goed voor mijn whatpulse, stond weer op 0, inmiddels op 11.100quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:08 schreef Dichterbijer het volgende:
ach... tja... we gaan lekker door in deeltje drieeeeeeee
ja hehe DIT is muziekquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:08 schreef snellejelle het volgende:
gvd, wat zijn de sletjes nu wel enthousiast
KOMTIEquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:05 schreef djkoelkast het volgende:
jeej frans en bart
"iedereen gooi een ijsklont KOM OP!"
quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil die solo-rap van Lange Frans wel horen. ''Zuig pik met twee handen, veel spuug en geen tanden''
Er zitten steeds van die gasten doorheen te pratenquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:11 schreef djkoelkast het volgende:
nou wel weer gitaarmuziek, dus dit moet goed zijn volgens vele hier...
ik vind het verschrikkelijk
Dat is geen uitzondering vandaag hé.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:12 schreef djkoelkast het volgende:
tering DAT was vals!
ja een lichtpuntje in deze herriequote:Op zaterdag 29 april 2006 15:12 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Er zitten steeds van die gasten doorheen te praten![]()
nee maar wel de ergste tot nu toequote:Op zaterdag 29 april 2006 15:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is geen uitzondering vandaag hé.![]()
Het is inderdaad een andere kerel zie ik nu. Hij mag ook ff meedoenquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken, maar volgens mij is dat z'n broer ofzo.
oh ik dacht dat negers hun kleding altijd een paar maten groter kochten??quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:14 schreef djkoelkast het volgende:
die neger gaat uit de maat
quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:15 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
oh ik dacht dat negers hun kleding altijd een paar maten groter kochten??
bang voor hagelquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:16 schreef MissX het volgende:
ze blijven wel op het podium, gaan niet op dat aanhangsel lopen wat het publiek inloopt.
het is geen poëziequote:Op zaterdag 29 april 2006 15:18 schreef djkoelkast het volgende:
moet rap niet rijmen? het klopt van geen kant...
Lange Frans & Baas B.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:18 schreef Remzz het volgende:
Dit vind ik een van de ergste nummers ooit gemaakt. Het kan aan mij liggen maar ik snap er niets van? Waar slaat het op? Is het goed/slecht? Het klinkt mij alsof je trots moet zijn op Nederland maar als je de clip dan bekijkt zie je mensen janken...?
Waarom!!?
Het slaat helemaal nergens op nee.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:18 schreef Remzz het volgende:
Dit vind ik een van de ergste nummers ooit gemaakt. Het kan aan mij liggen maar ik snap er niets van? Waar slaat het op? Is het goed/slecht? Het klinkt mij alsof je trots moet zijn op Nederland maar als je de clip dan bekijkt zie je mensen janken...?
Waarom!!?
het land van lange fransie, waar ik thuis kom na vakantiequote:Op zaterdag 29 april 2006 15:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het slaat helemaal nergens op nee.
Ik kom uit het land waar ik in 1982 geboren ben
Ik kom uit het land waar ik geboren en getogen ben.
Hear, hear!quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:18 schreef Remzz het volgende:
Waarom!!?
Ja toch. De perfecte ambassadeur voor bevrijdingsdag.quote:
meer kannie nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:23 schreef LENUS het volgende:
Was dat het?? Dus die neger komt even zijn middelvinger opsteken en gaat weer weg?
hij kreeg waarschijnlijk alleen een joint voor zijn optreden, dan moet je niet te veel verwachtenquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:23 schreef LENUS het volgende:
Was dat het?? Dus die neger komt even zijn middelvinger opsteken en gaat weer weg?
Ja 10 bij 8 cm is het!quote:
Fullscreen hier hoorquote:
jaaaa!quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:28 schreef c0mpleX het volgende:
dj jean straks.. woehoeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
19" hier, want met die directe link uit de OP open je m gewoon in mediaplayer![]()
aightquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
jaaaa!
"respect the skills behind the wheels of steel you know!"
Pi-Air.quote:
Dat 'ie sterftquote:
het was iig niet uw handen als je dat bedoeltquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:31 schreef Ambrosius het volgende:
Zei hij nou: "Al je handen in de lucht"?
je of die was het.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
het was iig niet uw handen als je dat bedoelt![]()
dit is beter dan anouk, di-rect en al die andere crapquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dit is beter dan anouk, di-rect en al die andere crap
dit is muziek.
Het zou me iig niet verbazen als die blonde Ruslana ofzo heet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:32 schreef djkoelkast het volgende:
zo die hebben ze ook bij de rosse buurt vandaan getrokken zeker?
die komt vanavondquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:34 schreef Superheld het volgende:
Maar is die Jamie Cullum voor 6 uur wel geweest?
Anders moet ik dat gaan zitten kijken met vriendin...![]()
wijven schrijf je met een v, niet met een fquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:35 schreef bietelboer het volgende:
Stel van die lelijke wijfen die danseressen
boeiend toch, ze zijn idd lelijkquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wijven schrijf je met een v, niet met een f
Ik doe met je mee, dit is werkelijk baggerquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:38 schreef Superheld het volgende:
Pff, ik ga naar de kroeg.
Heb het wel weer gehoord, elke artiest roept dat men de handen in de lucht moet doen![]()
Ik ga ook nokkenquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:38 schreef Superheld het volgende:
Heb het wel weer gehoord, elke artiest roept dat men de handen in de lucht moet doen![]()
Veel plezier.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:38 schreef Superheld het volgende:
Maak je niet druk. Tiësto is zo aan de beurt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:40 schreef c0mpleX het volgende:
dit is toch geen mixen meer? van de hak op de tak werk![]()
Ik zie wel meer gozers met een oranje shirt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:41 schreef c0mpleX het volgende:
zo zagen jullie ook die gozer met dat oranje shirt?![]()
Meneer aspirant-DJ spreekt.quote:
joh.. was me nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zie wel meer gozers met een oranje shirt.![]()
Frans Bauer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat was een dikke limousine, wie zou erin zitten? Jamie Cullum of DJ Tiësto?
Haha. Tuurlijk.quote:
Uit Wit-Rusland ofzo geplukt aan haar uiterlijk gezien.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:47 schreef Derky het volgende:
Die blonde danseres die steeds zo kijkt '![]()
' is wel lekker.
![]()
werkt normaal een paar straten verderopquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Uit Wit-Rusland ofzo geplukt aan haar uiterlijk gezien.![]()
Nee, volgens mij niet.quote:
Hé stadgenoot, ik hoop niet dat je dat serieus bedoeld.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:49 schreef N.icka het volgende:
Zo hee dit is nog eens lekker swingen , ff helemaal uit je dak gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zingt nu al 1 minuut, gooi je handen in de lucht, dat zal wel niet op het CD staan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of 'ie rent of stilstaat, ik hoor geen verschil.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:50 schreef AirRaid het volgende:
is brace soms de 5e teletubbie?? ohoh
whehehequote:Op zaterdag 29 april 2006 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij zingt nu al 1 minuut, gooi je handen in de lucht, dat zal wel niet op het CD staan.![]()
Genieten toch.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:52 schreef Daantke het volgende:
echt té veel breezahs daar xD
Volgens mij ben je wel een Brace-liefhebber zo te horen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:54 schreef N.icka het volgende:
Lekkere beat
quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je wel een Brace-liefhebber zo te horen.![]()
Dat is meestal bij radio hé.quote:
Ja maar de reclames komen weer van de radio. Althans, dat denk ik.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:57 schreef Derky het volgende:
[..]
streaming video.http://www.garnierstreami(...)538_video_player.asp
Nope worden op de videowalls getoond.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja maar de reclames komen weer van de radio. Althans, dat denk ik.
In ieder geval breezersletjes genoeg,quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:59 schreef iamredleader het volgende:
Wat een gekut, slechte reclame's de hele tijd en ook nog eens weinig te zien van de meute. Was er net een uurtje, de sfeer is wel goed, maar het is niet een echt groot feest nog. Misschien later!
Elize, Lange Frans & Baas B, Brace, DJ Jean, Clouseau, Lasgo, Partysquad.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:00 schreef Bergie88 het volgende:
hey allemaal welke optredens heb ik gemist allemaal vanaf jantje smit??
Je vergeet het feestteamquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Elize, Lange Frans & Baas B, Brace, DJ Jean, Clouseau, Lasgo, Partysquad.
je vergeet het feestteamquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Elize, Lange Frans & Baas B, Brace, DJ Jean, Clouseau, Lasgo, Partysquad.
Als die vraag geboren is n.a.v. jouw muzikale smaak, zal ik er maar geen antwoord op geven.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:04 schreef Bergie88 het volgende:
simon webbe al geweest???
Er gooide straks wel iemand zo'n fles tegen iemands kop.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:05 schreef snellejelle het volgende:
schiet nou iemand voor zijn kop met dat schietding!
Springende tieten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:05 schreef StephanL het volgende:
Je zal maar achter aan staan![]()
Check die springende tieten![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:05 schreef snellejelle het volgende:
schiet nou iemand voor zijn kop met dat schietding!
Gaat het wel met je? Misschien moet je even liggen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:09 schreef iamredleader het volgende:
Dit is beter!
Van mij mogen ze.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:10 schreef AirRaid het volgende:
als die breezahs komen spontaan klaar zo te zien
wat seggie?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:10 schreef c0mpleX het volgende:
sjeeeess wat een herrie!
Viel wel mee, het is direct voor het podium inderdaad niet te doen, maar richting het concertgebouw is wel relaxed. En daar kun je ook wat te eten halenquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:09 schreef Kang-He het volgende:
Tering wat een drukte, ik wilde er nog even heen, maar als ik het zo zie....
*meehooptquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:12 schreef AirRaid het volgende:
als ie zo door gaat flikkert die drukke gast dadelijk nog van het podium af
Lijken meer op emo's.quote:
Klopt, tijdens adrenaline zitten stukjes dat hij palm-mute speelt die drukke gitarist, dat hij lichtjes met zijn handen de snaren dempt voor een mooier effect. Hij palm-mute alleen niet tijdens die stukjesquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Direct loopt dus gewoon lucht-gitaar te spelen. Valt ook niet op hoe ze de snaren niet aanraken.![]()
lekker gemakkelijk je geld verdienenquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze spelen elk jaar ook precies dezelfde nummers met misschien 1 nieuw nummer.
LOL.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:18 schreef cappp het volgende:
[..]
Klopt, tijdens adrenaline zitten stukjes dat hij palm-mute speelt die drukke gitarist, dat hij lichtjes met zijn handen de snaren dempt voor een mooier effect. Hij palm-mute alleen niet tijdens die stukjes![]()
In de auto zitten thuis? Spreekt dat elkaar niet tegen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:19 schreef snellejelle het volgende:
ik weet dat hele veel mensen ergens in de auto zitten thuis
nou ikke niet![]()
ik citeerde de zanger van di-rectquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In de auto zitten thuis? Spreekt dat elkaar niet tegen?
Oh. Ik had het geluid op mute staan, dus ik heb het niet gehoord.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik citeerde de zanger van di-rect
Vooral voor die gast met het zwarte petje. Die staat er maar een beetje bij op de achtergrond.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
lekker gemakkelijk je geld verdienen
het brein van de bandquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Vooral voor die gast met het zwarte petje. Die staat er maar een beetje bij op de achtergrond.
Nee. Gerard Joling, Gordon en Rene Froger treden niet op.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:24 schreef Urquhart het volgende:
Heb ik nog Hollandse toppers gemist?
Het zou me niet eens verbazen.quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Gerard Joling, Gordon en Rene Froger treden niet op.![]()
Weet ik veel. Zijn Wipneus en Pim geweest?quote:
Hij zat toch in de jongensgroep Blue of vergis ik me nu?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik zal wel onder een steen gelegen hebben, maar kende iemand deze neger?
Volgend jaar een Elize marathon met Elize in een rokje.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:26 schreef Paulster het volgende:
Damn....Simon Webb, wat is dat voor uitgerangeerde flippo..doe is stoppen met zingen en gooi een Elize op het podium ofzo..
![]()
correct.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij zat toch in de jongensgroep Blue of vergis ik me nu?![]()
wordquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgend jaar een Elize marathon met Elize in een rokje.![]()
Dat is toch ook een cover van Elton John?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
correct.
Blue met de onvergetelijke nummers zoals.... Sorry seems to be the hardest word en ........
ja. is zelfs duet met meneer John (vraag me niet waarom ik dat allemaal weetquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is toch ook een cover van Elton John?
waarom weet je dat?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja. is zelfs duet met meneer John (vraag me niet waarom ik dat allemaal weet)
Mijn zusje zal wel helemaal gek worden nu dan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij zat toch in de jongensgroep Blue of vergis ik me nu?![]()
Zanger Bob staat niet in de line-up zag ik.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Zijn Wipneus en Pim geweest?![]()
Maar de zon is ook nauwelijks gaan schijnen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zanger Bob staat niet in de line-up zag ik.
[afbeelding]
Schandequote:Op zaterdag 29 april 2006 16:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoeveel zie/hoor je dan vanaf het concert gebouw?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Viel wel mee, het is direct voor het podium inderdaad niet te doen, maar richting het concertgebouw is wel relaxed. En daar kun je ook wat te eten halen![]()
Meer dan genoeg...trust mequote:Op zaterdag 29 april 2006 16:31 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Hoeveel zie/hoor je dan vanaf het concert gebouw?
Maar hij zou ook niet in de line-up passen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |