Even uit de running geweest hier, maar betekent niet dat ik het heb opgegeven, hoor
![]()
Met koninginnedag suikerspinnenkraam voorbij gewandeld en sausjes bij avondeten laten staan
![]()
De gedachte aan het aantal calorieën dat in dat soort niet-voedzame dingen zit, schrikt genoeg af
![]()
Overigens denk ik ook de oorzaak te hebben gevonden van het niet afvallen, ondanks weinig eten: ik at vermoedelijk té weinig. Sinds ik op mezelf woon, ben ik vrij onregelmatig gaan eten. Vergeet vaak te ontbijten, pik een appeltje mee en dat is dan alles wat ik eet op een dag. Tot voor kort at ik dan wel vaak een zak chips tussendoor, omdat ik honger had, maar toen ik daarmee stopte, at ik dus echt weinig meer dan een appel en 's avonds amper een bord vol. Ik zat heel snel vol, omdat ik gewend was aan weinig eten. Eén hap was bij wijze van spreken al genoeg om mij een vol gevoel te geven.
Nu ben ik daarmee gestopt en wil ik elke dag goed eten om mijn verbranding op gang te houden. Vanochtend twee sandwiches (uiteraard met gezond beleg) gehad en net een appel weggewerkt
![]()
Straks nog een broodje en dat is het dan voor het avondeten.
Verder is het plan om te gaan hardlopen. Ook is er een soort work out game uitgebracht die ik straks eens even op mijn pc ga installeren. Een soort persoonlijke fitnessinstructrice. Het heet Fitness! Yourself en krijgt goede kritieken. Ben benieuwd
![]()
Overigens heb ik geconstateerd dat de extra pondjes vooral in de buikzone zitten. Ik krijg kleinere maten broeken makkelijk over mijn benen heen, maar als ik bij mijn buik ben aangekomen...