nog altijd beter dan Australiëquote:
Halve finale, dan stranden ze.quote:Op maandag 1 mei 2006 03:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nog altijd beter dan Australië
Ze denken hier serieus dat ze de finale gaan halen... echt ik dacht dat wij arogant waren..Maar de ozzie's kunnen er ook wat van!
quote:
Volgens mij nog niet, aangezien de 23 spelers die naar het WK gaan ook nog niet allemaal bekend zijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is al bekend welk nummer Kuijt krijgt? Wil namelijk zijn nummer op me Shirt laten drukken.
24quote:Op maandag 1 mei 2006 11:13 schreef Apekoek het volgende:
ik laat seedorf op mijn shirt drukken, welk nummer krijgt hij?
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:30 schreef kikoooooo het volgende:
Ik laat verdonk op mijn shirt drukken. Samen met een aantal vrienden
Welk nummer zal ik erbij nemen?
niet grappigquote:Op maandag 1 mei 2006 16:30 schreef kikoooooo het volgende:
Ik laat verdonk op mijn shirt drukken. Samen met een aantal vrienden
Welk nummer zal ik erbij nemen?
Niet grappig...quote:Op maandag 1 mei 2006 16:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:50 schreef Urquhart het volgende:
Van der Sar
Kromkamp - Bouhlarouz - Mathijsen - Emanuelson
Van Bommel - Cocu - Van der Vaart
Kuyt - Huntelaar - Robben
Dan zie ik in het centrum denk ik liever Ooijer dan Mathijsen.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:50 schreef Urquhart het volgende:
Van der Sar
Kromkamp - Bouhlarouz - Mathijsen - Emanuelson
Kuyt - Huntelaar - Robben
Mee eens, vind Emanuelson nog lang niet klaar voor dit niveau. De Cler vind ik als stand-in betrouwbaarder.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
De Cler of Emanuelson mee, of allebei mee. Wat vinden jullie?
Ik ga voor De Cler, draait uitstekend seizoen en ik vind hem op dit moment een uitstekende stand-in voor Gio. Emanuelson is nog niet zover.
Tegen een land als Argentinië wordt die Emanuelson volledig overlopen.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:57 schreef Urquhart het volgende:
Die linkerkant moet een explosief aanvallende kant worden met een-tweetjes tussen Robben en een opkomende Emanuelson.
Dit is toch best een goed elftalquote:Op maandag 1 mei 2006 18:58 schreef JustJunior het volgende:
Van der Sar
Kromkamp - Boulahrouz - Ooijer - Van Bronckhorst
Van Persie - Van Nistelrooij - Robben
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:58 schreef JustJunior het volgende:
Van der Sar
Ok qua ervaring heb je wel een punt. Maar ik ben niet bang voor een volledige overloping van Emanuelson. Ik zie liever Emanuelson dan De Cler.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Tegen een land als Argentinië wordt die Emanuelson volledig overlopen.
Van Bornkhorst acht ik kwalitatief veel sterker en bovendien heeft hij met Barca véél meer ervaring op dit niveau.
Ook al deel ik je mening; grote voetballers zijn regelmatig groot geworden doordat ze in dergelijke wedstrijden een kans kregen en verrasten. Emanuelson zou ook zo'n speler kunnen zijn, maar liever Gio inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:59 schreef BVO het volgende:
Tegen een land als Argentinië wordt die Emanuelson volledig overlopen.
Van Bornkhorst acht ik kwalitatief veel sterker en bovendien heeft hij met Barca véél meer ervaring op dit niveau.
Dat is natuurlijk wel zo, vraag blijft alleen of je zo'n risico moet lopen als je ook Bronckhorst achter de hand hebt..quote:Op maandag 1 mei 2006 19:34 schreef eL. het volgende:
[..]
Ook al deel ik je mening; grote voetballers zijn regelmatig groot geworden doordat ze in dergelijke wedstrijden een kans kregen en verrasten. Emanuelson zou ook zo'n speler kunnen zijn, maar liever Gio inderdaad.
Goed planquote:Op maandag 1 mei 2006 18:58 schreef JustJunior het volgende:
Van der Sar
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:51 schreef Camplo het volgende:
Vandaag voor 45 euro oranje shit, vlaggen, sjaals, vlaggetjes, lantaarns, slingers, toeters, 2 fluitjes hoed etc besteld.
Komt goed![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:58 schreef JustJunior het volgende:
Van der Sar
Van Persie Kuyt - Van Nistelrooij - Robben
Bronquote:Oranje oefent tegen Jong Oranje
ZEIST - Het Nederlands elftal oefent in de voorbereiding op het wereldkampioenschap voetbal een oefenwedstrijd tegen Jong Oranje. Op donderdag 11 mei spelen de teams tegen elkaar op het terrein van Quick Boys in Katwijk.
De wedstrijd valt in een vierdaagse trainingsstage die bondscoach Marco van Basten heeft ingelast voor spelers uit de 33-koppige voorselectie die het seizoen bij hun clubs inmiddels hebben afgesloten. Op 5 mei maakt de bondscoach de namen bekend van de spelers die tijdens dat trainingskamp aanwezig zullen zijn. Op 15 mei volgt de volledige WK-selectie.
Boula linksback en de cler rechtsbackquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Van de Sar
De Cler - Matthijssen - Ooijer - Boulahrouz
Kuijt - Van Nistelrooij - Robben
En uiteraard elke wedstrijd een invalbeurt voor Opdam, uit repsect voor deze geweldige speler
Jong Oranje - Jong Oranje dus eigenlijkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:36 schreef Trancelocator het volgende:
Ik wist niet dat ook dit op het programma stond:
[..]
Bron
Dat doen ze altijd meen ikquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:36 schreef Trancelocator het volgende:
Ik wist niet dat ook dit op het programma stond:
[..]
Bron
Zou er dan ook nog hoop voor Seedorf zijn?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:01 schreef BVO het volgende:
Heitinga zat niet in de voorselectie maar mag zich komende week tóch melden in het trainingskamp.
A neequote:Op donderdag 4 mei 2006 19:01 schreef BVO het volgende:
Heitinga zat niet in de voorselectie maar mag zich komende week tóch melden in het trainingskamp.
Ik zie Heitinga liever, maar Greene mag eigenlijk ook best mee naar het WK. Vlaar en Opdam lekker laten vallen, en John en Serginho meenemen!quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Had liever Greene gezien ipv Heitinga, maargoed.
![]()
quote:WK zonder Edgar Davids
door onze Telesportredactie
ZEIST - Bondscoach Marco van Basten neemt Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Ron Vlaar (Feyenoord), Urby Emanuelson (Ajax), Wilfred Bouma (Aston Villa), Patrick Lodewijks (Feyenoord) en Martijn Meerdink (AZ) niet met Oranje mee naar het WK in Duitsland. Alleen als er zich voor de start van het WK blessures bij andere geselecteerden voordoen, kunnen zij alsnog aan de spelersgroep worden toegevoegd.
Het zestal vernam gisteren dat op hun aanwezigheid tijdens de trainingsstage die het Nederlands elftal van 9 tot en met 12 mei in Noordwijk afwerkt geen prijs wordt gesteld. Hun kansen op deelname aan het WK zijn daardoor geminimaliseerd.
Van Basten heeft Ajacied John Heitinga, die geen deel uitmaakte van de voorlopige selectie, wel opgeroepen. Evenals Wesley Sneijder, die pas sinds enkele dagen volledig is hersteld van een blessure en Ajax woensdag naar de voorronde van de Champions League schoot. Hij stond overigens wel op de voorlopige lijst.
Castelen moet ver weg blijven uit Oranje. Zet daar dan Van Persie neer.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:34 schreef Omnifacer het volgende:
Hij zal g^#dv*r Davinds tochniet thuislaten?
Van der Sar
Ooijer - Bouhlarouz - Cocu - Gio
Van Bommel - Davids - Van der Vaart
Kuyt - Van Nisterlrooy - Robben
Dit wordt hem denk ik, al zie ik persoonlijk liever Castelen ipv Kuyt...
Juist, Na bergkamp de meeste briljante (nederlandse actieve) voetballerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:18 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Castelen moet ver weg blijven uit Oranje. Zet daar dan Van Persie neer.
Van Persie is in zijn huidige vorm weinig briljant hoor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:38 schreef Zwagger het volgende:
[..]
Juist, Na bergkamp de meeste briljante (nederlandse actieve) voetballer
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:11 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Die loopt toch maar wat in de lucht te fietsen![]()
rennen, rennen, beetje grapjes maken met de scheidrechter, hoop gepraat, maar hij voert niet veel uit.quote:
Ja het is een schavuit met de scheidsrechters die liggen heel de wedstrijd dubbel om hem.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
rennen, rennen, beetje grapjes maken met de scheidrechter, hoop gepraat, maar hij voert niet veel uit.
vind ik dan
Sommige mensen zitten nog in de ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
Davids gaat niet mee, of heb je het nieuws gemist vandaag ?
Davids sucks. Van die eigenwijze generatie waartoe ook Seedorf behoortquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:44 schreef Omnifacer het volgende:
Het zou toch debiel zijn... Makaay en Davids allebei niet mee, en types als Landzaat en Babel wel. Kom effe op zeg...
Ik zeg je: Edgar Davids is de beste linkspoot die we hebben gehad sinds Van Hanegem
en kluivertquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:01 schreef Camplo het volgende:
[..]
Davids sucks. Van die eigenwijze generatie waartoe ook Seedorf behoort
Je moet jezelf niet te vroeg op de borst kloppenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:35 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Tot nu ben ik de enige geweest, die Kluiverts naam noemt in dit topic, dat je het dan gelijk over 'men' hebt vind ik een hele eer.
Maar, ik vind dat hij altijd maar wat op de kansen stond te wachten, hij speelde niet veel mee in het veld.
Zeg maar dag tegen de cup.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:08 schreef BVO het volgende:
Vennegoor gaat dus zeker mee.
Nou, als je al 4 jaar geen bal meer raakt en de kale bondscoach blijft je toch maar opstellen.... dat helpt natuurlijk wel een beetje.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:47 schreef VoreG het volgende:
Kluivert is oke. Alltime topscorer in Oranje word je niet zomaar
Seedorf neit te vergeten. Ik vermoed dat er meer zaken spelen dan voetbalkwaliteiten alleen, sfeer en gedrag bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:44 schreef Omnifacer het volgende:
Het zou toch debiel zijn... Makaay en Davids allebei niet mee, en types als Landzaat en Babel wel. Kom effe op zeg...
Dan kun je al een leuk elftal maken met spelers die niet geselecteerd zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:42 schreef Canisfire het volgende:
De kans zit er natuurlijk in dat Van Nistelrooy gewoon niet mee gaat
Ja met 12 man red je het wel.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:59 schreef Canisfire het volgende:
Lodewijks
Greene Vlaar Stam Kromkamp
Seedorf Davids Hofs Zenden
Van Nistelrooy Makaay Huntelaar
wat een kutopstellingquote:Op maandag 8 mei 2006 18:59 schreef Canisfire het volgende:
Lodewijks
Greene Vlaar Stam Kromkamp
Seedorf Davids Hofs
Van Nistelrooy Makaay Huntelaar
Misschien dat suriname nog eens gaat deelnemen aan een wkquote:Op maandag 8 mei 2006 19:08 schreef Canisfire het volgende:
Doe jij eens wat dan van de niet opgeroepen spelers
Vennegoor is zeker zei hij bij Studio Voetbal. Dus Kuyt, Nistelrooy óf Huntelaar valt af?quote:Marco van Basten gaat naar het WK met drie spitsen. Tijdens de trainingssessie van vier dagen in Katwijk, die dinsdag begon, bekijkt de bondsoach of Vennegoor of Hesselink, Van Nistelrooij, Huntelaar of Kuyt thuis moet blijven.
"Ik kijk niet naar namen", zo liet Van Basten na de eerste training weten."Ik kijk wie er een goede indruk maakt. Daar gaat het mij om", aldus de bondscoach.
Aan de trainingssessie doen achttien spelers mee. Wegens verplichtingen bij hun club of blessures ontbreken tien internationals. Zes spelers (Lodewijks, Vlaar, Davids, Bouma, Emanuelson, Meerdink) kregen geen uitnodiging voor de sessie en dreigen buiten de boot te vallen.
Dat 'ie dat namen er zo bij zegt... zou kunnen ja. Nouja, ben benieuwd.quote:
Dat hoef je niet te vermoeden, dat is toch bekend dat dat een reden is waarom hij hem niet meeneemt? "Filmsterrengedrag"... Of kwam die term niet van Van Basten zelf?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:55 schreef Napalm het volgende:
Seedorf neit te vergeten. Ik vermoed dat er meer zaken spelen dan voetbalkwaliteiten alleen, sfeer en gedrag bijvoorbeeld.
Wie is er wel goed genoeg op rechts?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:23 schreef Mr.Mills het volgende:
Laat Kuyt lekker thuis, voor de rechterkant is ie niet goed genoeg en voor in de spits zijn VoH, Nistel en Huntelaar betere opties.
Persie, Castelen, Babel.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wie is er wel goed genoeg op rechts?
Tja, Castelen is ook niet veel soeps natuurlijk, maar als ik voor de rechtsbuiten moest kiezen tussen statische-Kuijt en Castelen was het wel de laatste. Zie je Kuijt al met een individuele actie of op snelheid een topverdediger langslopen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dan heb ik al liever Kuijt dan Castelen.![]()
Nee, maar hij weet dat meestal ruimschoots te compenseren met wilskracht en werklust. Castelen, daar verwacht ik weinig van...quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:44 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Tja, Castelen is ook niet veel soeps natuurlijk, maar als ik voor de rechtsbuiten moest kiezen tussen statische-Kuijt en Castelen was het wel de laatste. Zie je Kuijt al met een individuele actie of op snelheid een topverdediger langslopen?
VoH en Oranje, vind ik ook niet prettig klinken...quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:59 schreef Mr.Mills het volgende:
Werklust en wilskracht, dat vind ik altijd zo'n lelijke combinatie met Oranje in één zin
Persie dan maar?
VoH is ook niet alles nee, maar meer keus is er (volgens van Basten) niet hèquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:02 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
VoH en Oranje, vind ik ook niet prettig klinken...(Betoog)
Persie is wel okay, maar ja dubbele bezetting he.
Er is wel meer keus, hij moet de voorhoede laten draaien. Met de aanwezige kwaliteit zou VoH totaal overbodig moeten zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:06 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
VoH is ook niet alles nee, maar meer keus is er (volgens van Basten) niet hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |