O! Maar dat ben ík dus niet, hè?quote:
Howdy VM.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Even hier een groetje neerklappen!!!
Hoi hoi
Groeten terug Herr jogy..quote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef jogy het volgende:
Zo, dat was weer leuk, gegroet.
Die schittert al heel lang op die plaats!quote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Groeten terug Herr jogy..
Had u bijna niet herkend met andere ava.
quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:45 schreef Si-tu-ne-etais-pas-... het volgende:
[..]
Die schittert al heel lang op die plaats!
Je kan met de quickreply geen PI's gebruiken.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:47 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Ik zag wel dat je je PI was vergeten, hoor.
Wél.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Je kan met de quickreply geen PI's gebruiken.
Tut tut. Ik ben hem niet vergeten, ik voegde het alleen iets later toe.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:47 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Ik zag wel dat je je PI was vergeten, hoor.
Dat was omdat je zag dat je hem vergeten was.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut tut. Ik ben hem niet vergeten, ik voegde het alleen iets later toe.
Ah, maakt niet uit, het was weer tijd voor iets anders en dat hele gedoe met de crashende plaatjesserver en mijn onkunde in het terugvinden van mijn blije smoelwerkje heeft bijgedragen aan mijn huidige ava.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Groeten terug Herr jogy..
Had u bijna niet herkend met andere ava.
Hey!quote:Op maandag 1 mei 2006 16:45 schreef NJ het volgende:
Hey! Een Jogy!
Piemel!quote:Op maandag 1 mei 2006 16:51 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Dat was omdat je zag dat je hem vergeten was.
Klinkt uitermate logisch.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, maakt niet uit, het was weer tijd voor iets anders en dat hele gedoe met de crashende plaatjesserver en mijn onkunde in het terugvinden van mijn blije smoelwerkje heeft bijgedragen aan mijn huidige ava.
Wat zijn we ook een stelletje kuddedieren eigenlijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klinkt uitermate logisch.
Als bij mij hetzelfde was gebeurd had ik hetzelfde gedaan.
Van die digitale kuddes.. brrr....quote:Op maandag 1 mei 2006 16:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat zijn we ook een stelletje kuddedieren eigenlijk.
Ik ben een kloon van jou.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:56 schreef jogy het volgende:
Anyway, wie is er nou een kloon van wie en ik heb het vermoeden dat er ook een of meerdere een beetje MPS-achtig bezig is, maar dat kan aan mij liggen, dat doet het wel vaker en ben er al aan gewend geraakt.
I'm only a clone of my former self..quote:Op maandag 1 mei 2006 16:56 schreef jogy het volgende:
Anyway, wie is er nou een kloon van wie en ik heb het vermoeden dat er ook een of meerdere een beetje MPS-achtig bezig is, maar dat kan aan mij liggen, dat doet het wel vaker en ben er al aan gewend geraakt.
Ik bedoel die (voor mij ) nieuwe NJ, niet degene die ik tig keer voorbij heb zien komen.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:59 schreef NJ het volgende:
Ik ben een kloon van Axis.
*koffie en cake uitdeelt.quote:
Echt niet, zware alcohol en pizza.quote:
Oh. Dan heb ik enkel SG1, maar die gebruikte ik enkel omdat dit account het, ehhh, 'niet deed'.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik bedoel die (voor mij ) nieuwe NJ, niet degene die ik tig keer voorbij heb zien komen.
Helemaal niet!quote:
Die was mij ook al enigzins bekend, maar toch bedankt voor de inlichtingen natuurlijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Oh. Dan heb ik enkel SG1, maar die gebruikte ik enkel omdat dit account het, ehhh, 'niet deed'.
Stofje, jogy, NJ, ik zeg even hoi terug.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:03 schreef Stofje het volgende:
Jogy. Janetje. NJ. Ik wil even hoi zeggen.
Graag gedaan.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Die was mij ook al enigzins bekend, maar toch bedankt voor de inlichtingen natuurlijk.
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:03 schreef Stofje het volgende:
Stofje, hoi.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:03 schreef Stofje het volgende:
Nieuwtjes van het opzienbarende soort moet ik je helaas schuldig blijven.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Heb jij nog opzienbarende nieuwtjes?
Ik wens niet als "piemel" betiteld te worden.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Piemel!Ik vergeet nooit PI's!
Maar ik heb geen preview-knop meer in mijn QR-venster.
Daarom typ ik het bericht eerst, ros ik op Alt+S en edit ik de PI er later bij.
Noujá.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:03 schreef Stofje het volgende:
Ja hijs eng hequote:Op maandag 1 mei 2006 17:05 schreef jogy het volgende:
Ok, en kappen met die melaatse PI.
Bupa. Ik scrollde onvoldoende naar boven. Natuurlijk hoor jij ook in dat rijtje thuis. Of eigenlijk niet, jij staat er nog ver boven.quote:
Meneer Piemel dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:05 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Ik wens niet als "piemel" betiteld te worden.
Tis een mevrouw.quote:
Dan is het goed.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bupa. Ik scrollde onvoldoende naar boven. Natuurlijk hoor jij ook in dat rijtje thuis. Of eigenlijk niet, jij staat er nog ver boven.![]()
Deze?quote:
Hoi, ehm, ikhebonvoldoendeteruggelezenomtewetenvanwiejijeenkloonbentmaarikdenkdathoiindezesowiesowelvolstaat.quote:
Doe eens een wilde gok.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoi, ehm, ikhebonvoldoendeteruggelezenomtewetenvanwiejijeenkloonbentmaarikdenkdathoiindezesowiesowelvolstaat.
Omdat die naam niet in het gehele topic te vinden is?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:09 schreef Stofje het volgende:
Ah, het is Chowi.
Ik dacht Dead-Doll.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:09 schreef Stofje het volgende:
Ah, het is Chowi.
Deze quote ik even. Een prachtige woordspeling.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:10 schreef Stofje het volgende:
Het lijkt de modiele eenheid wel in BeF.
Nee, omdat jouw poststijl tamelijk uniek is en dus gemakkelijk te doorgronden. Wel een mooie poststijl, natuurlijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:10 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Omdat die naam niet in het gehele topic te vinden is?
Waar zouden de modjes zijn, zonder bier, hun ambrozijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deze quote ik even. Een prachtige woordspeling.
Wat is er zo uniek aan mijn poststijl?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, omdat jouw poststijl tamelijk uniek is en dus gemakkelijk te doorgronden. Wel een mooie poststijl, natuurlijk.
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:12 schreef Si-tu-ne-etais-pas-... het volgende:
[..]
Wat is er zo uniek aan mijn poststijl?
Nou, die kan ik amper uniek noemen moet ik toch even melden, wat ik dus ook doe want zo ben ik nou eenmaal.quote:
Zodat ze alsnog kunnen klonen.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:15 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die klonen terwijl ze niet geband zijn, zouden geband moeten worden.
Heel fok! naar de tyfus.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:15 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die klonen terwijl ze niet geband zijn, zouden geband moeten worden.
Croupouque gebruikt ook niet anders.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, die kan ik amper uniek noemen moet ik toch even melden, wat ik dus ook doe want zo ben ik nou eenmaal.
Ik zie pas bij het reageren dat er een URL in staat.quote:
Ik ook, lekker neutraal.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Croupouque gebruikt ook niet anders.
Ik gebruik voornamelijk deze.
Oeh! Oeh! Oeh!quote:
Zo overmatig gebruik ik hem toch niet? Zo ja, dan is het zonder opzet.quote:
Jij bent eng.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, die kan ik amper uniek noemen moet ik toch even melden, wat ik dus ook doe want zo ben ik nou eenmaal.
Waarom las ik daar 'pil' in plaats van 'gil'?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Oeh! Oeh! Oeh!
Tof! Vanavond even goed lezen. En dadelijk even Havoc een gil geven!
Omdat je de jouwe nog niet hebt ingenomen?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom las ik daar 'pil' in plaats van 'gil'?
Hehe, nu weet ik ook waar je heen gaat op vakantie.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Oeh! Oeh! Oeh!
Tof! Vanavond even goed lezen. En dadelijk even Havoc een gil geven!
Ik doe niet aan pillen.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omdat je de jouwe nog niet hebt ingenomen?
Dat weet ik, maar dan wel op een ruige manier natuurlijk.quote:
Of 4 maal daags met voedsel.. veel water.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe niet aan pillen.
Wel aan gillen.
Maar niet drie keer daags voor het eten.
En dan foto's maken van het voedsel dat overal heen spuit.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of 4 maal daags met voedsel.. veel water.
Mwah.. zo ruig vind ik je niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan wel op een ruige manier natuurlijk.
Volgend jaar naar Peru. Dit jaar kan ik niet op vakantie, ik heb namelijk een nieuwe tweedehands auto gekocht.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Hehe, nu weet ik ook waar je heen gaat op vakantie.
*tubgirl idee krijgt..quote:Op maandag 1 mei 2006 17:26 schreef jogy het volgende:
[..]
En dan foto's maken van het voedsel dat overal heen spuit.
Ik ben aan het eten.. wat ben ik nu?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:29 schreef Chowi het volgende:
Iedereen die nu gaat eten, is stom.
Ja, maar dat van jou is ontbijt. Dat telt niet.quote:
Dan is het goedquote:Op maandag 1 mei 2006 17:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar dat van jou is ontbijt. Dat telt niet.
Ik zou jou nooit pijn kunnen doen, hihi.quote:
Ik jou wel hihi..quote:Op maandag 1 mei 2006 17:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit pijn kunnen doen, hihi.
Mwoah.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:31 schreef Stofje het volgende:
Ik ga niet eten. Ik ben dus niet stom.
Dat lijkt me een logische conclusie.
Nee.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:33 schreef Mokster het volgende:
Ik wil wel eten, maar ik heb er geen tijd voor.
Is dat ook stom?
Wat wou je er aan doen, huh, huh, huh?!quote:Op maandag 1 mei 2006 17:38 schreef Bupatih het volgende:
Houd eens op met die stomme PI.
Jou laten bannen.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat wou je er aan doen, huh, huh, huh?!
Voor 'ongeoorloofd PI gebruik'?quote:
Waarom dan wel, als ik vragen mag, o gij?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:38 schreef Bupatih het volgende:
Houd eens op met die stomme PI.
Vertel.. vertel wat nog meer...quote:
Omdat 'ie gewoon nergens op slaat.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom dan wel, als ik vragen mag, o gij?
En voor het hebben van een leuke avatar.quote:
quote:
Hij is gewoon sarcastisch als de tering.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat 'ie gewoon nergens op slaat.!!
Hij is echt zóóóóó debiel! Net als de MSN-variant. [afbeelding]..
.
Zó uit de hoogte.
Zó niet gemeend.
Zó achterbaks.
Hey, quote eens niet zo snel, doerak.quote:
Pfrt... grow up...quote:Op maandag 1 mei 2006 17:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hey, quote eens niet zo snel, doerak.Nu duurt je ban alleen maar langer!
Die wil ik ook!quote:
Zet ze op hun plaats, modje.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat 'ie gewoon nergens op slaat.!!
Hij is echt zóóóóó debiel! Net als de MSN-variant. [afbeelding]..
.
Zó uit de hoogte.
Zó niet gemeend.
Zó achterbaks.
You go girl.quote:
Een bord, met barbequesaus.quote:
Fout.quote:
Als je daarmee moe bedoelt, ik ook.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:07 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Ik ben dusdanig paf.
Ja, ach, van de wonderen der kleinigheden.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je daarmee moe bedoelt, ik ook..
.
Dank je, ik wilde het niet doen.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:28 schreef JDude het volgende:
Schop.
Twee schoppen zelfs. Hopelijk mag het nu wel baten.quote:
Dat doet de deur dicht. Doek maar op deze reeks.quote:
* roept Yvonne.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat doet de deur dicht. Doek maar op deze reeks.
Ik ben hartstikke ruig, alleen komt dat niet zo goed over op het internet.quote:
Zo'n apestaartapestaartapestaart-tag is natuurlijk wel kats ruig.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:09 schreef jogy het volgende:
Ik ben hartstikke ruig, alleen komt dat niet zo goed over op het internet.
!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo'n apestaartapestaartapestaart-tag is natuurlijk wel kats ruig.
Al heb ik als newbie geen idee wat het betekent
Ah, een prehistorisch BeF.quote:
Kort.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:16 schreef graskakker het volgende:
Hoe was de date Jan?
Klinkt goed.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Kort.
Chinees voedsel.
Metro.
Regen.
Gezelligheid.
Eftelingmeet.
Ah, dat zal BeF niet gauw gaan doen, nee.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:22 schreef graskakker het volgende:
Een prehistorische inlikreeks die een aantal Onzin mods heeft opgeleverd.
Waarde ballen!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:24 schreef Ballen het volgende:
Waarde heren!
Waarde ballen.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:24 schreef Ballen het volgende:
Waarde heren!
Helaas, dat kreng was er pas nadat deze en gene blauw waren geworden.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:22 schreef graskakker het volgende:
[..]
Oh. Prehistorische inlik schuine streep verzuurde blauwen reeks dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Helaas, dat kreng was er pas nadat deze en gene blauw waren geworden.
Nee, dat is de Bifi-reeks.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:22 schreef graskakker het volgende:
[..]
Kom op.. dat weet ik zelfs..quote:Op maandag 1 mei 2006 19:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo'n apestaartapestaartapestaart-tag is natuurlijk wel kats ruig.
Al heb ik als newbie geen idee wat het betekent
Ja maar... ik ben dit forum pas serieus gaan volgens sinds eh, nouja ongeveer een jaar geleden.quote:
Het inlik gedeelte kan gewoon weg, er is zelfs nog wat gesteggel geweest over dat geintje omdat er hier en daar posts verdwenen uit die reeks en het was een nieuwe tijdens een reeksenstop. Dat verzuurde komt op een of andere manier vanzelf wanneer men blauw is geweest, weet niet hoe dat komt.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:26 schreef graskakker het volgende:
[..]
Oh. Prehistorische inlik schuine streep verzuurde blauwen reeks dan?
@@@ was volgens mij ook voor mijn tijd...quote:Op maandag 1 mei 2006 19:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja maar... ik ben dit forum pas serieus gaan volgens sinds eh, nouja ongeveer een jaar geleden.
Nooit last van gehad, maarja ik was dan ook mod van SESquote:Op maandag 1 mei 2006 19:29 schreef jogy het volgende:
Dat verzuurde komt op een of andere manier vanzelf wanneer men blauw is geweest
Ik vraag me echt af hoe het komt dat ik hier zo weinig over weet... Was het omstreeks het Arjen/Jorma en Replique gebeuren? Toen was ik namelijk een tijd niet actief op Fok. Voor de rest kan ik me slecht voorstellen hoe ik het gemist kan hebben.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Het inlik gedeelte kan gewoon weg, er is zelfs nog wat gesteggel geweest over dat geintje omdat er hier en daar posts verdwenen uit die reeks en het was een nieuwe tijdens een reeksenstop. Dat verzuurde komt op een of andere manier vanzelf wanneer men blauw is geweest, weet niet hoe dat komt.
Anyway, good times indeed.
Ik ben anders ook al flink aan het verzuren hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 19:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Nooit last van gehad, maarja ik was dan ook mod van SES.
NoFI, Litso
Hm, hm. Ik vraag me af wie je bent.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:32 schreef graskakker het volgende:
Ik ben anders ook al flink aan het verzuren hoor
Ja maar Litso, jij bént nog modquote:Op maandag 1 mei 2006 19:34 schreef graskakker het volgende:
Ik dacht anders dat ik het met de vorige post toch wel aardig weggaf
Vakantie is voor mietjes.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:34 schreef Dark_Killah het volgende:
Hele goeie avond in deze schone vakantie.
Erh. volgens mij wel, het was in ieder geval tijdens mijn mod periode toenquote:Op maandag 1 mei 2006 19:31 schreef graskakker het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe het komt dat ik hier zo weinig over weet... Was het omstreeks het Arjen/Jorma en Replique gebeuren? Toen was ik namelijk een tijd niet actief op Fok. Voor de rest kan ik me slecht voorstellen hoe ik het gemist kan hebben.
Je bent me er eentje, L. Wat ik je brom.quote:
Wat zijn jouw kloons dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:38 schreef Litso het volgende:
Ik verveel me en zelfs mijn kloontjes kunnen me niet opvrolijken.
Klonen zijn maar zo-zo.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:38 schreef Litso het volgende:
Die van Litso zijn niet meer op 1 hand te tellenquote:Op maandag 1 mei 2006 19:40 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat zijn jouw kloons dan?![]()
Ik heb Light_Killah alleen.
Teveel om op te noemen.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wat zijn jouw kloons dan?![]()
Ik heb Light_Killah alleen.
Ik vergeet altijd van wie deze nou is, maar ik gok op J.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:41 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Die van Litso zijn niet meer op 1 hand te tellen.
Kan zelfs... ik... je niet opvrolijken?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:38 schreef Litso het volgende:
Ik ben een twee-eenheid.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:42 schreef Litso het volgende:
Ik vergeet altijd van wie deze nou is, maar ik gok op J.
Opa, vertel nog eens van vroeger?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:43 schreef jogy het volgende:
Oh, we zijn al weer verder gegaan.
We wachten op het antwoord van D_K.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:44 schreef Listo het volgende:
Zwart zijn is stoer.
Vroeger hadden we geen internet maar gingen we chatten door met een bijtel in een stuk steen te hakken en die gooiden we naar elkaar toe, helaas was het verloop in die reeksen best hoog door verkeerd gelande posts op voorhoofden en dergelijke.quote:
Vroeger had je de usuals.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Vroeger hadden we geen internet maar gingen we chatten door met een bijtel in een stuk steen te hakken en die gooiden we naar elkaar toe, helaas was het verloop in die reeksen best hoog door verkeerd gelande posts op voorhoofden en dergelijke.
Daarna kwam replique en ging de zon weer schijnen.
Niemand kon tippen aan de lurkbaarheid van de usuals.quote:
Hmm. Destijds vond ik het niet lurkwaardig. Maar destijds stond ik op de lijst van baggeraars.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Niemand kon tippen aan de lurkbaarheid van de usuals.
Dat was dan weer het directe gevolg van het feit dat je op het lijstje baggeraars stond. Maar ik heb me dagelijks vermaakt met die topics.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm. Destijds vond ik het niet lurkwaardig. Maar destijds stond ik op de lijst van baggeraars.
De meeste van de usuals heb ik sowieso niet echt kunnen waarderen.
Ik ga ze wel een keer allemaal teruglezen als ik me verveel.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat was dan weer het directe gevolg van het feit dat je op het lijstje baggeraars stond. Maar ik heb me dagelijks vermaakt met die topics.
Zelfs de banmeldtopics niet?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Zelfs die niet, kan je nagaan.quote:
Ach, bedenk maar zo, je zal niet al te lang last van hem hebben, hoop maar gewoon op snelwerkende terminale ziekte die ervoor zorgt dat z'n ogen eruit rotten en z'n klauwen verschrompelen tot rozijnen. Of gewoon een hele snelle en pijnlijke dood.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:06 schreef cerror het volgende:
Ik kreeg net een huilbrief van terminaal boy.
Het is jouw feestje, vier het zoals jij wilt. Doe ik niet moeilijk over.quote:
Kijk, en zo hoort het.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is jouw feestje, vier het zoals jij wilt. Doe ik niet moeilijk over.
Hij is er maar druk mee.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:06 schreef cerror het volgende:
Jij ook al?quote:
Nee, een bekende.quote:
interesant stukje in je sig btw, maar eens een keer rustig gaan lezenquote:Op maandag 1 mei 2006 20:37 schreef jogy het volgende:
Ik ben de zoekfunctie vroegtijdig aan het slopen.
Moet je zeker doen, boeiend edoch deprimerend leesvoer.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
interesant stukje in je sig btw, maar eens een keer rustig gaan lezen
AMD?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:06 schreef cerror het volgende:
Die gast is gewoon een jarenlang durend auto ongeluk.quote:
morgen maar eens lezenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet je zeker doen, boeiend edoch deprimerend leesvoer.
Een verdronken katje in een tsunami.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Die gast is gewoon een jarenlang durend auto ongeluk.
jammer alleen dat ie er zoveel mensen mee moet lastig vallenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
jammer alleen dat ie er zoveel mensen mee moet lastig vallen
de betekenis van onderstaande streep lijkt me duidelijk
---------------------------------------------------------------------------
De usuals zijn okay.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Bekijk de link eens.quote:
daarom kon ik daar mijn gepaste mening niet uiten. vuile kut mods.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:47 schreef pc-fr34k het volgende:
Godverdekanker, doet die gast het topic op slot!
Het zit je niet mee vandaagquote:Op maandag 1 mei 2006 22:47 schreef pc-fr34k het volgende:
End aarvoor op de randweg had m'n hond een broodje te pakken in d'r bek die ik eruit heb moeten trekken en ze nog ene beetje gromde ook.quote:
Wat een idioot suffe sluitpost ook. KLB-mods worden écht geselecteerd op een genetische afwijking, is het niet?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:47 schreef pc-fr34k het volgende:
Die sluitpost is een van mijn mindere ja. Daar moet ik je aardig gelijk in gevenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat een idioot suffe sluitpost ook. KLB-mods worden écht geselecteerd op een genetische afwijking, is het niet?
Neuh, ik wou het daar maar bij laten.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:55 schreef Tha_T het volgende:
Die sluitpost is een van mijn mindere ja. Daar moet ik je aardig gelijk in geven
Er mag met ziektes worden gegooid
Je zou ze eens de kost moeten geven die zich daar geen donder van aantrekken!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Zoals ik in de FB van KLB al zei, dit is dus geen grap, en onzin topics open ik in ONZ niet in KLB.
vroeger niet maar tegenwoorig is het erg triest. als ze al zwakzinnige mensen als terminaaltor selecteren dan zegt dat genoeg.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat een idioot suffe sluitpost ook. KLB-mods worden écht geselecteerd op een genetische afwijking, is het niet?
TVP ook eens in het AR meeting topic alhier.quote:
Waar is dat als ik vragen mag? General Chat gewoon?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
TVP ook eens in het AR meeting topic alhier.
Ja, bij de kringlooptopics.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Waar is dat als ik vragen mag? General Chat gewoon?
Ik heb gezegd wat ik er van vond, daarmee is voor mij de kous af.quote:
Wie heeft het over uitlokken? Ik wil gewoon feedback op mijn rol als mod. Zeg me niet dat dat zo vreemd voor jou isquote:Op maandag 1 mei 2006 23:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb gezegd wat ik er van vond, daarmee is voor mij de kous af.
Uitlokken doe je maar ergens anders, vriend.
Kan je elkaar dan niet beter toevoegen op msn??quote:Op maandag 1 mei 2006 23:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wie heeft het over uitlokken? Ik wil gewoon feedback op mijn rol als mod. Zeg me niet dat dat zo vreemd voor jou is
Rellueh.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wie heeft het over uitlokken? Ik wil gewoon feedback op mijn rol als mod. Zeg me niet dat dat zo vreemd voor jou is
We gaan daar wel vet Limburgs praten, gek.quote:
Dat liek mich noe waal een good plan maanquote:Op maandag 1 mei 2006 23:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
We gaan daar wel vet Limburgs praten, gek.
Mijn MSN staat open hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 23:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan je elkaar dan niet beter toevoegen op msn??
Alhoewel mien Zitterds flink anjes is dan dien Mestreechsquote:Op maandag 1 mei 2006 23:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat liek mich noe waal een good plan maan
[..]
Mijn MSN staat open hoor
Jij zegt "Er mag met ziektes worden gegooid", en daar heb ik verder geen zin in. Punt.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:06 schreef Tha_T het volgende:
Ik zag het, en was toevallig net op komen dagen daarquote:Op maandag 1 mei 2006 23:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Chris, je aanwezigheid wordt ergens anders meer op prijs gesteld
Hier dus
Hey... je had al een punt.. Nu moet je het niet gaan afzwakken! Blijf sterk!!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij zegt "Er mag met ziektes worden gegooid", en daar heb ik verder geen zin in. Punt.
Dan gooi je niet met ziektes. Djees.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij zegt "Er mag met ziektes worden gegooid", en daar heb ik verder geen zin in. Punt.
Ver kommen allemoal oet dezelfde provincie hequote:Op maandag 1 mei 2006 23:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Alhoewel mien Zitterds flink anjes is dan dien Mestreechs
Nee, het is precies wat ik op de vorige pagina bedoelde. Niks afzwakken.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hey... je had al een punt.. Nu moet je het niet gaan afzwakken! Blijf sterk!!
Maastrichtenaartje?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan gooi je niet met ziektes. Djees.
[..]
Ver kommen allemoal oet dezelfde provincie he
En mijn TT waar het woordje kanker in staat wordt wel weggeëdit.quote:
Waar is je epilepsieavatar eigenlijk heen?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En mijn TT waar het woordje kanker in staat wordt wel weggeëdit.. En daarna wil je ineens weer wel met ziektes. Make up your mind
.
Ik dacht dat Slow_Car_Crash van BS wasquote:Op maandag 1 mei 2006 21:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Zuurkool.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:16 schreef Litso het volgende:
Mensen wat is hier nou de bedoeling van?
Máár.quote:
Omdat ze het niet geloofwaardig vonden en het zou baggereacties uitlokken. Bagger users die baggeren toch wel.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom gaat dat topic dicht eigenlijk?
En een vat.quote:
Echt bullshit,het is toch een echt klb topicquote:Op maandag 1 mei 2006 23:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Omdat ze het niet geloofwaardig vonden en het zou baggereacties uitlokken. Bagger users die baggeren toch wel.
Die mocht toen niet meer, toen had ik hem wat milder gemaakt, daarna een keuze icon met wat epileptische ertussen. En daarna had ik een hoop met wat 3d zooi met mijn nick en alleen de mijlpaal erin, maar die aladde te langzaam, dus toen nam ik volgens mij deze al. En nu pas weer stats erbij gezet.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waar is je epilepsieavatar eigenlijk heen?
Ga eens in de KLB FB zeuren als het je zo dwars zit.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt bullshit,het is toch een echt klb topic![]()
Kun je voor mij ook zo'n statsding maken?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die mocht toen niet meer, toen had ik hem wat milder gemaakt, daarna een keuze icon met wat epileptische ertussen. En daarna had ik een hoop met wat 3d zooi met mijn nick en alleen de mijlpaal erin, maar die aladde te langzaam, dus toen nam ik volgens mij deze al. En nu pas weer stats erbij gezet.
Ik geef mn mening waar ik wil vriendquote:Op maandag 1 mei 2006 23:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Ga eens in de KLB FB zeuren als het je zo dwars zit.
Ja, vind ik ook, maar van mij mag hij nu dicht blijven, geen zin om er verder moeite voor te doen en me druk te maken. Heb al genoeg gehad aan het feit wat er zelf in de tram gebeurde.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt bullshit,het is toch een echt klb topic![]()
Geslacht: Vrouwquote:Op maandag 1 mei 2006 23:19 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Woont mijn andere persoonlijkheid meestal ook.
Niks maar, ik woon er gewoonquote:
Ja joh laat kletsen die pubermodjesquote:Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, maar van mij mag hij nu dicht blijven, geen zin om er verder moeite voor te doen en me druk te maken. Heb al genoeg gehad aan het feit wat er zelf in de tram gebeurde.
Mag tha_t ook eens van macht genieten, dat wilt hij blijkbaar graag.
Ah, OKquote:Op maandag 1 mei 2006 23:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw
Weet je wat? Er is binnenkort een Maastrich meet![]()
[..]
Niks maar, ik woon er gewoon
Ik geniet daar pas van als ik mijn vriendin vastgebonden heb en vervolgens mooi op dat gladde gezichtje urineerquote:Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mag tha_t ook eens van macht genieten, dat wilt hij blijkbaar graag.
Ze is op het moment ergens anders.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw
Weet je wat? Er is binnenkort een Maastrich meet![]()
[..]
Niks maar, ik woon er gewoon
Ik dacht dat dat The_Terminator was.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik geniet daar pas van als ik mijn vriendin vastgebonden heb en vervolgens mooi op dat gladde gezichtje urineer
En dan vind je het nog gek dat je geen vriendin hebt?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik geniet daar pas van als ik mijn vriendin vastgebonden heb en vervolgens mooi op dat gladde gezichtje urineer
Zorg dat ze deze kant eens opkomtquote:
Termie urineert nietquote:Op maandag 1 mei 2006 23:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat The_Terminator was.
Wat een nepperd.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zorg dat ze deze kant eens opkomt
[..]
Termie urineert niet
Hij zou hier eens langs moeten komen. Ik heb een kruipruimte vol spulquote:
Nee hoor, daar moeten vrouwen gewoon tegen kunnen. Niets tegen een beetje weerstandquote:Op maandag 1 mei 2006 23:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan vind je het nog gek dat je geen vriendin hebt?
Mooi, dan weet ik over wie ik heen kan pissen tijdens die meet als ik geen wc kan vinden.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:27 schreef Tha_T het volgende:
Nee hoor, daar moeten vrouwen gewoon tegen kunnen. Niets tegen een beetje weerstand
Hou maar op, ik laat het gaan, kan jij nu ook wel. BeF hoeft er verder niet onder te leiden, normaal ben ik niet vies van een relletje maar ik weet dat als ik nu heen en weer ga flamen ik een ban aan m'n broek heb waar ik geen zin in heb.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar wel kuthoer bij je avataar zetten
En over kanker in een TT moeilijk doen
Stage enzo.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Kewl. Hoezo nou eik niet als ik vragen mag? Studie?
Zeker, die zilte smaak is helemaal mijn dingquote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mooi, dan weet ik over wie ik heen kan pissen tijdens die meet als ik geen wc kan vinden.
Goh jij test wel graag zitmeubilair uit he?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:31 schreef Tha_T het volgende:
spoooooooooookiequote:Op maandag 1 mei 2006 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar wel kuthoer bij je avataar zetten
En over kanker in een TT moeilijk doen
Mijn stoel waar ik normaal op zit is vanmorgen nog kapot gegaan dus als ik een nieuwe zou kunnen testen zou ik dat niet erg vindenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Goh jij test wel graag zitmeubilair uit he?
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Hullo.
Zo. Details enzo.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Hullo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |