competitie al voorbij is....

I can't wait till the new season begins....
Als ik tegen die tijd eindelijk NASN heb...
Dan ga ik maar standaard maandagmorgen vrij nemen
  maandag 1 mei 2006 @ 22:25:07 #30
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37469599
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef jde_kok het volgende:
Ik moet toch op een of andere manier aan m'n 1000+ posts per maand komen...
pi_37470174
Op werk/school internet hebben is ook goed om je post count bij te houden .
Let the season begin!
pi_37470349
Als je mensen moet inwerken komt het er niet van. Daarbij is het FOK forum geblocked op mijn werk. Alleen daar heb ik inmiddels wat op gevonden.

Wat vinden jullie van de draft van de Bucs?
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_37470457
Weet niks van de Bucs. Denk wel dat je rivaal Panthers het goed hebben gedaan.
Let the season begin!
pi_37470710
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:37 schreef jde_kok het volgende:
Als je mensen moet inwerken komt het er niet van. Daarbij is het FOK forum geblocked op mijn werk. Alleen daar heb ik inmiddels wat op gevonden.

Hun firstrounder vond ik wat verrassend, niet zozeer dat het O-line was, meer dat het Davin is geworden. Waarom wordt hij trouwens een guard en geen tackle, hij was toch tackle in college?
Stoval, Williams en Massaquoi als passreceivers zijn geen slechte keuzes (maar waarom twee TE's, hadden ze er geen meer in Tampa?)
pi_37470767
Stoval is wel een nette receiver met goede handen.
Let the season begin!
  maandag 1 mei 2006 @ 22:47:25 #36
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37470893
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:37 schreef jde_kok het volgende:

Ehm... inwerken... "kijk hier is een pc... doe je ding... ik moet nu even fok!ken"...
pi_37470941
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:39 schreef Bendoverp het volgende:
Weet niks van de Bucs. Denk wel dat je rivaal Panthers het goed hebben gedaan.
Denk sowieso dat de NFC South weer een stuk beter is geworden, Falcons hebben nu een awesome depth op de QB position met Vick, Schaub en Shockley. Jerious Norwood past ook prima in hun rushing offense. Wel jammer dat ze maar vijf picks hadden, weinig kans om iets aan de defense te doen.

Saints hadden een prima eerste en tweede ronde, daarna weet ik het niet...

pi_37471015
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:34 schreef Bendoverp het volgende:
Op werk/school internet hebben is ook goed om je post count bij te houden .
Vooral als je de hele dag betaald wordt om achter een pc te zitten en wachten tot het fout gaat (maar overdag posten jullie niet veel hoor, dat kan veel beter )
  maandag 1 mei 2006 @ 22:51:16 #39
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37471105
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:48 schreef Guard het volgende:

[..]

Denk sowieso dat de NFC South weer een stuk beter is geworden, Falcons hebben nu een awesome depth op de QB position met Vick, Schaub en Shockley. Jerious Norwood past ook prima in hun rushing offense. Wel jammer dat ze maar vijf picks hadden, weinig kans om iets aan de defense te doen.

Saints hadden een prima eerste en tweede ronde, daarna weet ik het niet...
Falcons hebben wel depth, maar ik denk toch dat Vick daar gewoon blijft aanmodderen hoor. Dat contract van hem verplicht het team daar bijna toe en Vick zal het echt willen aanpassen. Elk team met een goede rush defense zal in de post season weinig last hebben van de Falcons.
pi_37471243
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:51 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]
Elk team met een goede rush defense zal in de post season weinig last hebben van de Falcons.
Als ze daar al komen...
Geen makkelijk schema...
  maandag 1 mei 2006 @ 22:58:15 #41
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37471450
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:54 schreef Guard het volgende:

[..]

Als ze daar al komen...
Geen makkelijk schema...
Ik bedoel gewoon in theorie. Falcons hebben een lastig schema (gebaseerd op de records van vorig jaar)?
pi_37471516
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:43 schreef Guard het volgende:

[..]

Hun firstrounder vond ik wat verrassend, niet zozeer dat het O-line was, meer dat het Davin is geworden. Waarom wordt hij trouwens een guard en geen tackle, hij was toch tackle in college?
Stoval, Williams en Massaquoi als passreceivers zijn geen slechte keuzes (maar waarom twee TE's, hadden ze er geen meer in Tampa?)
Tampa Bay had vorig jaar toch ook al Alex Smith gedraft?Vind 'm geen slechte speler.Volgens mij speelt gool old Dave Moore ook nog bij TB....
  maandag 1 mei 2006 @ 23:03:26 #43
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37471727
De draft van de Redskins was wel geweldig!! Hoeveel hebben ze gedraft? 3 spelers of zo? Oh wacht:

Geen 1st rounder, geen 3rd of 4th rounders...

2nd Round-Rocky McIntosh LB (Miami)-Gibbs loves him... vanwege de naam...
5th Round-Anthony Montgomery DL (Minnesota)
6h Round-Reed Doughty FS (North Colorado)
6th Round-Kedric Golston DL (Georgia)
7th Round-Keli Liftou OL (Arizona)
7th Round-Kevin Simon LB (Tennesee)
pi_37471805
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:58 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ik bedoel gewoon in theorie. Falcons hebben een lastig schema (gebaseerd op de records van vorig jaar)?
De NFC South speelt komend jaar tegen AFC North en de NFC East. Dat zijn divisions gevuld met redelijk sterke tot sterke teams (misschien de Ravens niet echt)
Het record van vorig jaar heeft er weinig mee te maken, door hun record spelen ze tegen de Lions en Cardinals... niet de lastigste teams die ze tegen krijgen
pi_37471850
Dat zeiden ze serieus over Rocky ja .
En om hem te kunnen picken hebben veel picks opgegeven.
Let the season begin!
  maandag 1 mei 2006 @ 23:08:58 #46
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37471998
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:05 schreef Guard het volgende:

[..]

De NFC South speelt komend jaar tegen AFC North en de NFC East. Dat zijn divisions gevuld met redelijk sterke tot sterke teams (misschien de Ravens niet echt)
Het record van vorig jaar heeft er weinig mee te maken, door hun record spelen ze tegen de Lions en Cardinals... niet de lastigste teams die ze tegen krijgen
Ik bedoel het gecombineerde record van de tegenstanders dat is gebaseerd op vorig qua (qua weging van sterkte van de schedule).

Lions kan inderdaad niet lastig zijn. Cardinals lijkt me dit jaar wel interessant. Vorig jaar waren ze echt laatste in álle rushing categories. dat moet met james toch echt iets anders worden, ondanks de O-line. Ik verwacht geen wonderen, maar Edge is wel wat anders dan Shipp.
pi_37472099
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:03 schreef ScienceFriction het volgende:
De draft van de Redskins was wel geweldig!! Hoeveel hebben ze gedraft? 3 spelers of zo? Oh wacht:

Redskins, heb ik helemaal niets mee, weer zo'n team met een gammele QB situation (Campbell is misschien nog wel de meest getalenteerde die ze hebben) en een defense die net niet consistent genoeg is om het gebrek aan aanval te verbloemen.
Zegt genoeg hoeveel ze in de FA hebben moeten doen om er nog iets van te maken..

Oh ja en Opa Gibbs moet met pensioen, maar dat had ik al eens gezegd geloof ik
pi_37472134
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:03 schreef ScienceFriction het volgende:

2nd Round-Rocky McIntosh LB (Miami)-Gibbs loves him... vanwege de naam...
5th Round-Anthony Montgomery DL (Minnesota)
6h Round-Reed Doughty FS (North Colorado)
6th Round-Kedric Golston DL (Georgia)
7th Round-Keli Liftou OL (Arizona)
7th Round-Kevin Simon LB (Tennesee)
Tja,als je je first round pick trade voor Jason Campell....
  maandag 1 mei 2006 @ 23:13:51 #49
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37472216
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:11 schreef Guard het volgende:

[..]

Redskins, heb ik helemaal niets mee, weer zo'n team met een gammele QB situation (Campbell is misschien nog wel de meest getalenteerde die ze hebben) en een defense die net niet consistent genoeg is om het gebrek aan aanval te verbloemen.
Zegt genoeg hoeveel ze in de FA hebben moeten doen om er nog iets van te maken..

Oh ja en Opa Gibbs moet met pensioen, maar dat had ik al eens gezegd geloof ik
Redskins doen volgens mij bijna nooit iets met de draft.Hier en daar een speler en verder een FA spending spree... Tsja... 't is maar hoe je denkt dat je een team wilt opbouwen. Als je kijkt naar de Steelers vorig jaar dan komt volgens mij iets van 80% via de draft...
pi_37472299
Ik wist dat Michael Robinson veel kan(QB/WR/Returns),maar RB?Dat doet Randle El hem zelfs niet na....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')