Ja maar de reclames komen weer van de radio. Althans, dat denk ik.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:57 schreef Derky het volgende:
[..]
streaming video.http://www.garnierstreami(...)538_video_player.asp
Nope worden op de videowalls getoond.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja maar de reclames komen weer van de radio. Althans, dat denk ik.
In ieder geval breezersletjes genoeg,quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:59 schreef iamredleader het volgende:
Wat een gekut, slechte reclame's de hele tijd en ook nog eens weinig te zien van de meute. Was er net een uurtje, de sfeer is wel goed, maar het is niet een echt groot feest nog. Misschien later!
Elize, Lange Frans & Baas B, Brace, DJ Jean, Clouseau, Lasgo, Partysquad.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:00 schreef Bergie88 het volgende:
hey allemaal welke optredens heb ik gemist allemaal vanaf jantje smit??
Je vergeet het feestteamquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Elize, Lange Frans & Baas B, Brace, DJ Jean, Clouseau, Lasgo, Partysquad.
je vergeet het feestteamquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Elize, Lange Frans & Baas B, Brace, DJ Jean, Clouseau, Lasgo, Partysquad.
Als die vraag geboren is n.a.v. jouw muzikale smaak, zal ik er maar geen antwoord op geven.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:04 schreef Bergie88 het volgende:
simon webbe al geweest???
Er gooide straks wel iemand zo'n fles tegen iemands kop.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:05 schreef snellejelle het volgende:
schiet nou iemand voor zijn kop met dat schietding!
Springende tieten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:05 schreef StephanL het volgende:
Je zal maar achter aan staan![]()
Check die springende tieten![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:05 schreef snellejelle het volgende:
schiet nou iemand voor zijn kop met dat schietding!
Gaat het wel met je? Misschien moet je even liggen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:09 schreef iamredleader het volgende:
Dit is beter!
Van mij mogen ze.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:10 schreef AirRaid het volgende:
als die breezahs komen spontaan klaar zo te zien
wat seggie?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:10 schreef c0mpleX het volgende:
sjeeeess wat een herrie!
Viel wel mee, het is direct voor het podium inderdaad niet te doen, maar richting het concertgebouw is wel relaxed. En daar kun je ook wat te eten halenquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:09 schreef Kang-He het volgende:
Tering wat een drukte, ik wilde er nog even heen, maar als ik het zo zie....
*meehooptquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:12 schreef AirRaid het volgende:
als ie zo door gaat flikkert die drukke gast dadelijk nog van het podium af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |