Doe eens niet zo jaloersquote:Op maandag 1 mei 2006 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
Renesite, stop er aub mee.
Leuk bedoeld, maar van die creaties wordt Fok echt niet beter ben ik bang.
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:03 schreef Houniet het volgende:
Iemand die zich verveelt mag de mijne ook wel pimpen
[afbeelding]
Usericon van Houniet
Die ene met die koe, true, ff snel gemaakt.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:11 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom mag je het toch nooit zeggen als je een gemaakt icoontje niet mooi vindt?
Ik geloof niet dat jij oprecht kunt zeggen dat je je creaties zeer fraai vindt. De inzet en goede bedoelingen zullen er zeker zijn, maar het zijn gewoon mislukte Paint-dingen en ik (en velen met mij) vind dat gewoon lelijk. Meer kan ik er niet van maken.
Voordat jullie de al gaan kaatsen (ik zie em namelijk al aankomen): nee, mijn dingesen zijn ook echt niet fantastisch enzo.. maar de kartelrandjes zijn er in ieder geval vanaf.
Ach, dat ieder persoon niet perfect is enzo.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zie niet in wat dit te maken heeft met het wit op jouw icon?
En over welk zwart streepje heb je het, ik volg het niet meer?!
Mijn suggestie: Leer met photoshop omgaan.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:55 schreef Renesite het volgende:
Uit verveling![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
suggesties?![]()
Weetje.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:24 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Mijn suggestie: Leer met photoshop omgaan.
Mooiquote:Op maandag 1 mei 2006 20:21 schreef Tha_Flash het volgende:
Speciaal voor de liefhebber :
[afbeelding]
Mag gebruikt worden![]()
Mooi man thnxquote:
wedden van wel ?????quote:Op maandag 1 mei 2006 19:31 schreef superhero87 het volgende:
jaaa leuk is dit![]()
maar volgens mij kun je niks van mijn avatar maken![]()
Die is leukquote:Op maandag 1 mei 2006 20:21 schreef Tha_Flash het volgende:
Speciaal voor de liefhebber :
[afbeelding]
Mag gebruikt worden![]()
Dankje welquote:Op maandag 1 mei 2006 20:57 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Je mag hem gebruiken als je wilt, moet je hem zelf ff hosten ergens..........
Ik heb deze genomenquote:Op maandag 1 mei 2006 20:57 schreef Tha_Flash het volgende:
Nog 2 voor de liefhebbers :
[afbeelding] [afbeelding]
Welke is deze ??quote:Op maandag 1 mei 2006 21:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb deze genomenHartstikke bedankt.
Achtergrond alleen is ook goed.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:57 schreef Beschouw het volgende:
Kan iemand mijn olifant in de Argentiniëkleuren maken?
Zoiets? Kheb maar meteen een betere 'normale' versie erbij gezet. Oja: landverraderquote:Op maandag 1 mei 2006 20:57 schreef Beschouw het volgende:
Kan iemand mijn olifant in de Argentiniëkleuren maken?
Leuk idee 14.gif.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:28 schreef Realzm het volgende:
Kan iemand bij mijn konijn rechts onderin 'Goal' zetten (knipperend). Dan lijkt het toch een beetje alsof mn konijn heeft gescoord oid
Het thuisshirt als achtergrond, een uitshirtje proberen na te maken, en een boodschap die langskomtquote:Op maandag 1 mei 2006 19:30 schreef Tiemie het volgende:
Hoi Y.
Succes.
Gaarne een kermit met dat nieuwe uitshirtof een sjaalje ofzo
![]()
Ik open dan gewoon al je 'plaatjes' 1 voor 1 en pas ze aan.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Voor de echte pro's.. Kan iemand aan mijn avatar een layer (noem je dat zo?) toevoegen of mixen, met iets in de trant Hup Holland?
![]()
Koning, als het lukt.![]()
-edit-quote:Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Voor de echte pro's.. Kan iemand aan mijn avatar een layer (noem je dat zo?) toevoegen of mixen, met iets in de trant van Hup Holland? Iets anders mag natuurlijk ook.
![]()
Koning, als het lukt.![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef Afunados het volgende:
Kan mijn avatar een Italiaanse vlag als achtergrond krijgen?
Hij is fijn!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:39 schreef Afunados het volgende:
Super, bedankt!
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Het thuisshirt als achtergrond, een uitshirtje proberen na te maken, en een boodschap die langskomt.
[afbeelding] >> [afbeelding]
Voor mijn geboorteland, dan mijn favoriete land en dan mijn favo Zuid-Amerikaanse land. Kun je wel invullen zo.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:49 schreef Afunados het volgende:
[..]
Super![]()
Misschien nog een mooie achtegrond erbij?
Voor wie supporter je eigenlijk dit WK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |