Ik had in de UK zo'n piepklein rijtjeshuis uit 1870.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:14 schreef Individual het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als ik maar dan is het huis zo'n 140 jaar oud en dat voor zo'n £1,000 per maand en ik krijg er geen zwembad bij. (een vijver in de tuin dat nog net wel...)
Echt supergroot is het ook niet, maar een identiek huis in de straat werd voor £350,000 verkocht!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik had in de UK zo'n piepklein rijtjeshuis uit 1870.
Dat was niet veel. De muurtjes leken wel karton, ik kon mijn buurman bijna letterlijk horen ademen.
Toch kostte dat £625 per maand
Ik heb hier ook wel eens met Kerstmis in korte broek gezetenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:30 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kan hier nog steeds in korte broek lopen. Weer is ontzettend goed bij 19 graden en een lekker zonnetje.En dan te bedenken dat het hier al herfst/winter is.
je wordt hier voor gek versleten als je met kerst niet in korte broek rondlooptquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:35 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb hier ook wel eens met Kerstmis in korte broek gezeten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:42 schreef PLAE@ het volgende:Een goede 10.000 kilometer van mij vandaan dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
Gehuurd, ze woont samen met een Australische die ook voor de VN werkt. Die zit intussen al in Darwin.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat appartement gehuurd of gekocht?
Inderdaad. Ze hebben al eens eerder bij haar kleren gejat, en aangezien iedereen in Dili 3 maten kleiner is in dan zij kan ze ook in Dili dus geen kleren kopen.... dat doet ze sowieso dus al op Bali ($200 voor een retourvlucht van een paar uur) waar ze gewoon normaal maatje Australiër verkopen. Ik denk dat ze op de terugweg uit voorzorg maar wat nieuwe kleren inslaat.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus dan is ze hooguit wat persoonlijke spullen kwijt, kan erger natuurlijk
Daar heb je toch een internet verbinding voor nodig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
9 uur vroeger, alle wedstrijden dus s'ochtends en s'middags.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:19 schreef qwerty_x het volgende:
hoe zit het trouwens met de WK bij jullie ?
hier 5 uur verschil (vroeger) dus alle wedstrijden midden op de dag
10 uur later, midden in de nacht dus.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:19 schreef qwerty_x het volgende:
hoe zit het trouwens met de WK bij jullie ?
hier 5 uur verschil (vroeger) dus alle wedstrijden midden op de dag
en aangezien voetbal hier heilig is, ligt dus alles stil gedurende de wedstrijden (en erna, en ervoor, ...)
maar beter dan 4 jaar geleden toen we wedstrijden op de meest onmogelijke tijdstippen hadden; 12 uur verschil
We hebben hier zaterdag een Pre Christmas Winter party.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:35 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb hier ook wel eens met Kerstmis in korte broek gezeten
Concord NH, getrouwd met een Amerikaan.quote:
Ze zit nu in Kenia, en vliegt pas Zaterdag weer richting Timor, met een overstop op Bali. Waarschijnlijk vliegt ze echter van Bali naar Darwin, Australië om zich bij de rest van het VN personeel te voegen totdat de situatie weer veilig is.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:07 schreef poohy het volgende:
Jeetje Maartena, wat afschuwelijk dat je zus nu in Timor zit. De kranten staan er hier vol van en het ziet er allemaal vreselijk uit![]()
In ieder geval heel veel sterkte![]()
Ik ken de slingbox idd wel, maar heb em niet. Ik kan de Tour de France (en nu de Giro d'Italia) ontvangen op het Amerikaanse OLN (Outdoor Life Network). Die zenden wel meer internationale sporten uit trouwens.quote:Op woensdag 31 mei 2006 05:05 schreef SeLang het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen met een Slingbox? (http://www.slingmedia.com/)
Via zo'n ding kun je locale TV kijken overal op de wereld.
Dat ding zet je dan bij een kennis/ familie neer (in NL) en heeft een verbinding met kabel en internet. Vervolgens kun je dan via je PC/laptop overal ter wereld dat ding bedienen en de TV-programmas via stream ontvangen.
Nu ben ik in weinig NL programmas geinteresseerd, maar ik had graag live de Tour de France willen kijken (niet te krijgen in Taiwan). Was perfect geweest, vooral omdat het door het tijdsverschil voor mij na werktijd is.
Helaas heb ik geen kennis/familie in NL met een breedband internet verbinding die zijn upload bandbreedte aan mij wil doneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |