1e album was puikquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
beetje jammer want ze hebben hun beste tijd al lang gehad
Door mij wel, maar ik bekeek het even vanuit het standpunt van de gemiddelde breezerslet op het Museumpleinquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:42 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt bier niet meer gewoon in een rugzak meegesjouwd door de jeugd?
nee hoorquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Bier is verboden op 538 feestjes!
alleen het is niet gemakkelijk er aan te komen en je plekje te behoudenquote:Het is verboden om op het Museumplein consumpties te nuttigen die niet bij de 538 Catering zijn aangeschaft.
- Er wordt geen alcohol geschonken aan personen onder de 16 jaar.
- Het barpersoneel zal aan iedereen die alcohol wil bestellen, naar zijn of haar legitimatie vragen.
- Mocht je het lastig vinden om telkens bij de bar je paspoort, rijbewijs of ID-kaart te laten zien, dan kun je naar een centraal punt op het veld gaan, waar je op éénmalig vertoon van je legitimatie een polsbandje krijgt. Een medewerker doet dit bandje om je pols en dit bandje is uiteraard niet overdraagbaar. Nu kun je alcoholische dranken bestellen op vertoon van je polsbandje en kun je je legitimatie dus gewoon in je broekzak houden.
- Wanneer het barpersoneel het vermoeden heeft dat de drank, besteld door een persoon van 16 jaar of ouder, bestemd is voor een persoon die jonger is dan 16 jaar, wordt er geen drank verstrekt.
Effe schijten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar is die drummer gebleven btw
zeker vergelijken met 't feestteamquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:44 schreef Brahimov het volgende:
Ik vind dit wel te doen
zelfs lange frans is dan goedquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zeker vergelijken met 't feestteam
Die presentator is ook een pleefiguur! met z'n mooie weer. Kan hij zijn bek niet houden?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zeker vergelijken met 't feestteam
ik wil net zeggenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:47 schreef djkoelkast het volgende:
d'r mic stond niet aanwat een flater, het is dus ook niet live
hij zegt dat het in rotterdam regent, ik heb het nog niet gezien en ben ook al buiten geweest.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:46 schreef LENUS het volgende:
[..]
Die presentator is ook een pleefiguur! met z'n mooie weer. Kan hij zijn bek niet houden?
3/4 broekquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Schijnt mode te zijn, vind het ook niks..
engels own3dquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:43 schreef LENUS het volgende:
Waarom zegt hij: What up museumplein, en zit hij in het engels te brabbelen tegen het publiek?
Die gozer is toch gewoon nederlander? ZON SCHIJTHEKEL AAN, ALS JE NEDERLANDS BENT GEWOON NEDERLANDS LULLEN
en die vriend met een theemuts opquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:50 schreef djkoelkast het volgende:
ze was helemaal bekaf, dan kun je nooit meer zo zingen
sjeez die met die bril! wat een trol!
waren dat niet Patries en hoe heet ie ook weerquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en die vriend met een theemuts op
phaffies toch?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
waren dat niet Patries en hoe heet ie ook weer![]()
Curry?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
waren dat niet Patries en hoe heet ie ook weer![]()
eerst vragen om elize, dan heeft 'ie er en wil 'ie weer wat andersquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:51 schreef Brahimov het volgende:
Ik wil Anouk
I know, i know, maar playbacken is niksquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eerst vragen om elize, dan heeft 'ie er en wil 'ie weer wat anders![]()
da's toch dat mens van kinderen voor kinderen "help mijn borsten groeien"quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eerst vragen om elize, dan heeft 'ie er en wil 'ie weer wat anders![]()
Maar Elize is niet erg om te zien.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:54 schreef Brahimov het volgende:
[..]
I know, i know, maar playbacken is niks
misschien is anouk ook wel weer te dronken om live te zingen (voor zover je dat zingen kunt noemenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:54 schreef Brahimov het volgende:
[..]
I know, i know, maar playbacken is niks
Dat klopt wel weerquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar Elize is niet erg om te zien.
nou die laarzen zijn echt walgelijk (maar die kunnen ook uit, net als de rest van haar kleding...)quote:
2quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:00 schreef djkoelkast het volgende:
jansen met 1 s (toch?)
Nou ik zou haar kitelaartje wel even willen likkenquote:
ik vermoed dat je dan eerst die jaren '80 bever door moetquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:02 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nou ik zou haar kitelaartje wel even willen likken
gewoon hele iglo's gooien!quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Lange Frans en Baas B. IJsklontjes gereed!
Hoezo, ben jij reeds in de positie gekomen om haar te likken dan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik vermoed dat je dan eerst die jaren '80 bever door moet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |