bronquote:Sample sale je suf!
Het is eigenlijk niet goed voor je, want zelfbeheersing gaat niet goed samen met een sale. Je koopt dingen die je normaal gesproken laat liggen, de megakortingen geeft je reden genoeg om het toch mee te nemen. Maar je kunt ook niét niet gaan, dus hierbij weer een sample sale!
Save the date en je cash. Op zondag 7 mei is het weer tijd voor een fashionable prijzencircus. Dit keer bestaat de chaos uit kleding van Prps, Nudie Jeans, GURU en Denim Birds. Bij de laatste editie gingen shoppers weg met vuilniszakken vol goodies, dus wees voorbereid! Het begint om 12.00 uur en gaat door tot 17.00 uur.
Op speciale uitnodiging mag je als Fashionscene lezer ook je slag slaan. Print deze headline uit, je ticket naar de sample sale. Lokatie: AORTA Productions Amsterdam, Wenckebachweg 49-G, 1096 AK, Amsterdam. See you there! (NMH)
Je moet gewoon de bon uitprinten.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:38 schreef Rio het volgende:
Ik kijk zelf ook wel zalig uit. But my girlfriend, she knows no fear.
Maarre, kom je binnen zonder bon?
Nee, geen centrum. Bijlmer.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:47 schreef obl het volgende:
Wenckebachweg waar is dat in A'dam? Centrum? \
p.s.: Ook voor heren?
Bij M@W kunnen ze het financieel gezien maken ze voor ¤55/65 weg te doen als ze normaal gesproken boven de 130 kosten, ik denk dat zo'n sample sale nog wel meer korting kan opleveren...quote:Op woensdag 26 april 2006 18:05 schreef Karina het volgende:
Voor hoeveel gaan die broeken weg bij zo'n verkoop, enig idee?
Op loopafstand van treinstation Amsterdam Amstelquote:Op woensdag 26 april 2006 15:47 schreef obl het volgende:
Wenckebachweg waar is dat in A'dam? Centrum? \
p.s.: Ook voor heren?
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:06 schreef Rio het volgende:
Is het origineel niet groter?
quote:''Print deze headline uit, je ticket naar de sample sale.''
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:18 schreef _Liquid_ het volgende:
Gisteren, zondag, werd ik opgebeld door een vriend die een uitnodiging had gehad voor een sample sale van Nudie en Guru kleding.. ik had nog nooit gehoord van een sample sale en nog is het mij niet helemaal duidelijk wat het is.. maar we kwamen daar en het was 1 grote loods met een dj en veel mensen en geen paskamers of spiegels. Broeken die normaal 140 euro kosten nu 35 euro, shirts voor 20 euro. Jassen voor 40 , enz , enzecht super ! Heb veel kleding voor weinig geld
![]()
(maar wie weet nou waarvoor zo een sample sale dient?)
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |