Is dat nou duur in onderhoud, zo'n zwembad? Verder wel heel cool natuurlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 05:28 schreef popolon het volgende:
Ik heb de central airco vandaag voor het eerst aangehad, buiten 35, binnen 20.
Maar ik overdreef ook een beetje, zie laatste post.
Van de week en gisteren
Nou nog even schoon spoelen met de pomp (er ligt wat zand in) en klaar, ik heb er al wel in gelegen natuurlijk.
Waar en hoe?quote:
werk. werk, werk en studiequote:Op maandag 29 mei 2006 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Welkom. Stage of werk?
Zet je zelf op de kaart uit de op, schenk wat in en stel je voor
Mooi, lekker koel. Ik vlieg morgen naar San Diego voor een klein weekje UCSD. Hoewel ik bang ben dat ik weinig zon zal zienquote:Op maandag 29 mei 2006 22:51 schreef maartena het volgende:
Zon. Blauwe lucht. 25 tot 30 graden. Dat was het vorige week ook al. En dat zal het volgende week ook wel weer worden. Af en toe is het gesprek van de dag dat men een wolk heeft gezien.
't Water is gratis (was anders ook nog wel te betalenquote:Op maandag 29 mei 2006 19:15 schreef StefanP het volgende:
[..]
Is dat nou duur in onderhoud, zo'n zwembad? Verder wel heel cool natuurlijk
14.000 gallons (53000 liter)quote:Op maandag 29 mei 2006 10:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat mag idd wel eens schoongemaakt worden.Hoe groot en diep is het?
Kan je er in duiken? Gezien de duikplank...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 06:42 schreef popolon het volgende:
[..]
14.000 gallons (53000 liter)
2.5 meter diep, aan de andere kant baby diepte.
Ik denk zo'n meter of acht of negen meter lang.
En geloof me, na zo'n Michigan winter zag dat er nog goed uit.
Yep, hij veert als een gek dat ding.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 06:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan je er in duiken? Gezien de duikplank...
Gheghe... altijd vet om met het warme weer even een duik te nemen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 06:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep, hij veert als een gek dat ding.
Maar die schattingen zijn ruw, ik ben twee meter en ik verdwijn in het diepe gedeelte geheel onder water dus ik denk iets van 2.5 meter ofzo.
En een biertje op het 'terrasje'.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 06:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gheghe... altijd vet om met het warme weer even een duik te nemen.
Wij hadden een bar naast het zwembad.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 06:54 schreef popolon het volgende:
[..]
En een biertje op het 'terrasje'.![]()
Maar die 19 graden die jij hebt klinken mij als muziek in de oren, ik ben geen liefhebber van (te) warm.
Wij lieten het ook doen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:08 schreef popolon het volgende:
Schoonmaken doen we zelf, oh nee, dat laten we doen.
Ding doet het helemaal zelf, hoef je niets aan te doen.
Valt nog mee.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:29 schreef Libris het volgende:
Zaterdagmiddag lagen er drie mensen in het zwembad, daar kan ik wel mee leven
Idem, maar die van mij kost 2300 euro/maandquote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:33 schreef Libris het volgende:
zo'n 750 a 800 euro per maand...
3 slaapkamer, 1 grote, 1 normale en 1 kleine plus 2 badkamers.
Dat meen je nietquote:Op maandag 29 mei 2006 10:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik loop hier nog steeds in korte broek.![]()
Vandaag ook nog.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:28 schreef poohy het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Vandaag ook nog? Hier is het nu nog steeds koud en valt het met bakken uit de hemel![]()
Ik heb erg veel zin in mooi weer en een zwembad. Wie weet maken we op de terugreis nog een stop in Thailand![]()
Bijna hetzelfde als ik maar dan is het huis zo'n 140 jaar oud en dat voor zo'n £1,000 per maand en ik krijg er geen zwembad bij. (een vijver in de tuin dat nog net wel...)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:33 schreef Libris het volgende:
zo'n 750 a 800 euro per maand...
3 slaapkamer, 1 grote, 1 normale en 1 kleine plus 2 badkamers. Complex is 2 jaar oud
Je moederquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Idem ongeveer maar dan een stuk kleinere kamer en wel iedere dag een schoonmaakster
Jeetje ik lees het net. Wat zonde zeg.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:31 schreef poohy het volgende:
Ja, terugreis![]()
Staat uitgebreid beschreven in mijn fotoboek. Wie weet zijn we nog eerder terug in Nederland dan jij![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En net nu ik een gratis overnachting zoek in Wellington.
Hebben ze Starbucks in Wellington?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:01 schreef poohy het volgende:
[..]
![]()
Het is inderdaad jammer dat we terug gaan naar Nederland want ja er waren natuurlijk ook positieve dingen aan Nieuw-Zeeland. Ik zal de relaxedheid wel missen en de vele cafeetjes waar je alle soorten koffie kan drinken![]()
Ik had in de UK zo'n piepklein rijtjeshuis uit 1870.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:14 schreef Individual het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als ik maar dan is het huis zo'n 140 jaar oud en dat voor zo'n £1,000 per maand en ik krijg er geen zwembad bij. (een vijver in de tuin dat nog net wel...)
Echt supergroot is het ook niet, maar een identiek huis in de straat werd voor £350,000 verkocht!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik had in de UK zo'n piepklein rijtjeshuis uit 1870.
Dat was niet veel. De muurtjes leken wel karton, ik kon mijn buurman bijna letterlijk horen ademen.
Toch kostte dat £625 per maand
Ik heb hier ook wel eens met Kerstmis in korte broek gezetenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:30 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kan hier nog steeds in korte broek lopen. Weer is ontzettend goed bij 19 graden en een lekker zonnetje.En dan te bedenken dat het hier al herfst/winter is.
je wordt hier voor gek versleten als je met kerst niet in korte broek rondlooptquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:35 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb hier ook wel eens met Kerstmis in korte broek gezeten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:42 schreef PLAE@ het volgende:Een goede 10.000 kilometer van mij vandaan dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
Gehuurd, ze woont samen met een Australische die ook voor de VN werkt. Die zit intussen al in Darwin.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat appartement gehuurd of gekocht?
Inderdaad. Ze hebben al eens eerder bij haar kleren gejat, en aangezien iedereen in Dili 3 maten kleiner is in dan zij kan ze ook in Dili dus geen kleren kopen.... dat doet ze sowieso dus al op Bali ($200 voor een retourvlucht van een paar uur) waar ze gewoon normaal maatje Australiër verkopen. Ik denk dat ze op de terugweg uit voorzorg maar wat nieuwe kleren inslaat.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus dan is ze hooguit wat persoonlijke spullen kwijt, kan erger natuurlijk
Daar heb je toch een internet verbinding voor nodig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
9 uur vroeger, alle wedstrijden dus s'ochtends en s'middags.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:19 schreef qwerty_x het volgende:
hoe zit het trouwens met de WK bij jullie ?
hier 5 uur verschil (vroeger) dus alle wedstrijden midden op de dag
10 uur later, midden in de nacht dus.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:19 schreef qwerty_x het volgende:
hoe zit het trouwens met de WK bij jullie ?
hier 5 uur verschil (vroeger) dus alle wedstrijden midden op de dag
en aangezien voetbal hier heilig is, ligt dus alles stil gedurende de wedstrijden (en erna, en ervoor, ...)
maar beter dan 4 jaar geleden toen we wedstrijden op de meest onmogelijke tijdstippen hadden; 12 uur verschil
We hebben hier zaterdag een Pre Christmas Winter party.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:35 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb hier ook wel eens met Kerstmis in korte broek gezeten
Concord NH, getrouwd met een Amerikaan.quote:
Ze zit nu in Kenia, en vliegt pas Zaterdag weer richting Timor, met een overstop op Bali. Waarschijnlijk vliegt ze echter van Bali naar Darwin, Australië om zich bij de rest van het VN personeel te voegen totdat de situatie weer veilig is.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:07 schreef poohy het volgende:
Jeetje Maartena, wat afschuwelijk dat je zus nu in Timor zit. De kranten staan er hier vol van en het ziet er allemaal vreselijk uit![]()
In ieder geval heel veel sterkte![]()
Ik ken de slingbox idd wel, maar heb em niet. Ik kan de Tour de France (en nu de Giro d'Italia) ontvangen op het Amerikaanse OLN (Outdoor Life Network). Die zenden wel meer internationale sporten uit trouwens.quote:Op woensdag 31 mei 2006 05:05 schreef SeLang het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen met een Slingbox? (http://www.slingmedia.com/)
Via zo'n ding kun je locale TV kijken overal op de wereld.
Dat ding zet je dan bij een kennis/ familie neer (in NL) en heeft een verbinding met kabel en internet. Vervolgens kun je dan via je PC/laptop overal ter wereld dat ding bedienen en de TV-programmas via stream ontvangen.
Nu ben ik in weinig NL programmas geinteresseerd, maar ik had graag live de Tour de France willen kijken (niet te krijgen in Taiwan). Was perfect geweest, vooral omdat het door het tijdsverschil voor mij na werktijd is.
Helaas heb ik geen kennis/familie in NL met een breedband internet verbinding die zijn upload bandbreedte aan mij wil doneren
Dan kan je je lol op hier, want het staat er vol vanquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:18 schreef Jaguarized het volgende:
Ook al in zo'n mooie oud en historisch pand.![]()
Heeee dank je wel ! Zo´n Income Tax allowance is gewoon de Belastingvrije som als ik het goed begrijp ? Dan vind ik het wel een "vriendelijk" belastingklimaat.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:07 schreef Individual het volgende:
Hier zijn de rates:
http://www.hmrc.gov.uk/rates/it.htm
En hier nog veel meer info over werken in de UK:
http://www.dti.gov.uk/employment/a-z-employment/index.html
Sucess!
Volgens mij wel ja en het is idd niet zo'n slecht belastingklimaat. Ik doe m'n eigen taxes niet, maar ik zie wel wat er op mijn bankrekening komt..quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Heeee dank je wel ! Zo´n Income Tax allowance is gewoon de Belastingvrije som als ik het goed begrijp ? Dan vind ik het wel een "vriendelijk" belastingklimaat.
Het systeem ziet er liever uit dan het NLse. Maar dan heb ik een idee wat ik aan een aanbieding heb mochten ze ermee komen (wat er wel naar uit ziet).quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:59 schreef Individual het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja en het is idd niet zo'n slecht belastingklimaat. Ik doe m'n eigen taxes niet, maar ik zie wel wat er op mijn bankrekening komt..![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:11 schreef Jaguarized het volgende:
Auckland Fine 16.0° 5.0°
Wellington A few showers 12.0° 6.0°
Why is it always windy in Wellington? Because Auckland rocks.![]()
Het was vanmiddag toch wel weer even 22 graden op de thermometer.quote:
Hoe is het in Nederland dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:34 schreef Natalie het volgende:
Kunnen jullie dat goede weer niet even hier naartoe blazen?
Ja, JIJ gaat in CA wonen. Hier is het 28 graden en het is fucking NH ja?!quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:47 schreef maartena het volgende:
[afbeelding]
De zomer is hier in ieder geval goed begonnen......
staat nog op de OPquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar ben je geweest?
het zelfde als in Duitsland (waar ik woon)quote:
Er is niets legaals aan om illegal aliens te huren voor werk, maar om het slavernij te noemen is silly, want no participant is forced into the labor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 05:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oftewel legalized slavery
kiss my ass!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:22 schreef Jaguarized het volgende:
Always mooi om just some English words er in te throwen.![]()
What is your deal? Je gebruikt diequote:
Ten eerste, ik ben nooit Nederlander geweest, ik heb in NL gewoond (as well as Israel), en NL was mijn eerste taal niet. Ik woon al 15 jaar niet meer in NL en ik spreek het dus ook niet meer (toen ik in NL woonde sprak ik NL met klasgenoten etc, maar thuis was het Spaans/Herbreeuws). Ik ben pas NLs weer gaan gebruiken toen ik op deze forums terechtkwam.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:29 schreef poohy het volgende:
Daar heb ik zo'n hekel aan. De meeste mensen doen dit namelijk expres![]()
Ik ben zo vaak Nederlanders tegengekomen die 'indruk' wilden maken door engelse woorden er doorheen te gooien.
Kijk mij eens! Ik ben zoooo lang niet meer in Nederland geweest en ik raak de taal helemaal kwijt![]()
Ik weet wat je bedoelt, maar ik doe het zelf ook. Niet zozeer met schrijven, maar wel met spreken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:29 schreef poohy het volgende:
Daar heb ik zo'n hekel aan. De meeste mensen doen dit namelijk expres![]()
Ik ben zo vaak Nederlanders tegengekomen die 'indruk' wilden maken door engelse woorden er doorheen te gooien.
Kijk mij eens! Ik ben zoooo lang niet meer in Nederland geweest en ik raak de taal helemaal kwijt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |