Sommige mensen zitten nog in de ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
Davids gaat niet mee, of heb je het nieuws gemist vandaag ?
Davids sucks. Van die eigenwijze generatie waartoe ook Seedorf behoortquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:44 schreef Omnifacer het volgende:
Het zou toch debiel zijn... Makaay en Davids allebei niet mee, en types als Landzaat en Babel wel. Kom effe op zeg...
Ik zeg je: Edgar Davids is de beste linkspoot die we hebben gehad sinds Van Hanegem
en kluivertquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:01 schreef Camplo het volgende:
[..]
Davids sucks. Van die eigenwijze generatie waartoe ook Seedorf behoort
Je moet jezelf niet te vroeg op de borst kloppenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:35 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Tot nu ben ik de enige geweest, die Kluiverts naam noemt in dit topic, dat je het dan gelijk over 'men' hebt vind ik een hele eer.
Maar, ik vind dat hij altijd maar wat op de kansen stond te wachten, hij speelde niet veel mee in het veld.
Zeg maar dag tegen de cup.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:08 schreef BVO het volgende:
Vennegoor gaat dus zeker mee.
Nou, als je al 4 jaar geen bal meer raakt en de kale bondscoach blijft je toch maar opstellen.... dat helpt natuurlijk wel een beetje.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:47 schreef VoreG het volgende:
Kluivert is oke. Alltime topscorer in Oranje word je niet zomaar
Seedorf neit te vergeten. Ik vermoed dat er meer zaken spelen dan voetbalkwaliteiten alleen, sfeer en gedrag bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:44 schreef Omnifacer het volgende:
Het zou toch debiel zijn... Makaay en Davids allebei niet mee, en types als Landzaat en Babel wel. Kom effe op zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |