64 pk? mwa niet echtquote:Op maandag 1 mei 2006 20:40 schreef M5 het volgende:
[..]
en die vette duw in je rug bij een goeie diesel kan ik ook zeer goed waarderen
die ken ik ook, die is geweldigquote:Op maandag 1 mei 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
Ik krijg net een papiertje voor m'n neus geschoven wat mensen allemaal mailen/schrijven naar verzekeringsmaatschappijen![]()
"Ik reed eerst met mijn auto tegen de vangrail, sloeg toen over de kop en knalde tenslotte tegen een boom. Toen verloor ik de macht over het stuur"
"Het loopgips is inmiddels van mijn linkerarm verwijderd"
lampiesquote:Op maandag 1 mei 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
Ik krijg net een papiertje voor m'n neus geschoven wat mensen allemaal mailen/schrijven naar verzekeringsmaatschappijen![]()
"Ik reed eerst met mijn auto tegen de vangrail, sloeg toen over de kop en knalde tenslotte tegen een boom. Toen verloor ik de macht over het stuur"
"Het loopgips is inmiddels van mijn linkerarm verwijderd"
quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
"Mij treft het ongeval geen enkele blaam. De oorzaak was die jonge dame in de minirok. Als u een man vent is dit een verdere verklaring.
overbodig; als u een vrouw bent begrijpt u het sowieso niet!"
nee gewoon de sedan, rijdt veel sportiever dan de avantquote:
scan ze ff in danquote:Op maandag 1 mei 2006 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb geen zin ze allemaal over te typen maar ze zijn echt geweldig![]()
Lekker gedaan Cobyquote:Op maandag 1 mei 2006 21:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee gewoon de sedan, rijdt veel sportiever dan de avant![]()
ben der ook wel blij mee, nu nog het wachtenquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:01 schreef ThaFreak het volgende:
nee gewoon de sedan, rijdt veel sportiever dan de avant![]()
Tell me about itquote:Op maandag 1 mei 2006 21:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben der ook wel blij mee, nu nog het wachten![]()
Client van me moest 9 weken wachten op de nieuwe A6, maar kon de auto ruim een week eerder krijgen toen de versnellingsbak van de oude A6 in 100 duizendstukjes draaidequote:Op maandag 1 mei 2006 21:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tell me about it
Ik vind dat overigens nog best lang duren voor een Audi, wanneer heb je'm besteld?
Mja, je rijdt nu toch ook van alles enzo...?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben der ook wel blij mee, nu nog het wachten![]()
Je pooier?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Client van me moest 9 weken wachten op de nieuwe A6, maar kon de auto ruim een week eerder krijgen toen de versnellingsbak van de oude A6 in 100 duizendstukjes draaide![]()
Fantastische link hermanquote:Op maandag 1 mei 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
GEVONDEN![]()
http://blogger.xs4all.nl/tobyl/archive/2005/10/06/62064.aspx
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Client van me moest 9 weken wachten op de nieuwe A6, maar kon de auto ruim een week eerder krijgen toen de versnellingsbak van de oude A6 in 100 duizendstukjes draaide![]()
De eerste nieuwe lease auto die m'n pa besteld had (Toyota Carina II in ik meende '92 of '93) ligt ergens op de zeebodemquote:Op maandag 1 mei 2006 21:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nou ja, mijn MX-5 loopt sowieso 6 weken vertraging op door transport, levertijd was daardoor 3 maanden. Vandaar dat ik de levertijd van Audi (fabriek staat bekant om de hoek) nogal lang vind.
2 weken geleden maar traagheid komt doordat ik de bekende RS4 blauw gekozen heb maar dan een tint donkerder dan normaalquote:Op maandag 1 mei 2006 21:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tell me about it
Ik vind dat overigens nog best lang duren voor een Audi, wanneer heb je'm besteld?
als ie niet op voorraad is (wat bij een A4 3.0 TDI waarschijnlijk het geval is) duurt het wel ff voor dat ie komt.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nou ja, mijn MX-5 loopt sowieso 6 weken vertraging op door transport, levertijd was daardoor 3 maanden. Vandaar dat ik de levertijd van Audi (fabriek staat bekant om de hoek) nogal lang vind.
voornamelijk nog de zwarte bora.....maar dat wisselt wel eens iddquote:Op maandag 1 mei 2006 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, je rijdt nu toch ook van alles enzo...?
zal geen goedkope A4 worden danquote:Op maandag 1 mei 2006 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
2 weken geleden maar traagheid komt doordat ik de bekende RS4 blauw gekozen heb maar dan een tint donkerder dan normaal
Ze houden bij elke fabriek waar ze op bestelling produceren een buffer bij, zodat als er een periode minder besteld wordt ze niet meteen de hele fabriek hoeven te sluitenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:27 schreef M5 het volgende:
[..]
als ie niet op voorraad is (wat bij een A4 3.0 TDI waarschijnlijk het geval is) duurt het wel ff voor dat ie komt.
Ja dat zou het een stuk makkelijker makenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:29 schreef BoJo het volgende:
lijkt me wel vet... een nieuwe dikke auto bestellen
Vertel mij watquote:Op maandag 1 mei 2006 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze houden bij elke fabriek waar ze op bestelling produceren een buffer bij, zodat als er een periode minder besteld wordt ze niet meteen de hele fabriek hoeven te sluiten![]()
toen ik bij de Jaguar stage liep was de levertijd daar al 10 weken, toen bestelde er iemand een auto met leer van zijn eigen koeien en hout van de bomen in z'n eigen tuin enzo, die gast moet echt 6 maanden wachten op z'n autoquote:Op maandag 1 mei 2006 21:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Vertel mij wat
Als je specifieke eisen hebt (kleur bijv.) moet ie gewoon nog gemaakt worden, en dan duurt het ff.
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
2 weken geleden maar traagheid komt doordat ik de bekende RS4 blauw gekozen heb maar dan een tint donkerder dan normaal
enige auto die ik nieuw nu zou willen bestellen is een Maserati GranSport Spyder.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat zou het een stuk makkelijker maken
Enige wat ik nieuw kan bestellen is een fiat panda of een hyundai getz![]()
valt wel mee, voor personeel zit er geen meerprijs aan een aparte kleurkeuze.....quote:Op maandag 1 mei 2006 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zal geen goedkope A4 worden dan![]()
wat heb je er nog meer op en aan besteld?
Wel een vooruitgang danquote:Op maandag 1 mei 2006 21:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
voornamelijk nog de zwarte bora.....maar dat wisselt wel eens idd
blijf nog maar ff elke maandag cijfers en letters vergelijkenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
enige auto die ik nieuw nu zou willen bestellen is een Maserati GranSport Spyder.
hmm dream on....![]()
Beige interieur, wat zondequote:Op maandag 1 mei 2006 21:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
valt wel mee, voor personeel zit er geen meerprijs aan een aparte kleurkeuze.....
voor de rest:
s-line pakket
navigatie/telefoon/bluetooth module
beige interieur
audio pakket
Klinkt zoals ik em zou bestellenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
valt wel mee, voor personeel zit er geen meerprijs aan een aparte kleurkeuze.....
voor de rest:
s-line pakket
navigatie/telefoon/bluetooth module
beige interieur
audio pakket
vind het beige juist ubergeil met een iets donkere kleur blauw aan de buitenkantquote:Op maandag 1 mei 2006 21:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Beige interieur, wat zonde
Voor de rest ==>![]()
smaken zullen wel weer verschillen, maar ik vind beige juist mooi staan in een donkerblauwe auto. Wat voor kleur zie je liever?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Beige interieur, wat zonde
Voor de rest ==>![]()
Mja ik houd er gewoon niet zo van, maar smaken verchillen gelukkigquote:Op maandag 1 mei 2006 21:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vind het beige juist ubergeil met een iets donkere kleur blauw aan de buitenkant![]()
Grijs ofzo, dunno, maar houd niet zo van beigequote:Op maandag 1 mei 2006 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
smaken zullen wel weer verschillen, maar ik vind beige juist mooi staan in een donkerblauwe auto. Wat voor kleur zie je liever?
Hmmm, die set ziet er niet zo makkelijk bedienbaar uit als die uit de A6/8 maar het zal wel hetzelfde werken (als ze slim zijn tenminste).quote:
xenon zit er standaard al in....volgens mij verschilt de A8 wel weer maar weet het zo niet zeker....quote:Op maandag 1 mei 2006 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt zoals ik em zou bestellenook xenon neem ik aan? En die module is dat MMI systeem wat ook in de A6/A8 zit?
Welke versnellingsbak heb je, de DSG zal wel niet leverbaar zijn op de 3.0 TDI?
met al die files en een krachtige motor heb ik totaal geen drang meer om zelf te schakelen hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 21:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
xenon zit er standaard al in....volgens mij verschilt de A8 wel weer maar weet het zo niet zeker....
gewoon de 6bak eronder.....gewoon zelf roeren met die pook![]()
yups ziet er idd zo uitquote:
tiptronic systeem vind ik niet fijn icm diesel, op benzine is het systeem een stuk fijner!quote:Op maandag 1 mei 2006 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met al die files en een krachtige motor heb ik totaal geen drang meer om zelf te schakelen hoor![]()
Of het moet echt een slome bak zijn (zoals de Volvo van m'n pa).
Zei er iemand Urquattro'squote:
lijkt me ook wel lachen jaquote:Op maandag 1 mei 2006 21:53 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, ik moet echt de film 'Cars' zien als die uitkomt, 100% animatie film met totaal nieuwe technieken met onder andere Micheal Schumacher als stem van een F430
Ik heb bij een diesel volgens mij ook nog nooit de tiptronic of een vergelijkbaar iets gebruikt, bij benzines doe ik het als ik moet inhalen.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tiptronic systeem vind ik niet fijn icm diesel, op benzine is het systeem een stuk fijner!
en zoveel schakelen hoef je toch niet met de 3.0
6 keer als ie op de snelweg zitquote:Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb bij een diesel volgens mij ook nog nooit de tiptronic of een vergelijkbaar iets gebruikt, bij benzines doe ik het als ik moet inhalen.
Sinds wanneer heeft Audi 7 bakken?quote:
diesel was de enigste verplichting vanuit het werk idd.....quote:Op maandag 1 mei 2006 21:58 schreef Paladijn het volgende:
Waarom haal je eigenlijk een diesel TF? Puur vanwege de km's?
Een benzine lijkt me toch beterquote:Op maandag 1 mei 2006 22:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
diesel was de enigste verplichting vanuit het werk idd.....
ga binnenkort meer rijden en minder op kantoor zitten dus de km zullen ook wel flink gaan aantikken!
bovendien is het totaal geen straf, de 3.0tdi rijdt heerlijk en erg snel![]()
Wat anders?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef Hugster het volgende:
Wel een leder interieur tf?
Bij de meeste auto's uit die klasse is de diesel beter als de benzinequote:Op maandag 1 mei 2006 22:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een benzine lijkt me toch beter
Maar een 3.0 diesel is idd ook geen straf, hoeveel pk/koppel heeft je nieuwe bak?
half lederquote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef Hugster het volgende:
Wel een leder interieur tf?
vanuit neutraal natuurlijk..quote:Op maandag 1 mei 2006 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Audi 7 bakken?Of schakelt hij eerst vanuit z'n achteruit?
![]()
www.stopdetaalverloedering.comquote:Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij de meeste auto's uit die klasse is de diesel beter DAN de benzine
doet et nietquote:
Ik laat em eigenlijk nooit in neutraal staanquote:
dyslectiequote:
quote:In Uw schrijven van 26.6 over de nieuwe eigen bijdrage heeft u mij allervriendelijkst tot mejuffrouw bevorderd, wat echter in samenhang met mijn voornaam Henk helaas aanleiding tot pijnlijke vermoedens kan geven.
weigeren je Nederlands te kennenquote:
ach, ik moest vanmiddag de voornaam van mijn broertje doorgeven aan't reisbureauquote:
Soms zijn ze echt domquote:Op maandag 1 mei 2006 22:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ach, ik moest vanmiddag de voornaam van mijn broertje doorgeven aan't reisbureau
"Christiaan"
"ah, Christina, en wat is haar meisjesnaam?"
"nee, nee, Christiaan"
"ja, maar wat is haar meisjesnaam?"
"Het is gewoon mijn broertje en hij heet Chris..."
"oh, dan is Christina waarschijnlijk niet de juiste naam he?"
*sterf, doos.*
en fin, na 4x begreep ze eindelijk dat het Christiaan was
die is ook wel goed jaquote:Op maandag 1 mei 2006 22:38 schreef lipje het volgende:
En dan keihard naar je broertje roepen dat ie naar het ziekenhuis mag voor een geslachtsverandering
Mensen met dyslexie hebben grote moeite met het automatiseren van vaardigheden. Mensen die geen dyslexie hebben kunnen vrij gemakkelijk een handeling (bijv. technisch lezen) op de 'automatische piloot' zetten, zodat ze al hun aandacht aan een andere vaardigheid kunnen geven, bijvoorbeeld het begrijpen waar de tekst over gaat. Op die manier kunnen ze twee of meer dingen tegelijk doen, zoals lezen en begrijpen, autorijden en praten, luisteren en schrijven (bijv. bij het maken van aantekeningen).quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:40 schreef lipje het volgende:
[..]
Mensen met dyslexie hebben grote moeite met het automatiseren van vaardigheden. Mensen die geen dyslexie hebben kunnen vrij gemakkelijk een handeling (bijv. technisch lezen) op de 'automatische piloot' zetten, zodat ze al hun aandacht aan een andere vaardigheid kunnen geven, bijvoorbeeld het begrijpen waar de tekst over gaat. Op die manier kunnen ze twee of meer dingen tegelijk doen, zoals lezen en begrijpen, autorijden en praten, luisteren en schrijven (bijv. bij het maken van aantekeningen).
Iemand met dyslexie kan dit niet zo gemakkelijk. Het lezen gaat niet automatisch, evenmin als het schrijven. Ook het automatiseren van andere vaardigheden, die niets met taal te maken hebben, raken soms niet goed geautomatiseerd. Voorbeelden van vaardigheden die een hoge mate van automatisering vereisen:
klank-teken koppeling (letters herkennen en letters schrijven)
directe woordherkenning (technisch lezen)
het onthouden van woordbeelden (spelling)
het leren van splitsingen en tafels (rekenen)
complexe motorische vaardigheden, zoals zwemmen, fietsen en autorijden
![]()
Dat is uiteraard naderhand ook gebeurd in een telefoontje naar'm "dat alles geregeld was"quote:Op maandag 1 mei 2006 22:38 schreef lipje het volgende:
En dan keihard naar je broertje roepen dat ie naar het ziekenhuis mag voor een geslachtsverandering
cp Blu Cantrell - Hit m up stylequote:Op maandag 1 mei 2006 22:42 schreef ook_gek het volgende:
Sean Paul - Ever Blazin (Lucien's ReCut Raggamatic Mix)
OEH OEH OEH OEH
Toneelmeesterquote:
Topquote:Op maandag 1 mei 2006 22:45 schreef lipje het volgende:
[..]
Toneelmeester
Hoe zijn de voorstellingen afgelopen?
Ik heb m'n ziel en zaligheid erin gestoken, dus tja dat mag dan welquote:
quote:Alle rekeningen die ik ontvang, betaal ik nooit onmiddellijk, daar mij daarvoor eenvoudig het geld ontbreekt. De rekeningen worden integendeel in een grote trommel gestort waar ik er iedere maand geblinddoekt drie uit trek. Deze rekeningen betaal ik dan prompt. Ik verzoek u dan ook te wachten tot het lot u getroffen heeft.
die is zó oudquote:
Ik ken mensen die het bijna zo doen hoorquote:
Dan is er echt serieus iets mis met je geldhuishoudingquote:Op maandag 1 mei 2006 22:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ken mensen die het bijna zo doen hoor
Dus al dat gekibbel en geruzie was het wel waardquote:
achteruit uitparkeren danquote:Op maandag 1 mei 2006 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik laat em eigenlijk nooit in neutraal staan![]()
Goh zou je denkenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is er echt serieus iets mis met je geldhuishouding![]()
Sowieso weinig ruzie en gekibbel gehadquote:Op maandag 1 mei 2006 22:57 schreef lipje het volgende:
[..]
Dus al dat gekibbel en geruzie was het wel waard
Die was vanwege Alexxxxx z'n überoptimisme toen ik het even gehad had met alle vrouwen op aarde.quote:
Herm en ik waren ook al zoverquote:Op maandag 1 mei 2006 23:07 schreef Sjoewe het volgende:
Had m'n zusje ook net op de thee, gezellig
Haar advies nokken met die grietDat moet ik dan maar aannemen.
Tja ik vind het maar irritant. Ze is wel leuk en ze ziet er goed uit, maar dit soort parra-acties en spelletjes ben ik echt te oud voorquote:
En dat is de juiste conclusie inderdaadquote:Op maandag 1 mei 2006 23:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja ik vind het maar irritant. Ze is wel leuk en ze ziet er goed uit, maar dit soort parra-acties en spelletjes ben ik echt te oud voor [afbeelding]
Ik heb een fotoshop voor je gemaakt, Met het Thema Doodquote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef Dangel het volgende:
TF eindelijk een echte auto gekocht?Daar komik voor online
besteld gok ik, voor de leasequote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef Dangel het volgende:
TF eindelijk een echte auto gekocht?Daar komik voor online
Oh ja jij was het broertje van Hugster toch?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb een fotoshop voor je gemaakt, Met het Thema Dood
Als het maar een zachte achterbank heeftquote:
Ik drijf vannacht mijn machette in zijn keelquote:Op maandag 1 mei 2006 23:35 schreef Dangel het volgende:
[..]
Oh ja jij was het broertje van Hugster toch?
* Sjoewe @ citroen wodkaquote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
en je hebt keuze uit... ?[afbeelding]
Ze komt zelfs gewoon uit Utrechtquote:Op maandag 1 mei 2006 23:37 schreef Dangel het volgende:
Sjoewe,je moet haar gewoon neuken en dan terugsturen naar haar eigen landZo zou Pim het gewild hebben
Dat wordt de budgetbak danquote:
Je hebt een Brabants hoofd,al eens iemand met een zachte G overwogen?quote:
quote:
Nah, liever iemand in de buurtquote:Op maandag 1 mei 2006 23:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
Je hebt een Brabants hoofd,al eens iemand met een zachte G overwogen?
Dat filmpje met die pushkinquote:Op maandag 1 mei 2006 23:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
M'n broertje drinkt het ook alleen puur, longdrinkglazen tegelijk. Kan zijn gestoorde acties wel verklaren op zich
Ja man, de leipquote:
Omdat ik nu een borrelglas citroen wodka drinkquote:Op maandag 1 mei 2006 23:51 schreef Dangel het volgende:
Sjoewe lijkt meer op Hugster zn broertje dan hij denkt dus
Z'n arme leverquote:Op maandag 1 mei 2006 23:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja man, de leip![]()
Maar op een normale drink avond gaan die longdrinkglazen er dus ook achter elkaar doorheen![]()
Mixen is ranzig zegt ie![]()
Wat heeft hij tegen treinen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee
Ik heb ook je foto's laten zien en hij moet je niet
Ik heb bijna geen krasvrij plekje meer overquote:
mag ik je toompje doorsnijden dit keer dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen krasvrij plekje meer over
*GHIHIHIHI*quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
mag ik je toompje doorsnijden dit keer dan?
Man waar heb je gezeten. En hoe ist?quote:
Alexquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hai Dangel
Geen idee wie jij bent![]()
tot ziens
af en toe lurk ik nog wel is jah... meestal zit ik op het GAM forum, want ik was het hier een beetje zat met het anti-volkswagen gedoe...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Man waar heb je gezeten. En hoe ist?
Ben je al getrouwd vertel vertel vertel
Lurk je nog wel eens mee dan hier?
Dus als ik het zamenvat gaat het prima met jequote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
af en toe lurk ik nog wel is jah... meestal zit ik op het GAM forum, want ik was het hier een beetje zat met het anti-volkswagen gedoe...![]()
afentoe open ik ook nog wel is topics.
nog niet getrouwd nee, moet nog 2 jaar naar school als het goed is... daarna maar eerst samenwonen....
5 jaar verkering klinkt al wel als getrouwdt....![]()
M'n intresse ligt nog wel steeds bij auto's hoor, rij zelf nog steeds dezelfde caddy, maar heb ondertussen wel wat crossauto's versleten... heb nu een weekje vakantie en ben dus druk aan het sleutelen met 2 golfjes MKII GTI 16V's ... een PL en een KR, die KR ben ik nu weer aan het afbouwen en is zo goed als klaar voor de cross, de PL ben ik rustig aan begonnen. Morgen probeer ik een beugel van een kadett pas te maken voor deze auto.... zal me benieuwen...
z'n vriendin of van geslacht verandert?quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:44 schreef ook_gek het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_zone_afgeschaft.xml
Whehehe gaan ze effe op hun bek zeg
Ja wat een monster is dat eh!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:09 schreef ook_gek het volgende:
http://www.break.com/movies/sharkdolphin.html
deze blijft mooi
Hebben ze in Delft ook een paar jaar geleden gedaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:18 schreef ook_gek het volgende:
http://www.break.com/movies/tetriswindows.html
WTF is dit echt
Neequote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Linke situaties ook
Alles lekker met Herm? Op kunnen staan?
[afbeelding]
Ja dat dacht ik dus wel, maar dat hoort er soms bij ehquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee
Voel me gaar, verrot en asociaal verkouden
Voor de rest alles lekker hoor![]()
![]()
Hoe is het met Huug?
[afbeelding]
Het hoort er idd bij jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus wel, maar dat hoort er soms bij eh![]()
Ja hier alles lekker hoor, ben weer even aan het driften met m'n Skyline![]()
[afbeelding]
Ja ff chillen ehquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het hoort er idd bij ja
En hard aan het werk dus weer? Hoeveel weken heb je nu weer vakantie?
[afbeelding]
Je humeur ook niet, of wel?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
MIjn Portugees/Spaans/Swahili is niet zo goed vandaag....
Niet echt nee, ben nog niet helemaal wakker en er is geen fuck te doen op het werk...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je humeur ook niet, of wel?
[afbeelding]
Wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Niet echt nee, ben nog niet helemaal wakker en er is geen fuck te doen op het werk...![]()
ICT geval iets dinges... We doen automatisering voornamelijk bij basisscholen, zit zelf in de buitendienst, maar die basisscholen zijn dicht nu... Dus hele week vervelen op de zaak...quote:
Lekker is datquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ff chillen eh
Ik heb maar 1 weekje vakantie, maar morgen moet er weer een dik verslag af () dus ik ga zo weer aan de slag
![]()
[afbeelding]
Maar je zou zeggen dat je dan nu juist lekker ongestoord kan servicen. Niemand die jullie even een sleutel wil geven ofzo?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
ICT geval iets dinges... We doen automatisering voornamelijk bij basisscholen, zit zelf in de buitendienst, maar die basisscholen zijn dicht nu... Dus hele week vervelen op de zaak...![]()
Dat moet ik dan echt eens oefenen, dat driften, ik doe alleen beetje powerslidenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:31 schreef Hugster het volgende:
Ik heb echt al een paar honderd rondjes gedrift op [afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Grapjasquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar je zou zeggen dat je dan nu juist lekker ongestoord kan servicen. Niemand die jullie even een sleutel wil geven ofzo?![]()
[afbeelding]
En waar doe je dat dan meequote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:31 schreef Hugster het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Je moet Jappanner worden manquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:31 schreef Hugster het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Zo zeker doenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat moet ik dan echt eens oefenen, dat driften, ik doe alleen beetje powersliden
[afbeelding]
Ja da's ook weer zo jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
GrapjasHeb je wel eens leraren horen praten? Hun vakanties zijn heilig en een ICT-Coördinator komt echt niet in de vakantie naar school om mij ff binnen te laten... Het is soms al erg als je nog om 16:00 bezig bent, dan vragen ze al of je nog lang werk hebt.
En in de vakantie interessert het hun echt helemaal niet...
![]()
Forza Motorsport op de xboxquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En waar doe je dat dan meeMet een computerspel of zo? Licht mij in! Misschien dat ik dan op mijn werk nog wat te doen heb
![]()
Eigenlijk wel ehquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet Jappanner worden man
[afbeelding]
Vooral dat je op het eind je noten moet scherenquote:
Gaat lekkerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:42 schreef wazzi_razzi het volgende:
Zo de Gumball heeft weer twee kapotte auto's. De Porsche Turbo van Team Tango heeft eerst de motor van de Porsche opgeblazen in Servie, daarna hebben ze de koppeling van de RS6 die als supportauto dient naar klote geholpen![]()
Verder is de camouflage Roll Royce kapot gereden, hij is ergens tegen op gereden en staat nu in de fik![]()
Ik kwam bij 99% niet verder en ben toen opgehouden dus de noten heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vooral dat je op het eind je noten moet scheren
[afbeelding]
Eerst footers makenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:46 schreef Sjoewe het volgende:
Misschien kunnen we alle kliekjes iconen ook nog in de OP zetten
[afbeelding]
Risico van't vakquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gaat lekker![]()
Daar gaat je Phantom
[afbeelding]
Ik gok zo dat TF daar niet aan gaat beginnenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:46 schreef Sjoewe het volgende:
Misschien kunnen we alle kliekjes iconen ook nog in de OP zetten
[afbeelding]
GELUL!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Eerst footers makendeze hoge worden een beetje te prominent
Ik vind hem meesterlijkquote:
+5 denigrerendquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind hem meesterlijk
Googol, jij als stickertjesontwerper weet dit vast welIk zie dus bijvoorbeeld ook een gifgroene F430 meedoen. Zo'n auto is dan dus gewoon volledig beplakt ofzo? Want ik neem aan dat je hem niet in die kleur besteld
[afbeelding]
voor rijke mensen spuit Ferrari de auto (net als Lamborghini) in elke kleur die je wilt MAAR het is inderdaad ook mogelijk om een auto compleet te bestickeren ... zo goed zelfs dat je het verschil bijna niet ziet met lak.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind hem meesterlijk
Googol, jij als stickertjesontwerper weet dit vast welIk zie dus bijvoorbeeld ook een gifgroene F430 meedoen. Zo'n auto is dan dus gewoon volledig beplakt ofzo? Want ik neem aan dat je hem niet in die kleur besteld
[afbeelding]
Nee manquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is ook wel echt FOEIlelijk
[afbeelding]
Hij weet van wie het komtquote:
Je moet wel extreem imbeciel zijn om een wagen van een miljoen ofzo te verneuken met surrogaat-leger-kleurtjesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee man
[..]
Hij weet van wie het komt![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:47 schreef Googolplexian het volgende:
Ben benieuwd hoeveel fbg's er in de SC zitten
[afbeelding]
Op die rand van de motorkap kan je volgens mij zien dat hij eigenlijk oranje is?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:59 schreef Googolplexian het volgende:
deze is bijv bestickerd:
http://img24.imagevenue.com/img.php?loc=loc5&image=20066_gumball_3000.com_0192.jpg
[afbeelding]
Ja zoeits dacht ik al, wordt dat dan met een fohn nog een soort erop gekrompen? Want je ziet het verschil soms echt nietquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
voor rijke mensen spuit Ferrari de auto (net als Lamborghini) in elke kleur die je wilt MAAR het is inderdaad ook mogelijk om een auto compleet te bestickeren ... zo goed zelfs dat je het verschil bijna niet ziet met lak.
Ik denk dat de F430 gespoten is (als je een camo rolls hebt, waarom dan geen gifgroene F430)
[afbeelding]
Ik mag hopen dat het tijdelijk is ja, maar dan nog manquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja zoeits dacht ik al, wordt dat dan met een fohn nog een soort erop gekrompen? Want je ziet het verschil soms echt nietEr zit gewoon een schilletje om die auto dan
En Herm, die Phantom is toch ook maar tijdelijk bestickerd zo?
En WTF neem die Alex Roy toch elk jaar mee in z'n Polizei auto![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het gaat toch gewoon om aandacht en opvallen in de Gumball johquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het tijdelijk is ja, maar dan nog man![]()
![]()
![]()
En die Alex Roy is echt niet lekker bij z'n kop maar gaat wel lekker in de race![]()
[afbeelding]
iddquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op die rand van de motorkap kan je volgens mij zien dat hij eigenlijk oranje is?
Iddquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
Als Sjoewe tubgirl nou even renamed naar foot.gif kan hij ons echt koninklijk naaien![]()
[afbeelding]
Mja, laten we maar zeggen, geen smaak is ook een smaakquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het gaat toch gewoon om aandacht en opvallen in de Gumball joh![]()
Alex Roy gaat zeker goed ja, hij wint de stages achter elkaar![]()
[afbeelding]
WHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
Als Sjoewe tubgirl nou even renamed naar foot.gif kan hij ons echt koninklijk naaien![]()
[afbeelding]
Succes jochie, ik heb NX ook al ff draaien hier weerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:13 schreef M5 het volgende:
Zo, ff CATIA aangeslingerd, ff wat prutzen met dat proggie
hooguit ijsmeis nog, jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat het bij 2 blijft steken of niet?
[afbeelding]
Mijn Honda motor heeft alleen geen vtecquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:47 schreef Googolplexian het volgende:
Ben benieuwd hoeveel fbg's er in de SC zitten
[afbeelding]
neuh ... ik verwacht dat de 190D FBG's ook nog wel een keer VTEC FBG's worden gezien Honda superieur is enzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JE GAAT LEKKER JONGEN!!!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mijn Honda motor heeft alleen geen vtec
[afbeelding]
Hej pssst.....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
neuh ... ik verwacht dat de 190D FBG's ook nog wel een keer VTEC FBG's worden gezien Honda superieur is enzo
[afbeelding]
Dat zou echt FANTASTISCH zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:19 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil een firefox extensie schrijven met een Fbg knop
[afbeelding]
4!quote:
hey pssst ....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hej pssst.....
DAT NOOIT
[afbeelding]
Ik ken die gebakjes wel hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
hey pssst ....
8200 rpm, 172 pk
[afbeelding]
In that case you might want to reconsiderquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ken die gebakjes wel hoorMaatje van me heeft het 2004 model Type R
[afbeelding]
No I really don'tquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
In that case you might want to reconsider
[afbeelding]
De NSX, maar dat komt voor 70% omdat ik de nieuwe Civic werkelijk zum kotzen vindquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:35 schreef Googolplexian het volgende:
Effe een vraagje, he
Ik ben, zoals jullie weten, echt een Honda fbg ... voor mij geen ander merk meer.
Nu is er een kleine kans dat ik eindelijk mijn dromen kan realiseren... ik wil namelijk al sinds 1990 een NSXMAAR ... de nieuwe Civic vind ik dus ook erg mooi en is natuurlijk stukken praktischer. Nu weet ik ook wel dat het waarschijnlijk nog effe bij dromen blijft maar mocht ik nou de keuze moeten maken ... waar zouden jullie voor gaan?
de über-NSX met middenmotor, achterwielaandrijving en Senna's legacy of de veel modernere Civic waar je je ook makkelijker mee kunt vertonen?
[afbeelding]
NSX is een verhaal apart mijnheerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
wie weet ... zie vorige post ...
[afbeelding]
Ik zou voor de NSX gaan om diverse redenen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:35 schreef Googolplexian het volgende:
Effe een vraagje, he
Ik ben, zoals jullie weten, echt een Honda fbg ... voor mij geen ander merk meer.
Nu is er een kleine kans dat ik eindelijk mijn dromen kan realiseren... ik wil namelijk al sinds 1990 een NSXMAAR ... de nieuwe Civic vind ik dus ook erg mooi en is natuurlijk stukken praktischer. Nu weet ik ook wel dat het waarschijnlijk nog effe bij dromen blijft maar mocht ik nou de keuze moeten maken ... waar zouden jullie voor gaan?
de über-NSX met middenmotor, achterwielaandrijving en Senna's legacy of de veel modernere Civic waar je je ook makkelijker mee kunt vertonen?
[afbeelding]
Dat ligt meer aan je rechtervoet denk ikquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:48 schreef Googolplexian het volgende:
NSX it is ... mijn gevoel had het juist
Nu nog 25k eu bij elkaar sparen
PS... Peu: 3.2 Liter vtec ... zoveel slurpt ie echt niet
[afbeelding]
z'n vriendin heeft een 2e serie CRX meende ikquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:49 schreef hermandeperman het volgende:
Gaat de Del Snol dan weg of is die van de vrouw...?
[afbeelding]
Dan gaat de Snol naar de vrouw en de ED9 op sterk waterquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:49 schreef hermandeperman het volgende:
Gaat de Del Snol dan weg of is die van de vrouw...?
[afbeelding]
ED9 is CRX?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan gaat de Snol naar de vrouw en de ED9 op sterk water
Peu: verbruik gemiddeld 1 op 10 (dat voor een racy 3.2 liter). Rechtervoet wordt trouwens rustiger met de jaren.
[afbeelding]
Waarom zou je perse een auto met een achterbank willen? Of is er in de korte toekomst al uitbreiding geplant?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:15 schreef Googolplexian het volgende:eerst maar kijken hoe ik dit ga doen. Met oog op de toekomst is de CRX met mini achterbank wel handig (met de Sol en een NSX zouden we twee tweezitters hebben
). Om nou geen van de auto's te verkopen is dom want dan moet ik de complete aanschafprijs van de NSX gaan sparen. Waarschijnlijk en nu ik er zo over nadenk gaat de Sol er dan uit
[afbeelding]
Even zonder gekheid Googol, maar pas jij daar wel in met jouw lengte?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:35 schreef Googolplexian het volgende:
Effe een vraagje, he
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou voor de NSX gaan om diverse redenen.
De rationele:
1) Afschrijving, die is bij een nieuwe auto veel hoger als bij een oudere auto, helemaal als die oudere een sportauto is.
2) Ruimte, nu heb je die ruimte van een hatchback nog niet nodig, maar over een aantal jaar komen er misschien kinderen? Dan kan je geen NSX meer rijden.
Emotionele:
3) Exclusief, zo'n NSX is een zeldzame verschijning.
4) Volgens mij als je er in rijdt vraag je je af waarom je ooit een Civic wou.
Nadelen:
1) Het tankenof eigenlijk de afstand die je met een liter brandstof doet.
2) De verzekeringspremie.
Als je bij een kliekje wilt horen wel jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:38 schreef Fugie het volgende:
wtf hebben jullie nou weer gedaan
moet ik er 1 met opel hebben of wat![]()
hoi trouwens
kliekjesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je bij een kliekje wilt horen wel ja![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |