Pi-Air.quote:
Dat 'ie sterftquote:
het was iig niet uw handen als je dat bedoeltquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:31 schreef Ambrosius het volgende:
Zei hij nou: "Al je handen in de lucht"?
je of die was het.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
het was iig niet uw handen als je dat bedoelt![]()
dit is beter dan anouk, di-rect en al die andere crapquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dit is beter dan anouk, di-rect en al die andere crap
dit is muziek.
Het zou me iig niet verbazen als die blonde Ruslana ofzo heet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:32 schreef djkoelkast het volgende:
zo die hebben ze ook bij de rosse buurt vandaan getrokken zeker?
die komt vanavondquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:34 schreef Superheld het volgende:
Maar is die Jamie Cullum voor 6 uur wel geweest?
Anders moet ik dat gaan zitten kijken met vriendin...![]()
wijven schrijf je met een v, niet met een fquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:35 schreef bietelboer het volgende:
Stel van die lelijke wijfen die danseressen
boeiend toch, ze zijn idd lelijkquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wijven schrijf je met een v, niet met een f
Ik doe met je mee, dit is werkelijk baggerquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:38 schreef Superheld het volgende:
Pff, ik ga naar de kroeg.
Heb het wel weer gehoord, elke artiest roept dat men de handen in de lucht moet doen![]()
Ik ga ook nokkenquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:38 schreef Superheld het volgende:
Heb het wel weer gehoord, elke artiest roept dat men de handen in de lucht moet doen![]()
Veel plezier.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:38 schreef Superheld het volgende:
Maak je niet druk. Tiësto is zo aan de beurt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:40 schreef c0mpleX het volgende:
dit is toch geen mixen meer? van de hak op de tak werk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |