O! Maar dat ben ík dus niet, hè?quote:
Howdy VM.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Even hier een groetje neerklappen!!!
Hoi hoi
Groeten terug Herr jogy..quote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef jogy het volgende:
Zo, dat was weer leuk, gegroet.
Die schittert al heel lang op die plaats!quote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Groeten terug Herr jogy..
Had u bijna niet herkend met andere ava.
quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:45 schreef Si-tu-ne-etais-pas-... het volgende:
[..]
Die schittert al heel lang op die plaats!
Je kan met de quickreply geen PI's gebruiken.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:47 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Ik zag wel dat je je PI was vergeten, hoor.
Wél.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Je kan met de quickreply geen PI's gebruiken.
Tut tut. Ik ben hem niet vergeten, ik voegde het alleen iets later toe.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:47 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Ik zag wel dat je je PI was vergeten, hoor.
Dat was omdat je zag dat je hem vergeten was.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut tut. Ik ben hem niet vergeten, ik voegde het alleen iets later toe.
Ah, maakt niet uit, het was weer tijd voor iets anders en dat hele gedoe met de crashende plaatjesserver en mijn onkunde in het terugvinden van mijn blije smoelwerkje heeft bijgedragen aan mijn huidige ava.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Groeten terug Herr jogy..
Had u bijna niet herkend met andere ava.
Hey!quote:Op maandag 1 mei 2006 16:45 schreef NJ het volgende:
Hey! Een Jogy!
Piemel!quote:Op maandag 1 mei 2006 16:51 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Dat was omdat je zag dat je hem vergeten was.
Klinkt uitermate logisch.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, maakt niet uit, het was weer tijd voor iets anders en dat hele gedoe met de crashende plaatjesserver en mijn onkunde in het terugvinden van mijn blije smoelwerkje heeft bijgedragen aan mijn huidige ava.
Wat zijn we ook een stelletje kuddedieren eigenlijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klinkt uitermate logisch.
Als bij mij hetzelfde was gebeurd had ik hetzelfde gedaan.
Van die digitale kuddes.. brrr....quote:Op maandag 1 mei 2006 16:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat zijn we ook een stelletje kuddedieren eigenlijk.
Ik ben een kloon van jou.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:56 schreef jogy het volgende:
Anyway, wie is er nou een kloon van wie en ik heb het vermoeden dat er ook een of meerdere een beetje MPS-achtig bezig is, maar dat kan aan mij liggen, dat doet het wel vaker en ben er al aan gewend geraakt.
I'm only a clone of my former self..quote:Op maandag 1 mei 2006 16:56 schreef jogy het volgende:
Anyway, wie is er nou een kloon van wie en ik heb het vermoeden dat er ook een of meerdere een beetje MPS-achtig bezig is, maar dat kan aan mij liggen, dat doet het wel vaker en ben er al aan gewend geraakt.
Ik bedoel die (voor mij ) nieuwe NJ, niet degene die ik tig keer voorbij heb zien komen.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:59 schreef NJ het volgende:
Ik ben een kloon van Axis.
*koffie en cake uitdeelt.quote:
Echt niet, zware alcohol en pizza.quote:
Oh. Dan heb ik enkel SG1, maar die gebruikte ik enkel omdat dit account het, ehhh, 'niet deed'.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik bedoel die (voor mij ) nieuwe NJ, niet degene die ik tig keer voorbij heb zien komen.
Helemaal niet!quote:
Die was mij ook al enigzins bekend, maar toch bedankt voor de inlichtingen natuurlijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Oh. Dan heb ik enkel SG1, maar die gebruikte ik enkel omdat dit account het, ehhh, 'niet deed'.
Stofje, jogy, NJ, ik zeg even hoi terug.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:03 schreef Stofje het volgende:
Jogy. Janetje. NJ. Ik wil even hoi zeggen.
Graag gedaan.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Die was mij ook al enigzins bekend, maar toch bedankt voor de inlichtingen natuurlijk.
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:03 schreef Stofje het volgende:
Stofje, hoi.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:03 schreef Stofje het volgende:
Nieuwtjes van het opzienbarende soort moet ik je helaas schuldig blijven.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Heb jij nog opzienbarende nieuwtjes?
Ik wens niet als "piemel" betiteld te worden.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Piemel!Ik vergeet nooit PI's!
Maar ik heb geen preview-knop meer in mijn QR-venster.
Daarom typ ik het bericht eerst, ros ik op Alt+S en edit ik de PI er later bij.
Noujá.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:03 schreef Stofje het volgende:
Ja hijs eng hequote:Op maandag 1 mei 2006 17:05 schreef jogy het volgende:
Ok, en kappen met die melaatse PI.
Bupa. Ik scrollde onvoldoende naar boven. Natuurlijk hoor jij ook in dat rijtje thuis. Of eigenlijk niet, jij staat er nog ver boven.quote:
Meneer Piemel dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:05 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Ik wens niet als "piemel" betiteld te worden.
Tis een mevrouw.quote:
Dan is het goed.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bupa. Ik scrollde onvoldoende naar boven. Natuurlijk hoor jij ook in dat rijtje thuis. Of eigenlijk niet, jij staat er nog ver boven.![]()
Deze?quote:
Hoi, ehm, ikhebonvoldoendeteruggelezenomtewetenvanwiejijeenkloonbentmaarikdenkdathoiindezesowiesowelvolstaat.quote:
Doe eens een wilde gok.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoi, ehm, ikhebonvoldoendeteruggelezenomtewetenvanwiejijeenkloonbentmaarikdenkdathoiindezesowiesowelvolstaat.
Omdat die naam niet in het gehele topic te vinden is?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:09 schreef Stofje het volgende:
Ah, het is Chowi.
Ik dacht Dead-Doll.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:09 schreef Stofje het volgende:
Ah, het is Chowi.
Deze quote ik even. Een prachtige woordspeling.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:10 schreef Stofje het volgende:
Het lijkt de modiele eenheid wel in BeF.
Nee, omdat jouw poststijl tamelijk uniek is en dus gemakkelijk te doorgronden. Wel een mooie poststijl, natuurlijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:10 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Omdat die naam niet in het gehele topic te vinden is?
Waar zouden de modjes zijn, zonder bier, hun ambrozijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deze quote ik even. Een prachtige woordspeling.
Wat is er zo uniek aan mijn poststijl?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, omdat jouw poststijl tamelijk uniek is en dus gemakkelijk te doorgronden. Wel een mooie poststijl, natuurlijk.
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:12 schreef Si-tu-ne-etais-pas-... het volgende:
[..]
Wat is er zo uniek aan mijn poststijl?
Nou, die kan ik amper uniek noemen moet ik toch even melden, wat ik dus ook doe want zo ben ik nou eenmaal.quote:
Zodat ze alsnog kunnen klonen.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:15 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die klonen terwijl ze niet geband zijn, zouden geband moeten worden.
Heel fok! naar de tyfus.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:15 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die klonen terwijl ze niet geband zijn, zouden geband moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |