De jeanskenners snapten je vraag nieteens, ik deed ook maar mn bestquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:21 schreef tanna het volgende:
[..]
Ja maar dan blijft het merkje toch keihard,?(ik stop al want de jeanskenners weten zich hier duidelijk geen raad mee)
Dank u voor de moeite![]()
Merkje, leer, rechtsachter, buitenkant, hard, krom, auwquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:31 schreef Chrishop het volgende:
[..]
De jeanskenners snapten je vraag nieteens, ik deed ook maar mn best.
top bedankt hier heb ik veel aan, zodra ik tijd heb ff langs. Spoiled in Amsterdam heeft hem niet, daar kom ik regelmatig. Ik heb trouwens al een reactie van het jeanspaleis (goede service), maar die konden hem helaas niet leveren.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:41 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
In Rotterdam zit Country House . De eigenaar of een van de eigenaren is van Nudie zelf en hij kan de broek zeker voor je bestellen. Winkel zit naast de H&M in de koopgoot in de beurspassage 'The Mall'.
Edit: Oude Binnenweg 150, tel: 010-4131001![]()
Et voila.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:42 schreef tanna het volgende:
[..]
Merkje, leer, rechtsachter, buitenkant, hard, krom, auw![]()
Ik sla hem wel recht met een hamer of zo.![]()
Naarmate je de broek meer ewast wordt het leer van het merkje met de n soepelerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:21 schreef tanna het volgende:
[..]
Ja maar dan blijft het merkje toch keihard,?(ik stop al want de jeanskenners weten zich hier duidelijk geen raad mee)
Dank u voor de moeite![]()
Ik zou ook eens even bellen naar "best of brands" in hoogland (vlakbij Amersfoort) die zitten ook een beetje samen met nudie en mijn broertje heeft er geloof ik wel eens speciaal een broek besteld dus volgens mij kan dat wel. www.bestofbrands.nlquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:49 schreef itsontoday het volgende:
[..]
top bedankt hier heb ik veel aan, zodra ik tijd heb ff langs. Spoiled in Amsterdam heeft hem niet, daar kom ik regelmatig. Ik heb trouwens al een reactie van het jeanspaleis (goede service), maar die konden hem helaas niet leveren.
Jij?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:44 schreef Jett het volgende:
Ik heb vandaag een Nudie gekocht. Echt een mooie broek. Ik vond eerst de washing niet zo mooi maar toen ik hem aandeed was die PERFECT
.
laat ff zien danquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:44 schreef Jett het volgende:
Ik heb vandaag een Nudie gekocht. Echt een mooie broek. Ik vond eerst de washing niet zo mooi maar toen ik hem aandeed was die PERFECT
.
Off-topic: mag ik weten hoe jij aan je nickname komt, wat dat is ook bijnaam en dacht dat die uniek wasquote:
Hij moet korter gemaakt worden. Dus volgende week maak ik wel een foto.quote:
Mijn moeder heeft een veels te dikke kont voor een Nudie, gelukkig hebben ze nu ook voor haar een model op de markt gebracht.quote:
Heeft ze ook zwartlederen laarzen, een SS-uniform en een stalen blik? Indien ja, tof!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:40 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een veels te dikke kont voor een Nudie, gelukkig hebben ze nu ook voor haar een model op de markt gebracht.
Hier past ze precies in
[afbeelding]
Is een Cheap Monday, geen Nudiequote:Op donderdag 25 mei 2006 12:40 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een veels te dikke kont voor een Nudie, gelukkig hebben ze nu ook voor haar een model op de markt gebracht.
Hier past ze precies in
[afbeelding]
irritant dit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:40 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Hier past ze precies in
[afbeelding]
Tuurlijk, is mn eigen naamquote:Op donderdag 25 mei 2006 03:20 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Off-topic: mag ik weten hoe jij aan je nickname komt, wat dat is ook bijnaam en dacht dat die uniek was![]()
Dank u, maar ik heb de broek al twee jaar.....en na twee dagen dragen flikker ik um de machine in, dus nóg vaker wassen........quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:09 schreef gfo het volgende:
[..]
Naarmate je de broek meer ewast wordt het leer van het merkje met de n soepeler![]()
Er zijn verschillende soorten Nudies, die ook wél bewerkt zijn (gezandstraald, belaserd, opgeruwd en kunstmatig versleten)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:21 schreef Goed_Gek het volgende:
waarom hoor je nudie jeans niet te wassen?
gaat dat niet stinken en plakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |