Ja, ik heb er ruim 20 seconden over gedaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:57 schreef Deetch het volgende:
dat is inderdaad lastig te vinden met google
voor dat geld ga ik nog niet in bed liggen wieksen....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:49 schreef Ludwig het volgende:
Er valt meer geld uit mijn zak als ik naar de bushalte ren....
Snatchquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:49 schreef Ludwig het volgende:
Er valt meer geld uit mijn zak als ik naar de bushalte ren....
Goh, dat is nou al jaren zo in de bouw etc. Een bouwvakker verdient rond de ¤1300/1500, zijn manager een paar rooitjes meer. Zelfs de secretaresse verdient nogmeer dan de hardwerkende bouwvakker die 11 uur per dag op pad is..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:06 schreef jmac het volgende:
Blijf 't grappig vinden dat als je callcenter werk doet (Wat echt te simpel voor woorden is) je vaak vanaf 18 jaar wel boven de 6-7 euro krijgt. Werk je echter ontzettend hard en doe je smerig werk zoals afwassen wordt je lekker afgezet met 3/4 euro's per uur. Welke gek blijft dat werk doen vraag je je toch af...
11 uur per dag op pad?? hier zijn ze aan het bouwen en stoppen ze er om 3 uur mee hoor..... en op vrijdag om 1 uur...... zou een andere baas zoeken!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:14 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Goh, dat is nou al jaren zo in de bouw etc. Een bouwvakker verdient rond de ¤1300/1500, zijn manager een paar rooitjes meer. Zelfs de secretaresse verdient nogmeer dan de hardwerkende bouwvakker die 11 uur per dag op pad is..
Welkom![]()
Met bouwbakkers heb ik geen medelijden. Hadden ze maar moeten leren ipv jointjes roken op 't schoolpleinquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:14 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Goh, dat is nou al jaren zo in de bouw etc. Een bouwvakker verdient rond de ¤1300/1500, zijn manager een paar rooitjes meer. Zelfs de secretaresse verdient nogmeer dan de hardwerkende bouwvakker die 11 uur per dag op pad is..
Welkom![]()
Ga dan maar eens vragen hoe laat ze van huis af gaan s'ochtends, en hoe lang ze uberhaupt moeten rijden, nouja in de file moeten staan.. Tijd die nooit uitbetaalt wordt in deze sector!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:18 schreef Tim_G het volgende:
[..]
11 uur per dag op pad?? hier zijn ze aan het bouwen en stoppen ze er om 3 uur mee hoor..... en op vrijdag om 1 uur...... zou een andere baas zoeken!![]()
Ja, en dat leren doen ze in een kartonnen doosquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:20 schreef jmac het volgende:
[..]
Met bouwbakkers heb ik geen medelijden. Hadden ze maar moeten leren ipv jointjes roken op 't schoolplein![]()
![]()
Met een vmbo opleiding zou dat voor mij toch wel een van de leukste opties zijn, bouwvakker worden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:22 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ja, en dat leren doen ze in een kartonnen doos![]()
Wees maar blij dat er bouwvakkers zijn, jongen.. Anders had je door het mulle zand naar de bus moeten lopen![]()
Volgens mij rijden ze rond dezelfde tijd weg als ik want ik zie busjes zat met die mafkezen door de files heen rauzen........quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:21 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ga dan maar eens vragen hoe laat ze van huis af gaan s'ochtends, en hoe lang ze uberhaupt moeten rijden, nouja in de file moeten staan.. Tijd die nooit uitbetaalt wordt in deze sector!
En nee, werk niet in de bouw..
4k netto....... niet op de 'schone' manier hoor!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:27 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Met een vmbo opleiding zou dat voor mij toch wel een van de leukste opties zijn, bouwvakker worden.
Het schijnt dat je als stukadoor wel 4k netto kunt verdienen. Alleen is je rug naar de klote op je 50e
hoe laat begin jij op kantoor? De bouw draait om 7 uur s'ochtends al op volle toeren.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:28 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Volgens mij rijden ze rond dezelfde tijd weg als ik want ik zie busjes zat met die mafkezen door de files heen rauzen........
Maar beginnen idd wat eerder dan kantoor uren..... maar geen 2 uur eerder.
Maar wel anderhalf uur eerder..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:28 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Volgens mij rijden ze rond dezelfde tijd weg als ik want ik zie busjes zat met die mafkezen door de files heen rauzen........
Maar beginnen idd wat eerder dan kantoor uren..... maar geen 2 uur eerder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |