Denk ook dat de losing record van de Cardinals van vorig jaar gekomen is doordat ze eigenlijk alleen een passing game hadden en dus nauwelijks in control of the clock waren. Ook het gebrek aan een red-zone offense is daar natuurlijk debet aan, een FG iedere keer is wel leuk voor Rackers, maar daar win je geen wedstrijden mee. Nu hebben ze in ieder geval een rushing attack voor in de red zone.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Lions kan inderdaad niet lastig zijn. Cardinals lijkt me dit jaar wel interessant. Vorig jaar waren ze echt laatste in álle rushing categories.dat moet met james toch echt iets anders worden, ondanks de O-line. Ik verwacht geen wonderen, maar Edge is wel wat anders dan Shipp.
Geloof dat hij bij Penn begonnen is als RB...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:15 schreef Royal_Flush het volgende:
Ik wist dat Michael Robinson veel kan(QB/WR/Returns),maar RB?Dat doet Randle El hem zelfs niet na....![]()
Jewel maar geen Depth meer. Naast de starters Alex Smith en Becht alleen de oude long snapper Dave Moore die ook TE speelt. De depth daaronder is allemaal weggekaapt of weg laten gaan. Zat opzich nog iemand met potentie bij: Will Heller maar die is naar de Seahawks. Denk niet dat hier echt een gem tussen zit maar je hebt gewoon wat backups nodig en mensen voor multiple TE sets ook al weet iedereen dat de bal naar Smith gaat als het een pass wordt.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:43 schreef Guard het volgende:
Hun firstrounder vond ik wat verrassend, niet zozeer dat het O-line was, meer dat het Davin is geworden. Waarom wordt hij trouwens een guard en geen tackle, hij was toch tackle in college?
Stoval, Williams en Massaquoi als passreceivers zijn geen slechte keuzes (maar waarom twee TE's, hadden ze er geen meer in Tampa?)
In totaal 17 spelers die speelden in de Rose Bowl zijn gedraft dit jaar(11 USC/6 Texas)...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef ScienceFriction het volgende:
The Titans hebben nu dus Vince Young en LenDale White... Ik ben vrij zeker dat White een erg goede bruising back kan worden als ik kijk naar de wedstrijden van USC. Zijn weight issues etc... tsja... Verder volgens mij wel een geschikte kerel.
Titans in elk geval 2 spelers die erg speelden in de Rose bowl.
Titans hebben het goed gedaan, maar ben benieuwd naar de RB situatie en de ontwikkeling daarin: Brown, Henry, Payton en White lijkt me wat veel van het goede. Ben bang dat Payton het veld moet ruimen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef ScienceFriction het volgende:
The Titans hebben nu dus Vince Young en LenDale White... Ik ben vrij zeker dat White een erg goede bruising back kan worden als ik kijk naar de wedstrijden van USC. Zijn weight issues etc... tsja... Verder volgens mij wel een geschikte kerel.
Titans in elk geval 2 spelers die erg speelden in de Rose bowl.
Smith is vorig jaar gedraft idd. Die doet het ook gewoon goed, snap ook niet wat ze nou met 2 TE's moeten maar ja. Wat wil je met 3 7e ronde picks...quote:Tampa Bay had vorig jaar toch ook al Alex Smith gedraft?Vind 'm geen slechte speler.Volgens mij speelt gool old Dave Moore ook nog bij TB....
Ik heb op een Admirals forum gelezen dat de uiterlijke doorgeefdatum 1 mei 2006 zou zijn; mag ik daaruit concluderen dat Essent zijn woord niet is nagekomen? (niet dat dat mij verbaast overigens)quote:Op maandag 1 mei 2006 22:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Als ik tegen die tijd eindelijk NASN heb...
UPC heeft NASN al afgelopen najaar een maand lang in de preview gehad. (ouders hebben UPC, en plots was ik op zondagavond bij mijn oudersquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:26 schreef Bendoverp het volgende:
Dan gaat het met UPC gelukkig niet iets beter.
Wij krijgen elke maand een verschillende zender op proef uit het digitale pakket.
Hopelijk doen ze dat met NASN in het najaar.
Weer een reactie van @home van het admirals forum weten te plukken:quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:13 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Ik heb op een Admirals forum gelezen dat de uiterlijke doorgeefdatum 1 mei 2006 zou zijn; mag ik daaruit concluderen dat Essent zijn woord niet is nagekomen? (niet dat dat mij verbaast overigens)
Essent begint internet: ik één van de eersten, het was om te janken![]()
Essent begint telefonie: ik één van de eersten, het was nog veel erger dan met internet![]()
Essent gaat NASN doorgeven: ik besluit nu eens niet één van de eersten te zijn en helaas is dit terecht....![]()
Laat je het weten als Essent eindelijk NASN gaat doorgeven...... haal ik dezelfde dag nog een decoder....lekker Arena Football kijken
Ik wil niet te vroeg juichen maar ze gaan nu al datums noemen ipv maanden... het wordt nog wel eens wat...quote:Onze excuses voor het ongemak. De twee nieuwe zender NASN en NOS nieuws zijn vanaf 8 mei 2006 beschikbaar. Het kan zijn dat er een aantal zenders opgeschoven worden van kanaal naar kanaal.
Goed planquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:13 schreef Guard het volgende:
The governator wil graag twee teams in L.A. Zijn er binnenkort weer verkiezingen of zo?
Las Vegas wil graag praten met de Chargers over relocation, maar mogen tot 1 jan 2007 dat niet doen. Tot die tijd hebben de chargers om een nieuwe plek voor een stadion te vinden in San Diego County.
quote:In a Hollywood bombshell with a Sin City twist, Paris Hilton and Heisman Trophy winner Matt Leinart went public Tuesday with their romance in Las Vegas.
-- Las Vegas Review-Journal
is Leinart niet stiekem een Griek? Leinartopoulis? Hilton heeft toch alleen romances met Grieken?quote:
Ik was de PI vergeten, but obviously was het natuurlijk sarcastisch bedoeld... Ik denk wel dat Paris dol is op ball room dancing...quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:35 schreef Bendoverp het volgende:
Leinart is geen grieke naam. http://www.ancestry.com/learn/facts/Fact.aspx?fid=10&yr=0&ln=Leinart
Misschien zijn moeder is Griek?
Hij was wel een Trojanquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:21 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
is Leinart niet stiekem een Griek? Leinartopoulis? Hilton heeft toch alleen romances met Grieken?![]()
quote:SI.com’s On Campus section is reporting that Matt Leinart was recently spotted hanging and “canoodling” with Paris Hilton. I’m not sure what “canoodling” means, but if you do it with Paris Hilton, you should probably take a trip to the free clinic afterwards.
Now, who knows how much of this is true, or what Leinart and Paris were actually doing… but if he’s romantically involved with her at all, that’s not good news. His agent has to step in here… there’s a reason Brian Urlacher got rid of her so quickly. By the way, do they check for STDs at the combine?
I wouldn’t care if Vince Young got a negative 7 on the Wonderlic, needed a golf cart to finish his 40-yard dash, and hired Ryan Leaf as his career advisor, I’d still take him over anyone dating Paris Hilton. You just don’t want a quarterback with gonorrhea.
And if you’re Matt Leinart, why bother? There are few women aren’t earth who wouldn’t make their ass readily available to Matt Leinart if he so desired. You don’t need this. You can choose from plenty of women out there who have not made a career out of sucking cock for night-vision cameras. That seems like the better option.
Geeft de term "under center" een heel andere ladingquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef Bendoverp het volgende:
Free clinic .. STDs as the combine ... QB with gonorrhea
quote:Wed, 3 May 2006 09:30:36 -0700
Randy Lange, of the Bergen Record, reports the New York Jets have reportedly signed undrafted rookie free agent TE Brian Watje (San Jose State). Terms of the deal were not disclosed.
Dan is Tara Reid wel beter. Maar Brady is toch al verloofd met een model?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:50 schreef Terreros85 het volgende:
Hilton is volgens mij ook eens gespot met Brian Urlacher
Brady en Boller zijn een keer gespot met Tara Reid
Verloofd weet ik niet, maar wel een lekkere chick, Bridget Moynahen:quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:53 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Dan is Tara Reid wel beter. Maar Brady is toch al verloofd met een model?
Gelukkig voor Bryan Watje. Wat is er gebeurd met de andere All Name rookies?
Tara is nauwelijks beter dan Paris imoquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:53 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Dan is Tara Reid wel beter. Maar Brady is toch al verloofd met een model?
Bullocks heeft een goede kans om een starter te worden bij de Lions las ik ergens...quote:Gelukkig voor Bryan Watje. Wat is er gebeurd met de andere All Name rookies?
Van Wilderquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:14 schreef Bendoverp het volgende:
On a sidenote: Tara Reid heeft nog enige acteertalent.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:25 schreef Bendoverp het volgende:
Van een grote fan van Jason Allen.
http://www.youtube.com/watch?v=U0f8e8cscO8&search=jason%20allen
Volgens mij mag dat niet (endorsements) en verder alleen en scholarship dacht ik... Maar ja, ze zullen best veel "free stuff" krijgen neem ik aan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:39 schreef Bendoverp het volgende:
Hoeveel geld krijgen spelers eigenlijk als ze op college zitten?
Alleen een scholarschip (is dat veel?) maar ook endorsements?
Het is absoluut verboden om geld te verdienen met sport als je nog in een NCAA competitie uit wil komen. dus geen endorsements etc (en volgens mij ook geen gratis schoenen en huur (<-Bushquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:39 schreef Bendoverp het volgende:
Hoeveel geld krijgen spelers eigenlijk als ze op college zitten?
Alleen een scholarschip (is dat veel?) maar ook endorsements?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |