abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37472374
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:08 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Lions kan inderdaad niet lastig zijn. Cardinals lijkt me dit jaar wel interessant. Vorig jaar waren ze echt laatste in álle rushing categories. dat moet met james toch echt iets anders worden, ondanks de O-line. Ik verwacht geen wonderen, maar Edge is wel wat anders dan Shipp.
Denk ook dat de losing record van de Cardinals van vorig jaar gekomen is doordat ze eigenlijk alleen een passing game hadden en dus nauwelijks in control of the clock waren. Ook het gebrek aan een red-zone offense is daar natuurlijk debet aan, een FG iedere keer is wel leuk voor Rackers, maar daar win je geen wedstrijden mee. Nu hebben ze in ieder geval een rushing attack voor in de red zone.
En als je maar genoeg tijd krijgt tegen de Cards defense kun je wel genoeg punten scoren en wachten tot Warner een INT gooit of fumbled op de zoveelste sack
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_37472410
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:15 schreef Royal_Flush het volgende:
Ik wist dat Michael Robinson veel kan(QB/WR/Returns),maar RB?Dat doet Randle El hem zelfs niet na....
Geloof dat hij bij Penn begonnen is als RB...
  maandag 1 mei 2006 @ 23:21:29 #53
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37472577
The Titans hebben nu dus Vince Young en LenDale White... Ik ben vrij zeker dat White een erg goede bruising back kan worden als ik kijk naar de wedstrijden van USC. Zijn weight issues etc... tsja... Verder volgens mij wel een geschikte kerel.

Titans in elk geval 2 spelers die erg speelden in de Rose bowl.
  maandag 1 mei 2006 @ 23:25:00 #54
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_37472718
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:43 schreef Guard het volgende:
Hun firstrounder vond ik wat verrassend, niet zozeer dat het O-line was, meer dat het Davin is geworden. Waarom wordt hij trouwens een guard en geen tackle, hij was toch tackle in college?
Stoval, Williams en Massaquoi als passreceivers zijn geen slechte keuzes (maar waarom twee TE's, hadden ze er geen meer in Tampa?)
Jewel maar geen Depth meer. Naast de starters Alex Smith en Becht alleen de oude long snapper Dave Moore die ook TE speelt. De depth daaronder is allemaal weggekaapt of weg laten gaan. Zat opzich nog iemand met potentie bij: Will Heller maar die is naar de Seahawks. Denk niet dat hier echt een gem tussen zit maar je hebt gewoon wat backups nodig en mensen voor multiple TE sets ook al weet iedereen dat de bal naar Smith gaat als het een pass wordt.

CB Zemaitis, Alan is nog een andere goede pick van de bucs lijkt een goede cover2 corner die ook op de 1st dag had weg kunnen gaan volgens sommigen. Hadden ze ook wel nodig wat depth in de corner department en maybe a successor to Ronde Barber or Brian Kelly?

Davin was guard maar is in zn senior year naar left tackle verplaatst maar daar was hij iets minder uitblinkend maar nog steeds degelijk. Was een beetje een reach maar was nooit tot laag in de 2 blijven hangen dus als ze geen goede trade down konden bewerkstelligen was dit de beste optie. Low round picks hadden ze toch al genoeg.

Verder hebben ze (OT) Trueblood boven Winston gekozen dat was enigsins verrassend, volgens mij wouden ze eigenlijk Withworth hebben maar die viel niet. Trueblood heeft wel Mario Williams geowned tijdens de senior bowl, en tijdens het seizoen getrained met Kiwanuka, volgens de scouting reports. Hij is vooral erg groot. 6-8, 316.

En ze hebben natuurlijk the next Tom Brady met Bruce Gradkowski gepicked

[ Bericht 0% gewijzigd door DaMayan op 01-05-2006 23:30:17 ]
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_37472793
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef ScienceFriction het volgende:
The Titans hebben nu dus Vince Young en LenDale White... Ik ben vrij zeker dat White een erg goede bruising back kan worden als ik kijk naar de wedstrijden van USC. Zijn weight issues etc... tsja... Verder volgens mij wel een geschikte kerel.

In totaal 17 spelers die speelden in de Rose Bowl zijn gedraft dit jaar(11 USC/6 Texas)...
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_37472912
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef ScienceFriction het volgende:

Titans hebben het goed gedaan, maar ben benieuwd naar de RB situatie en de ontwikkeling daarin: Brown, Henry, Payton en White lijkt me wat veel van het goede. Ben bang dat Payton het veld moet ruimen.
De Titans hebben al een ideetje wat McNair gaat doen wanneer ze cutten of traden

Krantenjongen
pi_37473349
KRantenjongen zonder wijk...
Let the season begin!
pi_37473574
Maar voor bruising back moet je hard zijn (gespierd, weining vet) en White moet echt hard werken om niet meer zacht te zijn.
Let the season begin!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:00:50 #59
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_37474208
Lendale white te dik? We hebben het toch ook nooit gehad over de bierbuik van Jerome Bettis
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_37474633
quote:
Tampa Bay had vorig jaar toch ook al Alex Smith gedraft?Vind 'm geen slechte speler.Volgens mij speelt gool old Dave Moore ook nog bij TB....
Smith is vorig jaar gedraft idd. Die doet het ook gewoon goed, snap ook niet wat ze nou met 2 TE's moeten maar ja. Wat wil je met 3 7e ronde picks...

Dave Moore is er gewoon als long snapper. Verder doet hij ook niet meer al te veel.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_37474733
DaMayan, dank je wel voor je analyse. Weet ik weer iets meer!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  dinsdag 2 mei 2006 @ 09:13:58 #62
144340 Maleficium
Daddy Cool
pi_37478680
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:11 schreef Guard het volgende:

[..]

Als ik tegen die tijd eindelijk NASN heb...
Ik heb op een Admirals forum gelezen dat de uiterlijke doorgeefdatum 1 mei 2006 zou zijn; mag ik daaruit concluderen dat Essent zijn woord niet is nagekomen? (niet dat dat mij verbaast overigens)
Essent begint internet: ik één van de eersten, het was om te janken
Essent begint telefonie: ik één van de eersten, het was nog veel erger dan met internet
Essent gaat NASN doorgeven: ik besluit nu eens niet één van de eersten te zijn en helaas is dit terecht....
Laat je het weten als Essent eindelijk NASN gaat doorgeven...... haal ik dezelfde dag nog een decoder....lekker Arena Football kijken
Come get some!
-
pi_37483804
Dan gaat het met UPC gelukkig niet iets beter.
Wij krijgen elke maand een verschillende zender op proef uit het digitale pakket.
Hopelijk doen ze dat met NASN in het najaar .
Let the season begin!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:41:08 #64
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_37484205
Die 2 euro per maand betaal ik wel hoor, voor NASN alleen al..
pi_37485180
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:26 schreef Bendoverp het volgende:
Dan gaat het met UPC gelukkig niet iets beter.
Wij krijgen elke maand een verschillende zender op proef uit het digitale pakket.
Hopelijk doen ze dat met NASN in het najaar .
UPC heeft NASN al afgelopen najaar een maand lang in de preview gehad. (ouders hebben UPC, en plots was ik op zondagavond bij mijn ouders )
pi_37488738
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 09:13 schreef Maleficium het volgende:

[..]

Ik heb op een Admirals forum gelezen dat de uiterlijke doorgeefdatum 1 mei 2006 zou zijn; mag ik daaruit concluderen dat Essent zijn woord niet is nagekomen? (niet dat dat mij verbaast overigens)
Essent begint internet: ik één van de eersten, het was om te janken
Essent begint telefonie: ik één van de eersten, het was nog veel erger dan met internet
Essent gaat NASN doorgeven: ik besluit nu eens niet één van de eersten te zijn en helaas is dit terecht....
Laat je het weten als Essent eindelijk NASN gaat doorgeven...... haal ik dezelfde dag nog een decoder....lekker Arena Football kijken
Weer een reactie van @home van het admirals forum weten te plukken:
quote:
Onze excuses voor het ongemak. De twee nieuwe zender NASN en NOS nieuws zijn vanaf 8 mei 2006 beschikbaar. Het kan zijn dat er een aantal zenders opgeschoven worden van kanaal naar kanaal.
Ik wil niet te vroeg juichen maar ze gaan nu al datums noemen ipv maanden... het wordt nog wel eens wat...
pi_37489805
Rams sign Denzel Washington's son,John David Washington,a 5-10 200-pound RB.He ran for 1198 yd(5.6-yd avg)-9 TD for Division II Morehouse College....

Wanneer komt de film?
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_37517320
The governator wil graag twee teams in L.A. Zijn er binnenkort weer verkiezingen of zo?

Las Vegas wil graag praten met de Chargers over relocation, maar mogen tot 1 jan 2007 dat niet doen. Tot die tijd hebben de chargers om een nieuwe plek voor een stadion te vinden in San Diego County.

woensdag 3 mei 2006 @ 18:24:10 #69
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37517535
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 18:13 schreef Guard het volgende:
The governator wil graag twee teams in L.A. Zijn er binnenkort weer verkiezingen of zo?

Las Vegas wil graag praten met de Chargers over relocation, maar mogen tot 1 jan 2007 dat niet doen. Tot die tijd hebben de chargers om een nieuwe plek voor een stadion te vinden in San Diego County.
Goed plan New York heeft er ook 2, dus LA kan niet achter blijven?
pi_37517709
Zal je blij mee zijn als je in San Diego woont...
Fok! NFL MVP 2020
pi_37518324
Paris hilton een footballvrouw?
quote:
In a Hollywood bombshell with a Sin City twist, Paris Hilton and Heisman Trophy winner Matt Leinart went public Tuesday with their romance in Las Vegas.
-- Las Vegas Review-Journal
Let the season begin!
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:21:11 #72
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37519097
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 18:56 schreef Bendoverp het volgende:
Paris hilton een footballvrouw?
[..]
is Leinart niet stiekem een Griek? Leinartopoulis? Hilton heeft toch alleen romances met Grieken?
pi_37519468
Leinart is geen grieke naam. http://www.ancestry.com/learn/facts/Fact.aspx?fid=10&yr=0&ln=Leinart
Misschien zijn moeder is Griek?
Let the season begin!
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:36:48 #74
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37519499
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 19:35 schreef Bendoverp het volgende:
Leinart is geen grieke naam. http://www.ancestry.com/learn/facts/Fact.aspx?fid=10&yr=0&ln=Leinart
Misschien zijn moeder is Griek?
Ik was de PI vergeten, but obviously was het natuurlijk sarcastisch bedoeld... Ik denk wel dat Paris dol is op ball room dancing...
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:40:46 #75
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37519635
Ja duhh.

Maar zou leuk als hij nog echt Griekse wortels had.
Let the season begin!
  woensdag 3 mei 2006 @ 20:47:58 #77
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_37522384
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 19:21 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

is Leinart niet stiekem een Griek? Leinartopoulis? Hilton heeft toch alleen romances met Grieken?
Hij was wel een Trojan
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_37523542
quote:
SI.com’s On Campus section is reporting that Matt Leinart was recently spotted hanging and “canoodling” with Paris Hilton. I’m not sure what “canoodling” means, but if you do it with Paris Hilton, you should probably take a trip to the free clinic afterwards.

Now, who knows how much of this is true, or what Leinart and Paris were actually doing… but if he’s romantically involved with her at all, that’s not good news. His agent has to step in here… there’s a reason Brian Urlacher got rid of her so quickly. By the way, do they check for STDs at the combine?

I wouldn’t care if Vince Young got a negative 7 on the Wonderlic, needed a golf cart to finish his 40-yard dash, and hired Ryan Leaf as his career advisor, I’d still take him over anyone dating Paris Hilton. You just don’t want a quarterback with gonorrhea.

And if you’re Matt Leinart, why bother? There are few women aren’t earth who wouldn’t make their ass readily available to Matt Leinart if he so desired. You don’t need this. You can choose from plenty of women out there who have not made a career out of sucking cock for night-vision cameras. That seems like the better option.
pi_37524126
Free clinic .. STDs as the combine ... QB with gonorrhea

Let the season begin!
  woensdag 3 mei 2006 @ 21:28:13 #80
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_37524171
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  woensdag 3 mei 2006 @ 21:40:05 #81
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37524624
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef Bendoverp het volgende:
Free clinic .. STDs as the combine ... QB with gonorrhea

Geeft de term "under center" een heel andere lading
pi_37524917
Misschien komen er wel mooie highlight reels opgenomen met nachtcamera's .
Let the season begin!
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:50:54 #83
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_37527548
Hilton is volgens mij ook eens gespot met Brian Urlacher

Brady en Boller zijn een keer gespot met Tara Reid
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_37528977
hij heeft een een kans
quote:
Wed, 3 May 2006 09:30:36 -0700

Randy Lange, of the Bergen Record, reports the New York Jets have reportedly signed undrafted rookie free agent TE Brian Watje (San Jose State). Terms of the deal were not disclosed.
pi_37529959
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:50 schreef Terreros85 het volgende:
Hilton is volgens mij ook eens gespot met Brian Urlacher

Brady en Boller zijn een keer gespot met Tara Reid
Dan is Tara Reid wel beter. Maar Brady is toch al verloofd met een model?

Gelukkig voor Bryan Watje. Wat is er gebeurd met de andere All Name rookies?
Let the season begin!
  woensdag 3 mei 2006 @ 23:57:17 #86
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37530102
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 23:53 schreef Bendoverp het volgende:

[..]

Verloofd weet ik niet, maar wel een lekkere chick, Bridget Moynahen:
pi_37530199
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 23:53 schreef Bendoverp het volgende:

[..]

Tara is nauwelijks beter dan Paris imo
quote:
Bullocks heeft een goede kans om een starter te worden bij de Lions las ik ergens...
pi_37530650
On a sidenote: Tara Reid heeft nog enige acteertalent.
Paris HIlton, tja ...

Nice voor Bullocks.
Let the season begin!
  donderdag 4 mei 2006 @ 00:16:11 #89
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37530702
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 00:14 schreef Bendoverp het volgende:
On a sidenote: Tara Reid heeft nog enige acteertalent.
Van Wilder
pi_37531075
Let the season begin!
  donderdag 4 mei 2006 @ 00:30:50 #91
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37531261
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 00:25 schreef Bendoverp het volgende:
Van een grote fan van Jason Allen.

http://www.youtube.com/watch?v=U0f8e8cscO8&search=jason%20allen
Damn, die wordt even makkelijk naar de grond gewerkt... whehehe... Lekkere defensive player...
pi_37531319
Er zijn al mooie filmpjes van Maroney te vinden; mooie burst heeft hij.

En die twee challenges (obstacle course en ballen vangen) van Chad Jackson is knap.

Staan allebei op Youtube.
Let the season begin!
pi_37531552
nou dan ik ook maar even schaamteloos "onze" nieuwe RB hypen:

http://www.youtube.com/watch?v=Klel0JY-GeA&search=deangelo%20williams
  donderdag 4 mei 2006 @ 10:03:37 #94
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37538843
Income: 250.000 $ and higher
Let the season begin!
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:48:28 #96
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37539634
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:24 schreef Bendoverp het volgende:
Income: 250.000 $ and higher
Tsja... Chicks dig that
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:38:57 #97
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_37541397
Hahah duidelijk..
pi_37541413
Hoeveel geld krijgen spelers eigenlijk als ze op college zitten?

Alleen een scholarschip (is dat veel?) maar ook endorsements?
Let the season begin!
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:09:37 #99
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37542368
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:39 schreef Bendoverp het volgende:

Volgens mij mag dat niet (endorsements) en verder alleen en scholarship dacht ik... Maar ja, ze zullen best veel "free stuff" krijgen neem ik aan.
pi_37543983
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:39 schreef Bendoverp het volgende:

Het is absoluut verboden om geld te verdienen met sport als je nog in een NCAA competitie uit wil komen. dus geen endorsements etc (en volgens mij ook geen gratis schoenen en huur (<-Bush )).

Hier wat voorbeelden:

http://www.usatoday.com/s(...)-smith-clarett_x.htm

http://www.post-gazette.com/pg/05286/587835.stm (vooral dit: Because Bloom accepted endorsements for skiing, the NCAA ruled him ineligible for college sports geeft de essentie weer.)

een scolarship is toch gewoon dat je je "college-geld" niet zelf hoeft te betalen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')