Daar heb je het al.quote:Op zondag 30 april 2006 21:54 schreef Stofje het volgende:
Ik heb het gevoel dat de TT over mij gaat.
Onder andere, beste, onder andere.quote:Op zondag 30 april 2006 21:54 schreef Stofje het volgende:
Ik heb het gevoel dat de TT over mij gaat.
Oh, dat is een eitje dus, morgen.quote:Op zondag 30 april 2006 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Pas op met wat je zegt hè. Ik was verlegen maar we hebben inmiddels al gezoend, de bariërre is verheven.
Ik voel jouw tong nog steeds diep in m'n keel. Ik moet ervan hoesten.quote:Op zondag 30 april 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wij hebben nog niet gezoend hè [afbeelding].
Jij vast ook niet met Stofje. Het is een complot.quote:Op zondag 30 april 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Wij hebben nog niet gezoend hè [afbeelding].
Ondankbaar kreng. Jíj drong aan.quote:Op zondag 30 april 2006 21:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik voel jouw tong nog steeds diep in m'n keel. Ik moet ervan hoesten.
Jij deed alsof je niet wilde. Ik moest je gewoon even in me trekken. Even voelde het aan als aanranding, ware het niet dat ik wist dat je het wilde.quote:Op zondag 30 april 2006 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ondankbaar kreng. Jíj drong aan.
Ik werd verlegen, merkte je het?quote:Op zondag 30 april 2006 22:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij deed alsof je niet wilde. Ik moest je gewoon even in me trekken. Even voelde het aan als aanranding, ware het niet dat ik wist dat je het wilde.
Terug. En een goed plan.quote:Op zondag 30 april 2006 22:02 schreef JDude het volgende:
Zeg doei hee.
Sorry.quote:Op zondag 30 april 2006 22:12 schreef JDude het volgende:
Nee fijn hoor, Stofje, c_c. Jullie hebben iedereen weggejaagd.
Jij drinkt Taksi.quote:
Welke smaak?quote:Op zondag 30 april 2006 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gister is er weer een pak doorheen gegaan.
Dat betekent dat je morgen geen enkel detail los mag laten hèquote:Op zondag 30 april 2006 22:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Dit zal jullie leren dergelijke vunzigheid hier te bespreken.
Tropisch fruit natuurlijk.quote:
Ik zal mijn lokale voederwinkel ook eens raadplegen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat betekent dat je morgen geen enkel detail los mag laten hè [afbeelding].
[..]
Tropisch fruit natuurlijk.
Dat zou ik toch nóóit doen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat betekent dat je morgen geen enkel detail los mag laten hè
Je hebt je heel, héél erg verraden.quote:Op zondag 30 april 2006 22:52 schreef Stofje het volgende:
De tijd van onbezorgdheid is voorbij, vandaag begint de lange weg naar morgen.
De dromen komen als een vlinder vrij, niet langer in geborgenheid verborgen
Goede tijden, slechte tijden, een dag die als een nacht verschijnt
Goede tijden, slechte tijden, liefde leidt je tot het eind
Goede tijden, slechte tijden, nee, het leven spaart je niet
Goede tijden, slechte tijden, soms geluk en soms verdriet
Het ideaal komt langzaam dichterbij, maar spat uiteen zodra je het wil vangen
De nieuwe kansen maken je weer blij, nooit komt er ooit een eind aan dat verlangen
Tegenslag brengt schaduw op geluk, maar je weet, het allerbeste zal nog komen
Je moed en je vertrouwen gaan niet stuk, het leven kan echt lijken op je dromen
En dan bedoel ik niet dat je naar GTST kijkt.quote:Op zondag 30 april 2006 22:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je hebt je heel, héél erg verraden.
Ik wist het nog niet.quote:Op zondag 30 april 2006 22:53 schreef Stofje het volgende:
Sorry. Ik zag niet dat ik uitgelogd was en pussydeluxe ingelogd.
Zie /49quote:Op zondag 30 april 2006 22:55 schreef Stofje het volgende:
Ik vind dat ik nu weer eens een adoratietopic verdiend heb. Te lang geleden.
Ik heb die andere laatst nog gekickt.quote:Op zondag 30 april 2006 22:55 schreef Stofje het volgende:
NIET ZEIKEN MAAR ZUIGEN.quote:Op zondag 30 april 2006 23:00 schreef Stofje het volgende:
Maar eigenlijk is het natuurlijk gewoon een kuttopic.
Ik wou net posten.quote:Op zondag 30 april 2006 22:55 schreef Stofje het volgende:
Beste Tina,quote:Op zondag 30 april 2006 23:02 schreef Stofje het volgende:
IK WEET GEWOON NIET WAT IK WIL!!!1111
Vraag het aan skippy22, die weet het antwoord.quote:Op zondag 30 april 2006 23:03 schreef Stofje het volgende:
Ik hink namelijk op twee gedachten. Aan de ene kant denk ik: "Ja, ik ben geliefd en ja, men vindt mij geweldig en tof". Aan de andere kant denk ik: "Ja, maar is dat wat ik wil bereiken? Dat men mij zo geweldig vindt".
Moeilijk hoor, zo geweldig populair zijn als ik.
Het is een complot tegen de Westerse samenleving.quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wat een opwindend idee, ik knijp nu zachtjes in mijn eikel.
Verdulle, nu moet ik een schoon slipje aan.quote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mag ik jou ook adoreren?quote:Op zondag 30 april 2006 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |