abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 april 2006 @ 07:44:16 #1
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_37396047
quote:
Zweedse moslims willen eigen wetten

Van onze correspondent

STOCKHOLM, zaterdag
De grootste moslimorganisatie in Zweden, met 70.000 leden, wil dat er een aparte wetgeving voor moslims in Zweden wordt ingevoerd. In een zeven pagina’s lange brief aan de politieke partijleiders stelt de organisatie dat echtscheidingen moeten worden goedgekeurd door een imam, moslimkinderen apart onderwijs moeten krijgen en dat moslims vrij moeten krijgen voor het vrijdagsgebed.
Ook moeten jongens en meisjes gescheiden zwemles krijgen en moeten er rentevrije leningen voor de bouw van moskeeën worden verstrekt.
De eisen van de organisatie hebben tot veel ophef in Zweden geleid. „Ik ben bang dat het de kloof tussen verschillende groepen in Zweden vergroot”, aldus de partijleider van de liberalen.

Politici maken zich met name zorgen over de rechten van moslimvrouwen. Zo staat er in de brochures van de moslimorganisatie dat „de man het hoofd van het gezin is” en dat „vrouwen meer met hun hart dan met hun hersens denken”.
Een pikante bijzonderheid is dat het Zweedse ministerie van Integratie de organisatie 200.000 euro heeft geschonken en de brochures daarmee zelf heeft gefinancierd.
Kijk en dit is waar ik altijd bang voor geweest ben dat moslims opeens vreemde dingen gaan eisen zoals eigen wetten. Het is toch van de zotten dat ze dat doen, dit is de eerste stap straks moeten die wetten ook gelden voor niet moslims. Als moslims zich gewoon aanpassen aan onze wetten is er niets aan de hand, maar zoals je ziet er wordt meer en meer verwacht van de wersterse gemeenschap. Ik vind dit een foute ontwikkeling die zeker niet in Nederland moet plaatsvinden. Dit bedoel ik met de angst dat vrijheden van moslims onze vrijheden gaan aantasten. Hier is het eerste bewijs. Nu geld het nog alleen voor hun... later moeten wij ook meedoen. Hopelijk komt dit er niet doorheen in Zweden.
mai pen rai
  zaterdag 29 april 2006 @ 08:15:45 #2
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_37396148
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 07:44 schreef niet_links het volgende:

Hopelijk komt dit er niet doorheen in Zweden.
Nou, het spant er om....

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_37396157
Dit is natuurlijk je reinste discriminatie. Straks willen die moslims nog dat ze allemaal verplicht een gele ster moeten dragen
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_37396160
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 08:18 schreef Seneca het volgende:
Dit is natuurlijk je reinste discriminatie. Straks willen die moslims nog dat ze allemaal verplicht een gele ster moeten dragen
Of een hoofddoek
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_37396165
Die Moslimorganisatie van 70.000 leden kan wel veel eisen hebben, maar ze moeten toch door de regering van Zweden goedgekeurd worden. We kunnen niet allemaal doen waar we zelf zin in hebben. Plus dat de rest van de Zweedse bevolking hier nooit achter zal staan.

Zie zoiets dus ook niet zo snel gebeuren in Nederland. Ook omdat de meeste Moslims hier dit soort eisen helemaal niet stellen.
pi_37396168
Overigens vind ik het best dat moslims vrijkrijgen voor het vrijdaggebed. Maar no way dat ze dan vrij krijgen op Christelijke feestdagen natuurlijk.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_37396176
En hoeveel Moslims wonen er in Zweden? Geloof dat dat er niet al te veel zijn, dus zou ik me om dat gewauwel al helemaal niet druk maken.
pi_37396184
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 08:20 schreef Seneca het volgende:
Overigens vind ik het best dat moslims vrijkrijgen voor het vrijdaggebed. Maar no way dat ze dan vrij krijgen op Christelijke feestdagen natuurlijk.
Kunnen ze dat vrijdaggebed niet tussendoor in de pauze doen?

En hoe zie je voor je dat met bv kerstmis Moslims moeten werken en naar school moeten, daar moeten ook weer mensen die het feest wél vieren voor op komen draven (bv onderwijzers).
pi_37396188
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 08:24 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En hoe zie je voor je dat met bv kerstmis Moslims moeten werken en naar school moeten, daar moeten ook weer mensen die het feest wél vieren voor op komen draven (bv onderwijzers).
Het was ook meer sarcastisch bedoeld.
pi_37396189
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 08:24 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja. Een collega van mij was ook moslim, en die deed dat gewoon tussendoor. Daar is geen vrije dag voor nodig
  zaterdag 29 april 2006 @ 08:42:38 #11
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37396237
Nee. Gewoon nee.

De overheid zou daar er niet eens over in discussie moeten gaan, dat geeft het verkeerde signaal af. Een reactie in de zin van "whehehe jochies jullie weten zelf natuurlijk ook wel dat dit belachelijk is, maar leuk geprobeerd" heeft meer zin. Dat werkt bij kleine kinderen ook.
Vampire Romance O+
  zaterdag 29 april 2006 @ 08:47:15 #12
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_37396263
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 08:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die Moslimorganisatie van 70.000 leden kan wel veel eisen hebben, maar ze moeten toch door de regering van Zweden goedgekeurd worden. We kunnen niet allemaal doen waar we zelf zin in hebben. Plus dat de rest van de Zweedse bevolking hier nooit achter zal staan.

Zie zoiets dus ook niet zo snel gebeuren in Nederland. Ook omdat de meeste Moslims hier dit soort eisen helemaal niet stellen.
Dit was de grootste moslimorganistatie in Zweden.. Daar wil het merendeel het dus wel. Tuurlijk redden ze het niet tenzij de regering politiek correct is en toegeeft. Ik ben gewoon bang dat dit hier ook gaat gebeuren als er nog wat meer moslims zijn.
mai pen rai
pi_37396271
Ik zou zeggen, laat moslims zelf stemmen of ze onder dergelijke wetten willen leven. Ben erg benieuwd hoeveel zogenaamde moslims hier op zitten te wachten. Beetje het Abou JaJa verhaal, veel praatjes, en vervolgens 0,6% van de stemmen

Maar de bedoeling van dit soort organisaties is natuurlijk om moslims dit op te leggen, of ze willen of niet, die willen geen democratische besluitvorming. En de multikulti-slippendragers zullen ongetwijfeld staan te popelen om moslims uit te leveren aan een dergelijke despotie, ies rezzzpect!
  zaterdag 29 april 2006 @ 08:50:09 #14
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_37396277
ben wel voor dat ze eigen wetten zouden krijgen...bv. handafhakking bij diefstal...
pi_37396283
Nee
  zaterdag 29 april 2006 @ 08:56:57 #16
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_37396308
geen discussie mogelijk, tuurlijk is dit niet tof. Ga in je eigen land dan aan het werk als jullie zo nodig op een kleedje willen liggen
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_37396342
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 08:56 schreef beertenderrr het volgende:
geen discussie mogelijk, tuurlijk is dit niet tof. Ga in je eigen land dan aan het werk als jullie zo nodig op een kleedje willen liggen
Kom jij dan bij mij schoonmaken?
pi_37396344
Meer van de categorie: Gratis bier voor iedereen!
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  zaterdag 29 april 2006 @ 09:06:56 #19
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_37396354
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 09:02 schreef doka het volgende:

[..]

Kom jij dan bij mij schoonmaken?
We hebben de zwarten nog
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_37396438
Dat ze uberhaupt 't lef hebben zo'n brief te publiceren. Dat moet al reden genoeg zijn de achterban enkele rechten te ontnemen onderhand.
  zaterdag 29 april 2006 @ 09:22:39 #21
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37396448
Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat en dit geplaatst gaat worden binnen het kader van de integratie
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37396464
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 09:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat en dit geplaatst gaat worden binnen het kader van de integratie
Dit gaat niet verder, want ieder zichzelf respecterend westers land buiten Nederland zegt resoluut nee tegen dit soort onzinnige praktijken. Zelf in het grootste moslimland ter wereld (Indonesië) trappen ze hier niet in (op een klein gebied na waar alleen moslims bestraft kunnen worden voor 'huiselijke' conflicten)
  zaterdag 29 april 2006 @ 09:29:50 #23
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37396496
Zoiets zie ik ook wel zitten in Nederland.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 29 april 2006 @ 09:32:57 #24
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_37396516
Eigen wetten? Dan ook de hand afhakken van stelende moslims neem ik aan.

Ze willen leven met die wetten? Voor de prijs van een vlieg-ticket is 't vandaag nog geregeld
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
pi_37396546
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 09:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Zoiets zie ik ook wel zitten in Nederland.

²
Dat zal er wel niet van komen.
pi_37396653
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 09:32 schreef D-FENS het volgende:
Eigen wetten? Dan ook de hand afhakken van stelende moslims neem ik aan.

Ze willen leven met die wetten? Voor de prijs van een vlieg-ticket is 't vandaag nog geregeld
Ha, ha. Inderdaad.
  zaterdag 29 april 2006 @ 09:53:28 #27
13462 BansheeBoy
pi_37396677
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 09:38 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Dat zal er wel niet van komen.
Een aantal van die zaken zullen er uiteindelijk wel komen, vrienden, het is slechts een kwestie van tijd: 10 jaar, 100 jaar?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_37396701
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 09:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een aantal van die zaken zullen er uiteindelijk wel komen, vrienden, het is slechts een kwestie van tijd: 10 jaar, 100 jaar?

²
Uiteindelijk zullen de moslims de wereld veroveren.
pi_37396707
Dan moeten ze maar gaan verkassen hoor, aanpassen of nokke vind ik een perfect beleid...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_37396721
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 09:54 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Uiteindelijk zullen de moslims de wereld veroveren.
Tegen die tijd vlucht ik naar Mars.
pi_37396742
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 09:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik denk dat het niet verder gaat en ter kennisgeving wordt aangenomen in het kader van de integratie. Tevens is er met het steunen van dit soort ongrondwettelijke dingen een groep die kleur gaat bekennen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 29 april 2006 @ 09:59:47 #32
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_37396762
quote:

[..]

²
Of misschien hebben ze de wereld boos gemaakt en zijn ze uitgeroeid en geven we de overblijvers een stukje land in de sahara om van ons schuldgevoel af te komen. Je kent het verhaal wel
mai pen rai
pi_37396773
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 09:59 schreef niet_links het volgende:

[..]

Of misschien hebben ze de wereld boos gemaakt en zijn ze uitgeroeid en geven we de overblijvers een stukje land in de sahara om van ons schuldgevoel af te komen. Je kent het verhaal wel
pi_37396902
quote:

[..]

²
Ja, ik denk het ook De "backlash" moet nog komen, vriend.
  zaterdag 29 april 2006 @ 10:14:26 #35
13462 BansheeBoy
pi_37396961
- spam -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 29-04-2006 10:15:48 ]
pi_37396981
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Lees mijn wetenschappelijke stukje maar, dan zul je wel terugkomen op je mening.

De ver-islamisering van Nederland en het Westen !

Essay:" De schaduwzijde en oogopslag van het Westen"

²
Het is toch ook het plan om het enige geloof te worden in de wereld? En wie niet bekeerd moet dood.
pi_37396984
de Zweedse Moslims moeten zich aan de Zweedse regels aanhouden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 29 april 2006 @ 10:17:15 #38
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_37396994
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 08:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
En hoeveel Moslims wonen er in Zweden? Geloof dat dat er niet al te veel zijn, dus zou ik me om dat gewauwel al helemaal niet druk maken.
JUIST dat zo weinig moslims al zoveel problemen kunnen geven.....
Moet je kijken wat het hier kan opleveren; hele steden hebben al zo'n beetje een moslim-meerderheid.
censuur :O
pi_37397068
quote:

[..]

Lees mijn wetenschappelijke stukje maar, dan zul je wel terugkomen op je mening.

De ver-islamisering van Nederland en het Westen !

Essay:" De schaduwzijde en oogopslag van het Westen"

²
Omdat jij iets zegt is het nog niet waar. Maar je zal het wel zien, mijn vriend. De Islam zal nooit overheersen in Europa.
pi_37397087
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 10:23 schreef PhoenixPerry het volgende:

[..]

Omdat jij iets zegt is het nog niet waar. Maar je zal het wel zien, mijn vriend. De Islam zal nooit overheersen in Europa.
Zeg dat maar niet te hard.
  zaterdag 29 april 2006 @ 10:31:36 #41
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_37397182
De afkeer moet groot zijn om terug te vallen op feodale praktijken onder de noemer islam.
Blijkbaar stoort het geen enkele moslim dat hun geloof voor alles en nog wat om de haverklap misbruikt wordt.
Anders gesteld, stuur die 70 000 misnoegden naar het Wahabistenparadijs om deel te kunnen nemen aan de ware islam.
pi_37397235
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 10:24 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Zeg dat maar niet te hard.
Want? Als je ziet hoe erg de haat nu al groeit naar de Islamieten, en hoe zij zelf de grens steeds verder weten te duwen waardoor de backlash steeds extremer zal worden. Er zijn redelijk wat Islamieten die een hoop herrie weten te maken. Maar de Europeaan is nog steeds in een hele grote meerderheid, een meerderheid die zijn ongenoegen ten opzichte van de Islam steeds minder onder stoelen of banken steekt.

Ik verwacht echt niet dat een relatief kleine groep in de toekomst zoveel invloed zal weten te vergaren dat ze letterlijk in de mogelijkheid komt om de landen "over te nemen". Zeker als die groep de huidige meerderheid steeds verder tegen zich in het harnas jaagt.
  zaterdag 29 april 2006 @ 10:47:03 #43
13462 BansheeBoy
pi_37397450
quote:
- spam -
Wat nou SPAM, het is een Fok-topic, mag je dat ook al niet meer linken?

²
pi_37397495
De moslims zullen idd nooit heersen in Europa, en helemaal niet in Nederland. Wanneer men van die gare ambities krijgt hier in Nederland, begin ik te knuppelen. En hopelijk veel landgenoten met mij. Maar tot die tijd vind ik iedereen lief
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  zaterdag 29 april 2006 @ 10:55:56 #45
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_37397633
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 10:49 schreef _Qmars_ het volgende:
De moslims zullen idd nooit heersen in Europa, en helemaal niet in Nederland. Wanneer men van die gare ambities krijgt hier in Nederland, begin ik te knuppelen. En hopelijk veel landgenoten met mij. Maar tot die tijd vind ik iedereen lief
Probleem is alleen dat tegenover jouw knuppel een pistool staat..... Hoeveel illegale wapens denk je dat er bijvoorbeeld alleen al in de Bijlmer te vinden zijn?
censuur :O
  zaterdag 29 april 2006 @ 10:56:14 #46
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_37397642
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 10:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat nou SPAM, het is een Fok-topic, mag je dat ook al niet meer linken?

²
Het is topicspam en dat mag niet. Je topics waar je naar linkt hebben namelijk niks met het onderwerp te maken en dienen alleen om je eigen lulkoek verhaaltjes te spammen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_37397692
Van welke correspondent komt dit?
Allah Al Watan Al Malik
pi_37397709
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 10:17 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

JUIST dat zo weinig moslims al zoveel problemen kunnen geven.....
Moet je kijken wat het hier kan opleveren; hele steden hebben al zo'n beetje een moslim-meerderheid.
Ow? Volgens mij niet hoor maar, vertel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37397793
Vaag verhaal. Welke organisatie gaat het om?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 29 april 2006 @ 11:19:02 #50
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_37398015
Het stond in de telegraaf van vandaag. Sorry dat ik de bron niet heb vermeld. Ik schrok hier een beetje van, dit was namelijk waar ik bang voor ben. Ok ze krijgen het er NU nog niet door maar je weet maar nooit. Straks moeten wij de vrijheden inleveren in eigen land.
mai pen rai
pi_37398144
Telegraafnieuws weer hoor.

Lees toch een fatsoenlijke krant.
pi_37398250
Ah de telegraaf.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37398266
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 11:19 schreef niet_links het volgende:
Het stond in de telegraaf van vandaag. Sorry dat ik de bron niet heb vermeld. Ik schrok hier een beetje van, dit was namelijk waar ik bang voor ben. Ok ze krijgen het er NU nog niet door maar je weet maar nooit. Straks moeten wij de vrijheden inleveren in eigen land.
dit gaat niet gebeuren
dit is propoganda van Telegraf en van Zweedse rechts

niet bang zijn want dat gaat niet gebeuren
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 29 april 2006 @ 11:43:01 #54
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_37398510
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 11:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Telegraafnieuws weer hoor.

Lees toch een fatsoenlijke krant.
Is de enige krant die ik gratis kan lezen in het zonnige Thailand, nog online via mn oude werkgever. Maar ik geloof dus wel wat ze schrijven.
mai pen rai
pi_37398591
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 11:43 schreef niet_links het volgende:

[..]

Is de enige krant die ik gratis kan lezen in het zonnige Thailand, nog online via mn oude werkgever. Maar ik geloof dus wel wat ze schrijven.
Ach, als je in Thailand zit, zit je in ieder geval beter dan in Nederland. Ik kom binnenkort ook naar Azië, wel niet naar Thailand, maar toch
  zaterdag 29 april 2006 @ 12:08:39 #56
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_37399056
Ow zeker waarom denk je dat ik geemigreerd ben, mooi weer ect.
mai pen rai
pi_37399095
quote:
pi_37399765
Ik zou ze de volgende dag op de trein richting Uzbekistan zetten.
pi_37399857
eng verhaal
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_37400321
Goede zaak nu nog Dutch Muslim Association oprichten.
  Donald Duck held zaterdag 29 april 2006 @ 13:02:33 #61
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_37400359
en dit is dus precies waarom het gevaarlijk is dat die moslims in aantal toenemen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_37400420
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:02 schreef __Saviour__ het volgende:
en dit is dus precies waarom het gevaarlijk is dat die moslims in aantal toenemen.
Eng he, een democratisch systeem.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37400469
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

wat die moslims in zweden willen is niet bepaald democratisch te noemen.
pi_37400519
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:06 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

wat die moslims in zweden willen is niet bepaald democratisch te noemen.
Je mag pleiten voor een niet-democratisch systeem. Dan heb je als democratie pech als er steun is voor zo'n niet-democratisch systeem. Immers, het niet-democratische systeem is dan gekozen via het democratische systeem.

Overigens doe je hier net alsof alles wat niet-democratisch is, per defenitie slecht is.
Allah Al Watan Al Malik
  Donald Duck held zaterdag 29 april 2006 @ 13:13:04 #65
46149 __Saviour__
pi_37400568
quote:
Als die zogenaamde democratie leidt tot invoering van hun achterlijke ideeën, is dat eng ja.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_37400603
Dit slaat werkelijk nergens op
pi_37400654
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:13 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Als die zogenaamde democratie leidt tot invoering van hun achterlijke ideeën, is dat eng ja.
Ja, dan moet je maar een dictatoriaal systeem aanhangen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37400671
Moslims moeten natuurlijk het recht hebben om hun godsdienst vrijuit te beleven. Dus mocht dit echt zo zijn en ook door gaan dan wil ik hier ook graag aparte wetten voor moslims. Bijvoorbeeld het afhakken van de handjes van moslimkindjes die een rolletje drop stelen en de doodstraf voor afvallige islamieten. Vrijheid van godsdienst boven alles.
eeeh
pi_37400712
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:16 schreef DaveHarris het volgende:
Moslims moeten natuurlijk het recht hebben om hun godsdienst vrijuit te beleven. Dus mocht dit echt zo zijn en ook door gaan dan wil ik hier ook graag aparte wetten voor moslims. Bijvoorbeeld het afhakken van de handjes van moslimkindjes die een rolletje drop stelen en de doodstraf voor afvallige islamieten. Vrijheid van godsdienst boven alles.
Volgens mij ben jij in de war met de Sharia
Allah Al Watan Al Malik
  Donald Duck held zaterdag 29 april 2006 @ 13:18:57 #70
46149 __Saviour__
pi_37400745
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, dan moet je maar een dictatoriaal systeem aanhangen.
in ieder geval mogen dit soort dwaze ideeën nooit uitgevoerd worden. het is volkomen achterlijk.
die moslims willen hun onderontwikkelde cultuur en opvattingen nog meer opdringen aan het westen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_37400788
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:18 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

in ieder geval mogen dit soort dwaze ideeën nooit uitgevoerd worden. het is volkomen achterlijk.
die moslims willen hun onderonwikkelde cultuur en opvatting nog meer opdringen aan het westen.
Alles kan je worden opgedwongen via een democratisch systeem, als er maar genoeg aanhang is. Ik vind bepaalde ideeen van de huidige Nederlandse regering bijvoorbeeld ook dom en achterlijk. Toch moet ik mij eraan houden
Allah Al Watan Al Malik
pi_37400848
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:18 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

die moslims willen hun onderontwikkelde cultuur en opvattingen nog meer opdringen aan het westen.
Overigens gelden deze wetten dan alleen voor moslims
Allah Al Watan Al Malik
pi_37400864
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij in de war met de Sharia
Ik bedoel aparte wetgeving voor moslims in z`n algemeen, en dan niet alleen privileges maar ook het strafrecht. Kan niet zo zijn dat een paar leuke puntjes eruit gepakt worden zoals geen rente betalen maar dat de wreedheden buiten schot blijven. Als deze moslims echt voor een soort apartheid zijn laat ze dan maar creperen onder hun eigen regeltjes.
eeeh
pi_37400878
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Woei! Apartheid is goed!
eeeh
pi_37400899
quote:

[..]

ik heb al vele malen verkondigd dat democratie een onding is.
pi_37400905
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:23 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Ik bedoel aparte wetgeving voor moslims in z`n algemeen, en dan niet alleen privileges maar ook het strafrecht. Kan niet zo zijn dat een paar leuke puntjes eruit gepakt worden zoals geen rente betalen maar dat de wreedheden buiten schot blijven. Als deze moslims echt voor een soort apartheid zijn laat ze dan maar creperen onder hun eigen regeltjes.
Dat slaat alleen als een lul op een drumstel, aangezien zij deze wetgeving niet op de Islam of Islamitisch recht gebaseerd hebben, waarom zou dan wel het Islamitisch Strafrecht moeten gelden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37400917
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:24 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Woei! Apartheid is goed!
Vind je?
Allah Al Watan Al Malik
  Donald Duck held zaterdag 29 april 2006 @ 13:25:44 #78
46149 __Saviour__
pi_37400923
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:22 schreef Mutant01 het volgende:
Wat de kloof nog meer vergroot. En dan eisen ze later nog meer. En nog meer. Totdat er een complete scheiding is tussen westerse burgers en moslims.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 29 april 2006 @ 13:26:31 #79
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_37400946
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:01 schreef Triggershot het volgende:
Ik vind je eng
Maar toch niet helemaal.
pi_37400951
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vind je?
Nee, jij schijnbaar wel omdat je nogal verheugd overkomt als je zegt dat deze wetten alleen voor moslims zouden moeten gelden.
eeeh
pi_37400974
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:25 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Wat de kloof nog meer vergroot. En dan eisen ze later nog meer. En nog meer. Totdat er een complete scheiding is tussen westerse burgers en moslims.
Volgens mij is die er allang. We leven volgens dezelfde wetten hier in Nederland, en die scheiding is er al. De kloof wordt met de dag groter, ik zie niemand een oplossing aanbieden voor het probleem. Kennelijk vind iedereen het best zo?
Allah Al Watan Al Malik
pi_37400980
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:26 schreef Gizmore het volgende:

[..]

Ik vind je eng
Ik maak je wel minister van financien
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 april 2006 @ 13:27:46 #83
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_37400993
quote:
Een half miljoen
  zaterdag 29 april 2006 @ 13:27:49 #84
66444 Lord_Vetinari
pi_37400995
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat slaat alleen als een lul op een drumstel, aangezien zij deze wetgeving niet op de Islam of Islamitisch recht gebaseerd hebben, waarom zou dan wel het Islamitisch Strafrecht moeten gelden.
Wat klets je nou? Geen rente mogen rekenen is islamitisch recht. waarom zouden ze wel de lusten krijgen en niet de lasten?
pi_37401005
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:26 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Nee, jij schijnbaar wel omdat je nogal verheugd overkomt als je zegt dat deze wetten alleen voor moslims zouden moeten gelden.
Verheugd voor Saviour ja, aangezien het hem toch niet raakt. Mij maakt het allemaal niet uit, ik woon in Nederland, niet in Zweden. Aangezien het gaat om moslims aldaar, hebben wij hier totaal niets mee te maken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37401038
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wat klets je nou? Geen rente mogen rekenen is islamitisch recht. waarom zouden ze wel de lusten krijgen en niet de lasten?
Wat klets jij nou, geen rente mogen rekenen kan overal op gebaseerd zijn. Er zijn meerdere punten in die lijst die niet gebaseerd zijn op Islamitisch recht. Bovendien zijn privaatrecht en strafrecht 2 verschillende zaken, of haal jij ze hier in Nederland ook door elkaar?
Allah Al Watan Al Malik
pi_37401056
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wel degelijk dat dit zijn grondslag heeft in het islamitisch recht.

Edit; Trouwens, als het niet zo zou zijn dan zou het een islamitische organisatie met een heidense inslag zijn ofzo? Een soort rare sekte die aparte wetgeving op wilt eisen.
eeeh
pi_37401065
slim van die moslimorganisatie... goeie timing ook

als je nog niet zoiets had van die moslimgroei is gevaarlijk voor de toekomst van ons democratische land, dan krijg je het nu wel
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_37401068
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:30 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Wel degelijk dat dit zijn grondslag heeft in het islamitisch recht.
Ja islamoloog.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37401090
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Verheugd voor Saviour ja, aangezien het hem toch niet raakt. Mij maakt het allemaal niet uit, ik woon in Nederland, niet in Zweden. Aangezien het gaat om moslims aldaar, hebben wij hier totaal niets mee te maken.
ja want dergelijke spanningen elders kunnen natuurlijk geen enkel effect hebben op Nederland.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 april 2006 @ 13:31:20 #91
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_37401092
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 10:35 schreef PhoenixPerry het volgende:

[..]

Want? Als je ziet hoe erg de haat nu al groeit naar de Islamieten, en hoe zij zelf de grens steeds verder weten te duwen waardoor de backlash steeds extremer zal worden. Er zijn redelijk wat Islamieten die een hoop herrie weten te maken. Maar de Europeaan is nog steeds in een hele grote meerderheid, een meerderheid die zijn ongenoegen ten opzichte van de Islam steeds minder onder stoelen of banken steekt.

Ik verwacht echt niet dat een relatief kleine groep in de toekomst zoveel invloed zal weten te vergaren dat ze letterlijk in de mogelijkheid komt om de landen "over te nemen". Zeker als die groep de huidige meerderheid steeds verder tegen zich in het harnas jaagt.
Gezien Europa's zeer geweldadige geschiedenis is dit de meest voor de hand liggende toekomst voor Moslims in Europa ja... 'Geen'.
pi_37401103
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

ja want dergelijke spanningen elders kunnen natuurlijk geen enkel effect hebben op Nederland.
Ja, net als dat er massaal rellen waren in Nederland toen het uitbarstte in Frankrijk. Lekkere doemdenkers
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 29 april 2006 @ 13:32:03 #93
66444 Lord_Vetinari
pi_37401115
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat klets jij nou, geen rente mogen rekenen kan overal op gebaseerd zijn. Er zijn meerdere punten in die lijst die niet gebaseerd zijn op Islamitisch recht. Bovendien zijn privaatrecht en strafrecht 2 verschillende zaken, of haal jij ze hier in Nederland ook door elkaar?
Het gaat niet om het soort recht. het gaat erom dat ze zichzelf onder andere regels willen laten vallen, gebaseerd op het feit, dat ze moslim zijn. Die regels baseren ze op hun geloofsovertuiging. Prima, moeten ze zelf weten. Maar dan dienen ze zich ook helemaal te onderscheiden en niet alleen op de punten waar ze voordeel van hebben. Dan dienen er ook wetten en regels te komen, gebaseerd op hun moslim-zijn, die niet voordelig uitpakken. Dan dient men ook te accepteren, dat de straffen voor misdaden gebaseerd worden op hun moslim-zijn.
  Donald Duck held zaterdag 29 april 2006 @ 13:32:44 #94
46149 __Saviour__
pi_37401132
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:27 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens mij is die er allang. We leven volgens dezelfde wetten hier in Nederland, en die scheiding is er al. De kloof wordt met de dag groter, ik zie niemand een oplossing aanbieden voor het probleem. Kennelijk vind iedereen het best zo?
De kloof is er ja, maar die is nog niet onoverbrugbaar groot.
Maar zodra er aparte wetten komen voor verschillende bevolkingsgroepen, is het gedaan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_37401158
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het gaat niet om het soort recht. het gaat erom dat ze zichzelf onder andere regels willen laten vallen, gebaseerd op het feit, dat ze moslim zijn. Die regels baseren ze op hun geloofsovertuiging. Prima, moeten ze zelf weten. Maar dan dienen ze zich ook helemaal te onderscheiden en niet alleen op de punten waar ze voordeel van hebben. Dan dienen er ook wetten en regels te komen, gebaseerd op hun moslim-zijn, die niet voordelig uitpakken. Dan dient men ook te accepteren, dat de straffen voor misdaden gebaseerd worden op hun moslim-zijn.
dit alles lijkt mij strijdig met de grondwet, en dient dus verworpen te worden
pi_37401183
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De kloof is er ja, maar die is nog niet onoverbrugbaar groot.
Maar zodra er aparte wetten komen voor verschillende bevolkingsgroepen, is het gedaan.
het feit dat ze aangeven dat ze ze willen verandert natuurlijk al een hoop... for one thing, van mij hoeft de moslimgemeenschap in nederland niet verder te groeien. straks krijgen ze voet aan politieke bodem, ik moet er toch niet aan denken met dat soort ideeen is dat racistisch
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_37401200
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Waarom dienen ze zich HELEMAAL te onderscheiden? En wie zegt dat ze op die punten puur en alleen voordeel hebben. Het slaat natuurlijk nergens op wat je hier zegt. Dan zou je bijv als land nooit wetten of regels kunnen wijzigen want nee, de regels zijn absoluut en moeten over de gehele lijn worden toegepast. Het zijn geen strafrechtelijke eisen, je haalt een heel ander rechtsgebied aan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37401204
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:01 schreef Triggershot het volgende:
Mag ik meedenken?
  zaterdag 29 april 2006 @ 13:35:36 #99
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_37401221
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 07:44 schreef niet_links het volgende:

[..]

Kijk en dit is waar ik altijd bang voor geweest ben dat moslims opeens vreemde dingen gaan eisen zoals eigen wetten. Het is toch van de zotten dat ze dat doen, dit is de eerste stap straks moeten die wetten ook gelden voor niet moslims. Als moslims zich gewoon aanpassen aan onze wetten is er niets aan de hand, maar zoals je ziet er wordt meer en meer verwacht van de wersterse gemeenschap. Ik vind dit een foute ontwikkeling die zeker niet in Nederland moet plaatsvinden. Dit bedoel ik met de angst dat vrijheden van moslims onze vrijheden gaan aantasten. Hier is het eerste bewijs. Nu geld het nog alleen voor hun... later moeten wij ook meedoen. Hopelijk komt dit er niet doorheen in Zweden.
Als moslims doorgaan met hun idioot gedrag en idiote voorstellen doen op Europees grondgebied, dan wil ik dat ze oprotten naar 1 van die enge moslimlanden in de wereld.
pi_37401228
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:34 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Mag ik meedenken?
Tuurlijk alle goede ideeen zullen overwogen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')