Refresh jij de pagina eens lieve Nouk, want dat had ik al gedaanquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Lieve Yeah, die wil ik maar dan met een Oranje gloed erover, dus niet paars. We komen er wel.
Heb je niet een beter plaatje daarvan, want hier ga ik geen moeite aan verspillenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:33 schreef jpg97 het volgende:
Kan iemand van mijn bluescreen een "oranje" screen maken?
Yeah!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Refresh jij de pagina eens lieve Nouk, want dat had ik al gedaan.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Yeah!. Kan ie niet iets feller oranje? Zoals NL elftal t-shirts zeg maar. Verder vind ik m geweldig!
Yeah, duizendmaal dank!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:58 schreef Yeahinho het volgende:
[..]![]()
.
Tis dat jeNouk
bent, anders had ik je allang verrot gescholden...
[afbeelding]
Zo fel-oranje genoeg?
Oranje zei je?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:47 schreef Rekkie het volgende:
Kan iemand hier iets mee..... en dan braziliaans.......niet ik herhaal NIET oranje
[afbeelding]
Thanks man, helemaal goedquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oranje zei je?>> [afbeelding] >> [afbeelding]
Zo dan soms? Die andere plaatjes zijn niet mooi...quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:33 schreef Jaytonism het volgende:
Eigenlijk erg weinig, wil gewoon Rosenberg & iets van 't WK in me avatar.
Bij nader inzien, doe dan maar 't nieuwe wedstrijdshirt als dat kan.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:39 schreef dndiek het volgende:
Kan je bij de gele trui vervangen door een oranjeshirt?
BVD
dank je, als ik nog iets originelers weet kom ik je misschien binnenkort nog een keer lastig vallenquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:58 schreef Cart_man het volgende:
Kan iemand achter de kabouter, de vlag van Togo plaatsen? En dan niet de volledige maar 'uitgerekt', zodat het niet zo in elkaar gedrukt lijkt.
Voorbeeld: [afbeelding]
niemand?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:33 schreef jpg97 het volgende:
Kan iemand van mijn bluescreen een "oranje" screen maken?
Toch nog iets met een wereldbol:quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:11 schreef -Marc- het volgende:
Ik wil ook wel een leuk WK avatartje
Mijn usericon hoeft er niet persé bij gebruikt te worden!
Dus leef je uit
deze beter dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:13 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen de kwaliteit is zo bedroeven slecht
[afbeelding]
Mwoah, opzich leuk. Maar vind m toch niet echt WKig..quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:15 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Toch nog iets met een wereldbol:
[afbeelding]?
Die ziet er inderdaad beter uitquote:
Prima, dan mag iemand anders iets verder proberenquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:16 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Mwoah, opzich leuk. Maar vind m toch niet echt WKig..
niemand?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:09 schreef WeebI het volgende:
nieuwe gemaakt van Nederland:
[afbeelding] [afbeelding]
als iemand er één (een voorlopige tot de selecties bekend zijn) van een ander wil, meld het dan ff
Op basis van je huidige icoon? (die te groot is, max is 100 kB) Wk-stijl?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:25 schreef Undergod het volgende:
compleet nieuw usericon aanvraagpost
quote:
Thnx!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:17 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Die ziet er inderdaad beter uit
Ben je er zo tevreden mee?:
[afbeelding]
Je vergeet echter dat zo'n bescheiden vlaggetje wellicht meer tijd kost dan een complete nieuw icoontjequote:Op donderdag 4 mei 2006 13:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik vraag alleen een bescheiden vlaggetje
Zo dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:49 schreef Svensational het volgende:
[..]. Iets bewegend ofzo, een smilie erbijn
!
Sorry dat wist ik niet!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je vergeet echter dat zo'n bescheiden vlaggetje wellicht meer tijd kost dan een complete nieuw icoontje.
[afbeelding]
Mja, ik ben niet zo goed in plaatjes zoeken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zo dan soms? Die andere plaatjes zijn niet mooi...
[afbeelding]
Jij weet echt niet wat je wilt hè?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:05 schreef jpg97 het volgende:
Ik wil zo'n avatar met van Nistelrooij die juicht voor het gezicht van zo'n speler van Andorra.
Die aktie PWNDE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |