Ik heb ook liever een wat gematigder klimaat.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:05 schreef popolon het volgende:
Kut wat warm, maarten, Libris, selang etc. Hoe hou je het vol zo lang in die warmte het vol te houden.
Gewoon met de fiets naar werk gaan. Ik merk al bijna niet meer dat het 90+F isquote:Op zondag 28 mei 2006 01:05 schreef popolon het volgende:
Kut wat warm, maarten, Libris, selang etc. Hoe hou je het vol zo lang in die warmte het vol te houden.
Een bijkomend nadeel voor een nauwkeurige berekening is dat je met een hoger inkomen waarschijnlijk ook meer aftrekposten hebt. Voeg daarbij een 2de, 3de en 4de huis en een simpel weg gemiddelde van de schijven nemen is er niet bij. Ik kan me daarom wel vinden in de simpele benadering van 40%quote:Op zondag 28 mei 2006 03:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
Diego heeft wel gelijk, dwz hij geeft hij geeft het juiste antwoord op mijn vraag.
Ik bedoelde de totale inkomstenbelasting, dus niet alleen het deel dat in de 52% schijf valt.
Omdat het onderste deel van je inkomen in lagere schijven valt is de totale inkomstenbelasting dus altijd lager.
Aircon.... En daarnaast gewoon jezelf aanpassen, wat langzamer aan als je buiten bent, niet moeilijk doen over zweten, dan maar een douche extra nemen.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:05 schreef popolon het volgende:
[..]
When hell freezes over.
Ik wil winter.
Daar zorgt een goede airco voor.quote:Op zondag 28 mei 2006 05:31 schreef Libris het volgende:
20, jeeez wat koud...
Ik zet hem hooguit op 25, als de vochtigheid maar weg is..
Gezellig, regen.quote:Op zondag 28 mei 2006 05:53 schreef Libris het volgende:
Regen in Singapore op het moment: http://app.nea.gov.sg/cms/htdocs/mss5.asp
Ziet er goed uit Libris, lekker rood.quote:Op zondag 28 mei 2006 05:53 schreef Libris het volgende:
Regen in Singapore op het moment: http://app.nea.gov.sg/cms/htdocs/mss5.asp
Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 27 mei 2006 04:27 schreef devzero het volgende:
Het schijnt (volgens mijn vriendinnetje) dat ik langzaam aan een amerikaans accent begin te krijgen in mijn engels (ik woon nu 1.5 jaar in Florida).
Dat mag idd wel eens schoongemaakt worden.quote:Op zondag 28 mei 2006 05:28 schreef popolon het volgende:
Ik heb de central airco vandaag voor het eerst aangehad, buiten 35, binnen 20.
Maar ik overdreef ook een beetje, zie laatste post.
Van de week en gisteren
Nou nog even schoon spoelen met de pomp (er ligt wat zand in) en klaar, ik heb er al wel in gelegen natuurlijk.
Ik loop hier nog steeds in korte broek.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:13 schreef poohy het volgende:
Volgens mij is het iets typisch nederlands om over het weer te praten![]()
Maar goed, ik kan natuurlijk niet achterblijven.
Hier waait het zoals gewoonlijk en met de afwezige isolatie hebben we erg veel last van de kouHet rolkacheltje staat nu standaard naast me en 's nachts naar de wc gaan is echt een ramp
![]()
Kan wel weer mijn lievelings (winter)jas aan![]()
Welkom. Stage of werk?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:04 schreef Dakota het volgende:
ik woon sinds kort ook in het buitenland, europa! Ierland
Is dat nou duur in onderhoud, zo'n zwembad? Verder wel heel cool natuurlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 05:28 schreef popolon het volgende:
Ik heb de central airco vandaag voor het eerst aangehad, buiten 35, binnen 20.
Maar ik overdreef ook een beetje, zie laatste post.
Van de week en gisteren
Nou nog even schoon spoelen met de pomp (er ligt wat zand in) en klaar, ik heb er al wel in gelegen natuurlijk.
Waar en hoe?quote:
werk. werk, werk en studiequote:Op maandag 29 mei 2006 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Welkom. Stage of werk?
Zet je zelf op de kaart uit de op, schenk wat in en stel je voor
Mooi, lekker koel. Ik vlieg morgen naar San Diego voor een klein weekje UCSD. Hoewel ik bang ben dat ik weinig zon zal zienquote:Op maandag 29 mei 2006 22:51 schreef maartena het volgende:
Zon. Blauwe lucht. 25 tot 30 graden. Dat was het vorige week ook al. En dat zal het volgende week ook wel weer worden. Af en toe is het gesprek van de dag dat men een wolk heeft gezien.
't Water is gratis (was anders ook nog wel te betalenquote:Op maandag 29 mei 2006 19:15 schreef StefanP het volgende:
[..]
Is dat nou duur in onderhoud, zo'n zwembad? Verder wel heel cool natuurlijk
14.000 gallons (53000 liter)quote:Op maandag 29 mei 2006 10:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat mag idd wel eens schoongemaakt worden.Hoe groot en diep is het?
Kan je er in duiken? Gezien de duikplank...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 06:42 schreef popolon het volgende:
[..]
14.000 gallons (53000 liter)
2.5 meter diep, aan de andere kant baby diepte.
Ik denk zo'n meter of acht of negen meter lang.
En geloof me, na zo'n Michigan winter zag dat er nog goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |