Ja dat zijn paar van mijn broeken..had er meer maar 2 zijn echt zo kapot dat ik ze weg heb gegooidquote:Op zondag 30 april 2006 16:24 schreef One_conundrum het volgende:
En dat zijn jou broeken?
Gewoon vaker wassen en niet al te hoge temperatuur.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:46 schreef Molluck het volgende:
Dan heb jij vast wel ervaring met het wassen van Dry Jeans.
Ik heb die van mij bijna 7 maanden gedragen, maar na het wassen was het effect niet heel erg groot. Is dat normaal en wordt het contrast groter als ik hem nog eens was?
Op welke temperatuur gewassen? Wat voor wasprogramma?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:46 schreef Molluck het volgende:
Dan heb jij vast wel ervaring met het wassen van Dry Jeans.
Ik heb die van mij bijna 7 maanden gedragen, maar na het wassen was het effect niet heel erg groot. Is dat normaal en wordt het contrast groter als ik hem nog eens was?
Pfff, waarom op 60 graden, 40 graden is meer dan genoeg.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:04 schreef Molluck het volgende:
60 graden wel, op middellang programma.
Ik draag hem inmiddels al weer een maand of 3/4 dus misschien moet ik het nog eens proberen...
Zodat je het komend jaar elke dag dezelfde ongewassen broek kan dragen?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:20 schreef Stansfield het volgende:
Ik moet ook maar eens een dry nudie gaan kopen.
Ze liggen regelmatig in de aanbieding, je hebt dan weliswaar minder keus en zijn vaak minder nieuwe modellen.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:42 schreef KonnieKipke het volgende:
ik heb alleen maar nudies. Jammer dat die dingen alleen 130-150 euro kosten :/
En daar een gedeelte van niet overal aanbiedenquote:Op maandag 1 mei 2006 13:14 schreef Stansfield het volgende:
Maar niet zoals diesel ofzo waar je een hele lijst van A tot Z in verschillende modellen hebt.
Men @ work heeft nu 2 modellen in de opruiming. Maar of je daar grotere maten tussen vindt....quote:Op maandag 1 mei 2006 15:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord. In welke toko's haal je die broeken dan? En hebben ze ook grotere maten?
Eentje is niet echt mooi dat is met een heel klein ribstofje. Weet even niet hoe die heet. Die andere was wel super mooi. Alleen die hadden ze volgens mij alleen nog in kindermaatjes.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:33 schreef Scummy het volgende:
[..]
Men @ work heeft nu 2 modellen in de opruiming. Maar of je daar grotere maten tussen vindt....
Op www.nudiejeans.com kan je een store locator vinden
hmm, ik heb er toch 2 regular ralphes gekocht die erg stoer zijn. Maarja, in de opruiming is het altijd maar geluk hebben.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:35 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Eentje is niet echt mooi dat is met een heel klein ribstofje. Weet even niet hoe die heet. Die andere was wel super mooi. Alleen die hadden ze volgens mij alleen nog in kindermaatjes.![]()
Lekker verhaal. Ik moet natuurlijk net lengtemaat 36 hebbenquote:Op maandag 1 mei 2006 20:10 schreef Molluck het volgende:
Men@Work heeft inderdaad geen grote maten meer, ze verkopen tegenwoordig geen lengtemaat 36 meer, ik heb een van de laatste die zij verkocht hebben, de meeste verkopers daar verklaren me voor gek als ik zeg dat ik hem daar gekocht heb
Ja idd. Die ene die ik wel wilde maar niet in mijn maat was was wel een regular ralf.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:01 schreef Scummy het volgende:
[..]
hmm, ik heb er toch 2 regular ralphes gekocht die erg stoer zijn. Maarja, in de opruiming is het altijd maar geluk hebben.
Dry greycast naar 3 maanden dragen ongquote:Op maandag 1 mei 2006 21:20 schreef Scummy het volgende:
@ GFO die 2e broek van links. Welke nudie is dat?
Regular ralf dry greycastquote:Op maandag 1 mei 2006 21:55 schreef Scummy het volgende:
jaja, maar welk type. Bootcut ola of een slim jim?
Hij valt niet veel strakker wel iets.. verschil zit hem voornamelijk in de bootcut.. de rr loopt iets uit qua pijpen terwijl de bootcut rechter looptquote:Op maandag 1 mei 2006 22:34 schreef Scummy het volgende:
relekst, hoeveels strakker zit de bootcut ola in verhouding tot de RR?
Ik vrees van niet...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:46 schreef Scummy het volgende:
ah ok, heeft iemand een beetje kijk op de maten van Nudie? Ik krijg van een vriend binnenkort een 29/32 bootcut ola die hem niet past. Ik heb echter een RR van 31/32 die me een beetje ruim valt. Any chance dat de bootcut ola mij een beetje fatsoenlijk past?
nice, welcome to the clubquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:47 schreef Mars het volgende:
Mijn nieuwe Tear indigo is 31/34, zit perfect!
Ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:33 schreef Mars het volgende:
Net een Regular Ralf tear indigo op de kop getikt bij MAW. 69 euries!
En hij is moooi!
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:42 schreef DonnyBB het volgende:
Hm het eerdere Nudie topic is al weer gesloten :s had pix beloofd van mijn Regular Ralf Dry Selvage en Straight Sven Dry Selvage... hier dan maar?
kwaliteit is echt geweldig, ze zijn net nieuw dus ook lekker stug![]()
alleen de Ralf valt me iets te ruim benk bang, 32/32![]()
Bij mij hangt ie 'n beetje, maar niet te erg, dat staat pauper.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:33 schreef SoA-Holic het volgende:
Afgelopen zondag twee nudies gekocht, en ze zitten heerlijk! Ik vraag me me wel af hoe je ze het beste kan dragen?
Moet de achterkant hangen, ala skater style? Of moet je m gewoon 'normaal' dragen zoals Donny88 'm aanheeft op de foto.
Als je interesse hebt in de Regular Ralf Dry Selvage hebt die hier staat hoor ik het welquote:Op maandag 1 mei 2006 12:25 schreef Stansfield het volgende:
Heb al 3 andere nudies hoor alleen nog geen dry versie.
Yo brothers, alles cool, swa? Check die truitje, die kraag, capuchon. Stone Island swa, jeweettog.quote:
Ik mis de kraag, de capuchon en de badkamer owja en de snuif :emo:quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:59 schreef BrauN het volgende:
[..]
Yo brothers, alles cool, swa? Check die truitje, die kraag, capuchon. Stone Island swa, jeweettog.
GEbruik tinypic.comquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:58 schreef Invert het volgende:
[[url=http://img269.imageshack.us/img269/4523/10007952wt.th.jpg]afbeelding][/URL] mijn nieuwe straight sven repaired selvage, beetje prijzig maar wel mooi
en nee hij is beneden niet breder, komt omdat ik de foto in een bepaalde hoek heb genomen.
top heb ik ook, is echt ontzettend mooi, alleen kan je dat niet echt goed zien op jouw foto... helaas. Waar heb je hem gehaald trouwens?quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:58 schreef Invert het volgende:
[[url=http://img269.imageshack.us/img269/4523/10007952wt.th.jpg]afbeelding][/URL] mijn nieuwe straight sven repaired selvage, beetje prijzig maar wel mooi
en nee hij is beneden niet breder, komt omdat ik de foto in een bepaalde hoek heb genomen.
Ja als iemand nog dry nudies in de maten 30/32 of 31/32 heeft, let me know.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:19 schreef DonnyBB het volgende:
[..]
Als je interesse hebt in de Regular Ralf Dry Selvage hebt die hier staat hoor ik het wel
Voor 350,- minder heb je ook een Nudie met zo goed als dezelfde wassingquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:00 schreef itsontoday het volgende:
Ik kwam op internet deze Nudie tegen. Weet iemand of ik deze ook in Nederland kan krijgen.
nee, dan heb je geen selvage en al helemaal geen veggie. Maar goed ik heb geen 500 euro liggen en ik denk dat hij ergens anders wel goedkoper te krijgen is. Ach ja die jeans werken bij mij gewoon verslavend, je wilt steeds mooier, steeds exclusiever en dat kost geld. Ik wil sowiezo alleen nog maar selvage.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:22 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Voor 350,- minder heb je ook een Nudie met zo goed als dezelfde wassing![]()
Heb je misschien tips. Ik heb al een mailtje gestuurd naar het jeanspaleis.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:17 schreef berent het volgende:
Probeer eens een goede jeanswinkel ofzo
In Rotterdam zit Country House . De eigenaar of een van de eigenaren is van Nudie zelf en hij kan de broek zeker voor je bestellen. Winkel zit naast de H&M in de koopgoot in de beurspassage 'The Mall'.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:30 schreef itsontoday het volgende:
Heb je misschien tips. Ik heb al een mailtje gestuurd naar het jeanspaleis.
Die zit toch aan de buitenkantquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:50 schreef tanna het volgende:
Ik heb ook een nudie, gekocht in een mannenwinkel. Maar nu is het leren merklapje helemaal hard en krom en schuurt dus tegen mn rug
. What to do jeanskenners?
Heb zelf 4 broeken en ze zitten allemaal aan de buitenkant. Is het er misschien niet goed op bevestigd?Zo ja, dan zou ik teruggaan naar de winkel. Lijkt mij ook niet lekker zitten.quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:01 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Heb zelf 4 broeken en ze zitten allemaal aan de buitenkant. Is het er misschien niet goed op bevestigd?Zo ja, dan zou ik teruggaan naar de winkel. Lijkt mij ook niet lekker zitten.
Je riem minder strak doen, of juist strakkerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:03 schreef tanna het volgende:
[..]
Je snapt het niet helemaal, het zit ook aan de buitenkant maar omdat hij verbogen is 'prikt' hij in mn vel
Ja maar dan blijft het merkje toch keihard,?(ik stop al want de jeanskenners weten zich hier duidelijk geen raad meequote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:13 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Je riem minder strak doen, of juist strakker.
De jeanskenners snapten je vraag nieteens, ik deed ook maar mn bestquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:21 schreef tanna het volgende:
[..]
Ja maar dan blijft het merkje toch keihard,?(ik stop al want de jeanskenners weten zich hier duidelijk geen raad mee)
Dank u voor de moeite![]()
Merkje, leer, rechtsachter, buitenkant, hard, krom, auwquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:31 schreef Chrishop het volgende:
[..]
De jeanskenners snapten je vraag nieteens, ik deed ook maar mn best.
top bedankt hier heb ik veel aan, zodra ik tijd heb ff langs. Spoiled in Amsterdam heeft hem niet, daar kom ik regelmatig. Ik heb trouwens al een reactie van het jeanspaleis (goede service), maar die konden hem helaas niet leveren.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:41 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
In Rotterdam zit Country House . De eigenaar of een van de eigenaren is van Nudie zelf en hij kan de broek zeker voor je bestellen. Winkel zit naast de H&M in de koopgoot in de beurspassage 'The Mall'.
Edit: Oude Binnenweg 150, tel: 010-4131001![]()
Et voila.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:42 schreef tanna het volgende:
[..]
Merkje, leer, rechtsachter, buitenkant, hard, krom, auw![]()
Ik sla hem wel recht met een hamer of zo.![]()
Naarmate je de broek meer ewast wordt het leer van het merkje met de n soepelerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:21 schreef tanna het volgende:
[..]
Ja maar dan blijft het merkje toch keihard,?(ik stop al want de jeanskenners weten zich hier duidelijk geen raad mee)
Dank u voor de moeite![]()
Ik zou ook eens even bellen naar "best of brands" in hoogland (vlakbij Amersfoort) die zitten ook een beetje samen met nudie en mijn broertje heeft er geloof ik wel eens speciaal een broek besteld dus volgens mij kan dat wel. www.bestofbrands.nlquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:49 schreef itsontoday het volgende:
[..]
top bedankt hier heb ik veel aan, zodra ik tijd heb ff langs. Spoiled in Amsterdam heeft hem niet, daar kom ik regelmatig. Ik heb trouwens al een reactie van het jeanspaleis (goede service), maar die konden hem helaas niet leveren.
Jij?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:44 schreef Jett het volgende:
Ik heb vandaag een Nudie gekocht. Echt een mooie broek. Ik vond eerst de washing niet zo mooi maar toen ik hem aandeed was die PERFECT
.
laat ff zien danquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:44 schreef Jett het volgende:
Ik heb vandaag een Nudie gekocht. Echt een mooie broek. Ik vond eerst de washing niet zo mooi maar toen ik hem aandeed was die PERFECT
.
Off-topic: mag ik weten hoe jij aan je nickname komt, wat dat is ook bijnaam en dacht dat die uniek wasquote:
Hij moet korter gemaakt worden. Dus volgende week maak ik wel een foto.quote:
Mijn moeder heeft een veels te dikke kont voor een Nudie, gelukkig hebben ze nu ook voor haar een model op de markt gebracht.quote:
Heeft ze ook zwartlederen laarzen, een SS-uniform en een stalen blik? Indien ja, tof!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:40 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een veels te dikke kont voor een Nudie, gelukkig hebben ze nu ook voor haar een model op de markt gebracht.
Hier past ze precies in
[afbeelding]
Is een Cheap Monday, geen Nudiequote:Op donderdag 25 mei 2006 12:40 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een veels te dikke kont voor een Nudie, gelukkig hebben ze nu ook voor haar een model op de markt gebracht.
Hier past ze precies in
[afbeelding]
irritant dit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:40 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Hier past ze precies in
[afbeelding]
Tuurlijk, is mn eigen naamquote:Op donderdag 25 mei 2006 03:20 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Off-topic: mag ik weten hoe jij aan je nickname komt, wat dat is ook bijnaam en dacht dat die uniek was![]()
Dank u, maar ik heb de broek al twee jaar.....en na twee dagen dragen flikker ik um de machine in, dus nóg vaker wassen........quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:09 schreef gfo het volgende:
[..]
Naarmate je de broek meer ewast wordt het leer van het merkje met de n soepeler![]()
Er zijn verschillende soorten Nudies, die ook wél bewerkt zijn (gezandstraald, belaserd, opgeruwd en kunstmatig versleten)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:21 schreef Goed_Gek het volgende:
waarom hoor je nudie jeans niet te wassen?
gaat dat niet stinken en plakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |