I know, i know, maar playbacken is niksquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eerst vragen om elize, dan heeft 'ie er en wil 'ie weer wat anders![]()
da's toch dat mens van kinderen voor kinderen "help mijn borsten groeien"quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eerst vragen om elize, dan heeft 'ie er en wil 'ie weer wat anders![]()
Maar Elize is niet erg om te zien.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:54 schreef Brahimov het volgende:
[..]
I know, i know, maar playbacken is niks
misschien is anouk ook wel weer te dronken om live te zingen (voor zover je dat zingen kunt noemenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:54 schreef Brahimov het volgende:
[..]
I know, i know, maar playbacken is niks
Dat klopt wel weerquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar Elize is niet erg om te zien.
nou die laarzen zijn echt walgelijk (maar die kunnen ook uit, net als de rest van haar kleding...)quote:
2quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:00 schreef djkoelkast het volgende:
jansen met 1 s (toch?)
Nou ik zou haar kitelaartje wel even willen likkenquote:
ik vermoed dat je dan eerst die jaren '80 bever door moetquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:02 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nou ik zou haar kitelaartje wel even willen likken
gewoon hele iglo's gooien!quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Lange Frans en Baas B. IJsklontjes gereed!
Hoezo, ben jij reeds in de positie gekomen om haar te likken dan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik vermoed dat je dan eerst die jaren '80 bever door moet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |