Lijken meer op emo's.quote:
Klopt, tijdens adrenaline zitten stukjes dat hij palm-mute speelt die drukke gitarist, dat hij lichtjes met zijn handen de snaren dempt voor een mooier effect. Hij palm-mute alleen niet tijdens die stukjesquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Direct loopt dus gewoon lucht-gitaar te spelen. Valt ook niet op hoe ze de snaren niet aanraken.![]()
lekker gemakkelijk je geld verdienenquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze spelen elk jaar ook precies dezelfde nummers met misschien 1 nieuw nummer.
LOL.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:18 schreef cappp het volgende:
[..]
Klopt, tijdens adrenaline zitten stukjes dat hij palm-mute speelt die drukke gitarist, dat hij lichtjes met zijn handen de snaren dempt voor een mooier effect. Hij palm-mute alleen niet tijdens die stukjes![]()
In de auto zitten thuis? Spreekt dat elkaar niet tegen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:19 schreef snellejelle het volgende:
ik weet dat hele veel mensen ergens in de auto zitten thuis
nou ikke niet![]()
ik citeerde de zanger van di-rectquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In de auto zitten thuis? Spreekt dat elkaar niet tegen?
Oh. Ik had het geluid op mute staan, dus ik heb het niet gehoord.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik citeerde de zanger van di-rect
Vooral voor die gast met het zwarte petje. Die staat er maar een beetje bij op de achtergrond.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
lekker gemakkelijk je geld verdienen
het brein van de bandquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Vooral voor die gast met het zwarte petje. Die staat er maar een beetje bij op de achtergrond.
Nee. Gerard Joling, Gordon en Rene Froger treden niet op.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:24 schreef Urquhart het volgende:
Heb ik nog Hollandse toppers gemist?
Het zou me niet eens verbazen.quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Gerard Joling, Gordon en Rene Froger treden niet op.![]()
Weet ik veel. Zijn Wipneus en Pim geweest?quote:
Hij zat toch in de jongensgroep Blue of vergis ik me nu?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik zal wel onder een steen gelegen hebben, maar kende iemand deze neger?
Volgend jaar een Elize marathon met Elize in een rokje.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:26 schreef Paulster het volgende:
Damn....Simon Webb, wat is dat voor uitgerangeerde flippo..doe is stoppen met zingen en gooi een Elize op het podium ofzo..
![]()
correct.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij zat toch in de jongensgroep Blue of vergis ik me nu?![]()
wordquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgend jaar een Elize marathon met Elize in een rokje.![]()
Dat is toch ook een cover van Elton John?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
correct.
Blue met de onvergetelijke nummers zoals.... Sorry seems to be the hardest word en ........
ja. is zelfs duet met meneer John (vraag me niet waarom ik dat allemaal weetquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is toch ook een cover van Elton John?
waarom weet je dat?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja. is zelfs duet met meneer John (vraag me niet waarom ik dat allemaal weet)
Mijn zusje zal wel helemaal gek worden nu dan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij zat toch in de jongensgroep Blue of vergis ik me nu?![]()
Zanger Bob staat niet in de line-up zag ik.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Zijn Wipneus en Pim geweest?![]()
Maar de zon is ook nauwelijks gaan schijnen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zanger Bob staat niet in de line-up zag ik.
[afbeelding]
Schandequote:Op zaterdag 29 april 2006 16:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zanger Bob staat niet in de line-up zag ik.
[afbeelding]
Hoeveel zie/hoor je dan vanaf het concert gebouw?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Viel wel mee, het is direct voor het podium inderdaad niet te doen, maar richting het concertgebouw is wel relaxed. En daar kun je ook wat te eten halen![]()
Meer dan genoeg...trust mequote:Op zaterdag 29 april 2006 16:31 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Hoeveel zie/hoor je dan vanaf het concert gebouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |