ElmarO | zondag 30 april 2006 @ 21:23 |
![]() quote:Gamer.nl quote:Gamed.nl ![]() ![]() ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Command_and_Conquer_3 http://www.frankklepacki.com/ - Voor de oude C&C muziek. ![]() | |
NJ | zondag 30 april 2006 @ 21:30 |
Kane! | |
MrSASO | zondag 30 april 2006 @ 21:31 |
Ik vraag mij eigen af hoe ze het verhaal nu verder gaan breien, het is volgens mij al behoorlijk uitgemolken. | |
paarse_paashaas | zondag 30 april 2006 @ 21:43 |
quote:Frank Klepacki! | |
VoreG | zondag 30 april 2006 @ 21:44 |
NOD ![]() | |
existenz | zondag 30 april 2006 @ 21:45 |
quote: ![]() | |
-skippybal- | zondag 30 april 2006 @ 21:46 |
Wanneer begint de E3?? | |
Bart | zondag 30 april 2006 @ 21:54 |
Ik vond tiberian sun maar niets... Heb echter nog goede hoop dat deze beter wordt! Zeker als er nog een derde ras/factie bij komt. | |
MrSASO | zondag 30 april 2006 @ 22:00 |
quote:Ik vond tiberian sun juist vet, ik denk dat het derde ras gewoon de shiners worden. Je zal denk ik wel inplaats van tanks die gemuteerde levensvormen besturen. | |
Het_Biertje | zondag 30 april 2006 @ 22:05 |
hitler sprecht!!!!! | |
Het_Biertje | zondag 30 april 2006 @ 22:09 |
![]() | |
Borkydude | zondag 30 april 2006 @ 22:09 |
TVP, ik heb 1 en Red Alert grijsgespeeld, maar de volgenden nooit echt gespeeld bij gebrek aan goeie pc. | |
Crazykill | zondag 30 april 2006 @ 22:58 |
Lijkt me tof (tvp ![]() ![]() | |
S1nn3rz | zondag 30 april 2006 @ 23:21 |
deel 2 alweer! ![]() | |
Drizzt_DoUrden | zondag 30 april 2006 @ 23:54 |
idd ![]() | |
MMaRsu | zondag 30 april 2006 @ 23:59 |
C&C ![]() | |
Morthill | maandag 1 mei 2006 @ 00:03 |
Zou graag een prequel zien, maar ja, gezien de beelden is dat niet zo ![]() | |
Prosac | maandag 1 mei 2006 @ 00:18 |
hier verder over de Obelisk? (slecht verkapte tvp) | |
AlexLPUMUSE | maandag 1 mei 2006 @ 01:49 |
quote:Ik vind TS persoonlijk juist de leukste maar ik heb zo het gevoel dat ik de enige ben ![]() | |
Prowl | maandag 1 mei 2006 @ 06:49 |
quote:Nee hoor, ik vind em ook leuk ![]() | |
QyRoZ | maandag 1 mei 2006 @ 06:50 |
quote:Kane lives! | |
QyRoZ | maandag 1 mei 2006 @ 06:51 |
quote:Industrial. ![]() Godsamme, wat was die soundtrack van C&C vet zeg. ![]() | |
QyRoZ | maandag 1 mei 2006 @ 06:58 |
Frank is trouwens ook één van de drie NOD-cyberwarriors die je helemaal aan het einde van de NOD-campain ziet. | |
QyRoZ | maandag 1 mei 2006 @ 07:01 |
Ha, ook tof:quote: | |
Kadesh | maandag 1 mei 2006 @ 08:00 |
Maar het duurt nog lang voordat ie uitkomt. ![]() | |
AlexLPUMUSE | maandag 1 mei 2006 @ 10:52 |
quote:Wanneer wordt ie verwacht dan ? ![]() | |
DooD | maandag 1 mei 2006 @ 11:20 |
quote:ergens in 2007. Ga maar uit van Q4. | |
S1nn3rz | maandag 1 mei 2006 @ 11:26 |
quote:hebben ze nog mooi even de tijd om alles te optimaliseren en er een heerlijke game van te maken. in tussentijd komt joint strike force nog uit, en dat wordt denk ik ook een topper. ![]() | |
S1nn3rz | maandag 1 mei 2006 @ 11:26 |
quote:hebben ze nog mooi even de tijd om alles te optimaliseren en er een heerlijke game van te maken. in tussentijd komt joint task force nog uit, en dat wordt denk ik ook een topper. ![]() | |
DooD | maandag 1 mei 2006 @ 11:33 |
quote:Het zou best wel eens kunnen. De opvolger van TA is er ook één om in de gaten te houden. Wat mij hier echt opvalt is hoe relaxed mensen blijven, als je dat vergelijkt met de officiële forums waar nu al moord en brand wordt geschreeuwd door de community. Wat mensen niet begrijpen is dat als de game alleen maar blijft hypen hij alleen maar meer kan tegenvallen. Verwacht geen revolutie van deze game, want dan kom je bedrogen uit ![]() | |
S1nn3rz | maandag 1 mei 2006 @ 11:37 |
als het een beetje in de lijn ligt met generals ben ik al wel tevreden. prachtige game was en is dat, speel hem nog steeds af en toe. wat ik echt hoop is dat ze dit soort games niet uitbrengen op consoles, dat pakt voor een pc versie vaak niet goed uit. | |
S-Two | maandag 1 mei 2006 @ 11:41 |
Echt kut dat het nog zo lang duurd ![]() | |
Kadesh | maandag 1 mei 2006 @ 12:00 |
quote:Van mij mag ie er net zo uitzien en spelen als Tiberium Sun, maar dan met meer verschillende units, grotere maps, en iets meer details. | |
Scepsis | maandag 1 mei 2006 @ 12:21 |
C&C eerste deel en Red Alert Aftermath heb ik volledig stuk gespeeld. Die Tiberain Sun, RA2, Generals, etc. vond ik 10 keer NIKS ![]() | |
S1nn3rz | maandag 1 mei 2006 @ 12:22 |
quote:RA2 is toch echt het beste deel heur. ![]() snap niet dat je dat niet leuk vindt. ![]() | |
Paus_Benedictus_XVI | maandag 1 mei 2006 @ 12:50 |
Ik OWN in dit soort spellen. Vooral Jan uit grunn kan dat niet hebben ![]() ![]() | |
S1nn3rz | maandag 1 mei 2006 @ 12:57 |
quote:ga uw mond spoelen, gij stuck katholieck gespuis ![]() ![]() | |
DooD | maandag 1 mei 2006 @ 13:07 |
Er is hier geen plaats voor de paus hier hoor. Wij hebben immers Kane al ![]() | |
Paus_Benedictus_XVI | maandag 1 mei 2006 @ 13:10 |
omg ![]() | |
S1nn3rz | maandag 1 mei 2006 @ 13:11 |
quote:pwned. ![]() | |
Gershom | maandag 1 mei 2006 @ 13:11 |
Hopen dat het zoiets als Generals word alleen dan met betere suport! | |
Killaht | maandag 1 mei 2006 @ 13:13 |
Ja ik ben benieuwd wat voor verhaal ze nu weer voor de Tiberian versie hebben, ik vind btw beide versies leuk, alleen is tiberian wat meer (on)realistisch en futuristisch. ff een vraag, ik hoorde net iemand over een 3e ras? | |
DooD | maandag 1 mei 2006 @ 13:15 |
Daar zeg je er een mooi ding bij, met de nadruk op hopen. Het is en blijft wel natuurlijk het grote en boze EA, maar only time will tell. Ze zeggen dat ze de eerste trailer op de E3 laten zien, waarschijnlijk behind closed door maar toch. Journalisten krijgen dan wel een beter beeld van de game. Er gingen mensen van fokgames toch ook naar de E3. Een mooie impressie zou nooit weg zijn. | |
Gershom | maandag 1 mei 2006 @ 13:17 |
Yup, komt een nieuw ras | |
Killaht | maandag 1 mei 2006 @ 13:19 |
quote:Is hier al meer over bekent hoe en wat? | |
Scepsis | maandag 1 mei 2006 @ 13:20 |
Oprotten met dat ras, veel te futurisch. Laat het lekker alleen GDI en NOD zijn. RA2 flopte dan ook vanwege zn complexiteit en variatie. ![]() | |
Gershom | maandag 1 mei 2006 @ 13:24 |
3 army's complex? :\ | |
S1nn3rz | maandag 1 mei 2006 @ 13:25 |
0 hour was my te complex en er zat totaal geen balance in. al die andere delen heb ik daar geen last van gehad. | |
Gershom | maandag 1 mei 2006 @ 13:27 |
Zero Hour was idd te unbalanced.. Opzich wel leuk met zoveel verschillende army's zodat er ook veel verschillende tactics waren.. Maar als EA nou gewoon had gesteund.. Maar 3 army's vind ik al wel genoeg.. Niet 12 zoals in ZH | |
mschol | maandag 1 mei 2006 @ 13:38 |
quote:ik vind de hele c&c reeks goed TS en RA2 waren denk ik mijn grootste favorieten (tis wat lastig wat nou echt me favo game was) vond ze allemaal goed ![]() ben nu bezig met generals:ZH de challenge op hard ![]() | |
mschol | maandag 1 mei 2006 @ 13:39 |
quote:12? als je die generals bedoeld..? dat kan je niet als army rekenen, imho | |
MrFl0ppY | maandag 1 mei 2006 @ 13:52 |
quote:3 landen, en elk land had 3 generaals duzz in totaal 9. 9 generaals + 3 normaal = 12 | |
Fir3fly | maandag 1 mei 2006 @ 14:11 |
TVP... | |
DooD | maandag 1 mei 2006 @ 14:32 |
Zero Hour was zeker unbalanced. Ik begrijp af en toe nog steeds niet hoe ik als USA air force general een demolition general van de gla verslagen heb online. Alles is mogelijk maar je moest het in de eerste 8 min beslissen, anders kon je je beter overgeven. In het begin ging het nog wel, maar na een maandje was je sowieso verloren in een 1vs1 met deze generaal. | |
MrFl0ppY | maandag 1 mei 2006 @ 14:36 |
quote:idd na een maand zou ik ook in slaap zijn gevallen ![]() | |
mschol | maandag 1 mei 2006 @ 14:39 |
quote:ik vind em anders redelijk gebalanced, oke je moet wel prcies weten wat je hoe moet bouwen maar helemaal unbalenced was /is ie niet imho | |
Crazykill | maandag 1 mei 2006 @ 15:52 |
quote: ![]() | |
Killaht | maandag 1 mei 2006 @ 17:06 |
DIABLO III! | |
Scepsis | maandag 1 mei 2006 @ 17:12 |
quote: ![]() | |
QyRoZ | maandag 1 mei 2006 @ 17:30 |
quote:En heb ik nog tijd om een nieuwe pc bij elkaar te sparen. ![]() | |
Mikkie | dinsdag 2 mei 2006 @ 01:32 |
Ik ben er zojuist wederom achter gekomen waarom ik zo vaak RA2 in de kast heb gelegd. Als je het eenmaal speelt wil je winnen. En dan ga je lang door. In de zin van: ik wilde om elf uur naar bed, kort potje Skirmish spelen is een beetje uitgelopen ![]() | |
Haijo | woensdag 3 mei 2006 @ 07:11 |
Tiberium Wars! EA: don't screw this up! | |
QyRoZ | woensdag 3 mei 2006 @ 07:13 |
Zonder Kane is het niet echt. Dat EA dat even weet. | |
Haijo | woensdag 3 mei 2006 @ 07:18 |
EA weet alleen wat winst maken is. Ik probeer ruimdenkend te zijn, maar na alle vuilinisbakken stront die uit het achterwerk van EA - ook wel "gamestudio" genoemd- is gescheten, zie ik het toch echt somber in. ![]() | |
MrFl0ppY | woensdag 3 mei 2006 @ 09:52 |
quote:Hopelijk maken ze een uitzondering. Ik denk persoonlijk dat het hen meer geld opleverd als ze dmv tiberian wars een wat betere naam krijgen en zo de hardcore gamers ook weer een beetje vertrouwen krijgen in EA. Iets wat ze denk ik zeker nodig hebben, al maken ze natuurlijk nog steeds dikke winst | |
DooD | woensdag 3 mei 2006 @ 10:14 |
Het is maar net wat je verwacht van deze game. Apoc de community manager voor C+C 3 heeft eigenlijk al aangegeven dat deze game geen revolutie zal brengen. En aan zijn worden te zien gaat EA telkens voor een lichte evolutie van het RTS genre. Over de graphics hoef je je geen zorgen te maken dat heeft EA wel onder de knie, maar of ze de game goed weten te balanceren dat is een andere en of ze grote gameplay vernieuwingen doorvoeren dat wordt helemaal een raadsel. Laten we eens op een rijtje zetten wat we tot nu toe weten van C+C 3 en de eenheden van de GDI; rifleman, grenadiers, rocketmen, zonetrooper en medic. Een mech of meerdere. Een verbeterde MLRS, een buggy, een mobile repair unit (the ridge genaamd), een orca, een firehawk, een apc met schietgaten voor passagiers, een enkelloops mammoettank, een dubbelloops mammoettank, een commando. Verder hebben ze het ion canon en waarschijnlijk iets om ion stormen mee te controleren. En de 3 verschillende guard towers. Al met al niks nieuws behalve de firehawk en zo inspiratieloos als het maar kan zijn. De GDI zone trooper kan je gewoon wolverine mark 2 noemen in princiepe. Ik hoop dat het verhaal een mee zuigende werking zal krijgen, want kwa creativiteit ben ik tot nu toe helemaal niet onder de indruk. | |
MrFl0ppY | woensdag 3 mei 2006 @ 10:22 |
quote:Dude waar heb je al deze info over de units vandaan. Btw ben ik het niet helemaal met je eens aangezien we nog niks over NOD weten en al helemaal niks over het derde leger wat zijn intrede zal maken. Iets wat wel vernieuwend is binnen de C&C Tiberian reeks. | |
DooD | woensdag 3 mei 2006 @ 10:31 |
Door de verschillende forums te lezen en verschillende exclusive's in bladen heb ik dit rijtje opgesteld. Misschien is dit niet alles maar het geeft toch wel een goede indicatie. Over NOD en de derde fractie ben ik het met je eens. Misschien zijn die wel heel erg vernieuwend maar dan zijn ze de GDI vergeten en dat is toch wel mijn favoriete fractie, maar goed we zullen tot de E3 moeten wachten en dan kunnen we er meer licht op deze game laten schijnen ![]() | |
Killaht | woensdag 3 mei 2006 @ 16:29 |
Its official! Nieuws: Command & Conquer 3 officieel aangekondigd Nadat gisteren het bestaan van Command & Conquer 3: Tiberium Wars al aan het licht kwam via een artikel in het magazine PC Gamer, heeft EA vandaag middels een persbericht het spel officieel aangekondigd. Command & Conquer 3: Tiberium Wars zal in 2007 voor de PC verschijnen. In Tiberium Wars draait het opnieuw om de strijd tussen de GDI en de NOD. Het spel situeert zich in het jaar 2047 op een aarde die is geinfecteerd door een radioactief goedje, Tiberium genaamd. Kane, de leider van de NOD, wil het Tiberium gebruiken om de mensheid te transforeren in zijn verdraaide toekomstvisie. EA belooft enkele unieke innovaties binnen het RTS-genre, waaronder een geheel nieuwe manier om het verhaal te vertellen. In Tiberium Wars zul je beloond worden voor je speelstijl tijdens de singleplayercampagne. Nieuw is de mogelijkheid een mobiele basis te bouwen en eenheden met elkaar te combineren zodat je je leger geheel naar je hand kunt zetten. Ook aan de multiplayer is gedacht met ondersteuning voor Voice-Over-IP en de mogelijkheid het spel van andere spelers live te volgen in de Spectator-mode. Screenshots zijn helaas nog niet beschikbaar. | |
Frollo | woensdag 3 mei 2006 @ 16:37 |
Mooi, dan heb ik nog wel een paar maanden om alle vorige titels spelen, want ik heb pas The First Decade aangeschaft. ![]() | |
mschol | woensdag 3 mei 2006 @ 16:45 |
quote:* mschol moet C&C, RA1 en renegade nog eff uitspelen... | |
Frollo | woensdag 3 mei 2006 @ 16:47 |
quote:Ik dus ook, alsmede Tiberian Sun, RA2 en Generals... Tja, het komt er dus eigenlijk op neer dat ik nog nooit een C&C titel heb gespeeld. ![]() ![]() ![]() | |
Killaht | woensdag 3 mei 2006 @ 16:48 |
quote:Ik heb ze allemaal uitgespeeld behalve tiberium sun!, ga m vanavond installen en gamen maar! | |
mschol | woensdag 3 mei 2006 @ 16:48 |
quote:nah die andere heb ik al uitgespeeeld... c&c1 ook de gdi of de nod alleen | |
Haijo | woensdag 3 mei 2006 @ 17:00 |
quote:Wauw. EA heeft er zijn eigen spin aan gegeven. Woo-hoo. Woo-fucking-hoo. ![]() | |
appelsientje | zondag 7 mei 2006 @ 09:01 |
Ik heb de PC gameplay maar gekocht ![]() Yeah kan niet wachten... duurt alleen nog 1 jaar voordat ie er is.... *duimen draaien* | |
MrFl0ppY | dinsdag 9 mei 2006 @ 11:40 |
Laat de E3-C&C info maar komen ![]() | |
Myst.nl | dinsdag 9 mei 2006 @ 11:46 |
Hoi tvp! Meer info plx! | |
Bombardier | dinsdag 9 mei 2006 @ 11:51 |
Ik ben zo gek op deze reeks hè. Misschien wel mijn favo games ever. Ben godverdomme 26 jaar oud, maar zo blij als een kind als ik hoor dat er een nieuwe C&C verschijnt. ![]() | |
Prosac | dinsdag 9 mei 2006 @ 12:36 |
same here.. Een van de weinige spellen waar ik als een kind zo blij ben als er weer een nieuwe versie komt ![]() | |
Prowl | dinsdag 9 mei 2006 @ 12:37 |
Ik heb mezelf gisteravond helemaal lam gespeeld op Renegade, mn vingertjes doen nu nog pijn van het klikgeweld ![]() | |
Killaht | dinsdag 9 mei 2006 @ 15:30 |
Ik heb gister weereens Tiberian Sun uit de stoffige kast gehaald.. nou weet ik eindelijk weer WAAROM ik deze niet heb uitgespeeld als de rest, te weinig geld, als je bijna opgebouwd ben, komt de pc met army's die je sloopt. Gameplay is super sloom en bouwen gaat ook te langzaam etc..Andere C&C'shebben een lekekr tempo | |
Keileweg-ethicus | dinsdag 9 mei 2006 @ 17:00 |
C&C!!! ![]() Ik snap alleen dat hele verhaal niet meer. Wie kan dat even uitleggen? ![]() | |
Mutsaers__78 | dinsdag 9 mei 2006 @ 17:16 |
quote:De wereld is in oorlog en jij bent de generaal die de oorlog gaat leiden. Punt. ![]() | |
appelsientje | dinsdag 9 mei 2006 @ 17:52 |
quote:Ik ben 27 ![]() ![]() | |
mschol | dinsdag 9 mei 2006 @ 19:17 |
quote:ik ben slechts 20 en vind het ook altijd er leuk ook te horen dat er weer een c&c uitkomt, alleen moet ik toe geven dat ik tegen de nieuwere c&C's wat sceptisch ben, dit komt doordat het allemaal weer 3d moet.. ra2 was geweldig, gewoon met een bitmap engine ![]() TS was ook geweldig (al vind ik em toch minder verslaven als ra2) | |
Myst.nl | woensdag 10 mei 2006 @ 10:13 |
![]() ![]() ![]() | |
appelsientje | woensdag 10 mei 2006 @ 10:14 |
Ooooo maar dat ziet er ff geil uit ![]() | |
MrFl0ppY | woensdag 10 mei 2006 @ 10:15 |
quote:Je bent 1 plaatje vergeten. Het zit er echt heel vetjes uit vind ik, je ziet ook echt dat die helicopters hoog boven de grond hangen en dat alles mooi in verhouding is. Tevens is de grauwe sfeer goed aanwezig! Can't wait for more news | |
DooD | woensdag 10 mei 2006 @ 10:18 |
Het is wachten op de trailer die waarschijnlijk vandaag zijn opwachting zal maken. De nieuwe screens zien er goed uit trouwens ![]() | |
mschol | woensdag 10 mei 2006 @ 10:20 |
erg mooi enzo maar wat willen ze da je pc wordt.. een render engine? ![]() doe mij een niet zo mooi spel maar wel goeie gameplay ![]() | |
DooD | woensdag 10 mei 2006 @ 10:25 |
quote:Het spel komt pas eind 2007 uit. Tegen die tijd zullen dit normale graphics zijn voor deze game. Bovendien zijn we dan met hardware ook een 1,5 jaar verder. Over de gameplay valt nog niks te zeggen omdat niemand er nog aangezeten heeft. | |
Mutsaers__78 | woensdag 10 mei 2006 @ 10:35 |
quote:Waar haal je dat vandaan? ![]() | |
appelsientje | woensdag 10 mei 2006 @ 10:41 |
quote:Stond in de PC gameplay, in een intervieuw | |
Prosac | woensdag 10 mei 2006 @ 11:07 |
wat een heerlijke grauwe en toch sfeervolle screens.. ik word er helemaal geyl van C&C3 ![]() en tja.. ook al mochten de reviews matig zijn.. dan nog zal ik dit spel aan de collectie toevoegen | |
Crazykill | woensdag 10 mei 2006 @ 22:19 |
Screens zien er goed uit | |
Gershom | woensdag 10 mei 2006 @ 23:31 |
Je bent wat screens vergeten:![]() ![]() Hier heb je nog een interview met een van de makers volgens mij (Mike Verdu) http://pc.ign.com/articles/705/705757p1.html Als je het wilt blijven volgens, raad ik je deze site aan: http://www.gamereplays.org/ Zelf ben ik hier een admin geweest bij het C&C Generals gedeelte, maar ongeveer een jaar geleden ben ik met Generals gestopt ivm de inactiviteit.. Dagelijks maar 100 spelers waarvan 80 newbies.. En dan nog eens de hacks, waarvan maphack de bekendste is, was ook niet leuk meer om mee te spelen.. | |
NJ | woensdag 10 mei 2006 @ 23:45 |
Damn, dát ziet er goed uit. Terwijl het er niet eens goed uit hoeft te zien. Mijn favoriete deel is nog altijd het allereerste. Zelfs nu nog, bij dit soort spellen vind ik 3D niet eens een vereiste als alles verder goed is uitgewerkt. | |
Het_Biertje | donderdag 11 mei 2006 @ 00:01 |
waar vallen die cutscenes van C&C1 te downloaden? of kan ik ze uit het spel zelf rippen? | |
P-Style | donderdag 11 mei 2006 @ 00:54 |
Ziet er netjes uit! ![]() | |
peristilius | donderdag 11 mei 2006 @ 01:21 |
Ziet er lekker C&C uit, een stuk beter dan Generals. ![]() | |
mschol | donderdag 11 mei 2006 @ 08:31 |
quote:je kan ze gewoon uit het spel zelf trekken, er zijn allerlei tools beschikbaar, zie planetcnc.com | |
DooD | donderdag 11 mei 2006 @ 12:19 |
Nog steeds geen trailer ![]() | |
MrFl0ppY | donderdag 11 mei 2006 @ 13:21 |
Ja idd waar blijft die E3 informatie over C&C! Who cares about xbox360, wii en ps3? | |
DooD | donderdag 11 mei 2006 @ 13:23 |
quote:er was wel een nieuw interview verschenen op ign vlak voor de E3, maar echt veel nieuwe informatie stond er niet in. Alleen dat NOD de missle afvuurt naar het ruimtestation van de GDI ( dit was al bekend) maar op dat moment zijn alle hoge leiders van GDI en politieke leiders aanwezig in dat ruimte station, waardoor jij de hoogste bevelhebber wordt. | |
mschol | donderdag 11 mei 2006 @ 13:32 |
quote:dus dan lukt er nooit meer iemand tegen je zovan je moet dit doen, je mag dan doen en laten wat je wilt ??? ![]() | |
DooD | donderdag 11 mei 2006 @ 13:38 |
mjah dit was de vraag die bij mij ook opkwam. Wie geeft jou dan orders van " NOD is on the rise in this sector and we need to stop them, because if we lose this sector they will have a way open to our heavy base in the next sector. It's up to you to stop them commander good hunting". Aan de andere kant zou ik me er ook weer niet al te druk om maken, aangezien er altijd een generaal of kolonel aan de grond te vinden is. | |
Killaht | vrijdag 12 mei 2006 @ 12:23 |
quote:Ken je dat computer programma niet dan van GDI? die helpt je wel denk ik.. Daar kreeg je ook altijd orders van ![]() | |
Bombardier | vrijdag 12 mei 2006 @ 12:28 |
Nu we het toch over C&C hebben, Wie weet er nog leuke, realistische MODS voor Zero Hour? | |
Killaht | vrijdag 12 mei 2006 @ 12:29 |
quote:wat zijn MODS? ![]() | |
mschol | vrijdag 12 mei 2006 @ 12:34 |
quote:MODIFICATIONS ![]() | |
mschol | vrijdag 12 mei 2006 @ 12:34 |
quote:ik vond cncholland wel grappig.. ![]() | |
mschol | vrijdag 12 mei 2006 @ 12:35 |
quote:klopt maar die orders werden van hogerhand in gegeven ![]() | |
Gershom | zaterdag 13 mei 2006 @ 09:24 |
http://www.firingsquad.com/news/newsarticle.asp?searchid=10247quote: | |
Gershom | zaterdag 13 mei 2006 @ 09:27 |
Trailer is dus uit: http://www.ea.com/theater.jsp ![]() ![]() ![]() | |
Gershom | zaterdag 13 mei 2006 @ 10:03 |
Net het filmpje gezien.. Erg leuk filmpje, maar weinig over C&C 3 ![]() ![]() | |
FritsFluitketel | zaterdag 13 mei 2006 @ 11:54 |
Pfuu ziet er goed uit ![]() | |
Komakie | zaterdag 13 mei 2006 @ 13:45 |
quote:Zat dat computerprogramma niet in dat spacestation wat ze hebben opgeblazen ![]() | |
VoreG | zaterdag 13 mei 2006 @ 13:46 |
quote:EVA werkt gewoon ![]() | |
mschol | zaterdag 13 mei 2006 @ 15:36 |
quote:fixen dat ding... ding was cool EVA mag kaduuk van mij ![]() | |
DooD | zondag 14 mei 2006 @ 11:00 |
Net de trailer gezien en moet zeggen ziet er vrij leuk uit ook al is het geen ingame gameplay. Goed om te ziend at de construction yard weer een hijskraan heeft. ![]() | |
appelsientje | zondag 14 mei 2006 @ 18:35 |
![]() ![]() | |
MrFl0ppY | maandag 15 mei 2006 @ 10:10 |
Jammer, het nieuws van de E3 valt me toch een beetje tegen. de trailer is wel stoer maar zegt weinig over de game zelf. | |
Fir3fly | maandag 15 mei 2006 @ 10:23 |
Ik hoop toch echt dat het 'builder' principe zoals in Generals aanhouden..... | |
MrFl0ppY | maandag 15 mei 2006 @ 10:28 |
quote:De GLA style vond ik ook wel iets hebben. Die factie leent zich er ook helemaal voor. Bij China en de VS vond ik het wat minder. Daar maakte het ook niet zoveel uit. | |
Gi1337 | maandag 15 mei 2006 @ 10:30 |
Hmm, generals engine... Ik hoopte eigenlijk dat er een keer een nieuwe engine zou komen, die wat meer overzicht heeft. Dat vindt ik echt het grootste probleem van generals. Je kunt niet ver genoeg uitzoomen, en je kunt de hoek niet veranderen. Ben ik de enige dit dit zo iritant vind? | |
Fir3fly | maandag 15 mei 2006 @ 10:48 |
quote:Je kunt wel de camera draaien, als je dat bedoelt. Gewoon met Num4 en Num6. | |
MaxMark | maandag 15 mei 2006 @ 10:49 |
quote:Denk dat 'ie bedoelt dat je niet meer/minder topdown-view kunt doen.. | |
Gi1337 | maandag 15 mei 2006 @ 10:54 |
Je kunt wel draaien, maar nit de hoe veranderen. dus je kunt niet bevoorbeeld de kijkhoek kleinermaken zodat je verderweg kunt kijken, en dus meer overzicht hebt. | |
Fir3fly | maandag 15 mei 2006 @ 10:55 |
quote:Ah ok. Ik heb er geen last van, moet ik zeggen. | |
Equinix | dinsdag 16 mei 2006 @ 01:17 |
Op gamespot is een ander filmpje te downloaden van CC3 duurt 64 seconden ( 52Mb ) Je moet alleen wel lid zijn van GS om hem te downloaden. http://www.gamespot.com/pc/strategy/commandconquer3/media.html?sid=6151173&autoplay=6151173 Mocht iemand ergens ruimte hebben waar ik het kan uploaden wil ik dit best doen. | |
InsertCredit | dinsdag 16 mei 2006 @ 01:43 |
quote:RapidShare | |
mschol | dinsdag 16 mei 2006 @ 02:14 |
quote:of je maakt gewoon een gratis host aan, is vaak nog beter dan die gare rapidshare troep | |
Equinix | dinsdag 16 mei 2006 @ 02:15 |
okay hij staat erop,. http://rapidshare.de/file(...)c_051206_hd.zip.html | |
InsertCredit | dinsdag 16 mei 2006 @ 02:41 |
quote:Thanks! Dope shit ![]() | |
appelsientje | dinsdag 16 mei 2006 @ 09:13 |
Mooi zodra ik thuis ben zal ik hem meteen ff downloaden. | |
MrFl0ppY | dinsdag 16 mei 2006 @ 09:35 |
quote:argh mot 26 min. wachten omdat ik al meer heb gedownload deze week | |
pacandor_ | dinsdag 16 mei 2006 @ 09:52 |
ziet er vet uit zeg! | |
Prowl | dinsdag 16 mei 2006 @ 11:34 |
Zou wel leuk zijn als er een Colonel Burton/Renegade functie in het spel zat ![]() | |
MrFl0ppY | dinsdag 16 mei 2006 @ 11:35 |
quote:Hmmm hij is hetzelfde als de trailer volgens mij ![]() | |
ThunderChild | dinsdag 16 mei 2006 @ 12:39 |
Subtiel TVP'tje ![]() | |
Equinix | dinsdag 16 mei 2006 @ 13:17 |
quote:Als je naar http://www.ea.com/theater.jsp gaat en dan E3 Lineup - Hi-res bekijkt zit daar toch echt een andere trailer in. | |
Fir3fly | dinsdag 16 mei 2006 @ 13:22 |
quote:Jedi Knight II ![]() | |
appelsientje | dinsdag 16 mei 2006 @ 13:37 |
quote:Ja daar zit ik ook al een tijdje aan te denken, dat je een RTS en first persoon shooter in 1 krijgt ![]() | |
DooD | dinsdag 16 mei 2006 @ 14:39 |
quote:Battlefield Command& Conquer 2067 ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door DooD op 16-05-2006 14:46:30 ] | |
-skippybal- | dinsdag 16 mei 2006 @ 14:48 |
quote:Leuk filmpje, maar laat he-le-maal niets van de game zien eigenlijk. | |
-tK- | dinsdag 16 mei 2006 @ 14:52 |
Veet ![]() Hopelijk kan ik hier net zo van genieten als toen ik 12 was en de orginele C&C aan het spelen was.. heb sindsdien nooit meer zo van een game genoten als C&C ![]() | |
appelsientje | dinsdag 16 mei 2006 @ 14:53 |
quote: ![]() ![]() | |
Pheno | vrijdag 19 mei 2006 @ 09:33 |
quote:Aan de trailer te zien zie ik de construction yard weer (dat gebouw met grijper voorop). Gelukkig ![]() | |
MrFl0ppY | vrijdag 19 mei 2006 @ 09:50 |
quote:Toch hoop ik dat het makkelijker wordt om ergens anders een basis op te zetten. Of simpelweg een defence kampje zoals bij generals. Dat werkte zo fijn in combinatie met bijvoorbeeld die tunnels van GLA | |
DooD | vrijdag 19 mei 2006 @ 10:14 |
quote:Ik heb zojuist een 11 min e3 filmpje van Supreme Commander gekeken en ik hoop dat C&C toch goed naar de concurrentie kijkt, aangezien ik toch wel een beetje stil werd van dat filmpje. Er zaten zoveel tactische mogelijkheden in die game met enkelt een uitleg van de gameplay dat er toch een lach op mijn gezicht verscheen. Nu is het moeilijk om C&C te vergelijken met Supreme Commander, omdat C&C nog in de vroege fase zit maar ze moeten toch maar eens kijken naar bv de uitzoomfunctie van Supreme commander. Een ander ding wat ik eigenlijk eis van de nieuwe C&C is dat je in C&C nu eindelijk je fighters in een Cap rond/boven je base kan laten vliegen, want die ziellige rondjes die ze draaide in generals was ronduit lachwekkend. ![]() | |
wipes66 | vrijdag 26 mei 2006 @ 00:28 |
quote:Download de Camera Zoom mod maar eens, werkt perfect ![]() http://www.generalsmaps.net/mods_zerohour.php?current_page=2 | |
wipes66 | vrijdag 26 mei 2006 @ 01:07 |
Flash filmpje: Command & Conquer Tiberium Catastrophe ![]() http://newgrounds.com/portal/view/312927 (klik op WATCH THIS MOVIE!) | |
suijkerbuijk | vrijdag 26 mei 2006 @ 06:48 |
leuke flash | |
-Wolf- | vrijdag 26 mei 2006 @ 07:02 |
quote:ik vond 'm niet zo grappig. | |
Pheno | vrijdag 26 mei 2006 @ 08:57 |
quote:Gewoon een mvc bouwen, heel veel makkelijker werd het niet in C&C. Ik wil een waardige afsluiting van de serie, niet een of andere crappy spel dat gebaseerd op een naam op hoge verkopen hoopt ![]() | |
AlexLPUMUSE | vrijdag 26 mei 2006 @ 10:27 |
quote: ![]() ![]() | |
ThunderChild | vrijdag 26 mei 2006 @ 10:31 |
quote:Humor ![]() | |
MrFl0ppY | dinsdag 6 juni 2006 @ 12:23 |
![]() Nieuw plaatje | |
-Wolf- | dinsdag 6 juni 2006 @ 12:29 |
Ik wil 'm. ![]() Maar zal er toch echt een nieuwe computer voor moeten aanschaffen. ![]() | |
DooD | woensdag 7 juni 2006 @ 11:23 |
Je hebt nog tijd zat Kerst 2007 is nog ver weg. | |
wipes66 | vrijdag 9 juni 2006 @ 01:31 |
quote:Ziet er mooi uit, zou dat nou door de engine zijn gemaakt? | |
appelsientje | vrijdag 9 juni 2006 @ 08:17 |
quote:De lijdensweg ![]() Wel mooi, kan ik nog ff sparen voor een uberPC ![]() | |
Komakie | vrijdag 9 juni 2006 @ 13:01 |
quote:Dat is ook een beetje waar ik me aan vast hou ![]() Als hij komt moet je een uberpc hebben en die heb ik dan liever volgend jaar dan nu ![]() | |
DooD | vrijdag 9 juni 2006 @ 13:46 |
quote:Amen. volgend jaar is vista er met directx10 en directx10 videokaarten. Plus de oorlog in processorland zal dan een nieuw hoogtepunt bereiken. Met Amd die met zijn Kl8 komt en Intel die dat stevig beconcurreerd met zijn core 2 duo. ![]() | |
pomtiedom | maandag 19 juni 2006 @ 11:33 |
quote:Nope, die niet deze keer. | |
ozzyat105 | maandag 19 juni 2006 @ 11:39 |
Command & Conquer 3: Tiberium Wars [Deeltje 2] aha leuk deel 2 is er al ![]() nou ja mijn fout... | |
Komakie | maandag 19 juni 2006 @ 18:50 |
quote:Jep, moet geil worden ![]() edit: spreekwoordelijk bedoel ik dat natuurlijk he ![]() | |
Robhimself.2 | maandag 19 juni 2006 @ 21:04 |
quote:Fight, win, prevail!! | |
paarse_paashaas | maandag 19 juni 2006 @ 21:20 |
quote:Geen Frank K. ? | |
Pheno | maandag 19 juni 2006 @ 21:52 |
Mhh, minder zin om zelf voor 1 spel te gaan upgraden. Ik vraag mijn baas tegen die tijd om een nieuw laptop ![]() De enige kans voor een pc upgrade is DiabloIII ![]() | |
pomtiedom | maandag 19 juni 2006 @ 22:01 |
quote:Nee, hij werkt inmiddels voor een ander bedrijf aan een ander project. EA zegt dat ze de muziek van de afgelopen tien jaar bestuderen of zoiets om ervoor te zorgen dat er vergelijkbare muziek zal zijn. | |
SpiceP | maandag 19 juni 2006 @ 22:07 |
quote: ![]() Wel leuk dat er toch een vervolg komt op de Tiberian Sun reeks. ![]() Ik vond Renegade weer niets eigenlijk, maar C&C Generals deed het weer een stuk beter ![]() Wel verwarrend trouwens, het heet nu Tiberium Wars, terwijl de voorloper Tiberian Sun heette. En volgens mij hebben beiden het over dat zelfde groene goedje. En de verhaallijn is ook weer lekker wazig. Nu leeft Kane weer ![]() ![]() Hier 2 screenshots van dat eindfilmpje met Kane die je te zien krijgt als je onder NOD bij Tiberian Sun Firestorm alles uit had gespeeld: ![]() ![]() En hier de laatste level, Core of the problem in Firestorm (NOD): ![]() (daar gingen aardig wat uurtjes inzitten trouwens, om Cabal te verslaan ![]() | |
Pheno | maandag 19 juni 2006 @ 22:16 |
quote:Tiberian dawn was de eerste in de reeks, daar leren we tiberium kennen. En kane natuurlijk. Op het einde van dat verhaal wordt hij verpletterd of geionroosterd. Lag aan je actie mollen of ioncanon dat je op zijn temple als genadeslag deed. In tiberian sun kwam hij terug, en in de uitbreiding firestorm bleek dat hij gekloond werd en dat de kloon gebruikt werd om goedgelovigen nodaanhangers te leiden. Ook kregen we te maken met nieuwe alien levensvormen. In (ik denk) de nieuwe en laatste uit de reeks zullen we leren wat de aliens met de aarde echt van plan zijn. Het is iig al bekend dat SPOILERDeze moet ik spelen, ik ben er toe in staat er 1 a 2 weken voor vrij te nemen van mijn werk ![]() Toch mijn baas lief aankijken voor de hardware ![]() Only time will tell, sooner or later, time will tell ![]() | |
SpiceP | maandag 19 juni 2006 @ 22:23 |
quote: ![]() Ik kan niet wachten totdat het zover is idd. Ik kijk er zeker naar uit, naar C&C 3; Tiberium Wars. ![]() (en bedankt voor het ophelderen van de Tiberian geschiedenis) | |
pomtiedom | maandag 19 juni 2006 @ 22:34 |
quote:Kloon?!?! Sorry hoor, maar uit Tiberium Sun bleek dat kane de aanslag wel had overleeft, maar dat hij beeldapparatuur gebruikte om het te doen voorkomen alsof hij geen schade had opgelopen terwijl in werkelijkheid zijn halve gezicht was vernield. De kane wat je ziet in Spicy K's afbeelding is weldegelijk de echte Kane, in Cabal's Handen. Je hoort dan Cabal ook zeggen 'We have to re-align our objectives' of zoiets. De eerste Command & Conwuer had eigenlijk geenv erdere naam, Tiberium Dawn kwam er pas later bij, ook was de eerste C&C origineel alleen voor DOS bedoeld, was het een dik twee-cd doosje (in tegenstelling tot de huidige dunne doosjes of DVD dozen) en had het een klein boekje erbij zitten waar enkele typfouten in zaten. Sommige filmpjes zijn nooit gebruikt in de eerste C&C, net als sommige units. met behulp van Mixman en editors kun je deze alsnog benaderen. Ook zat er origineel een fout in waardoor je een level kon missen. Een leuke missie is de missie waarbij je met de Commando (later bekend als Havoc) een gebouw moet opblazen waarbij je denkt dat het de Comm. Tower moet zijn, maar het eigenlijk de Airstrip is, als je toch de Airstrip opblaast hoef je een bepaalde missie niet te doen. (dit is dus niet die fout) Een leuke van de Nod-eindmissies is dat er een enkele eindmissie is waarbij je twee MCV's krijgt. Covert Operations geeft overigens aan dat Kane nog leeft als je de secret van C&C Funpark weet te ontrafelen. Er moet worden aangenomen dat hij daar ookal 'image-enhacers gebruikt. leuk detail is dat kane schijnbaar op een filmset is. | |
Pheno | maandag 19 juni 2006 @ 22:38 |
quote:Uit het einde van firestorm kun je dat er wel uit halen ja ![]() Maar goed, laten we niet gaan rzuieen over wat waarschijnlijk in Wars uitgelegd gaat worden, dan weten we het hopelijk zeker. En ik had de DOS versse, later herdoopt in svga voor windows met de subtitel tiberian dawn. Ooit op mijn pc de dosversie nog opgestart, die harvesters zijn dan opeens zo lekker groot ![]() | |
pomtiedom | maandag 19 juni 2006 @ 22:48 |
quote:Goed we zullen er niet over bakkelijen dan. Alleen nog ter zijnoot dat de andere mensen in de pod niet specifiek op kane lijken en de Kane in de pod die wel definitief op Kane lijkt waarschijnlijk de echte is die door Cabal is gevangen\gevonden gezien de beschdigingen aan zijn gezicht. Ik heb hier nog een enkele CD van de originele DOS versie liggen (De Nod Disk), het was mijn eerste gekopieerde CD. Het origineel was van een vriend van mij, de kopie stamt uit de tijd dat vier speed CD-branders een extreem duur hobbie-apparaat was. het origineel is gekocht in eht jaar dat het uitkwam en ik speelde het voor het eerst in de lente, wat er tot op de dag van vandaag voor zorgt dat ik op een vroege zonnige lentedag nogsteeds zin heb om C&C 1 te spelen op mijn PC. De overige C&C versies heb ik allemaal legaal en los (dus nog niet de decade pack), met uitzondering van Aftermath en Counterstrike expansies plus de Yuri's revenge expansie. De eerste twee zijn niet echt meer te kopen in de winkel de de laatste los iig niet. Ik denkd at ik alsnog de decade pack koop omdat er een DVD bij zit vol met extra's inclusief een interview met de makers geloof ik. | |
Pheno | maandag 19 juni 2006 @ 22:58 |
quote:mijn broer(tje) heeft dat decade pack ook gekocht, ik had yuri's revenge nog niet gespeeld, dus die heb ik maar even geleend. Bij vlagen pittig overigens. van mij mag C&C 3 ook lekker pittig zijn, aan dat dune2000 remake verhaal had ik bv niets. En na avonden aan Dune 2 te hebben gezeten en met tonnenhoge verwachtingen wachtend op de svga versie met 2000. Zucht. Ik hoop dus dat EA het nu niet verprutst. Laat dit laatste deel waardig zijn. Geen generals wannabee ![]() | |
SpiceP | maandag 19 juni 2006 @ 23:03 |
quote:Die Decade DVD moet ik ook nog eens gaan halen ja. Kan ik de collectie eens gaan aanvullen. ![]() Ik heb The Aftermath en Counterstrike (Red Alert) hier origineel in doos ![]() ![]() Alles origineel dus, en het was zijn geld dubbel en dwars waard ![]() | |
X-fi | maandag 19 juni 2006 @ 23:04 |
Wow. Wat is dit een super spel aan het worden ![]() | |
Pheno | maandag 19 juni 2006 @ 23:06 |
quote:ik heb ts niet meteen gekocht, daar dat in de warez scene al eerder verkrijgbaar was. Nadat firestorm uitkwam heb ik de ts pack gekocht, maar ik moest ts gewoon spelen toen. Begrijp me dan, ik moest! ![]() | |
X-fi | maandag 19 juni 2006 @ 23:06 |
Al bekend wat de release gaat worden? En dat Firestorm gebouw. Supercool, maar kut in je nadeel als je tegenstander het heeft ![]() | |
SpiceP | maandag 19 juni 2006 @ 23:26 |
quote:Ik snap het ![]() | |
-Wolf- | maandag 19 juni 2006 @ 23:35 |
quote:wat de hell? ![]() ![]() | |
X-fi | maandag 19 juni 2006 @ 23:37 |
Die laatste missie van NOD is echt geweldig. | |
SpiceP | dinsdag 20 juni 2006 @ 00:02 |
quote:Dat is uit Firestorm, expansionpack voor Tiberian Sun ![]() edit: zo ziet de doos eruit: ![]() [ Bericht 5% gewijzigd door SpiceP op 20-06-2006 00:10:09 ] | |
X-fi | dinsdag 20 juni 2006 @ 00:22 |
Ik kan mijn TS+FS niet meer vinden ![]() | |
-Wolf- | dinsdag 20 juni 2006 @ 00:26 |
quote:Ja hoor. Je hebt van die C&C collecties in de winkel waar alle spellen tot & met GZH inzitten. heb trouwens wel de CD's van Firestorm hier liggen. ![]() ![]() | |
X-fi | dinsdag 20 juni 2006 @ 00:33 |
quote:Yup, die CD's ben ik dus kwijt ![]() | |
Giem | dinsdag 20 juni 2006 @ 00:33 |
mmm duurt mij ook nog veel te lang ... 2007 ![]() | |
SpiceP | dinsdag 20 juni 2006 @ 00:39 |
quote:Is er maar eentje hoor ![]() | |
Mr.Noodle | dinsdag 20 juni 2006 @ 01:00 |
Waarom nu alweer een topic hierover, spel komt pas in 2007 uit. Je moet nog minimaal 3/4 jaar wachten en het crëeert weer dat nare "hebbuh' gevoel, wat waarschijnlijk toch niet de eerste 9 maanden gebeurd.. ![]() | |
-Wolf- | dinsdag 20 juni 2006 @ 01:47 |
quote:andere is een documentation CD. ik heb dus al een paar jaar Firestorm hier liggen, maar kom er nu achter dat ik die NOG NOOIT gespeeld heb. ![]() ![]() allemaal units die ik nog nooit gezien heb. wtf doet een limpet drone? ![]() ![]() | |
Pheno | dinsdag 20 juni 2006 @ 08:47 |
quote:volgens mij zich vastplakken aan de vijandige unit om zo wat van de kaart duidelijk te maken als dat ding zou terugrijden richting hun basis. Maar ik kan me vergissen, ts firestorm is een tijdje geleden ![]() | |
mschol | dinsdag 20 juni 2006 @ 10:22 |
quote:100% correct ik vond de juggernaut van de GDI errug handig.. (met een transport vliegtuig op een onbereikbare berg in de buurt van de vijandige basis plaatsen ![]() | |
Pheno | dinsdag 20 juni 2006 @ 10:26 |
Die limb bizkit drone vond ik iig niet handig, maar dat zal aan mij liggen. Zo heb ik dat ook met radarjammers, gapgenerators, etc. Voor singleplayer totaal nutteloos, dus waarom je ze zou bouwen ![]() Maak ze dan alleen beschikbaar in multi, daar hebben ze wat meer nut ![]() | |
Ericjuh | dinsdag 20 juni 2006 @ 10:49 |
tvptje | |
pomtiedom | dinsdag 20 juni 2006 @ 10:58 |
Ik had Tiberium Sun direct dezelfde morgen gehaald toen deze uitkwam in de winkels (sterker nog, ze lagen nog onder de toonbank en niet in de winkel zelf) Firestorm haalde ik ook redelijk snel nadat ie uit was. Ik moet zeggen dat Tiberium Sun een goed Multiplayerspel is op zich en dat de verhaallijn echt wel in orde is, alleen vond ik geen ehrkenning terug in de verbeterde Voxel-engine van Westwood wat ik toch wel een beetje jammer vond. De Expensionset Firestorm is gewoonweg de beste expensionset in gamesland ooit. Daar valt niet over te discussieren. | |
ViPeRII | dinsdag 20 juni 2006 @ 11:10 |
Vond RA: Aftermath ook een zeer goede uitbreiding toen de tijd! | |
xNightElf | dinsdag 20 juni 2006 @ 11:22 |
vet, lijkt me een zeer leuke game | |
Pheno | dinsdag 20 juni 2006 @ 11:42 |
quote:DiabloII LoD. Eigenlijk alle expansies van Blizzard, maar eenzaam aan de top LoD ![]() Ik heb het eergisteren weer opgestart, het heeft mij hd nooit verlaten ![]() | |
appelsientje | dinsdag 20 juni 2006 @ 11:49 |
Ik moet bekenen dat ik Tiberium Sun nooit heb uitgespeeld.. wel met GDI maar niet met NOD ![]() Dus ik ga hem nu installeren ![]() | |
MaxMark | dinsdag 20 juni 2006 @ 12:08 |
quote:Ik wel NOD, niet GDI...ben nu een half jaar geleden begonnen om GDI alsnog uit te spelen, maar ik heb nooit meer zo'n zin om het te spelen ![]() | |
Killaht | dinsdag 20 juni 2006 @ 12:50 |
quote:Idd, diablo LOD staat ook nogsteeds op mn pc en ben 2 maanden geleden weer begonnen, en vollop aan het spelen..heeel verslavend! Weet iemand of Blizzard een Diablo 3 gaat maken>! | |
Killaht | dinsdag 20 juni 2006 @ 12:52 |
quote:Ik heb m ook nog nooit uitgespeeld, en waarom... gare gameplay en moeilijk..je kan niet overal bouwen etc.. Ik heb m ook onlangs geprobeerd, maar de graphics zijn btje sloeber geworden | |
appelsientje | dinsdag 20 juni 2006 @ 14:46 |
quote:Ja dat valt me ook op ![]() Vooral als je gewend bent om Warcraft3 en Generals te spelen, maar goed wil hem toch een keer uitspelen... | |
mschol | dinsdag 20 juni 2006 @ 14:49 |
quote:TS normaal heb ik helemaal uitgespeeld, FS nog niet.. en de gameplay is helemaal nie zo moeilijk, het beperkte bouwen heeft juist wel wat ![]() de graphics vind ik nu nog steeds erg goed (zeker als je bedenkt hoe oud de engine is) | |
ElmarO | dinsdag 20 juni 2006 @ 15:36 |
quote:Ik heb TS ook nooit met de NOD uitgespeeld. ![]() | |
-skippybal- | dinsdag 20 juni 2006 @ 15:37 |
quote:NOD had bij TS van die kick-ass artillery waarbij je eerst een halve basis kon plat leggen, om dan vervolgens te gaan flanken met stealth tanks en van die ondergrondse subs ![]() | |
SpiceP | dinsdag 20 juni 2006 @ 22:17 |
quote:Die artillery idd ![]() ![]() Dat was een erg sterk wapen. Je had maar een paar nodig om je vijanden van je weg te houden, en de boel echt voor een groot deel plat te leggen. Maarja, GDI had weer die orca bombers en titans ![]() | |
mschol | dinsdag 20 juni 2006 @ 22:20 |
quote:of wat dacht je van disruptors i.c.m de MMK2 ?? ![]() ook een erg leuke combi | |
VoreG | dinsdag 20 juni 2006 @ 22:22 |
Ghost Stalker en MMK2, daarmee kon je elke basis plat krijgen Of cyborgs + commander in een sub. Als je het dan niet haalde | |
SpiceP | dinsdag 20 juni 2006 @ 22:29 |
quote:Ja ![]() ![]() ![]() | |
X-fi | dinsdag 20 juni 2006 @ 22:36 |
Die Disrupters moet je in de lucht laten vervoeren en in de basis van je tegenstander droppen (afstandje). Niemand kan er meer aan doen : | |
mschol | dinsdag 20 juni 2006 @ 23:29 |
quote:+ 1 MMK2 (uiteraard ook vanuit de lucht...) werkt grandioos | |
Pheno | dinsdag 20 juni 2006 @ 23:32 |
quote:als ze het niet doen zijn ze gek. De geruchten zijn sterk iig. Maar daar is een ander topic al voor ![]() | |
X-fi | dinsdag 20 juni 2006 @ 23:46 |
quote:Heerlijk ![]() | |
DooD | woensdag 21 juni 2006 @ 11:15 |
een MMK2 met 2 titans en 2 wolverines deed ook wonderen. Zeker als je de juiste formatie aanhield ![]() | |
Killaht | woensdag 21 juni 2006 @ 12:39 |
nostalgie ![]() | |
Killaht | woensdag 21 juni 2006 @ 12:41 |
maar wat ik ook een minpunt vond was het geld, dit ging echt bagger sloom eer dat je bijv je basis had opgebouwd en eer dat je lekker kon aanvallen of een mammoeth had | |
appelsientje | woensdag 21 juni 2006 @ 12:52 |
quote:Ja daar loop ik nu ook tegen aan... Beetje irritant is dat | |
Pheno | woensdag 21 juni 2006 @ 12:53 |
quote:dat heb ik met tijsmissies | |
DooD | woensdag 21 juni 2006 @ 17:21 |
quote:waarom verhoog je de gamespeed dan niet? | |
SpiceP | woensdag 21 juni 2006 @ 20:22 |
quote:Ik zette de gamespeed ook altijd op z'n hoogst, of 1 na hoogst. Want als je na een tijdje een volledige base had gebouwd werd het spel ontzettend traag. En helemaal als je die MMk2 erbij nam. Je kon echt merken dat het spel er moeite mee had. Naarmate het spel vorderde en je veel objecten van je tegenstander kapotschoot, werd het spel weer sneller. Dit vond ik een nadeeltje van het spel. En ohja, units die geen flikker deden als de vijand in de buurt kwam. Je moest echt alles voorkauwen ![]() En een ander iets was dat er op een gegeven moment de vijand (als je dus tegen de computer zelf speelde) niets zelf meer opbouwde terwijl de construction yard nog intact was. Pas in de laatste levels gebeurde dit overigens wel. Maar dan nog was het niet al te intelligent aangelegd. Maar misschien lag dit aan de game difficulty die je aan het begin kan kiezen ![]() | |
wipes66 | woensdag 21 juni 2006 @ 20:27 |
eff een vraagje tussendoor; waarom heet het tiberium wars en niet tiberian wars ![]() | |
SpiceP | woensdag 21 juni 2006 @ 20:29 |
quote:Goh, jij ook al? Zie hier | |
Pheno | woensdag 21 juni 2006 @ 20:29 |
quote:goede vraag, geen antwoord. Ik kan alleen maar bedenken dat EA niet echt heeft opgelet bij de voorgeschiedenis . Mijn enige angst voor dit spel is dna ook dat ze het volledig verkloten op de een of andere manier. Zie de decade pack, er zijn toch best trieste fouten te vinden van files die op cd blijven staan, crashes naar desktop etc etc. Haastige spoed..... | |
wipes66 | woensdag 21 juni 2006 @ 20:36 |
quote:idd ja, ik had ook meer verwacht van the First Decade. Volgens mij zijn de mensen bij EA ook niet echt fan van C&C, kijk alleen al naar "c&c" generals. | |
X-fi | woensdag 21 juni 2006 @ 20:40 |
In 2007 komt ie uit toch? | |
SpiceP | woensdag 21 juni 2006 @ 20:41 |
Aan de trailer van Tiberium Wars te zien wordt het weer zo'n Generals kloon. Ook weer het 3D effect als blikveld de diepte in. Terwijl ik het bij Tiberian Sun dus veel beter vond (van bovenaf). ![]() | |
wipes66 | woensdag 21 juni 2006 @ 20:42 |
quote:dat zeggen ze ja, maar ik hoop toch stiekem dat het eind dit jaar, voor kerst bv uitkomt. Maar dat is waarschijnlijk wishful thinking ![]() | |
X-fi | woensdag 21 juni 2006 @ 20:42 |
quote:Laat het maar even duren. Des te beter hij is ![]() | |
Pheno | woensdag 21 juni 2006 @ 20:49 |
quote:Dan moet the Duke himself wel heeeeeeeeeeeeeeeel goed zijn ![]() | |
X-fi | woensdag 21 juni 2006 @ 20:52 |
quote: ![]() | |
Prowl | woensdag 21 juni 2006 @ 20:53 |
Weet iemand waarom bij mijn The First Decade Tiberian Sun/Firestorm er altijd midden in een spel mee stopt ![]() "Tiberian Sun has encountered an internal error and is no longer to continue normally....." ![]() [ Bericht 35% gewijzigd door Prowl op 21-06-2006 21:54:07 ] | |
wipes66 | woensdag 21 juni 2006 @ 20:54 |
het verschil tussen tiberian en tiberium (??):quote: | |
Pheno | woensdag 21 juni 2006 @ 20:56 |
quote:volgens mij mag het geen twilight heten omdat dat het einde van de serie zou betekenen (dawn, sun, twilight). Ea kennende kunnen we dus nog wat sequels verwachten ![]() | |
SpiceP | woensdag 21 juni 2006 @ 21:54 |
quote:Precies, was dit maar uitbesteed aan the good old Westwood Studio's voordat EA ze overnam. ![]() | |
tongytongylickylicky | woensdag 21 juni 2006 @ 22:04 |
tvp | |
SpiceP | woensdag 21 juni 2006 @ 22:05 |
pvt | |
appelsientje | woensdag 21 juni 2006 @ 23:14 |
quote:wel de nieuwste updates enz enz? | |
Prowl | woensdag 21 juni 2006 @ 23:41 |
quote:Lijkt mij dat die bij The First Decade DVD er toch in gebakken zit? | |
appelsientje | woensdag 21 juni 2006 @ 23:51 |
quote:Kijken kan nooit kwaad ![]() Nieuwste patch ftp://ftp.westwood.com/pub/tiberiansun/updates/ deze moet je eerst installeren daarna deze http://www.fansiteads.com/tiberiumsun/tsr/downloads/1.21FULL.zip werkt prefect (ik kreeg dezelfde foutmelding namelijk bij tiberian sun) | |
wipes66 | donderdag 6 juli 2006 @ 23:01 |
NOD Victroy video: http://video.google.com/videoplay?docid=8306719597014143893&q=tiberian Meer videos: http://video.google.com/videosearch?q=tiberian | |
TheGeneral | donderdag 3 augustus 2006 @ 00:03 |
Nieuwe screens: http://www.gamer.nl/doc/33791 Ziet er tof uit! | |
MaxMark | donderdag 3 augustus 2006 @ 00:08 |
quote:Ik vind het eigenlijk best wel op Ground Control II lijken in die screenshots.. | |
existenz | donderdag 3 augustus 2006 @ 00:16 |
quote:De proporties vind ik niet echt mooi. | |
X-fi | donderdag 3 augustus 2006 @ 00:56 |
quote: ![]() ![]() | |
l3laster | vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:44 |
FD-NL, chgrue, -MOON- , RAP-1, Sharks, Deuce. , MIRAGE Do i need to say more about TS ? hopelijk word tiberian wars ook weer gruwelijk \0/ | |
Nietmachine2 | vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:42 |
quote:Wat zijn dat? Ik heb m'n wantrouwen tegenover TW. Het gekloot met een MCV lijkt me niets, vond de dozers en workers in Gens veel fijner. Kreeg je tenminste ook varierende buildorders van. Hoewel ik geloof dat EA wel iets aparts gaat doen met het MCV concept. Dus we zullen zien. Als het maar balanced wordt en support krijgt (dus niet zoals Gens / ZH). | |
NrSiX | vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:31 |
lol dat zijn clans.. als je die niet kent heb je het mooiste gedeelte van de TS online tijd gemist ![]() | |
Nietmachine2 | vrijdag 4 augustus 2006 @ 16:06 |
Sterker nog, ik heb TS nooit online gespeeld ![]() Kende FD-NL wel, weet dat dat een clan is. Moon ken ik ook wel als clan, maar dan van ZH en ik denk niet dat dat dezelfden zijn. Beetje clans uit het verleden op gaan noemen heeft weinig zin, grote kans dat ze niet meer spelen of in andere clans spelen. Op FD-NL na dan, tenzij die andere clans ook van het type FD-NL zijn, maar zullen dan vast de nodige andere spelers hebben ![]() | |
NrSiX | vrijdag 4 augustus 2006 @ 22:00 |
idd, ik heb na ts nog een tijdje in FDNL gezeten (cod1).. wel een leuke clan voor de rest. | |
TheGeneral | dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:48 |
Nou nou, weer nieuwe screenshots: http://www.gamer.nl/doc/33922 | |
Cheiron | dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:51 |
Hmm.. ik zou graag toch nog iets meer uitzoomen. Het ziet er wel prachtig uit! | |
Skazminko | donderdag 10 augustus 2006 @ 14:00 |
Lijkt me leuk. Ik speel heel veel Command & counquer Generals, online vooral. Ik houd wel van dit soort spellen. Tvp dus. ![]() | |
Gershom | donderdag 10 augustus 2006 @ 22:07 |
Speel je nog steeds Generals ja online? Ben er al een jaartje mee gestopt, maar speelde het eerst ook 24/7.. Eerst altijd op www.generals.nl .. Toen verhuist als het ware naar www.clanwars.cc / www.cncreplays.com en www.gamereplays.org/ccg <-- daar ook nog lange tijd Senior Replay Reviewer geweest, met de beste reviews.. Haha :p Maar toen uiteindelijk gestopt ![]() | |
X-fi | donderdag 10 augustus 2006 @ 22:19 |
Wat een super game gaat dit worden! | |
Nietmachine2 | donderdag 10 augustus 2006 @ 22:59 |
quote:Hi Gershom, Wmm hier. Je kent me nog wel hoop ik ![]() Geen idee of die mensen nog spelen, Vedz post iig nog wel op cncreps. | |
TheGeneral | dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:42 |
Nieuw plaatje, erg mooi. En ook mooi, een goede hoogte. Niet zo dicht op de grond. ![]() | |
Gershom | dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:46 |
quote:Hey Wmm.. Tuurlijkken ik je nog wel ![]() ![]() ![]() | |
mschol | dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:20 |
quote:erg mooi, ik hoop dat er weer een old skool command bar komt a la red alert /tiberians sun/red akert 2 | |
Nietmachine2 | woensdag 16 augustus 2006 @ 00:52 |
quote:Kom terug dan op Gen.nl, je kunt altijd nog posten op het forum ![]() Ik speel al tijden niet meer, geen Gens en geen ZH (alleen laatst nog wat potjes met de 1.05 patch, en heel af en toe een potje voor de fun). Ik heb ook geen idee of ik CNC3 weer zo actief ga spelen als Gens / Zh. Het is wel leuk om een rts game op te pikken vanaf de start en alle strats mee te maken en als er goede ladders komen is het helemaal tof, als de gameplay maar leuk is. En daar twijfel ik aan, heb het niet zo op het mcv gebeuren. We zien wel ![]() quote:Die komt er... | |
X-fi | woensdag 16 augustus 2006 @ 01:00 |
Wordt C&C3 gebouwd op de engine van Generals? | |
ElmarO | woensdag 16 augustus 2006 @ 10:05 |
quote:Ik ken FDNL vooral van Red Alert 2. Al heb ik ze ook weleens bij TS gezien. In RA2 won ik met een aantal vrienden van mij nog weleens van FDNL. quote:Mooi. ![]() Ben overigens wel benieuwd hoe C&C zich gaat verhouden tot de concurrentie, zoals Supreme Commander. | |
mschol | woensdag 16 augustus 2006 @ 11:28 |
quote:mooii idd.. en als EA het goed doet (waarschijnlijk niet dus ![]() | |
andre347 | woensdag 16 augustus 2006 @ 11:33 |
Zijn de systeemeisen al bekend? | |
Nietmachine2 | woensdag 16 augustus 2006 @ 13:32 |
quote:Ja, de Sage engine wordt wederom gebruikt. Maar die is na Generals wel al 2x opgepoetst voor BFME en BFME2 en wordt voor CNC3 weer verder opgepoetst. Dus betere graphics ivm Generals zulen er sowieso uitkomen. quote:Nee, maar neem de systeemeisen van BFME2 en doe daar iets bij op en je zult wel in de buurt komen van de eisen voor CNC3 denk ik. | |
andre347 | woensdag 16 augustus 2006 @ 17:34 |
quote:BFME2 draaide wel aardig, zal wel een nieuwe PC nodig hebben om dit spelletje werkend te krijgen ![]() | |
DooD | zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:44 |
quote:Ik ben een grote C&C fan speel immers ZH nog iedere dag online, maar ik vrees en hoop dat Supreme Commander een klasse apart gaat worden. Bovendien is en blijft het EA he. Units die niet goed reageren online in ZH en EA wat gewoon geen support meer levert. Bovendien is Supreme Commander geen steen, schaar en papier game ![]() | |
MrFl0ppY | zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:00 |
EA had westwood gewoon nooit mogen overnemen. Gelukkig blijft blizzard nog overeind tegenover het EA geweld anders zouden we helemaal geen goede games meer krijgen op een paar na | |
DooD | zondag 20 augustus 2006 @ 18:24 |
Op gametrailers is een gameplay filmpje verschenen. De sfeer is super vooral het welcome back commander gaf mij een warm gevoel. Verder ziet het er bewegend veel beter uit als op de screenshots. Grafisch zit het dus wel goed, maar hoe goed is dat grafische aspect eind 2007 nog? Met het verhaal zal het ook wel goed komen. Het enigste waar ik een groot vraagteken bij zet en dat doe ik nu meer dan nooit is dat ik geen vernieuwing heb gezien. Als op het moment dat die bombers overvliegen een reël beeld geeft van het ingame camera standpunt dan is dat al het eerste minpunt. Veel Verder kunnen uitzoomen wordt toch wel een pre. Ik weet dat ze nog geen NOD hebben laten zien of andere GDI units, maar met die mammoet tank en die orca heb ik het nu toch wel gehad. Wees eens creatief EA. Aan de andere kant kan het ook zo zijn dat ik te hoge verwachtingen heb voor deze game, omdat ik hem vergelijk met bijvoorbeeld Supreme Commander en ook Company of Heroes. Aan de andere kant mogen wij als trouwe C&C spelers niets minder eisen dan het allerbeste. Met C&C en Red Alert was de Command & Conquer franchise de franchise to beat. Ik kan toch niet anders concluderen dat de nasmaak van het filmpje een beetje zuur was. Ze hadden sfeertechnisch beter tot aan het begin van de gameplay kunnen vrijgeven. ![]() | |
OnlineGokker | zondag 20 augustus 2006 @ 18:34 |
quote:Misschien ben ik een zeikerd, maar dit plaatje vind ik bagger ![]() Onscherp (weinig detail) en weinig contrast in kleur tussen de manschappen en de voertuigen. Lichtinval vind ik ook al niet realistisch. Zie bijvoorbeeld de schaduwen van die dunne torentjes. Klopt geen hol van ![]() | |
Equinix | zondag 20 augustus 2006 @ 18:39 |
quote:URL van Filmpje Gameplay Trailer,. http://www.gametrailers.com/downloadnew.php?id=12509&type=mov&f= edit: Net even het filmpje gekeken,. Damn wat vet ![]() | |
ElmarO | zondag 20 augustus 2006 @ 18:45 |
quote:Ik kan me goed vinden in je standpunten. Het filmpje heeft mijn sceptische blik, helaas, nog niet weg kunnen nemen. Jammer. ![]() | |
Nietmachine2 | zondag 20 augustus 2006 @ 19:29 |
quote:Pff, echt eh. Dat gezeur over die camera. Denk je nu echt dat je ook maar iets uit het filmpje kunt halen dat voor 100% vast staat? Sowieso is dit filmpje echt alleen maar om coole dingen te laten zien, en die laat je van dichtbij zien en niet van 100 meter hoogte waar je net een stipje ziet dat een tank moet voorstellen. Ik ben het wel met je eens dat als dit het maximale zoomlevel was het te laag was, maar ik weet wel zeker dat dit niet de max was. We mogen idd niets minder dan het beste verwachten, maar het moet maar blijken of we het beste krijgen. Het is EA ... Wat bedoel je trouwens met eind 2007 in je post, verwacht je dan de release? Op 2.09 van het filmpje zie je voor een paar seconden rechts in beeld iets wat heel erg lijkt op scorpion tanks uit CCG ![]() | |
DooD | zondag 20 augustus 2006 @ 20:08 |
quote:Als dit filmpje gemaakt is om coole dingen te laten zien, dan moet ik zeggen dat in de echte gameplay beelden niets cool heb kunnen ontdekken en natuurlijk moeten wij realistisch blijven, omdat EA nog dik een jaar heeft. Ik verwacht trouwens eind 2007 de release en dit zuig ik niet uit mijn dikke duim maar dit is meerdere malen door EA bevestigd. Begin 2007 lanceren zou denk ik geen slim idee zijn, omdat de concurrentie dan vrij hevig is. | |
Nietmachine2 | zondag 20 augustus 2006 @ 21:20 |
Dit kun je toch nauwelijks gameplay beelden noemen? Het enige wat je ziet zijn wat tanks en heli's die op gebouwen schieten die weer net iets mooier in elkaar storten dan in Generals. Je ziet niet eens of de brokstukken effect hebben op de omgeving oid. Voor de rest hebben we screenshots gezien, nou daar valt ook niet iets bijzonders aan te zien. Dus welke echte gameplay beelden bedoel jij? En tja, je hoort Eva weer kwebbelen, leuk, maar we hadden niets anders verwacht dan dat zij terug zou komen. Zou je een bron kunnen geven van die release eind 2007 bevestigd door EA? Want bij mijn weten heeft EA nog nooit wat gezegd over de release. [ Bericht 9% gewijzigd door Nietmachine2 op 20-08-2006 21:32:35 ] | |
DooD | maandag 21 augustus 2006 @ 11:16 |
quote:In het pcgameplay artikel kan ik me voor de geest halen dat ze zeiden we aimen op een eind 2007 release. | |
Nietmachine2 | maandag 21 augustus 2006 @ 12:13 |
quote:Hmkay, vind ik nog behoorlijk laat eigenlijk. Vlak voor de E3 werden er geruchten de wereld in geholpen van een release in het eerste kwartaal 2007 maar dat is nooit bevestigd. Eind 2007 is wel laat als je kijkt naar wat ze moeten doen. Ze hebben de engine al, moeten ze alleen tweaken. Verder is het content stampen. Dus ongeveer dezelfde werkwijze als tussen BFME 1 en 2 en daar zat maar een jaar tussen. Naja, beter laat en een goede game dan vroeg en bagger ![]() | |
DooD | maandag 21 augustus 2006 @ 16:51 |
Eerste kwartaal 2007 is zelfmoord voor EA ze zijn niet gek daarzo. | |
ElmarO | woensdag 23 augustus 2006 @ 11:28 |
Kane is gelukkig ook aanwezig. ![]() | |
DooD | woensdag 23 augustus 2006 @ 11:44 |
quote:Yep kreeg net de newsletter the messiah can't be killed. Dit stemt me toch wel positief omdat Joe zich heel erg negatief had uitgelaten over EA. Ach ja hij zal er wel een grote bak met geld voor krijgen ![]() | |
appelsientje | woensdag 23 augustus 2006 @ 11:58 |
quote: ![]() ![]() | |
DooD | woensdag 23 augustus 2006 @ 15:08 |
Deze kwam ik ook tegen. Laat netjes NOD zien en verteld wat er gebeurt is in de tijdsspan sinds Tiberian Sun. De eenheden veel van hetzelfde. Aan de ene kant is dit de oude vertrouwde NOD aan de andere kant zet ik weer vraagtekens. Anyway oordeel zelf. http://fun.ea.com/cgi-bin24/DM/y/eZhi0R8VeV0CB08G70Gc | |
ElmarO | woensdag 23 augustus 2006 @ 16:04 |
De eenheden komen me inderdaad nog bekend voor van Tiberian Sun. Maar bij de GDI zag je ook niet veel vernieuwends qua units. Voorlopig ben ik al blij dat we nu eens iets van de NOD te zien krijgen. | |
MrFl0ppY | vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:37 |
nieuwe screens HIER. Ook nod units.. ziet er echt vet uit.. de tick tank is er iig erg op vooruit gegaan. Maar wel veel dezelfde units. | |
Mr.Noodle | vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:55 |
Echte in game Game play beelden/filmpjes zijn op IGN te vinden. Compleet met bouwen en aansturen van units. Op zich is er niet zo heel veel veranderd, het ziet er iig weer vertrouwd uit.. IGN in game gameplay beelden [ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Noodle op 25-08-2006 14:13:12 ] | |
ElmarO | vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:13 |
quote:Helaas hoorde ik bij het filmpje 'In Come The Mammoths' weer "Silos needed". ![]() | |
Mr.Noodle | vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:16 |
quote:Waarom, ben je anders gewend dan? Harvesten hoort er toch bij? | |
MMaRsu | vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:19 |
Ohh als ze nou eens een lekkere multiplayer demo tegenaan gooiden ![]() | |
ElmarO | vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:21 |
quote:Ik werd er altijd gek van om silo's te bouwen. Vooral als de geldstroom hard ging. Ik was juist blij dat ze geen silo's meer hadden in RA2. | |
S1nn3rz | vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:25 |
ik heb het filmpje een paar dagen geleden ook bekeken. op het welcome back comander na werd ik niet echt vrolijk. ![]() het was het allemaal net niet, zo geforceerd allemaal. ![]() ![]() | |
Mr.Noodle | vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:29 |
quote:Dit zijn andere filmpjes ![]() | |
AlexLPUMUSE | vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:01 |
Is er al bekend wie de leider van GDI wordt ? | |
Mr.Noodle | vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:39 |
quote:James (Darth Vader) Earl Jones.. ![]() | |
AlexLPUMUSE | vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:52 |
quote:Solomon ![]() | |
Fir3fly | vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:54 |
quote:1 vs. 1 met Kane, wie zou winnen? ![]() | |
VoreG | vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:56 |
Filmpjes zien er goed uit. Oud en vertrouwd, maar toch nieuw. CnC ![]() | |
AlexLPUMUSE | vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:05 |
![]() Vette units ![]() |