Sommige mensen zitten nog in de ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
Davids gaat niet mee, of heb je het nieuws gemist vandaag ?
Davids sucks. Van die eigenwijze generatie waartoe ook Seedorf behoortquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:44 schreef Omnifacer het volgende:
Het zou toch debiel zijn... Makaay en Davids allebei niet mee, en types als Landzaat en Babel wel. Kom effe op zeg...
Ik zeg je: Edgar Davids is de beste linkspoot die we hebben gehad sinds Van Hanegem
en kluivertquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:01 schreef Camplo het volgende:
[..]
Davids sucks. Van die eigenwijze generatie waartoe ook Seedorf behoort
Je moet jezelf niet te vroeg op de borst kloppenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:35 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Tot nu ben ik de enige geweest, die Kluiverts naam noemt in dit topic, dat je het dan gelijk over 'men' hebt vind ik een hele eer.
Maar, ik vind dat hij altijd maar wat op de kansen stond te wachten, hij speelde niet veel mee in het veld.
Zeg maar dag tegen de cup.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:08 schreef BVO het volgende:
Vennegoor gaat dus zeker mee.
Nou, als je al 4 jaar geen bal meer raakt en de kale bondscoach blijft je toch maar opstellen.... dat helpt natuurlijk wel een beetje.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:47 schreef VoreG het volgende:
Kluivert is oke. Alltime topscorer in Oranje word je niet zomaar
Seedorf neit te vergeten. Ik vermoed dat er meer zaken spelen dan voetbalkwaliteiten alleen, sfeer en gedrag bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:44 schreef Omnifacer het volgende:
Het zou toch debiel zijn... Makaay en Davids allebei niet mee, en types als Landzaat en Babel wel. Kom effe op zeg...
Dan kun je al een leuk elftal maken met spelers die niet geselecteerd zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:42 schreef Canisfire het volgende:
De kans zit er natuurlijk in dat Van Nistelrooy gewoon niet mee gaat
Ja met 12 man red je het wel.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:59 schreef Canisfire het volgende:
Lodewijks
Greene Vlaar Stam Kromkamp
Seedorf Davids Hofs Zenden
Van Nistelrooy Makaay Huntelaar
wat een kutopstellingquote:Op maandag 8 mei 2006 18:59 schreef Canisfire het volgende:
Lodewijks
Greene Vlaar Stam Kromkamp
Seedorf Davids Hofs
Van Nistelrooy Makaay Huntelaar
Misschien dat suriname nog eens gaat deelnemen aan een wkquote:Op maandag 8 mei 2006 19:08 schreef Canisfire het volgende:
Doe jij eens wat dan van de niet opgeroepen spelers
Vennegoor is zeker zei hij bij Studio Voetbal. Dus Kuyt, Nistelrooy óf Huntelaar valt af?quote:Marco van Basten gaat naar het WK met drie spitsen. Tijdens de trainingssessie van vier dagen in Katwijk, die dinsdag begon, bekijkt de bondsoach of Vennegoor of Hesselink, Van Nistelrooij, Huntelaar of Kuyt thuis moet blijven.
"Ik kijk niet naar namen", zo liet Van Basten na de eerste training weten."Ik kijk wie er een goede indruk maakt. Daar gaat het mij om", aldus de bondscoach.
Aan de trainingssessie doen achttien spelers mee. Wegens verplichtingen bij hun club of blessures ontbreken tien internationals. Zes spelers (Lodewijks, Vlaar, Davids, Bouma, Emanuelson, Meerdink) kregen geen uitnodiging voor de sessie en dreigen buiten de boot te vallen.
Dat 'ie dat namen er zo bij zegt... zou kunnen ja. Nouja, ben benieuwd.quote:
Dat hoef je niet te vermoeden, dat is toch bekend dat dat een reden is waarom hij hem niet meeneemt? "Filmsterrengedrag"... Of kwam die term niet van Van Basten zelf?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:55 schreef Napalm het volgende:
Seedorf neit te vergeten. Ik vermoed dat er meer zaken spelen dan voetbalkwaliteiten alleen, sfeer en gedrag bijvoorbeeld.
Wie is er wel goed genoeg op rechts?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:23 schreef Mr.Mills het volgende:
Laat Kuyt lekker thuis, voor de rechterkant is ie niet goed genoeg en voor in de spits zijn VoH, Nistel en Huntelaar betere opties.
Persie, Castelen, Babel.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wie is er wel goed genoeg op rechts?
Tja, Castelen is ook niet veel soeps natuurlijk, maar als ik voor de rechtsbuiten moest kiezen tussen statische-Kuijt en Castelen was het wel de laatste. Zie je Kuijt al met een individuele actie of op snelheid een topverdediger langslopen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dan heb ik al liever Kuijt dan Castelen.![]()
Nee, maar hij weet dat meestal ruimschoots te compenseren met wilskracht en werklust. Castelen, daar verwacht ik weinig van...quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:44 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Tja, Castelen is ook niet veel soeps natuurlijk, maar als ik voor de rechtsbuiten moest kiezen tussen statische-Kuijt en Castelen was het wel de laatste. Zie je Kuijt al met een individuele actie of op snelheid een topverdediger langslopen?
VoH en Oranje, vind ik ook niet prettig klinken...quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:59 schreef Mr.Mills het volgende:
Werklust en wilskracht, dat vind ik altijd zo'n lelijke combinatie met Oranje in één zin
Persie dan maar?
VoH is ook niet alles nee, maar meer keus is er (volgens van Basten) niet hèquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:02 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
VoH en Oranje, vind ik ook niet prettig klinken...(Betoog)
Persie is wel okay, maar ja dubbele bezetting he.
Er is wel meer keus, hij moet de voorhoede laten draaien. Met de aanwezige kwaliteit zou VoH totaal overbodig moeten zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:06 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
VoH is ook niet alles nee, maar meer keus is er (volgens van Basten) niet hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |