Thanx! Zou idd erg handig kunnen zijn, zal eens kijkenquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach, BE, wat verdrietig![]()
Tex, hier kun je zo'n stekker bijv. kopen. Hij zorgt er als het goed is voor dat je kat wat meer in balans komt, na bijv. grote veranderingen. Een soort stresstherapie, zeg maar. Hier heeft het goed geholpen
Ja, maar het was dat of riskeren dat iemand anders het kocht en we eruit moesten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:17 schreef Lois het volgende:
[..]
WowJij bent niet van de langzame beslissingen
Waar zoek jij juist een huis, het huis hiernaast gaat ook te koop staan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:52 schreef leonieke het volgende:
Bass-Miss proficiat met de aankoop. Wel leuk dat je het huis al kentEn dan moet je idd niet meer op zoek gaan
In Belgiëquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:00 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Waar zoek jij juist een huis, het huis hiernaast gaat ook te koop staan.
volgens mij woont Bass-Miss ook in Belgiequote:
Ik moet echt eens beter naar profielen kijken enzoquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij woont Bass-Miss ook in Belgie
Toch wel vervelend zo op een zaterdag.quote:alle winkelcentra zijn open hier, dus wij dachten dat grotere fietsenzaken ook wel open zouden zijn om een nieuwe fiets voor Swets uit te zoeken..
Niet dus
Gent is niet zover, en veel leuker dan Aalst.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
In BelgiëRond Aalst.
Maar we hebben een huis op het oog én een mondeling akkoord, maar ja... nog steeds enkel maar mondeling dus ik wil er nog niet te veel op hopen.
En stel dat we toch een compromis tekenen duurt het zeker nog 8 maand of langer voor we er in kunnen.
Ik haaaaaat Gent... Echt waarquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:43 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Gent is niet zover, en veel leuker dan Aalst.
Ik vroeger in Ternat, zoooo saai.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik haaaaaat Gent... Echt waar
Ik vind er nooit mijn weg. Zelfs met gps ben ik er al twee keer in geslaagd om er totaal verkeerd te rijden. Geef mij maar de streek van Aalst (niet Aalst zelf ehwant ik heb het niet zo op carnaval begrepen)
![]()
Ik woon nu trouwens in Ninove, dus dat valt nog mee van afstand (maar ben afkomstig van West-Vlaanderen)
Ja, oke, daar zeg je ook watquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:51 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik vroeger in Ternat, zoooo saai.![]()
Tja, de nadelen van het stad en het platteland tegelijk. Wel druk en niks te doen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, oke, daar zeg je ook wat
Behalve files zie je er waarschijnlijk niets anders
her nog 1... we waren onderweg naar een vrijmarkt, maar Peet keek (weer eens) niet uit zn doppen en gaf gas ipv dat ie ff rustig moest rijden, ik schrok me de pleuris en was maar een aansteller. Oftewel, ik kon verder rijden en ben meteen omgekeerd naar huis om mezelf af te zettenquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:22 schreef poemojn het volgende:
Lopik is daarom idd op BNR geweestEr zijn te weinig vrijwilligers voor de oranjevereniging blijkbaar.
Wij moeten zo nog winkelen.
Ik moest ff 3x kijken om te weten wat hier nu stondquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:38 schreef lady-wrb het volgende:
beachtennissetje
en ik was niet eens veel geld kwijtquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:41 schreef Sugar het volgende:
Oh, wij hebben ook weer een paar dingetjes gescoord vanochtend! Leuk!
Stoere soort van motorlaarsjes voor Maria![]()
Een traphekje
Een aardewerken bak voor plantjes in tuin
Een oude wekker (verzamelinkje)
En oorbelletjes en kettinkje voor mezelf
Maar die waslijst van Lady-wrb, dáár kan ik niet tegenop!![]()
![]()
![]()
wat staat er dan wel???quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moest ff 3x kijken om te weten wat hier nu stondbe-ach-te-nis-sen-setje las ik de 1e keer
Hier nog steeds koorts... *zakken met kleertjes de zolder op smijt tot volgend jaar*![]()
ja jij herkent dat wel hequote:Op zaterdag 29 april 2006 19:09 schreef jessie het volgende:
O Moussy ik zie het trouwens helemaal voor me hoe dat gegaan moet zijn in de auto
Ja, maar wat ik zei: als je moet, dan moet jequote:Op zaterdag 29 april 2006 20:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor een euro??? Jee, wat een prijs
Ja, snap ik, ik zou het absoluut ook hebben gedaan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:05 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik zei: als je moet, dan moet je![]()
dan komt de afterpartyquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:28 schreef snoopy het volgende:
Nog 22 minuten en dan is het dancefeest hier tegenover ook afgelopen![]()
Gelukkig is Morris uit logeren bij opa en oma. Die heeft nergens last van.
Ben je in Vreeswijk geweest?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:49 schreef melonovy het volgende:
Hier ook geslaagd op de vrijmarkt, broekjes voor de kinderen, een shirtje, boekjes, speelgoedjes, leuke espressokopjes en schoteltjes, een barok lijst uit Italie, een buggy (want Chiara werd moe en mijn tassen zwaar), feestartikelen voor morgen, allemaal voor weinig, heerlijk!
Chiara is helemaal weg van dr FP kassa, in perfecte staat voor 2 euro's!!! Ik wil echt vaker een vrijmarkt, en dan graag met mooi weer. Het was weer leuk!
Vreeswijk heeft ook een heleleuke feestweek in september en danis er braderie enzo. Is een erg leuk dorpquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:55 schreef melonovy het volgende:
Ja in Vreeswijk ja, leuke sfeer, veel kraampjes, ruim opgezet, ik had er makkelijk met mijn fietskaretjes kunnen wandelen.
Oja, CHiara heeft ook nog pony gereden, ze vond het erg leuk, tot dat ie ging hinnikenToen zijn we verder naast de pony gaan lopen.
Oh ja, dat had ik vroeger ook! En hier verkochten ze t-shirts met die verschillende gezichten van het spel eropquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:55 schreef Lois het volgende:
Lady-wrb ik las dat je "wie is het" hebt gekocht. Dat is zo'n leuk spelKarin en ik hebben dat uren,weken, maanden gespeeld vroeger.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:19 schreef melonovy het volgende:
Faja, prachtig hoor!!
Braderie en feestweek in Vreeswijk, zullen we samen gaan?
We moeten nog even geduld hebben, 1 oktober pas...maar dat hebben we er wel voor over!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:01 schreef Nijna het volgende:
Clauwhee, een huisje gekocht, gaaaaf! Wanneer mogen jullie erin?
Daar ging ik vroeger (toen ik daar dus nog woonde) ook elk jaar heen. We hebben zelfs een keer met ons kleedje daar ook gezetenquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:15 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Daar ging ik vroeger (toen ik daar dus nog woonde) ook elk jaar heen. We hebben zelfs een keer met ons kleedje daar ook gezetenTegenwoordig moet je er betalen om er te gaan zitten. Wel supergezellie daar!
In Houten waar ik nu woon was helemaal nietsDacht nog ff voor me werk iets leuks te doen, maar helaas.
Ben een wijk ernaast geboren en heb er 20 jaar gewoondquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:18 schreef Anitra het volgende:
[..]nooit gedacht dat ik vreeswijkers zaten hier op het forum
Ik woonde dichtbij lekboulevard. Heb in Hoog-zandveld en zandveld gewoondquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:25 schreef Anitra het volgende:
Ik ben in noord begonnen en op de lekboulevard geendigt, das ook de wijk ernaast
Heb heel wat hang-uurtjes door gebracht in Vreewijk.
En of ik dat ken...ik heb daar ook opgezetenquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:38 schreef melonovy het volgende:
Chiara zit op 't Veer muisje, ook wel bekend neem ik aan?
Fantastisch boek, ik moet 'em ook nog ergens hebbenquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:24 schreef Lishe het volgende:
Deesje - Joke van Leeuwen
Las ik ook, hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moest ff 3x kijken om te weten wat hier nu stondbe-ach-te-nis-sen-setje las ik de 1e keer
Herkenbaar! Dat ene weekendje in de 2 weken wat madameke bij haar vader doorbrengt geeft mij ook geen schuldgevoel. Als ze langer weg isquote:Op zondag 30 april 2006 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
luca gaat (als het volgens plan verloopt) elke 2 weken een weekend naar zijn vader.
heerlijk vind ik dat. even tijd vooren mij samen en ik kom in dat weekend ook weer helemaal tot rust, want na 2 weekjes non-stop luca moet ik echt even bijtanken.
ik heb er geen enkel probleem mee en ik voel me ook absoluut niet schuldig.
alleen als hij langer weg is, loop ik al snel tegen de muur van ellende, want dan mis ik hem echt enorm.
Jordy wel, ik dacht Djulian niet, maar dat kan ik ook goed fout hebben hoorquote:Op zondag 30 april 2006 20:07 schreef moussy het volgende:
Waarom mag ie geen brood?
-edit- ik lees niet goedquote:Op zondag 30 april 2006 20:07 schreef moussy het volgende:
quote:Op zondag 30 april 2006 20:07 schreef moussy het volgende:
Djulian is geen jordy
en nou ben ik de draad kwijtquote:
da's toevallig ik ookquote:Op zondag 30 april 2006 21:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik zie allemaal leuke dingen voorbij komen
joh! Ik ook!!quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 22:17 schreef snoopy het volgende:
Ah joh, die heb ik gisteren toch al in het echt gezien gekkie
jaja...quote:Op zondag 30 april 2006 22:24 schreef m@x het volgende:
![]()
je weet het he, als je hem nog een keer tegenkomt.....
Dat zat ik me ook net te bedenken. Hopelijk zijn ze inderdaad allemaal compleet.quote:Op zondag 30 april 2006 22:32 schreef AlohaXa het volgende:
Ben je niet bang dat elk spel net dat ene kritieke spelstukje mist?
En nee, eigenlijk niet! We kijken het indien het te doen is, na voordat we het kopen!quote:Op zondag 30 april 2006 22:32 schreef AlohaXa het volgende:
Ben je niet bang dat elk spel net dat ene kritieke spelstukje mist?
Ik heb ooit een keer samen met mijn vader 250 gulden gewonnen. (dat was de eerste keer dat we samen een lot kochten). Daarna kwamen we nooit verder dan af en toe "eigen geldjes".quote:Op zondag 30 april 2006 22:43 schreef Lois het volgende:
Toch heb ik nog nooit in mijn directe omgeving meegemaakt dat iemand meer heeft gewonnen dan zeg maar 50 euro.
Das best vreemd....... (en ja ik weet wel zeker dat mijn directe omgeving een grote prijs van de daken zou schreeuwen).
Die had ik ook, misschien ligt het nog wel ergens bij mijn ouders... Zal eens aan mams vragen als ik haar morgen ziequote:
yep, al willen we eigenlijk zo snel mogelijk weg. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat ons huis nu niet lekker is voor buitenspelende kinderen (flat, niet de beste wijk) en dat we graag richting Zoetermeer willen of terug naar Den Haag.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt?Nou, wie weet...
Kom je uit Gouda dan?
Meeeeeen, ik ga echt vreselijk off-topic... Zullen we doorschuiven naar het speeltuinbankje?
Ah ok. Zijn jullie hard op zoek dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:48 schreef owlet het volgende:
yep, al willen we eigenlijk zo snel mogelijk weg. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat ons huis nu niet lekker is voor buitenspelende kinderen (flat, niet de beste wijk) en dat we graag richting Zoetermeer willen of terug naar Den Haag.
Wij hebben onze thuiswedstrijden idd op vrijdagavond, maar anderen bij ons op andere doordeweekse avonden. We moesten vorige week maandag naar Numansdorp. Om 19.00 spelen. Dan moet je echt eerder uit je werk anders is dat niet te halen. Hoewel het soms heel vlot gaat.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:51 schreef Tamea het volgende:
BE, wij worden elke keer heen en weer geschoven tussen Haarlem, Den Haag en soms zelfs Rotterdam met competities. Erg onhandig soms, want als je op vrijdagavond speelt kan zelfs Den Haag al te ver zijn vanuit Voorschoten, terwijl in het weekend zelfs Rotterdam makkelijk te doen is.
Hmmm, ben benieuwd wat hij heeft dan.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:50 schreef moussy het volgende:
Peet zn baas belde net, hij zit in het ziekenhuis ergens in Amsterdam, hij schijnt iets met zn voet te hebben. Nahjah ik hoor het wel. Van de week mogen we bij de fokker van het blinde hondje komen kijken
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:56 schreef Lois het volgende:
Wat netjes dat zijn baas even belt MousNou maar hopen dat het niets ernstigs is....
Peet kennende, niksquote:Op maandag 1 mei 2006 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hmmm, ben benieuwd wat hij heeft dan.
quote:
quote:
Balen...quote:Afgewezen, ze hebben een ervaren gevonden
ik wacht gewoon tot mijn oma dood is, dan koop ik haar huis overquote:Op maandag 1 mei 2006 09:56 schreef moussy het volgende:
Owlet, het huis naast mn ouders in Den Haag staat al een jaar te koop en gaat eerdaags weer in prijs zakken
Het verkeer kan echt hopeloos zijn doordeweeks. We zijn wel eens pas om half acht in Kijkduin aangekomen terwijl we dan om half zes vertrokken waren. Heel bizar. Gelukkig gaat het meestal goed en kunnen we zelfs nog intrainen voor de wedstrijd. En het spelletje is verslavend, ik baal nu echt dat ik niet kan spelen. Dus dan maar mee als scoorster.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij hebben onze thuiswedstrijden idd op vrijdagavond, maar anderen bij ons op andere doordeweekse avonden. We moesten vorige week maandag naar Numansdorp. Om 19.00 spelen. Dan moet je echt eerder uit je werk anders is dat niet te halen. Hoewel het soms heel vlot gaat.
Maar goed, het is en blijft een leuk spelletje!En daar heb ik dat rijden ook wel voor over.
Mjaah leuk ook, in augustus loopt zn contract afquote:Op maandag 1 mei 2006 10:25 schreef Lois het volgende:
Jeutjenou die is de komende weken lekker thuis mous
hij wil het niet hebben... hij klonk erg rustig aan de telefoon, dus ik laat et maar even zo en ga zo met Cas mijn post halen.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:27 schreef Lois het volgende:
Nog geopereerd ookTering! Ga je er nog heen Mous?
Waar ik me dan weer van alles bij kan voorstellen als er een collega uit de auto stapt, op de grond valt en bewusteloos raakt... Ik zou me ook kapot schrikken.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:26 schreef moussy het volgende:
Hij stapte uit zn wagen, verstapt zich en ligt de stoeptegels te zoenen. Raakte bewusteloos en toen heeft zn collega de ambulance gebeld. Het schijnt een hele happening van paniekerige bouwvakkers geweest te zijn
De mevrouw waar ze aan het werk gingen raakte in paniek omdat ze dacht dat ie een beroerte hadquote:Op maandag 1 mei 2006 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waar ik me dan weer van alles bij kan voorstellen als er een collega uit de auto stapt, op de grond valt en bewusteloos raakt... Ik zou me ook kapot schrikken.
Oh..Bij jullie in Nederland ook?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:38 schreef Lois het volgende:
Jaaaa banken zijn dicht vandaag
* Lois zit hier daarom zo fris en fruitig*
Huh? Dat is raar... Als 'men' vindt hij geopereerd zou moeten worden dan moet 'men' toch ook voor vervoer zorgen.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:43 schreef moussy het volgende:
Nou ik zit inmiddels in de problemen met mn post
We moeten Peet van amsterdam hier heen zien krijgen, omdat Amsterdam hem niet wil opereren. Ik ga maar beginnen met een rolstoel regelenen voor thuis, optimistisch blijven en zoook al weet ik al dat ie voorlopig niet thuis is
Kan Peet zo mee op je postrondesquote:Op maandag 1 mei 2006 11:43 schreef moussy het volgende:
Nou ik zit inmiddels in de problemen met mn post
Ik ga maar beginnen met een rolstoel regelenen voor thuis, optimistisch blijven en zoook al weet ik al dat ie voorlopig niet thuis is
Ik zou me rotschrikken als het om mijn man zou gaan !quote:Op maandag 1 mei 2006 10:26 schreef moussy het volgende:
Hij stapte uit zn wagen, verstapt zich en ligt de stoeptegels te zoenen. Raakte bewusteloos en toen heeft zn collega de ambulance gebeld. Het schijnt een hele happening van paniekerige bouwvakkers geweest te zijn
Is niet erg hoor. Ik moet eigenlijk heel erg dringend leren. De motivatie is wederom alleen weer erg ver te zoeken, ik hoor nl. pas morgen of ik daadwerkelijk een herexamen heb. Ik verwacht dat wel maar stiekum blijf je hopen.... Ik droomde vannacht dat ik geslaagd was met een 9.8quote:Op maandag 1 mei 2006 13:28 schreef lady-wrb het volgende:
jammer he lois? heb je een keer vrij, is het rotweer
Doe dan straks maar extra lief tegen hemquote:Op maandag 1 mei 2006 13:44 schreef moussy het volgende:
Als Peet straks in de buurt is belt hij me, zodat ik hier naar het ziekenhuis kan crossen, want hij begint nu wel wat te panieken.
dan heb je vast leuker gedroomd dan ik.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:30 schreef Lois het volgende:
[..]
Is niet erg hoor. Ik moet eigenlijk heel erg dringend leren. De motivatie is wederom alleen weer erg ver te zoeken, ik hoor nl. pas morgen of ik daadwerkelijk een herexamen heb. Ik verwacht dat wel maar stiekum blijf je hopen.... Ik droomde vannacht dat ik geslaagd was met een 9.8![]()
Is dat zoquote:Op maandag 1 mei 2006 13:25 schreef Lois het volgende:
[ik weet even niet waar ik het kwijt moet dus dan maar even hier]
Githa jouw usericon is wat aan de enorme grote kant. Nu zijn ze in FB zo lief om daar alternatieven voor te maken en dat hebben ze ook voor die van jou gedaan.
Zie ook Meldtopic te grote webicons
ja dat kan ook via mail maar ik kreeg een errormelding
16526 bytes nogquote:Op maandag 1 mei 2006 16:26 schreef Githa het volgende:
[..]
Is dat zosorry..
heb het aangepast, thnx!
weet ik ut, zou mij ook worst wezenquote:Op maandag 1 mei 2006 17:55 schreef Githa het volgende:
[..]
Hoeveel moet ie dan zijn ?in FB hebben ze hem nu zo gemaakt, nam aam dat het dan goed was.
Jemig, wat idioot.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:46 schreef moussy het volgende:
Nou, het toppunt van bezuinigingen (en waarom ik de zorg niet meer in wil) Peet kreeg geen pijnstillers uit bezuiniging, net zoals dat hij hier geopereerd moest worden
Githa ik heb geen idee hoe dat verder geregeld is in FB maar misschien is het handig om je plaatje even op je eigen webspace te hosten. Misschien is hij straks ineens weg en heb je alleen nog maar die grote versie.quote:
Gefeliciteerd! Foto?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:33 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb geboden op eethoekstoelen en mijn bod is geaccepteerd
joepie!
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:59 schreef Luchtbel het volgende:
maar de persoon waarbij ze deze ellende te pakken kreeg vast wel.
wij zijn vertruttiger, we hebben een vouwwagenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:10 schreef Leah het volgende:
Heeft je persoon geen wasmachine? En anders een loeiheet handwasje? Als je dat tot zaterdag laat liggen gaat het niet meer lukken ben ik bang.
OMG, ik zie mezelf dit typen, hoe vertrut kan je zijn. Als je was expert wordt....
hij vloekt, dus het gaat goedquote:Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef Nijna het volgende:
Moussy, hoe is het met Peet inmiddels?
Join the club. Een vertrutte dertiger is tegenwoordig harstikke hip. We zijn retro, we zijn vintage, we zijn coolquote:Op maandag 1 mei 2006 22:10 schreef Leah het volgende:
OMG, ik zie mezelf dit typen, hoe vertrut kan je zijn. Als je was expert wordt....
Ik weet niet of ik na m'n uitbarsting gister nog kans heb om de wasmachine te gebruikenquote:
Ik kan aardig shoppen, maar dan zou ik het zelfs genoeg vindenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:31 schreef Anitra het volgende:Luchtbel ik zou ook uit mijn slof schieten denk ik
Ik ben ouderwets wezen winkelen vandaag in Utrecht.
Djen heeft een spijkerjurkje gekochtDjulian hield zich zowaar rustig tjdens het winkelen
Wat kan het gezellig truttig zijn om koffie te drinken met een gebakje bij de V&D
De kinderen vonden het na 15 uur genoeg dus toen is Tan de trein in gegaan en ik de tram in.
En toen ik thuis kwam was het grootste gedeelte van de tuin betegeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |