zie hier de belangrijkste kandidaten:quote:
quote:Bills | Team a candidate to move to Los Angeles
Wed, 24 May 2006 21:17:53 -0700
John Clayton, of ESPN.com, reports the Buffalo Bills are a possible candidate to move to Los Angeles. Barring a bail-out move to an interim site, it is unlikely a team will move to the Los Angeles area before 2010. Owner Ralph Wilson will never move the team, but has voiced his long-term concerns about football in Western New York.
Jaguars | Team a candidate to move to Los Angeles
Wed, 24 May 2006 21:17:34 -0700
John Clayton, of ESPN.com, reports the Jacksonville Jaguars are a possible candidate to move to Los Angeles. Barring a bail-out move to an interim site, it is unlikely a team will move to the Los Angeles area before 2010. Owner Wayne Weaver is trying to make things work in what is considered a tight market.
Saints | Team a candidate to move to Los Angeles
Wed, 24 May 2006 21:17:10 -0700
John Clayton, of ESPN.com, reports the New Orleans Saints are a possible candidate to move to Los Angeles. Barring a bail-out move to an interim site, it is unlikely a team will move to the Los Angeles area before 2010. The team recently sold over 55,000 season tickets, and that type of commitment from the fans keeps the idea of staying in New Orleans alive in the short term.
Chargers | Team a candidate to move to Los Angeles
Wed, 24 May 2006 21:04:44 -0700
John Clayton, of ESPN.com, reports the San Diego Chargers are a possible candidate to move to Los Angeles. Barring a bail-out move to an interim site, it is unlikely a team will move to the Los Angeles area before 2010. The team would like to remain in San Diego County and they still have time to work out a deal.
Toch denk ik dat de Saints de meest logische kandidaat zullen zijn. Jaguars zie ik niet verhuizen, ondanks de Jax market die nou niet fantastisch is.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:10 schreef Guard het volgende:
[..]
zie hier de belangrijkste kandidaten:
[..]
Ik dacht dat de eigenaar van de Raiders destijds om een conflict uit LA is weg gegaan met het team.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:50 schreef Bendoverp het volgende:
En de Rams of de Raiders?
Whehe... Chah'lie Weissquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:16 schreef Bendoverp het volgende:
What's the deal met Notre Dame? CW?
Weet ik nog niet... denk sowieso een jaartje of 2.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:53 schreef Bendoverp het volgende:
Permanent verhuizen?
Waarom ga je weg?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:54 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... denk sowieso een jaartje of 2.
Dublin lijkt me wel cool, maar om er te wonenquote:
De wedstrijd tegen Miami zal wel leuk zijn als Harrington wat speeltquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:38 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
We gaan dit jaar naar de Lions
En ook in de planning staat een Wolverine game maar dat zal wel wat lastiger worden om kaartjes te krijgen.
Tegen beter weten in?quote:
leuk Ierland is heel mooi en de Ieren zijn super symphatiek.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:40 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Whehe... Chah'lie WeissEn ik zocht iets met een klavertje omdat ik naar Dublin ga verhuizen... En nu heb ik een combinatie van American football en Ierland...
![]()
Oeh ik ben wel jaloers als je bij een game in the big house kunt zijn...quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:38 schreef popolon het volgende:
We gaan dit jaar naar de Lions
En ook in de planning staat een Wolverine game maar dat zal wel wat lastiger worden om kaartjes te krijgen.
quote:
Het is nou niet echt een topteam, hč?quote:
Dus?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is nou niet echt een topteam, hč?![]()
Ik wil volgend jaar eigenlijk weer een keer naar de US, en dan (uiteraard) in het najaar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Dude, dat is echt wel gaaf.
En yep Guard, the Bighouse is een van de grootste stadions van de USA dus daar moet ik zeker heen.![]()
Ooit. M'n vrouw is er al een paar keer geweest.
Wat maakt dat nu weer uit?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is nou niet echt een topteam, hč?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |