Daar heb je het al.quote:Op zondag 30 april 2006 21:54 schreef Stofje het volgende:
Ik heb het gevoel dat de TT over mij gaat.
Onder andere, beste, onder andere.quote:Op zondag 30 april 2006 21:54 schreef Stofje het volgende:
Ik heb het gevoel dat de TT over mij gaat.
Oh, dat is een eitje dus, morgen.quote:Op zondag 30 april 2006 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Pas op met wat je zegt hè. Ik was verlegen maar we hebben inmiddels al gezoend, de bariërre is verheven.
Ik voel jouw tong nog steeds diep in m'n keel. Ik moet ervan hoesten.quote:Op zondag 30 april 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wij hebben nog niet gezoend hè [afbeelding].
Jij vast ook niet met Stofje. Het is een complot.quote:Op zondag 30 april 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Wij hebben nog niet gezoend hè [afbeelding].
Ondankbaar kreng. Jíj drong aan.quote:Op zondag 30 april 2006 21:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik voel jouw tong nog steeds diep in m'n keel. Ik moet ervan hoesten.
Jij deed alsof je niet wilde. Ik moest je gewoon even in me trekken. Even voelde het aan als aanranding, ware het niet dat ik wist dat je het wilde.quote:Op zondag 30 april 2006 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ondankbaar kreng. Jíj drong aan.
Ik werd verlegen, merkte je het?quote:Op zondag 30 april 2006 22:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij deed alsof je niet wilde. Ik moest je gewoon even in me trekken. Even voelde het aan als aanranding, ware het niet dat ik wist dat je het wilde.
Terug. En een goed plan.quote:Op zondag 30 april 2006 22:02 schreef JDude het volgende:
Zeg doei hee.
Sorry.quote:Op zondag 30 april 2006 22:12 schreef JDude het volgende:
Nee fijn hoor, Stofje, c_c. Jullie hebben iedereen weggejaagd.
Jij drinkt Taksi.quote:
Welke smaak?quote:Op zondag 30 april 2006 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gister is er weer een pak doorheen gegaan.
Dat betekent dat je morgen geen enkel detail los mag laten hèquote:Op zondag 30 april 2006 22:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Dit zal jullie leren dergelijke vunzigheid hier te bespreken.
Tropisch fruit natuurlijk.quote:
Ik zal mijn lokale voederwinkel ook eens raadplegen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat betekent dat je morgen geen enkel detail los mag laten hè [afbeelding].
[..]
Tropisch fruit natuurlijk.
Dat zou ik toch nóóit doen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat betekent dat je morgen geen enkel detail los mag laten hè
Je hebt je heel, héél erg verraden.quote:Op zondag 30 april 2006 22:52 schreef Stofje het volgende:
De tijd van onbezorgdheid is voorbij, vandaag begint de lange weg naar morgen.
De dromen komen als een vlinder vrij, niet langer in geborgenheid verborgen
Goede tijden, slechte tijden, een dag die als een nacht verschijnt
Goede tijden, slechte tijden, liefde leidt je tot het eind
Goede tijden, slechte tijden, nee, het leven spaart je niet
Goede tijden, slechte tijden, soms geluk en soms verdriet
Het ideaal komt langzaam dichterbij, maar spat uiteen zodra je het wil vangen
De nieuwe kansen maken je weer blij, nooit komt er ooit een eind aan dat verlangen
Tegenslag brengt schaduw op geluk, maar je weet, het allerbeste zal nog komen
Je moed en je vertrouwen gaan niet stuk, het leven kan echt lijken op je dromen
En dan bedoel ik niet dat je naar GTST kijkt.quote:Op zondag 30 april 2006 22:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je hebt je heel, héél erg verraden.
Ik wist het nog niet.quote:Op zondag 30 april 2006 22:53 schreef Stofje het volgende:
Sorry. Ik zag niet dat ik uitgelogd was en pussydeluxe ingelogd.
Zie /49quote:Op zondag 30 april 2006 22:55 schreef Stofje het volgende:
Ik vind dat ik nu weer eens een adoratietopic verdiend heb. Te lang geleden.
Ik heb die andere laatst nog gekickt.quote:Op zondag 30 april 2006 22:55 schreef Stofje het volgende:
NIET ZEIKEN MAAR ZUIGEN.quote:Op zondag 30 april 2006 23:00 schreef Stofje het volgende:
Maar eigenlijk is het natuurlijk gewoon een kuttopic.
Ik wou net posten.quote:Op zondag 30 april 2006 22:55 schreef Stofje het volgende:
Beste Tina,quote:Op zondag 30 april 2006 23:02 schreef Stofje het volgende:
IK WEET GEWOON NIET WAT IK WIL!!!1111
Vraag het aan skippy22, die weet het antwoord.quote:Op zondag 30 april 2006 23:03 schreef Stofje het volgende:
Ik hink namelijk op twee gedachten. Aan de ene kant denk ik: "Ja, ik ben geliefd en ja, men vindt mij geweldig en tof". Aan de andere kant denk ik: "Ja, maar is dat wat ik wil bereiken? Dat men mij zo geweldig vindt".
Moeilijk hoor, zo geweldig populair zijn als ik.
Het is een complot tegen de Westerse samenleving.quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wat een opwindend idee, ik knijp nu zachtjes in mijn eikel.
Verdulle, nu moet ik een schoon slipje aan.quote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mag ik jou ook adoreren?quote:Op zondag 30 april 2006 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ook.
Ohnoes, het is weer na elf uur. c_c komt los.quote:Op zondag 30 april 2006 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdulle, nu moet ik een schoon slipje aan.
Ik ben het gewend, maar ach, als jij wilt dat ik me gevleid voel, waarom niet.quote:Op zondag 30 april 2006 23:06 schreef ehqo het volgende:
Stofje is bijna net zo tofjes als bier. Bíjna. Ach wat zeik ik, veel toffer eigenlijk.
Ben je al gevleid?
En we zullen het weten ook.quote:Op zondag 30 april 2006 23:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohnoes, het is weer na elf uur. c_c komt los.
Ook zelfkennis is een dikke pré.quote:Op zondag 30 april 2006 23:09 schreef Stofje het volgende:
Ik ben overigens niet arrogant. Ik heb gewoon veel zelfkennis.
Contra-Bewijsstuk A: Besmeurde slip.quote:Op zondag 30 april 2006 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben retebraaf ende vroom mên.
Ja wat wil je ook, na die post van jou. Daar zou zelfs de fucking Amish natte slipjes en krappe boxers van krijgen.quote:
Wacht, die dragen geen ondergoed he? Natte bovenbenen en een tent in de broek dan.quote:Op zondag 30 april 2006 23:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja wat wil je ook, na die post van jou. Daar zou zelfs de fucking Amish natte slipjes en krappe boxers van krijgen.
Niets leukers dan met een tent in je broek rond te kachelen op drukke plekken. Beetje tegen mensen aandrukken enzo. Je merkt dat vrouwen toch gewoon tegen je aan gaan rijen, dan.quote:Op zondag 30 april 2006 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wacht, die dragen geen ondergoed he? Natte bovenbenen en een tent in de broek dan.
Ik denk het niet, ondergoed is beschamend voor God.quote:Op zondag 30 april 2006 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wacht, die dragen geen ondergoed he? Natte bovenbenen en een tent in de broek dan.
Ik meen me te herinneren dat ze dat inderdaad niet doen. Mal volkje.quote:Op zondag 30 april 2006 23:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ondergoed is beschamend voor God.
Stoute hitsige Stofje! Foei!quote:Op zondag 30 april 2006 23:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Niets leukers dan met een tent in je broek rond te kachelen op drukke plekken. Beetje tegen mensen aandrukken enzo. Je merkt dat vrouwen toch gewoon tegen je aan gaan rijen, dan.
Als je hitsig bent is het toch goed op stout te zijn?quote:
Voel je je ook kut, omdat het topic onmiddelijk na je binnenkomst morsdood is? Ik zou me heel ongemakkelijk voelen nu.quote:Op zondag 30 april 2006 23:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je hitsig bent is het toch goed op stout te zijn?.
Ben jij nou een kloon, of lijk je gewoon qua postgedrag erg op een user waarvan ik niet op de naam kom?quote:Op zondag 30 april 2006 23:53 schreef ehqo het volgende:
[..]
Voel je je ook kut, omdat het topic onmiddelijk na je binnenkomst morsdood is? Ik zou me heel ongemakkelijk voelen nu.
Ik heb geen idee wie je bedoeld, dat maakt me ongeveer automatisch geen kloon. Als je het weet meld het even, ik ben benieuwd op wie ik lijk.quote:Op zondag 30 april 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ben jij nou een kloon, of lijk je gewoon qua postgedrag erg op een user waarvan ik niet op de naam kom?
Hmm, ok. Was je vorige account 'bekend'?quote:Op zondag 30 april 2006 23:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je bedoeldt, dat maakt me ongeveer automatisch geen kloon. Als je het weet meld het even, ik ben benieuwd op wie ik lijk.
Daarbij moet gezegd worden dat ik eerst actief was onder een ander account, maar vond na een tijd die naam kut en wou met een schone lei beginnen.
Nee. Het is ook al een aantal jaren terug dat ik ermee postte, ik ben tussendoor erg lang niet op Fok! geweest. Dat ik dat nu wel weer ben is dankzij stage, is dat ook nog ergens goed voor.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hmm, ok. Was je vorige account 'bekend'?
Ik heb trek in een kroket. Niet dat dat iets met jou te maken heeft, maar het is BeF-gerelateerd, dus ik dacht ik meld het even. Ik twijfel nu of ik de frituurpan aan moet zetten of niet, voor 1 kroket.
gewoon doenquote:Op maandag 1 mei 2006 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hmm, ok. Was je vorige account 'bekend'?
Ik heb trek in een kroket. Niet dat dat iets met jou te maken heeft, maar het is BeF-gerelateerd, dus ik dacht ik meld het even. Ik twijfel nu of ik de frituurpan aan moet zetten of niet, voor 1 kroket.
Ik wil ook een kroket maar die hebben we niet in huis.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Bedankt voor het advies, ik ga zo een kroket maken.
Tof.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:26 schreef Janetje het volgende:
Ik bevind mij weer in het land der internettenden...
Niet gelijk huilen van blijdschap he...quote:
Ik hou het droog. Internetabo is de nieuwe maand ingegaan ofzo? Je werd iig gemist hier.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet gelijk huilen van blijdschap he...
Uhuh.. tis de 1e, na 12... heerlijk..quote:Op maandag 1 mei 2006 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hou het droog. Internetabo is de nieuwe maand ingegaan ofzo? Je werd iig gemist hier.
J.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uhuh.. tis de 1e, na 12... heerlijk..Waarom geloof ik dat niet?
Pc.quote:
M'n hond likt m'n schoen omdat ik bij de chinees heb gestaan en heel wat eten op de grond valt wat niet in de prullenbak valt.quote:
quote:
oftewel je hebt iets verkeerd geplandquote:Op maandag 1 mei 2006 02:34 schreef cerror het volgende:
Feck, ik moet vroeg op morgen....tijdens vakantie.
Kutpsychiaters.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
oftewel je hebt iets verkeerd gepland
Yup, woede probleempje... lang verhaal.quote:
dat het mag helpenquote:Op maandag 1 mei 2006 02:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup, woede probleempje... lang verhaal.
quote:Op maandag 1 mei 2006 02:43 schreef cerror het volgende:
Ohja, Jdude en mer hebben een meet is het niet?
Hoeveel bier wedden op welke actie?
Waar heb jij last van?quote:Op maandag 1 mei 2006 02:44 schreef Nitrane het volgende:
sterf Oversight. mijn ip blocken he. ik wou alleen maar die laatste foto uit de OP verwijderen
Misschien is hij albino.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik lichtbruin? Heb je de goeie voor je?
Die domme hoer in je icon bedoel je?quote:Op maandag 1 mei 2006 02:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat hij mijn mooie plaatje weg wou halen![]()
Héél licht dan.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik lichtbruin? Heb je de goeie voor je?
Ligt eraan hoeveel drank.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:46 schreef Litso het volgende:
[quote]Op maandag 1 mei 2006 02:43 schreef cerror het volgende:
Ohja, Jdude en mer hebben een meet is het niet?
Hoeveel bier wedden op welke actie?
[/quote
Ik zet een paar bier in op 'stotteren en rood worden en meer niet' van JD's kant
Nee, die 'bierdop art' foto die in de OP staat.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die domme hoer in je icon bedoel je?
Jij sliep, trut.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:48 schreef moemoe het volgende:
Veel plezier met je ''meet'' morgen c_c.
Ik snap er niets van, maar gelukkig boeit het me geen flikker.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, die 'bierdop art' foto die in de OP staat.
Wel dus.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 02:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik snap er niets van, maar gelukkig boeit het me geen flikker.
"hotlinking is disabled"quote:Op maandag 1 mei 2006 02:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die dus. Dat is een foto die ik ooit voor dit topic gemaakt heb. Maar het zou mij eigelijk niets verwonderen als dat nitrane geval een kloon van jou is...
Niet over mij, vind ik alles goed.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, de aanleiding was Stofjes kont. Vorige topic enzo.
hoewel ik aan je moest denken
Ja, alsof ik me druk zou gaan maken om een foto van bierdopjesquote:Op maandag 1 mei 2006 02:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die dus. Dat is een foto die ik ooit voor dit topic gemaakt heb. Maar het zou mij eigelijk niets verwonderen als dat nitrane geval een kloon van jou is...
Dat plaatje was van jou terminaal boy?quote:Op maandag 1 mei 2006 02:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
*lachen inhoudt...quote:
kanker is ook terminaal jeweetquote:Op maandag 1 mei 2006 02:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat plaatje was van jou terminaal boy?
Ik vroeg me al af waarom ik het zo kut vond...
Ja ja, ik ga alquote:
Morgen weerquote:Op maandag 1 mei 2006 02:52 schreef Litso het volgende:
Hee moemoe, cammen?
I know.quote:
Trusten beeb, wie weet bel ik morgen nog even, maar das niet zeker.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja ja, ik ga al.
[..]
Morgen weer.
Trusten.
Janet in stofjes aarsch geknepen?quote:Op maandag 1 mei 2006 02:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb jij er wel 's in geknepen? Het heeft echt een enorm hoog knijp-gehalte namelijk.
c. vraagt het al..quote:Op maandag 1 mei 2006 02:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb jij er wel 's in geknepen? Het heeft echt een enorm hoog knijp-gehalte namelijk.
En toen was het stil.quote:Op maandag 1 mei 2006 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Njet, in die van jou. Hoe leuk Stofje ook is, ik moet bekennen dat je hem overtreft.
Iedereen moet die schokkende openbaring even te boven komen...quote:
Was ze serieus dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 03:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Iedereen moet die schokkende openbaring even te boven komen...
Ik ben niet áltijd sarcastisch weet je. Tenzij het tegen Termie is. Dan wel.quote:Op maandag 1 mei 2006 03:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Was ze serieus dan?
Ik begrijp alleen sarcasme namelijk.
Dus jij hebt vergelijkend warenonderzoek gedaan o.i.d.?quote:Op maandag 1 mei 2006 03:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben niet áltijd sarcastisch weet je. Tenzij het tegen Termie is. Dan wel.
Net zoals jullie elke tiet die langskomt keuren doen wij dat met konten. Nou ja, het grootste deel van de vrouwen dan. En als je hem dan bloot laat zien vráág je wel om een keuring natuurlijk he. En alle konten op de baggermeet zijn gefotografeerd. Alleen sommigen hadden op de BeF-meet een skatebroek aanquote:Op maandag 1 mei 2006 03:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus jij hebt vergelijkend warenonderzoek gedaan o.i.d.?
Wees grondig bij die van JD. (HINT!)quote:Op maandag 1 mei 2006 03:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Net zoals jullie elke tiet die langskomt keuren doen wij dat met konten. Nou ja, het grootste deel van de vrouwen dan. En als je hem dan bloot laat zien vráág je wel om een keuring natuurlijk he. En alle konten op de baggermeet zijn gefotografeerd. Alleen sommigen hadden op de BeF-meet een skatebroek aan. Morgen mag ik die van JD keuren
.
geeft niet. dode modjes modden niet jeweetquote:Op maandag 1 mei 2006 03:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben niet áltijd sarcastisch weet je. Tenzij het tegen Termie is. Dan wel.
Wie ben jij?quote:Op maandag 1 mei 2006 03:12 schreef Nitrane het volgende:
[..]
geeft niet. dode modjes modden niet jeweet![]()
That's my girl.quote:Op maandag 1 mei 2006 03:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Subtiel.
Ik zal vragen of hij z'n broek omlaag trekt.
Probleem is hoe je dat voor elkaar krijgt in het openbaar hè. En we zijn ook nog 's maar 2 uur samen. Dat wordt een vluggertje.quote:
Ik denk dat ze serieus was ja.. heb ik alleen niet zo veel ervaring mee..quote:Op maandag 1 mei 2006 03:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Was ze serieus dan?
Ik begrijp alleen sarcasme namelijk.
Sleep hem naar je kamer and do yer thang.quote:Op maandag 1 mei 2006 03:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Probleem is hoe je dat voor elkaar krijgt in het openbaar hè. En we zijn ook nog 's maar 2 uur samen. Dat wordt een vluggertje.
quote:Op maandag 1 mei 2006 03:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze serieus was ja.. heb ik alleen niet zo veel ervaring mee..
De vraag is natuurlijk of dat boeit of niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 03:16 schreef Nitrane het volgende:
[..]
als ik dat zeg dan ben ik zo weer gebanned![]()
M'n moeder is dan thuisquote:Op maandag 1 mei 2006 03:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Sleep hem naar je kamer and do yer thang.
Ik lees dit nu pas, maar is het een hint?quote:Op maandag 1 mei 2006 03:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Net zoals jullie elke tiet die langskomt keuren doen wij dat met konten. Nou ja, het grootste deel van de vrouwen dan. En als je hem dan bloot laat zien vráág je wel om een keuring natuurlijk he. En alle konten op de baggermeet zijn gefotografeerd. Alleen sommigen hadden op de BeF-meet een skatebroek aan. Morgen mag ik die van JD keuren
.
Zeg, spraken wij elkaar laatst niet op MSN?quote:Op maandag 1 mei 2006 03:16 schreef Nitrane het volgende:
[..]
als ik dat zeg dan ben ik zo weer gebanned![]()
Wacht dan tot ik er ook ben.. dan keur ik mee...quote:Op maandag 1 mei 2006 03:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas, maar is het een hint?
Volgende keer doe ik wel een legging aan
Jaquote:Op maandag 1 mei 2006 03:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas, maar is het een hint?
Volgende keer doe ik wel een legging aan
Moeten we maar snel weer een meeting organiserenquote:Op maandag 1 mei 2006 03:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja. Er was niets te zien
.
Oh god oh god oh god
Doe je dan je broek omlaag voor me?quote:Op maandag 1 mei 2006 04:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Moeten we maar snel weer een meeting organiseren
Laat jij dan ook wat zien?quote:Op maandag 1 mei 2006 04:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe je dan je broek omlaag voor me?.
Komt goed, ik heb nog wel wat spannends in het kluisje onder mijn bed liggenquote:Op maandag 1 mei 2006 04:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja je kont dus hè, de rest mag jij verzinnen, ik kauw niet alles voor.
Hihiquote:Op maandag 1 mei 2006 04:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Komt goed, ik heb nog wel wat spannends in het kluisje onder mijn bed liggen
Jij ookal met je emo lyrics?quote:Op maandag 1 mei 2006 04:35 schreef clumsy_clown het volgende:
I know everybody here wants you
I know everybody here thinks she needs you
I’ll be waiting right here just to show you
How our love will blow it all away
Hmm, such a thing of wonder in this crowd
I’m a stranger in this town
You’re free with me
And our eyes locked in downcast love
I sit here proud
Even now you’re undressed in your dreams with me
Oh, I’m only here for this moment
I know everybody here wants you
I know everybody here thinks she needs you
I’ll be waiting right here just to show you
How our love will blow it all away
Love can taste like the wine of the ages, oh babe,
And I know they all look so good from a distance
But I tell you I’m the one
Jeff Buckley he? Ik zal eens luisteren.quote:Op maandag 1 mei 2006 04:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmmm, eigenlijk moet je daar de sloooome muziek bij horen zodat het helemaalis.
Attributen voor de volgende meet:quote:Op maandag 1 mei 2006 04:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets liever Lits, niets liever!.
+ Condoomsquote:Op maandag 1 mei 2006 04:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Attributen voor de volgende meet:
Strakke broek
Chocolade-ijs
Ring
Snel! Zet de cam aan!quote:Op maandag 1 mei 2006 04:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik blijf er ook niet helemaal koel onder.
Oh god, we cammen een dagje niet en je maakt er weer een zooitje van?quote:Op maandag 1 mei 2006 04:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe jij maar alvast, ruim ik het hier een beetje op.
Er lag hier genoeg servies om een 3 gangen menu mee te serverenquote:Op maandag 1 mei 2006 05:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh god, we cammen een dagje niet en je maakt er weer een zooitje van?
En ik dan..quote:Op maandag 1 mei 2006 04:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets liever Lits, niets liever!.
Ik ben al een keer geaborteerd en geadopteerd...quote:
Hmm. Dan leen ik Lits een keer uit aan je. Voor 1 keer maar hè, hij blijft van mij.quote:Op maandag 1 mei 2006 05:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben al een keer geaborteerd en geadopteerd...
Daarnaast.. ik ben ouder dan jij...![]()
Wat moet ik nou met Lits?quote:Op maandag 1 mei 2006 05:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hmm. Dan leen ik Lits een keer uit aan je. Voor 1 keer maar hè, hij blijft van mij.
quote:Op maandag 1 mei 2006 05:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat je dat moet vragen zegt alweer genoeg! Je weet hem niet te waarderen!
Nou ja.. die handel gaat wel.. die lul eraan vast is wat minder...quote:Op maandag 1 mei 2006 05:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
pfrt.. mannen.. overrated die handel..
Normaal zou ik het met je eens zijn, maar er zijn uitzonderingen.quote:Op maandag 1 mei 2006 05:13 schreef Janetje het volgende:
[..]pfrt.. mannen.. overrated die handel..
Ik dacht dat je het eerder andersom bedoelde.quote:Op maandag 1 mei 2006 05:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou ja.. die handel gaat wel.. die lul eraan vast is wat minder...
You know what I mean...quote:Op maandag 1 mei 2006 05:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het eerder andersom bedoelde.
*troostquote:Op maandag 1 mei 2006 05:18 schreef Litso het volgende:
Wat voor beeld heb jij van mij J?
Nouja, ik ga mezelf wel weer in slaap huilen... doei
Zie! Zie! Die krullebol doet vervelend, en je zegt er niet eens wat vanquote:Op maandag 1 mei 2006 02:46 schreef Litso het volgende:
Ik zet een paar bier in op 'stotteren en rood worden en meer niet' van JD's kant
Hey,quote:
Erg puik! Wat zijn de plannen aankomend weekend?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Goed, lekker vakantie. Leuk weekend voor de boeg enzo.
Check!quote:Op maandag 1 mei 2006 09:42 schreef Dark_Killah het volgende:
Final four basketball hier in leiden.
Ik ga nu ff gamen.
Check!quote:Op maandag 1 mei 2006 09:53 schreef ehqo het volgende:
Ik heb geen vakantie met wie kan ik mijn leed delen?
Met de nadruk op "even"quote:Op maandag 1 mei 2006 09:59 schreef Ballen het volgende:
Niks mis met even lekker werken!
*meldt*quote:Op maandag 1 mei 2006 09:53 schreef ehqo het volgende:
Je Fok!t, dus je bent...quote:Op maandag 1 mei 2006 10:05 schreef ehqo het volgende:
Goed dat ik niet ben in ieder geval.
Ik heb al twee jaar geen vakantie, zeik niet!quote:Op maandag 1 mei 2006 09:53 schreef ehqo het volgende:
Leedverzachtend.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al twee jaar geen vakantie, zeik niet!
Voor jou welquote:
Ja,.... maandagquote:Op maandag 1 mei 2006 10:07 schreef Mokster het volgende:
Maar goed. Werken dus. Het is immers de Dag van de Arbeid!
Ja ik neem mezelf even als uitgangspunt. Maar voor jou vind ik het sneu hoor, eerlijk. Hoe komt het trouwens, twee jaar is wel veel.quote:
Ach... dat doen mensen gewoon zelf hoor. Daat hoef je geen medelijden mee te hebbenquote:Op maandag 1 mei 2006 10:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja ik neem mezelf even als uitgangspunt. Maar voor jou vind ik het sneu hoor, eerlijk. Hoe komt het trouwens, twee jaar is wel veel.
Allerlei gedoe. En een nieuwbouwhuis. We kunnen nu pas weer enigszins sparen voor een vakantie, maar dat zal nog wel even duren.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja ik neem mezelf even als uitgangspunt. Maar voor jou vind ik het sneu hoor, eerlijk. Hoe komt het trouwens, twee jaar is wel veel.
Keuzesquote:Op maandag 1 mei 2006 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Allerlei gedoe. En een nieuwbouwhuis. We kunnen nu pas weer enigszins sparen voor een vakantie, maar dat zal nog wel even duren.
En het regent keihard!quote:Op maandag 1 mei 2006 10:44 schreef ehqo het volgende:
Gelukkig duurt de week maar 4 dagen, dat wel.
Is er ergens eenverplichte vrije dag?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:44 schreef ehqo het volgende:
Gelukkig duurt de week maar 4 dagen, dat wel.
Ja heerlijk.quote:
Niet!quote:
Voor mij namelijk nietquote:Op maandag 1 mei 2006 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er ergens eenverplichte vrije dag?
Mooi!
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:55 schreef Mokster het volgende:
Kan ik verdomme weer mijn nieuwe zonnebril niet op.![]()
Alweer een kutkloon van je?quote:
Hoi.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:58 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Slagroomvla met slagroom.
Mensen met kinderenquote:Op maandag 1 mei 2006 11:05 schreef jackson het volgende:
Al die mensen die vakantie hebben.... Klootzakken!
Nee hoor, het is geen verplichte vrije dag. En het is ernstig rustig op de weg, dus ik kan weer 180+ rijdenquote:
Dat is inderdaad nog ergerquote:
quote:
Moet je aardig door rammen met die mazda van jequote:Op maandag 1 mei 2006 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, het is geen verplichte vrije dag. En het is ernstig rustig op de weg, dus ik kan weer 180+ rijden
Ik zag et jahquote:
Preaching Jew?quote:
Wie heeft de scheermesjes?quote:
quote:
Uiteraard.quote:
Mijn mazda kan datquote:Op maandag 1 mei 2006 11:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet je aardig door rammen met die mazda van je
Mijn ford.... uhh... geen idee... hij zal een eind komen. Mijn vorige volvo lukte het primaquote:
Ik snap niet waarom iemand zoiets doet. Zo lijkt het belangrijkste gedeelte veel kleiner.quote:
*doet.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:19 schreef Ballen het volgende:
Hoewel 'Krassen' nog niet is geregistreerd, geloof ik.
Misschien daarom juist. Er gaat wel een bepaalde authoriteit vanuit zo.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand zoiets doet. Zo lijkt het belangrijkste gedeelte veel kleiner.
Oh ja, een authoriteit.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Misschien daarom juist. Er gaat wel een bepaalde authoriteit vanuit zo.
Het lijkt niet alleen kleiner, zo te zien is het zelfs non-existent!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:18 schreef Chowi het volgende:
Ik snap niet waarom iemand zoiets doet. Zo lijkt het belangrijkste gedeelte veel kleiner.
opgeslokt door het ballenmonster!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het lijkt niet alleen kleiner, zo te zien is het zelfs non-existent!
Doodzonde!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het lijkt niet alleen kleiner, zo te zien is het zelfs non-existent!
Is al goed hoor!quote:
Inderdaad. Want wat moet je nou met een man met ballen waarmee je niet kan ballen?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:22 schreef Chowi het volgende:
Doodzonde!
Dan wát?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:26 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
Chowi, si tu n'étais pas là!
Bidden.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Inderdaad. Want wat moet je nou met een man met ballen waarmee je niet kan ballen?
Romanticus.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:28 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Comment pourrais-je vivre.
Dat is ©BS, lul.quote:
Één.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:32 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Post eens onder één account!
Je bent in de war, vriend.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:41 schreef ehqo het volgende:
Ik hoopte dat je het topic vol zou maken, ik wil je een TT zien maken. Het kan niet anders dan een mooie worden.
Maar niet over dat mooie. Ik zou zeker een mooie TT maken, oh ja, jazeker wel. Zo blijkens het worden zal.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:42 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Je bent in de war, vriend.
Zo zal het nooit blijkens worden zal worden blijkens. Je opent er toch geen.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:45 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Maar niet over dat mooie. Ik zou zeker ene mooie TT maken, oh ja, jazeker wel. Zo blijkens het worden zal.
Da's dan ook wel weer zo.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:46 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Zo zal het nooit blijkens worden zal worden blijkens. Je opent er toch geen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |