Duh, hetzelfde volk. Ze moeten eens een IQ test houden onder telegraaf lezers.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:52 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zweedse moslimorganisatie wil eigen wetten
Oh oh oh, het moet niet veel gekker worden, hoge heren, joods-christelijk-humanistische waarden, wat is het volgende? Schandalig!!!
Valt me trouwens op dat de reacties op de Telegraaf-site op nieuwsberichten veel gelijkenissen vertonen met de reacties op R@bs berichten.
SSSSSSST!quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:55 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik, maar je vindt hem dus tof?
De persoon R@B wel. Over zijn opvattingen zegt dat niks.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:55 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik, maar je vindt hem dus tof?
Oh, dat zal best, 'k heb nog nooit een biertje met hem gedronken.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De persoon R@B wel. Over zijn opvattingen zegt dat niks.
Huiliequote:Op zaterdag 29 april 2006 14:57 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Weet je wat jij bent, een moslimhuilie!
Dank. Jij ookquote:
quote:
Dankjequote:Op zaterdag 29 april 2006 16:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah een nieuwe in de POL SC, welkom.
Hoe verdien jij 20 p/u met vakkenvullen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:27 schreef du_ke het volgende:
Ik ben er redelijk van overtuigd dat ik net hetzelfde bericht postte
Maar ben nu vrij heb gewerkt, bier, nu even thuis en straks weer bier.
Ofwel 20 euro per uur verdienen met vakkenvullen vandaag.
Hij is blij met zijn oranje kleurtjequote:
Bier, goed ideequote:Op zaterdag 29 april 2006 16:27 schreef du_ke het volgende:
Maar ben nu vrij heb gewerkt, bier, nu even thuis en straks weer bier.
Hij neukt de bazin.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe verdien jij 20 p/u met vakkenvullen?
ben een ouwe lul dus normaal al een tientje per uur en vandaag 200%quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe verdien jij 20 p/u met vakkenvullen?
quote:
Zuipze lieve du_kequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |