quote:Op maandag 1 mei 2006 12:29 schreef Thieske het volgende:
Hopelijk heb jij snel een andere want deze is epilepsie bevorderend.
Ik blokkeer de avatars van die baggeraar altijd en onmiddelijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:29 schreef Thieske het volgende:
Hopelijk heb jij snel een andere want deze is epilepsie bevorderend.
Engeland, Duitsland en Nederland met een kruis erdoor?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:46 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga wel weer drie mooie avatars voor mezelf maken.
Jij bent niet de enige.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zit nog in de kerstsfeer blijkbaar
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zit nog in de kerstsfeer blijkbaar
Je ziet het vanzelf wel.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Engeland, Duitsland en Nederland met een kruis erdoor?
Een oranje snor denk ikquote:Op maandag 1 mei 2006 16:10 schreef Houniet het volgende:
ik ga ook mijn avatar aanpassen denk ik.. wat oranje eraan ofzou dan Kleffe_Dop a.k.a. rietje
Ik verveel mequote:Op maandag 1 mei 2006 17:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom andere landen Renesite , bende gek?
Ik zou graag wel iets willen met mn bestaande plaatje.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:17 schreef Renesite het volgende:
Als iemand met een concreet voorstel komt met evt. een plaatje enzo die ze willen voor een avatar?
Misschien verveel ik me zo nog wel
Verander de TT dan effe.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:14 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij is dit topic bedoelt om een aanvraag in te dienen voor een avatar en niet te melden dat je er al een hebt of er geen gaat nemen etc.
Dus houdt het bij aanvragen/ wacht even tot de ontwerpers zich hier melden.
Ach, ik was al bezig met the union jack, toen kwam ik er zeg maar achterquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik zou graag wel iets willen met mn bestaande plaatje.
Iets met oranje achtergrond, een vlaggetje en een bal ofzo.
Of misschien een leuke oranje muts op zijn hoofd!
[afbeelding]
Deze had ik nog van een keer geleden:quote:Op maandag 1 mei 2006 17:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dank jequote:
Jaa dank jequote:Op maandag 1 mei 2006 18:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Deze had ik nog van een keer geleden:
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:56 schreef Me_Wesley het volgende:
Kan iemand mij ava pimpen? Er is vast wel iets leuk mee te doen
Bedankt alvast
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zou iemand voor mij mijn avatar van deze achtergrond willen voorzien?
Ik kan dat zelf niet![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank u![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zou iemand voor mij mijn avatar van deze achtergrond willen voorzien?
Ik kan dat zelf niet![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank u![]()
Bedanktquote:Op maandag 1 mei 2006 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
Renesite, stop er aub mee.
Leuk bedoeld, maar van die creaties wordt Fok echt niet beter ben ik bang.
Doe eens niet zo jaloersquote:Op maandag 1 mei 2006 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
Renesite, stop er aub mee.
Leuk bedoeld, maar van die creaties wordt Fok echt niet beter ben ik bang.
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:03 schreef Houniet het volgende:
Iemand die zich verveelt mag de mijne ook wel pimpen
[afbeelding]
Usericon van Houniet
Die ene met die koe, true, ff snel gemaakt.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:11 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom mag je het toch nooit zeggen als je een gemaakt icoontje niet mooi vindt?
Ik geloof niet dat jij oprecht kunt zeggen dat je je creaties zeer fraai vindt. De inzet en goede bedoelingen zullen er zeker zijn, maar het zijn gewoon mislukte Paint-dingen en ik (en velen met mij) vind dat gewoon lelijk. Meer kan ik er niet van maken.
Voordat jullie de al gaan kaatsen (ik zie em namelijk al aankomen): nee, mijn dingesen zijn ook echt niet fantastisch enzo.. maar de kartelrandjes zijn er in ieder geval vanaf.
Ach, dat ieder persoon niet perfect is enzo.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zie niet in wat dit te maken heeft met het wit op jouw icon?
En over welk zwart streepje heb je het, ik volg het niet meer?!
Mijn suggestie: Leer met photoshop omgaan.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:55 schreef Renesite het volgende:
Uit verveling![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
suggesties?![]()
Weetje.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:24 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Mijn suggestie: Leer met photoshop omgaan.
Mooiquote:Op maandag 1 mei 2006 20:21 schreef Tha_Flash het volgende:
Speciaal voor de liefhebber :
[afbeelding]
Mag gebruikt worden![]()
Mooi man thnxquote:
wedden van wel ?????quote:Op maandag 1 mei 2006 19:31 schreef superhero87 het volgende:
jaaa leuk is dit![]()
maar volgens mij kun je niks van mijn avatar maken![]()
Die is leukquote:Op maandag 1 mei 2006 20:21 schreef Tha_Flash het volgende:
[afbeelding]
Mag gebruikt worden![]()
Dankje welquote:Op maandag 1 mei 2006 20:57 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Je mag hem gebruiken als je wilt, moet je hem zelf ff hosten ergens..........
Ik heb deze genomenquote:Op maandag 1 mei 2006 20:57 schreef Tha_Flash het volgende:
Nog 2 voor de liefhebbers :
[afbeelding] [afbeelding]
Welke is deze ??quote:Op maandag 1 mei 2006 21:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb deze genomenHartstikke bedankt.
Achtergrond alleen is ook goed.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:57 schreef Beschouw het volgende:
Kan iemand mijn olifant in de Argentiniëkleuren maken?
Zoiets? Kheb maar meteen een betere 'normale' versie erbij gezet. Oja: landverraderquote:Op maandag 1 mei 2006 20:57 schreef Beschouw het volgende:
Kan iemand mijn olifant in de Argentiniëkleuren maken?
Leuk idee 14.gif.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:28 schreef Realzm het volgende:
Kan iemand bij mijn konijn rechts onderin 'Goal' zetten (knipperend). Dan lijkt het toch een beetje alsof mn konijn heeft gescoord oid
Het thuisshirt als achtergrond, een uitshirtje proberen na te maken, en een boodschap die langskomtquote:Op maandag 1 mei 2006 19:30 schreef Tiemie het volgende:
Hoi Y.
Succes.
Gaarne een kermit met dat nieuwe uitshirtof een sjaalje ofzo
![]()
Ik open dan gewoon al je 'plaatjes' 1 voor 1 en pas ze aan.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Voor de echte pro's.. Kan iemand aan mijn avatar een layer (noem je dat zo?) toevoegen of mixen, met iets in de trant Hup Holland?
![]()
Koning, als het lukt.![]()
-edit-quote:Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Voor de echte pro's.. Kan iemand aan mijn avatar een layer (noem je dat zo?) toevoegen of mixen, met iets in de trant van Hup Holland? Iets anders mag natuurlijk ook.
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef Afunados het volgende:
Kan mijn avatar een Italiaanse vlag als achtergrond krijgen?
Hij is fijn!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:39 schreef Afunados het volgende:
Super, bedankt!
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Het thuisshirt als achtergrond, een uitshirtje proberen na te maken, en een boodschap die langskomt.
[afbeelding] >> [afbeelding]
Voor mijn geboorteland, dan mijn favoriete land en dan mijn favo Zuid-Amerikaanse land. Kun je wel invullen zo.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:49 schreef Afunados het volgende:
[..]
Super![]()
Misschien nog een mooie achtegrond erbij?
Voor wie supporter je eigenlijk dit WK?
Supah!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:21 schreef Tha_Flash het volgende:
[afbeelding]
Mag gebruikt worden![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:55 schreef Falco het volgende:
Mijn huidige usericoon is niet zo mooi vind ik.
Wie kan wel twee mooie vlaggetjes schilderen en ook nog zo'n oranje achtergrond maken?
Ohja, dit is het origineel: [afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:11 schreef Appelperenstroop het volgende:
Kan iemand Appelperenstroop pimpen ?(En iets kleiner maken ?)
[afbeelding]
Mijn held!!quote:
Goed, die vond ik dus ook net. Die vind ik wel mooiquote:
Nouk!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Goed, die vond ik dus ook net. Die vind ik wel mooi. Het moet eigenlijk wel herkenbaar blijven dat ik het ben, maar ik wil niks met m'n naam. Weheheh, lastig.
Oh nee die kleur!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nouk!!![]()
Zelfde kleurtje maar houden dan?
nu is Cocu alleen amper herkenbaar, en is het geen WK-icoontje meer.
Hehe. Poging 2. Soms in m'n enthousiasme kom ik wat chaotisch over.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:36 schreef Yeahinho het volgende:
Leg het nog eens even rustig uit, want ik snap er geen ene ... van.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:37 schreef Wessiej het volgende:
Ik wil er nog wel 1, alleen dan is Ajax niet zo gepast.
Misschien gewoon een leuke random holland avatar?
Hé, die heb ik toen nog gemaaktquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb die van mij altijd nog gehouden sinds het EK
Vergeten terug te zetten naar:
Is juist tof, staat heel Fok! achter Oranje.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hé, die heb ik toen nog gemaakt![]()
.
En [afbeelding] is inderdaad leuk, maar wel afgezaagd als iedereen em nu gaat nemen.
Nouk, ik kan je wens niet vervullen.
Deze heb ik nog welquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die is idd cool, maar wil liever eentje die nog niemand heeft.
Ik vind die mond toch stom eigenlijk. Mag ik gewoon cocu in het oranje dan?quote:
dat figuurtje moet dan trouwens wel zwart zijn (de leeuw??) en ongeveer even groot als het pupil..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:46 schreef Kluupkluup het volgende:
Zou er ipv het zwarte pupil in m'n oog een ander figuurtje geplaatst kunnen worden?!
Ohw en Yeah.. verbaas je niet weer over 't aantal frames, die opmerking heb ik nu al meerdere keren moeten aanhoren(kersticons, sinticons, etc..)
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:45 schreef Wessiej het volgende:
Of wat dan nog geiniger zou zijn, de oranje leeuw of iets anders op de achtergrond van mijn avatar.
Dat had ik ook al in gedachten ja. Zoiets?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:45 schreef Wessiej het volgende:
Of wat dan nog geiniger zou zijn, de oranje leeuw of iets anders op de achtergrond van mijn avatar.
Zo dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:59 schreef Wessiej het volgende:
Hij is echt prachtig, alleen dat rood wit en blauw moet denk ik eerder, of iets groters, of helemaal weg.
Maar niks meer dan lof hoor.
Dankquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:11 schreef Zwaffel het volgende:
Oeh oeh oeh. Yeahinhozou je voor mij een WK icon willen maken?
en dan een voetbal erin verwerkt
of een leeuw
Alvast very bedankt
Zijn wel erg grote plaatjes.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:59 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
maar iets met 1 van deze mag ook
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:22 schreef TheSorrow het volgende:
[afbeelding]
Doe er maar wat leuks mee aub
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:59 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
maar iets met 1 van deze mag ook
Nee, die ik nu heb heb ik zelf gemaakt, maar ik vind hem niet zo mooi, en heb niet goede gereedschappen om zelf eentje te maken...quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:45 schreef Terreros85 het volgende:
Voor iemand die zich verveelt: een avatar van Puyol in het shirt van Spanje met een oranje randje
Als iemand nog tijd over heeft om mijn icoontje in WK-sfeer te brengen...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Voor de echte pro's.. Kan iemand aan mijn avatar een layer (noem je dat zo?) toevoegen of mixen, met iets in de trant van Hup Holland? Iets anders mag natuurlijk ook.
![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Yeah, doen maar weer eens gek met die van mij
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:25 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Oranje uitshirt? En iets leuks op de achtergrond mbt WK en een NL vlaggetje op mn wang als het kan
Bedankt alvast
Sla de tweede ook maar op, voor als het WK voorbij is.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als iemand nog tijd over heeft om mijn icoontje in WK-sfeer te brengen...![]()
Yeahinho.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Sla de tweede ook maar op, voor als het WK voorbij is.>> [afbeelding] >> [afbeelding]
En ik durf bijna niet te antwoorden...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:09 schreef VoreG het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En ik durf bijna niet te antwoorden...
Oranje letters?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:06 schreef Yeahinho het volgende:
most_wanted, de jouwe is veel te lastig om iets van te maken.
En die van mij ?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:06 schreef Yeahinho het volgende:
most_wanted, de jouwe is veel te lastig om iets van te maken.
Waffen SS is datquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:37 schreef The_Agency het volgende:
[afbeelding]
Zou je deze bovenstaande meneer een oranje helm op kunnen laten zetten?Misschien nog een NL vlaggetje op z'n kraag en een stadion als achtergrond (maar met behoud van de kannonnen op de voorgrond).
Sorry als ik misschien iets te specifiek of te veel vraag in 1 keerMaak er maar wat van, alvast bedankt.
Doe er 1 voor mij danquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
Oké, daar gaan we weer...
hebben jullie geluk dat ik vakantie heb.
Eerst even de simpelste:quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:39 schreef remcov het volgende:
<--
Deze had ik nog van het EK.
Het formaat is alleen iets te groot. Zou iemand dat misschien kunnen aanpassen?
Dit is het orgineel: [afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:08 schreef snellejelle het volgende:
Mijn ava is voor Italië, valt daar iets voor te regelen
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:28 schreef most_wanted het volgende:
Niemand die die van mij wil opleuken? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je tijd hebt: m'n konijn wil wel een oranje shirtje, Nederlandse vlag erachter zou het afmaken. Zie maar.
Tuurlijk vergeet ik jou niet Noukjequote:Op woensdag 3 mei 2006 00:26 schreef Nouk het volgende:
Yeah, je vergeet mij he.
Niet ongeduldig ofzo hoor.
quote:
quote:
No offense, maar ik vind m niet zoquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
De reden van lang negeren: ik krijg er niet veel meer van gemaakt dan dit brouwsel....
Ik vraag het nog maar eens....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:10 schreef Thieske het volgende:
Als iemand iets leuks van die van mij kan maken, ga je gang, heb zelf niet echt een idee wat er van gemaakt kan worden. Dus wie zin heeft, leef je uit.
Hij is idd nogal lastig...quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
No offense, maar ik vind m niet zoMaar mss nog andere mensen? Zo niet, dan laat ik hem lekker zo
Van dat misvormde ding valt niets fatsoenlijks te maken. Heb je het origineel soms nog ergens?quote:
stoer huh?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zwaffel wat een leuke avatar heb je.
Knap van de makers![]()
Je hebt sjans Yeahinho...quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tuurlijk vergeet ik jou niet Noukje.
[afbeelding]
Moet het persé die op de vorige pagina zijn, of is dit ook goed?
Wehehe, tis gewoonquote:
Goed punt. Ik vroeg me ook al af of het eigenlijk niet veel te vroeg is hiervoorquote:
Als het WK begint ben ik op mijn WK-icoontje niet uitgekekenquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:16 schreef Yeahinho het volgende:
Als het WK over een paar weken begint is iedereen al op z'n WK-icoontje uitgekeken.
Kabouter? FIGHTING IRISH!quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:58 schreef Cart_man het volgende:
Kan iemand achter de kabouter, de vlag van Togo plaatsen? En dan niet de volledige maar 'uitgerekt', zodat het niet zo in elkaar gedrukt lijkt.
Voorbeeld: [afbeelding]
Geweldig, dank je wel!quote:
Op eigen spacequote:Op woensdag 3 mei 2006 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geweldig, dank je wel!
(zet later vandaag op eigen space, dus laat hem er nog even op)
Je hebt heel geen avatar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie kan mijn Godfather avatar wat meer WK-achtig maken, oranje kleurtje .. misschien nog iets extra's erbij.. alvast bedankt![]()
Deze is ook niet zo mooi eigenlijk, maar heb hem nu al gemaakt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
No offense, maar ik vind m niet zoMaar mss nog andere mensen? Zo niet, dan laat ik hem lekker zo
Lukt niet, pagina zegt:quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zo dan: http://www.freeimagehosting.net/uploads/62323c7004.gif
![]()
Ik vind het sowieso een lelijk plaatje, dus veel is er niet van te maken...quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:22 schreef pos het volgende:
Kan iemand mij, ipv blauw, oranje maken?
Of als je er iets anders leuks mee wil doen, ook prima
Alvast bedankt.
[afbeelding]
Zo simpel is het dus niet want ik zie hem zelf wel ..quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Neen. Als je hem zelf niet ziet, dan zien wij hem ook niet. Simpel toch?
Hier was de originele:quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zo simpel is het dus niet want ik zie hem zelf wel ..
Geeft niets hoor, bedankt voor de moeitequote:Op woensdag 3 mei 2006 18:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een lelijk plaatje, dus veel is er niet van te maken...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:04 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]
zo, nu doet ie wel
Net gemaakt. Het is vast nog niet de uiteindelijke, aangezien ik sommige rugnummers niet zeker weet en natuurlijk de selectie nog niet helemaal weet.
Ik verander hem zodra ik dat wel weet
op verzoek wil ik er wel meer maken, die van Nederland doe ik sowieso nog
Misschien vindt je dit iets:quote:
Ik vind hem hartstikke leuk, bedankt hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:19 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Misschien vindt je dit iets:
[afbeelding] > [afbeelding]
Schitterend, dankjewelquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hier was de originele: [afbeelding]
En hier de WK-versie: [afbeelding]
Vind die van de vorige-vorige pagina leukerquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tuurlijk vergeet ik jou niet Noukje.
[afbeelding]
Moet het persé die op de vorige pagina zijn, of is dit ook goed?
Grrrr, vrouwen...quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Vind die van de vorige-vorige pagina leuker. En mag dat 'cocu' eruit. En misschien een oranje gloed erover. Dan vinnik m fantastisch.
.
Lieve Yeah, die wil ik maar dan met een Oranje gloed erover, dus niet paars. We komen er welquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Grrrr, vrouwen...
Zó dan Noukje?
[afbeelding]
Zoiets?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:46 schreef BVO het volgende:
Iemand die het blauwe oranje wil maken?
[afbeelding]
Refresh jij de pagina eens lieve Nouk, want dat had ik al gedaanquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Lieve Yeah, die wil ik maar dan met een Oranje gloed erover, dus niet paars. We komen er wel.
Heb je niet een beter plaatje daarvan, want hier ga ik geen moeite aan verspillenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:33 schreef jpg97 het volgende:
Kan iemand van mijn bluescreen een "oranje" screen maken?
Yeah!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Refresh jij de pagina eens lieve Nouk, want dat had ik al gedaan.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Yeah!. Kan ie niet iets feller oranje? Zoals NL elftal t-shirts zeg maar. Verder vind ik m geweldig!
Yeah, duizendmaal dank!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:58 schreef Yeahinho het volgende:
[..]![]()
.
Tis dat jeNouk
bent, anders had ik je allang verrot gescholden...
[afbeelding]
Zo fel-oranje genoeg?
Oranje zei je?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:47 schreef Rekkie het volgende:
Kan iemand hier iets mee..... en dan braziliaans.......niet ik herhaal NIET oranje
[afbeelding]
Thanks man, helemaal goedquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oranje zei je?>> [afbeelding] >> [afbeelding]
Zo dan soms? Die andere plaatjes zijn niet mooi...quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:33 schreef Jaytonism het volgende:
Eigenlijk erg weinig, wil gewoon Rosenberg & iets van 't WK in me avatar.
Bij nader inzien, doe dan maar 't nieuwe wedstrijdshirt als dat kan.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:39 schreef dndiek het volgende:
Kan je bij de gele trui vervangen door een oranjeshirt?
BVD
dank je, als ik nog iets originelers weet kom ik je misschien binnenkort nog een keer lastig vallenquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:58 schreef Cart_man het volgende:
Kan iemand achter de kabouter, de vlag van Togo plaatsen? En dan niet de volledige maar 'uitgerekt', zodat het niet zo in elkaar gedrukt lijkt.
Voorbeeld: [afbeelding]
niemand?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:33 schreef jpg97 het volgende:
Kan iemand van mijn bluescreen een "oranje" screen maken?
Toch nog iets met een wereldbol:quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:11 schreef -Marc- het volgende:
Ik wil ook wel een leuk WK avatartje
Mijn usericon hoeft er niet persé bij gebruikt te worden!
Dus leef je uit
deze beter dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:13 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen de kwaliteit is zo bedroeven slecht
[afbeelding]
Mwoah, opzich leuk. Maar vind m toch niet echt WKig..quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:15 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Toch nog iets met een wereldbol:
[afbeelding]?
Die ziet er inderdaad beter uitquote:
Prima, dan mag iemand anders iets verder proberenquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:16 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Mwoah, opzich leuk. Maar vind m toch niet echt WKig..
niemand?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:09 schreef WeebI het volgende:
nieuwe gemaakt van Nederland:
[afbeelding] [afbeelding]
als iemand er één (een voorlopige tot de selecties bekend zijn) van een ander wil, meld het dan ff
Op basis van je huidige icoon? (die te groot is, max is 100 kB) Wk-stijl?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:25 schreef Undergod het volgende:
compleet nieuw usericon aanvraagpost
quote:
Thnx!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:17 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Die ziet er inderdaad beter uit
Ben je er zo tevreden mee?:
[afbeelding]
Je vergeet echter dat zo'n bescheiden vlaggetje wellicht meer tijd kost dan een complete nieuw icoontjequote:Op donderdag 4 mei 2006 13:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik vraag alleen een bescheiden vlaggetje
Zo dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:49 schreef Svensational het volgende:
[..]. Iets bewegend ofzo, een smilie erbijn
!
Sorry dat wist ik niet!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je vergeet echter dat zo'n bescheiden vlaggetje wellicht meer tijd kost dan een complete nieuw icoontje.
[afbeelding]
Mja, ik ben niet zo goed in plaatjes zoeken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zo dan soms? Die andere plaatjes zijn niet mooi...
[afbeelding]
Jij weet echt niet wat je wilt hè?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:05 schreef jpg97 het volgende:
Ik wil zo'n avatar met van Nistelrooij die juicht voor het gezicht van zo'n speler van Andorra.
Die aktie PWNDE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |