Dan kan je je lol op hier, want het staat er vol vanquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:18 schreef Jaguarized het volgende:
Ook al in zo'n mooie oud en historisch pand.![]()
Heeee dank je wel ! Zo´n Income Tax allowance is gewoon de Belastingvrije som als ik het goed begrijp ? Dan vind ik het wel een "vriendelijk" belastingklimaat.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:07 schreef Individual het volgende:
Hier zijn de rates:
http://www.hmrc.gov.uk/rates/it.htm
En hier nog veel meer info over werken in de UK:
http://www.dti.gov.uk/employment/a-z-employment/index.html
Sucess!
Volgens mij wel ja en het is idd niet zo'n slecht belastingklimaat. Ik doe m'n eigen taxes niet, maar ik zie wel wat er op mijn bankrekening komt..quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Heeee dank je wel ! Zo´n Income Tax allowance is gewoon de Belastingvrije som als ik het goed begrijp ? Dan vind ik het wel een "vriendelijk" belastingklimaat.
Het systeem ziet er liever uit dan het NLse. Maar dan heb ik een idee wat ik aan een aanbieding heb mochten ze ermee komen (wat er wel naar uit ziet).quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:59 schreef Individual het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja en het is idd niet zo'n slecht belastingklimaat. Ik doe m'n eigen taxes niet, maar ik zie wel wat er op mijn bankrekening komt..![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:11 schreef Jaguarized het volgende:
Auckland Fine 16.0° 5.0°
Wellington A few showers 12.0° 6.0°
Why is it always windy in Wellington? Because Auckland rocks.![]()
Het was vanmiddag toch wel weer even 22 graden op de thermometer.quote:
Hoe is het in Nederland dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:34 schreef Natalie het volgende:
Kunnen jullie dat goede weer niet even hier naartoe blazen?
Ja, JIJ gaat in CA wonen. Hier is het 28 graden en het is fucking NH ja?!quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:47 schreef maartena het volgende:
[afbeelding]
De zomer is hier in ieder geval goed begonnen......
staat nog op de OPquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar ben je geweest?
het zelfde als in Duitsland (waar ik woon)quote:
Er is niets legaals aan om illegal aliens te huren voor werk, maar om het slavernij te noemen is silly, want no participant is forced into the labor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 05:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oftewel legalized slavery
kiss my ass!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:22 schreef Jaguarized het volgende:
Always mooi om just some English words er in te throwen.![]()
What is your deal? Je gebruikt diequote:
Ten eerste, ik ben nooit Nederlander geweest, ik heb in NL gewoond (as well as Israel), en NL was mijn eerste taal niet. Ik woon al 15 jaar niet meer in NL en ik spreek het dus ook niet meer (toen ik in NL woonde sprak ik NL met klasgenoten etc, maar thuis was het Spaans/Herbreeuws). Ik ben pas NLs weer gaan gebruiken toen ik op deze forums terechtkwam.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:29 schreef poohy het volgende:
Daar heb ik zo'n hekel aan. De meeste mensen doen dit namelijk expres![]()
Ik ben zo vaak Nederlanders tegengekomen die 'indruk' wilden maken door engelse woorden er doorheen te gooien.
Kijk mij eens! Ik ben zoooo lang niet meer in Nederland geweest en ik raak de taal helemaal kwijt![]()
Ik weet wat je bedoelt, maar ik doe het zelf ook. Niet zozeer met schrijven, maar wel met spreken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:29 schreef poohy het volgende:
Daar heb ik zo'n hekel aan. De meeste mensen doen dit namelijk expres![]()
Ik ben zo vaak Nederlanders tegengekomen die 'indruk' wilden maken door engelse woorden er doorheen te gooien.
Kijk mij eens! Ik ben zoooo lang niet meer in Nederland geweest en ik raak de taal helemaal kwijt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |