quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:22 schreef TheSorrow het volgende:
[afbeelding]
Doe er maar wat leuks mee aub
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:59 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
maar iets met 1 van deze mag ook
Nee, die ik nu heb heb ik zelf gemaakt, maar ik vind hem niet zo mooi, en heb niet goede gereedschappen om zelf eentje te maken...quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:45 schreef Terreros85 het volgende:
Voor iemand die zich verveelt: een avatar van Puyol in het shirt van Spanje met een oranje randje
Als iemand nog tijd over heeft om mijn icoontje in WK-sfeer te brengen...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Voor de echte pro's.. Kan iemand aan mijn avatar een layer (noem je dat zo?) toevoegen of mixen, met iets in de trant van Hup Holland? Iets anders mag natuurlijk ook.
![]()
Koning, als het lukt.![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Yeah, doen maar weer eens gek met die van mij
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:25 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Oranje uitshirt? En iets leuks op de achtergrond mbt WK en een NL vlaggetje op mn wang als het kan
Bedankt alvast
Sla de tweede ook maar op, voor als het WK voorbij is.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als iemand nog tijd over heeft om mijn icoontje in WK-sfeer te brengen...![]()
Yeahinho.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Sla de tweede ook maar op, voor als het WK voorbij is.>> [afbeelding] >> [afbeelding]
En ik durf bijna niet te antwoorden...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:09 schreef VoreG het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En ik durf bijna niet te antwoorden...
[afbeelding] >> [afbeelding]
Oranje letters?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:06 schreef Yeahinho het volgende:
most_wanted, de jouwe is veel te lastig om iets van te maken.
En die van mij ?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:06 schreef Yeahinho het volgende:
most_wanted, de jouwe is veel te lastig om iets van te maken.
Waffen SS is datquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:37 schreef The_Agency het volgende:
[afbeelding]
Zou je deze bovenstaande meneer een oranje helm op kunnen laten zetten?Misschien nog een NL vlaggetje op z'n kraag en een stadion als achtergrond (maar met behoud van de kannonnen op de voorgrond).
Sorry als ik misschien iets te specifiek of te veel vraag in 1 keerMaak er maar wat van, alvast bedankt.
Doe er 1 voor mij danquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
Oké, daar gaan we weer...
hebben jullie geluk dat ik vakantie heb.
Eerst even de simpelste:quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:39 schreef remcov het volgende:
<--
Deze had ik nog van het EK.
Het formaat is alleen iets te groot. Zou iemand dat misschien kunnen aanpassen?
Dit is het orgineel: [afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:08 schreef snellejelle het volgende:
Mijn ava is voor Italië, valt daar iets voor te regelen
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:28 schreef most_wanted het volgende:
Niemand die die van mij wil opleuken? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je tijd hebt: m'n konijn wil wel een oranje shirtje, Nederlandse vlag erachter zou het afmaken. Zie maar.
Tuurlijk vergeet ik jou niet Noukjequote:Op woensdag 3 mei 2006 00:26 schreef Nouk het volgende:
Yeah, je vergeet mij he.
Niet ongeduldig ofzo hoor.
quote:
quote:
No offense, maar ik vind m niet zoquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
De reden van lang negeren: ik krijg er niet veel meer van gemaakt dan dit brouwsel....
[afbeelding] >> [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |