64 pk? mwa niet echtquote:Op maandag 1 mei 2006 20:40 schreef M5 het volgende:
[..]
en die vette duw in je rug bij een goeie diesel kan ik ook zeer goed waarderen
die ken ik ook, die is geweldigquote:Op maandag 1 mei 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
Ik krijg net een papiertje voor m'n neus geschoven wat mensen allemaal mailen/schrijven naar verzekeringsmaatschappijen![]()
"Ik reed eerst met mijn auto tegen de vangrail, sloeg toen over de kop en knalde tenslotte tegen een boom. Toen verloor ik de macht over het stuur"
"Het loopgips is inmiddels van mijn linkerarm verwijderd"
lampiesquote:Op maandag 1 mei 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
Ik krijg net een papiertje voor m'n neus geschoven wat mensen allemaal mailen/schrijven naar verzekeringsmaatschappijen![]()
"Ik reed eerst met mijn auto tegen de vangrail, sloeg toen over de kop en knalde tenslotte tegen een boom. Toen verloor ik de macht over het stuur"
"Het loopgips is inmiddels van mijn linkerarm verwijderd"
quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
"Mij treft het ongeval geen enkele blaam. De oorzaak was die jonge dame in de minirok. Als u een man vent is dit een verdere verklaring.
overbodig; als u een vrouw bent begrijpt u het sowieso niet!"
nee gewoon de sedan, rijdt veel sportiever dan de avantquote:
scan ze ff in danquote:Op maandag 1 mei 2006 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb geen zin ze allemaal over te typen maar ze zijn echt geweldig![]()
Lekker gedaan Cobyquote:Op maandag 1 mei 2006 21:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee gewoon de sedan, rijdt veel sportiever dan de avant![]()
ben der ook wel blij mee, nu nog het wachtenquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:01 schreef ThaFreak het volgende:
nee gewoon de sedan, rijdt veel sportiever dan de avant![]()
Tell me about itquote:Op maandag 1 mei 2006 21:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben der ook wel blij mee, nu nog het wachten![]()
Client van me moest 9 weken wachten op de nieuwe A6, maar kon de auto ruim een week eerder krijgen toen de versnellingsbak van de oude A6 in 100 duizendstukjes draaidequote:Op maandag 1 mei 2006 21:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tell me about it
Ik vind dat overigens nog best lang duren voor een Audi, wanneer heb je'm besteld?
Mja, je rijdt nu toch ook van alles enzo...?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben der ook wel blij mee, nu nog het wachten![]()
Je pooier?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Client van me moest 9 weken wachten op de nieuwe A6, maar kon de auto ruim een week eerder krijgen toen de versnellingsbak van de oude A6 in 100 duizendstukjes draaide![]()
Fantastische link hermanquote:Op maandag 1 mei 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
GEVONDEN![]()
http://blogger.xs4all.nl/tobyl/archive/2005/10/06/62064.aspx
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Client van me moest 9 weken wachten op de nieuwe A6, maar kon de auto ruim een week eerder krijgen toen de versnellingsbak van de oude A6 in 100 duizendstukjes draaide![]()
De eerste nieuwe lease auto die m'n pa besteld had (Toyota Carina II in ik meende '92 of '93) ligt ergens op de zeebodemquote:Op maandag 1 mei 2006 21:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nou ja, mijn MX-5 loopt sowieso 6 weken vertraging op door transport, levertijd was daardoor 3 maanden. Vandaar dat ik de levertijd van Audi (fabriek staat bekant om de hoek) nogal lang vind.
2 weken geleden maar traagheid komt doordat ik de bekende RS4 blauw gekozen heb maar dan een tint donkerder dan normaalquote:Op maandag 1 mei 2006 21:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tell me about it
Ik vind dat overigens nog best lang duren voor een Audi, wanneer heb je'm besteld?
als ie niet op voorraad is (wat bij een A4 3.0 TDI waarschijnlijk het geval is) duurt het wel ff voor dat ie komt.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nou ja, mijn MX-5 loopt sowieso 6 weken vertraging op door transport, levertijd was daardoor 3 maanden. Vandaar dat ik de levertijd van Audi (fabriek staat bekant om de hoek) nogal lang vind.
voornamelijk nog de zwarte bora.....maar dat wisselt wel eens iddquote:Op maandag 1 mei 2006 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, je rijdt nu toch ook van alles enzo...?
zal geen goedkope A4 worden danquote:Op maandag 1 mei 2006 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
2 weken geleden maar traagheid komt doordat ik de bekende RS4 blauw gekozen heb maar dan een tint donkerder dan normaal
Ze houden bij elke fabriek waar ze op bestelling produceren een buffer bij, zodat als er een periode minder besteld wordt ze niet meteen de hele fabriek hoeven te sluitenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:27 schreef M5 het volgende:
[..]
als ie niet op voorraad is (wat bij een A4 3.0 TDI waarschijnlijk het geval is) duurt het wel ff voor dat ie komt.
Ja dat zou het een stuk makkelijker makenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:29 schreef BoJo het volgende:
lijkt me wel vet... een nieuwe dikke auto bestellen
Vertel mij watquote:Op maandag 1 mei 2006 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze houden bij elke fabriek waar ze op bestelling produceren een buffer bij, zodat als er een periode minder besteld wordt ze niet meteen de hele fabriek hoeven te sluiten![]()
toen ik bij de Jaguar stage liep was de levertijd daar al 10 weken, toen bestelde er iemand een auto met leer van zijn eigen koeien en hout van de bomen in z'n eigen tuin enzo, die gast moet echt 6 maanden wachten op z'n autoquote:Op maandag 1 mei 2006 21:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Vertel mij wat
Als je specifieke eisen hebt (kleur bijv.) moet ie gewoon nog gemaakt worden, en dan duurt het ff.
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
2 weken geleden maar traagheid komt doordat ik de bekende RS4 blauw gekozen heb maar dan een tint donkerder dan normaal
enige auto die ik nieuw nu zou willen bestellen is een Maserati GranSport Spyder.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat zou het een stuk makkelijker maken
Enige wat ik nieuw kan bestellen is een fiat panda of een hyundai getz![]()
valt wel mee, voor personeel zit er geen meerprijs aan een aparte kleurkeuze.....quote:Op maandag 1 mei 2006 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zal geen goedkope A4 worden dan![]()
wat heb je er nog meer op en aan besteld?
Wel een vooruitgang danquote:Op maandag 1 mei 2006 21:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
voornamelijk nog de zwarte bora.....maar dat wisselt wel eens idd
blijf nog maar ff elke maandag cijfers en letters vergelijkenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
enige auto die ik nieuw nu zou willen bestellen is een Maserati GranSport Spyder.
hmm dream on....![]()
Beige interieur, wat zondequote:Op maandag 1 mei 2006 21:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
valt wel mee, voor personeel zit er geen meerprijs aan een aparte kleurkeuze.....
voor de rest:
s-line pakket
navigatie/telefoon/bluetooth module
beige interieur
audio pakket
Klinkt zoals ik em zou bestellenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
valt wel mee, voor personeel zit er geen meerprijs aan een aparte kleurkeuze.....
voor de rest:
s-line pakket
navigatie/telefoon/bluetooth module
beige interieur
audio pakket
vind het beige juist ubergeil met een iets donkere kleur blauw aan de buitenkantquote:Op maandag 1 mei 2006 21:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Beige interieur, wat zonde
Voor de rest ==>![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |