abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:21:24 #1
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_37390578
En weer een nieuwe....ik gooide hem dicht...
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:26:11 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37390729
Zijn er nog mensen die morgen echt met een kleedje met spullen gaan zitten?
pi_37390792
Over koninginnebankje gesproken... Ik kwam er vanavond pas achter dat het dus morgen officieel koninginnedag is en dat de AH maar tot 14:00 uur open is hier. Druk dat het was toen ik vanavond even uit m'n werk een paar boodschapjes ging halen. En sommige mensen weer met karren vol, alsof de winkels 3 weken lang dicht gaan. Ik snap dat nou nooit.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  † In Memoriam † vrijdag 28 april 2006 @ 22:31:09 #4
43556 miss_dynastie
pi_37390908
Ach, BE, wat verdrietig

Tex, hier kun je zo'n stekker bijv. kopen. Hij zorgt er als het goed is voor dat je kat wat meer in balans komt, na bijv. grote veranderingen. Een soort stresstherapie, zeg maar. Hier heeft het goed geholpen
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:32:27 #5
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_37390947
Ik dacht al dat ik de enige was die dat niet snapte Igraine

Mijn boodschapjes vanavond waren: maaltijd voor morgen en maaltijd voor zondag.. (de ingredienten dan). nog paar dingetjes die ik het weekend nog nodig heb en klaar.

BE
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_37391250
BE wat ontzettend jammer dat ze 't toch niet gehaald heeft. sterkte met het gemis...

igraine, ik ontdekte het ook pas vanmiddag. voelde me wel suf! maar ben dus niet de enige. en ja die hamsterwoede snap ik ook nooit zo goed, maar misschien lijkt het ook gewoon meer doordat je anders al die mensen en hun boodschappen niet tegelijk ziet? van 'gewone' weekendboodschappen schrik ik soms ook al hoe veel 't is alles bij elkaar.
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:47:04 #7
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37391346
BE
Ik ga morgen samen met Jasper op een kleedje zitten Ik ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:52:18 #8
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_37391478
Shit hoor BE. Heel veel sterkte.

Huizenkoopsters gefeliciteerd!

Ik moet ook nog wat boodschappen hebben, morgen maar vroeg op. Ik wist wel dat koninginnedag morgen is, maar helemaal geen erg in gehad dat het morgen al zaterdag is! Ik mis een dag deze week geloof ik.

CB succes met Jasper morgen!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:55:08 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37391553
Bedankt voor de lieve reacties.

Wij moeten ook nog boodschappen doen maar de super hier is gewoon tot 17 uur open dus we hebben alle tijd. Het zal vast wel rustig zijn.
pi_37391658
BE, sterkte

Ik ga morgen met de meiden en de buuf en dochter naar spelletjesdingen voor kinderen. De meiden morgen een vlaggetje op dr wangen. Bo dr op school gemaakte rood wit blauw oranje kroontje op. Ze hebben er al helemaal zin in.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37391691
Babyfeet jou hoor ik ook al nooit meer.
En Livelink waar zit je nou toch?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37391718
BE, sterkte .

Clauwhee, een huisje gekocht, gaaaaf! Wanneer mogen jullie erin?

Ik ga nog even een boodschappenlijstje maken en dan duik ik mn bedje in. Morgen maar vroeg naar de supermarkt, want ik vrees dat het anders ontzettend druk is met hamsterende mensen .Krijg zondag een eter, iemand nog inspiratie voor iets lekkers wat niet te ingewikkeld is om te maken?
Fake it till you make it...
  vrijdag 28 april 2006 @ 23:22:57 #13
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_37392238
Livelink heeft gister nog een topic geopend in oud

BE sterkte ermee
pi_37392599
nijna, ik zag laatst een leuk venkel-topic in CUL, daar ga ik binnenkort eens wat van proberen. maarja, daar moet je maar net van houden. en anders is dit misschien iets voor je?

[ Bericht 11% gewijzigd door bixister op 28-04-2006 23:44:35 ]
pi_37393701
BE

Djen gaat morgen zitten met spulletjes en Djen kennende komt ze met net zoveel rommel terug
Wij gaan morgen toch lekker verf kopen voor de slaapkamer en gaan gewoon beginnen ermee. Het lekker ons huisje maken!
pi_37395478
Ff BE-tje knuffen, wat rottig van poes

Ik duik mijn bed in, stappen was zeer gezellig, nieuwe vrienden gemaakt hahaha, wat kan zoiets toch maf zijn.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 09:23:41 #17
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37396454
babyfeet heeft denk ik wel wat anders aan dr hoofd.
pi_37396473
Geen kleedje hier. Wij gaan straks even rondlopen in de buurt. Vanmorgen stond hier de eerste mafkees al op de brug met een saxofoon het Wilhelmus te spelen. Hij had alleen een ochtendjas aan en een oranje ijsmuts op
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_37396491
Is de buit al binnen Lois en Karin?
We krijgen wel weer foto's te zien hè?
  zaterdag 29 april 2006 @ 09:41:38 #20
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37396578
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach, BE, wat verdrietig

Tex, hier kun je zo'n stekker bijv. kopen. Hij zorgt er als het goed is voor dat je kat wat meer in balans komt, na bijv. grote veranderingen. Een soort stresstherapie, zeg maar. Hier heeft het goed geholpen
Thanx! Zou idd erg handig kunnen zijn, zal eens kijken

BE, wat sneu van de poes sterkte...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_37396634
BE meid, deze kan je vast wel gebruiken
pi_37397242
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 21:17 schreef Lois het volgende:

[..]

Wow Jij bent niet van de langzame beslissingen
Ja, maar het was dat of riskeren dat iemand anders het kocht en we eruit moesten.
En ik woon hier zo graag. Ik zag het echt niet zitten om weer op zoek te gaan. Gelukkig heeft hij 25000 van de vraagprijs willen afdoen.
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 10:45:38 #23
81992 Githa
pi_37397418
aaach BE, wat een moeilijke beslissingen zijn dat hé, sterkte!

Bass-Miss gefeliciteerd, niks mis met snel beslissen, toch? Je hebt het immers al uitgeprobeerden en als het je bevalt, why not
pi_37398584
Iedereen gefeliciteerd met verjaardagen, huizenkoop en koninginnedag!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_37398720
Bass-Miss proficiat met de aankoop. Wel leuk dat je het huis al kent En dan moet je idd niet meer op zoek gaan
  zaterdag 29 april 2006 @ 12:35:31 #26
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37399670
Bass-Miss, gefeliciteerd met jullie 'nieuwe' huis!

BE, dikke Ik was gister bij een vriendin wiens hond een tumor heeft en ook eigenlijk een spuitje zou moeten krijgen. Het beestje 'doet' het alleen nog zo goed. Speelt nog, is nog vrolijk. Mijn vriendin kan het niet over haar hart verkrijgen. De laatste dagen gaat het wat minder en ze weet dat ze nu echt moeten beslissen. Maar zo'n beessie is een veel groter onderdeel van je gezin dan mensen zonder huisdier zich kunnen voorstellen. Dus dat je verdrietig bent BE, daar heb je al het recht toe.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 29 april 2006 @ 12:41:30 #27
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_37399827
Ik verveel me de tandjes...

Zou vandaag de te kleine kleertjes van Suus samen met Suus gaan verkopen op de kindervrijmarkt, maar nu zit ik binnen met een kind met 39,5 graden koorts...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zaterdag 29 april 2006 @ 12:51:49 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37400086
Net een rondje vrijmarkt gedaan hier in Gouda. Best druk. Niks gekocht (behalve dan vietnamese loempia'tjes ).
Karin en Lois! kom de buit eens showen!

Sterkte met Suus Ireth, da's ook niet leuk idd.
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 12:59:20 #29
43556 miss_dynastie
pi_37400264
Het is hier veel te regenachtig, het was ff een uurtje mooi, maar nu is het weer pet

Beterschap Suus
pi_37400284
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 11:52 schreef leonieke het volgende:
Bass-Miss proficiat met de aankoop. Wel leuk dat je het huis al kent En dan moet je idd niet meer op zoek gaan
Waar zoek jij juist een huis, het huis hiernaast gaat ook te koop staan.
pi_37400395
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:00 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Waar zoek jij juist een huis, het huis hiernaast gaat ook te koop staan.
In België Rond Aalst.

Maar we hebben een huis op het oog én een mondeling akkoord, maar ja... nog steeds enkel maar mondeling dus ik wil er nog niet te veel op hopen.
En stel dat we toch een compromis tekenen duurt het zeker nog 8 maand of langer voor we er in kunnen.
  zaterdag 29 april 2006 @ 13:39:13 #32
3011 E.T.
pi_37401341
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:04 schreef leonieke het volgende:

[..]

In België
volgens mij woont Bass-Miss ook in Belgie

alle winkelcentra zijn open hier, dus wij dachten dat grotere fietsenzaken ook wel open zouden zijn om een nieuwe fiets voor Swets uit te zoeken..
Niet dus
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_37401373
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:39 schreef E.T. het volgende:

[..]

volgens mij woont Bass-Miss ook in Belgie
Ik moet echt eens beter naar profielen kijken enzo
quote:
alle winkelcentra zijn open hier, dus wij dachten dat grotere fietsenzaken ook wel open zouden zijn om een nieuwe fiets voor Swets uit te zoeken..
Niet dus
Toch wel vervelend zo op een zaterdag.
En in de voormiddag ook alles toe?
pi_37401443
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:04 schreef leonieke het volgende:

[..]

In België Rond Aalst.

Maar we hebben een huis op het oog én een mondeling akkoord, maar ja... nog steeds enkel maar mondeling dus ik wil er nog niet te veel op hopen.
En stel dat we toch een compromis tekenen duurt het zeker nog 8 maand of langer voor we er in kunnen.
Gent is niet zover, en veel leuker dan Aalst.
pi_37401488
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:43 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Gent is niet zover, en veel leuker dan Aalst.
Ik haaaaaat Gent... Echt waar
Ik vind er nooit mijn weg. Zelfs met gps ben ik er al twee keer in geslaagd om er totaal verkeerd te rijden. Geef mij maar de streek van Aalst (niet Aalst zelf eh want ik heb het niet zo op carnaval begrepen)
Ik woon nu trouwens in Ninove, dus dat valt nog mee van afstand (maar ben afkomstig van West-Vlaanderen )
pi_37401643
Ireth das balen.
Hier in lopik-dorp hebben we dit jaar blijkt vandaag geen koninginnendag De oranje vereniging staakt.
Dus alleen een spel-ding van de kroeg.
Wij zijn verf wezen halen voor de slaapkamer en dat scheelde best veel geld. Rick en Djen mogen zo zandscheppen, want ze hebben gister toch het zand gebracht voor de tuin
pi_37401672
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:44 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik haaaaaat Gent... Echt waar
Ik vind er nooit mijn weg. Zelfs met gps ben ik er al twee keer in geslaagd om er totaal verkeerd te rijden. Geef mij maar de streek van Aalst (niet Aalst zelf eh want ik heb het niet zo op carnaval begrepen)
Ik woon nu trouwens in Ninove, dus dat valt nog mee van afstand (maar ben afkomstig van West-Vlaanderen )
Ik vroeger in Ternat, zoooo saai.
pi_37401857
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:51 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ik vroeger in Ternat, zoooo saai.
Ja, oke, daar zeg je ook wat
Behalve files zie je er waarschijnlijk niets anders
pi_37401911
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:58 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ja, oke, daar zeg je ook wat
Behalve files zie je er waarschijnlijk niets anders
Tja, de nadelen van het stad en het platteland tegelijk. Wel druk en niks te doen.
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 14:11:20 #40
7074 moussy
kuttekop
pi_37402156
He bah wat naar BE
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 12:41 schreef Ireth het volgende:
Ik verveel me de tandjes...
her nog 1... we waren onderweg naar een vrijmarkt, maar Peet keek (weer eens) niet uit zn doppen en gaf gas ipv dat ie ff rustig moest rijden, ik schrok me de pleuris en was maar een aansteller. Oftewel, ik kon verder rijden en ben meteen omgekeerd naar huis om mezelf af te zetten
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_37402454
Lopik is daarom idd op BNR geweest Er zijn te weinig vrijwilligers voor de oranjevereniging blijkbaar.
Wij moeten zo nog winkelen.
pi_37403440
Jeetje BE, wat klote. en sterkte!!

Wij zijn ff naar naar de vrijmarkt geweest, heb een voorleesboek gekocht, en lekkere sateetjes... verder is hier ook geel bal te beleven... Ga zo maar spelletje doen ofzo..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_37404121
Oeh Bix, dat venkel-topic... dat is wel eens een probeerseltje waard!
Ik heb besloten om lekker aardappeltjes uit de oven met tijm en rozemarijn te doen en witlofsalade ala manlief (hij mag t maken ).

Vanmorgen wat boodschapjes gedaan, kwam onderweg de muziek tegen . Toen ik weer thuis was met mn lief ontbeten en daarna even het dorp in gelopen om te kijken of er wat te doen was. Aardig wat activiteiten voor kinderen, maar verder weinig.
Omdat het toch redelijk weer was zijn we een stuk over de dijk gaan lopen richting Nijmegen, maar al snel werd het donkerder en zijn we omgekeerd. Niet helemaal droog thuis gekomen, maar het was wel lekker om een stuk te wandelen.

Schoonzusje vroeg of we vanavond meegaan naar Arnhem, maar daar zijn we nog niet helemaal over uit, ik stem voor bankhangen eigenlijk. Het lijkt buiten alleen maar bewolkter en natter te worden
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 16:56:05 #44
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37405735
ik heb zulke leuke spullen gekocht
en zooooooo goedkoop
en nu ben ik moe
pi_37406306
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 14:22 schreef poemojn het volgende:
Lopik is daarom idd op BNR geweest Er zijn te weinig vrijwilligers voor de oranjevereniging blijkbaar.
Wij moeten zo nog winkelen.
op de radio zelfs.
Al jaren staat er in het boekjedat ze mensen nodig hebben en niemand meld zich aan. Dus ik geef ze groot gelijk, alleen hadden ze het nog duidelijker mogen maken dat er niks is hier

wat heb je dan gekocht Lady-wrb?
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 17:38:42 #46
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37406879
tuinpuin
hele leuke kinderboeken, schminkboekjes, kookboeken
een houten kist
splinternieuwe spirographset
het spel wie is het
een complete hamsterbak met de hele troep erbij (daar zitten nu mijn kuikens in )
een grote locodoos
beachtennissetje
een broek oor luca
een winterjas voor luca
twee sweaters voor luca
een paar naturinoschoenen
een bakvorm
een m&m spelletje en een m&m figuur
en nog meer maar dat weet ik even niet meer zo snel.
o ja, een rolykit voor wel 25 cent dat is toch wel mijn klapper daar ben ik toch zo blij mee
  zaterdag 29 april 2006 @ 17:41:07 #47
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37406966
Oh, wij hebben ook weer een paar dingetjes gescoord vanochtend! Leuk!

Stoere soort van motorlaarsjes voor Maria
Een traphekje
Een aardewerken bak voor plantjes in tuin
Een oude wekker (verzamelinkje)
En oorbelletjes en kettinkje voor mezelf

Maar die waslijst van Lady-wrb, dáár kan ik niet tegenop!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 29 april 2006 @ 17:44:11 #48
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_37407037
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:38 schreef lady-wrb het volgende:
beachtennissetje
Ik moest ff 3x kijken om te weten wat hier nu stond be-ach-te-nis-sen-setje las ik de 1e keer

Hier nog steeds koorts... *zakken met kleertjes de zolder op smijt tot volgend jaar*
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 17:45:02 #49
81992 Githa
pi_37407068
Ik heb niet eens een markt gezien, we moesten ter eren van opa's 50ste verjaardag uiteten vanmiddag in een nogal chique hotel en eigenlijk zag ik er een beetje tegen op met Jordy enzo en had liever een markt aangedaan, maar achteraf was het reuze gezellig en Jordy heeft zich keurig gedragen en nu doen we morgen die markt de feestelijkheden gaan hier morgen gewoon door
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 17:52:06 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37407238
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:41 schreef Sugar het volgende:
Oh, wij hebben ook weer een paar dingetjes gescoord vanochtend! Leuk!

Stoere soort van motorlaarsjes voor Maria
Een traphekje
Een aardewerken bak voor plantjes in tuin
Een oude wekker (verzamelinkje)
En oorbelletjes en kettinkje voor mezelf

Maar die waslijst van Lady-wrb, dáár kan ik niet tegenop!
en ik was niet eens veel geld kwijt
in koog (waar wij wonen) stonden een hoop bekenden, dus die gaven veel voor weinig
en in zaandam stond een enooooooorme vrijmarkt en daar was alles zo gruwelijk goedkoop.
sommigen gaven het zo weg.
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:07:48 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_37407631
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:44 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik moest ff 3x kijken om te weten wat hier nu stond be-ach-te-nis-sen-setje las ik de 1e keer

Hier nog steeds koorts... *zakken met kleertjes de zolder op smijt tot volgend jaar*
wat staat er dan wel???

vervelend hoor suus met koorts, ik hoop dat ze snel opknapt

Sugar, dat klinkt als goede aankopen
stormy waters...
sailin'
pi_37407676
beach tennis setje lijkt me . Hier was het vanmiddag ook heel druk en vooral veel mensen die hun lelijkste troep wilden verkopen. Niks leuks gekocht verder, alleen een mooie fotolijst bij de hema
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:11:50 #53
24188 Belana
kloon van belana
pi_37407708
ow, beach.... strand... ik zag wel tennis setje, maar ik kon van dat be-ach niks maken
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 18:12:33 #54
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37407721
ik heb juist ook lelijke troep gekocht als tuinpuin!
pi_37407767
Oh maar ik vind lelijke troep niet mooi en ga daar echt niet voor betalen .
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 18:34:32 #56
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37408233
ik kreeg het gratis (tenminste sommige dingen dan)
en ik heb het nu met goudverf ingesmeerd en het is nu zooooo naar mijn zin zo heeeerlijk kitsch
pi_37408879
Ik ben vanmorgen ook geweest met de meiden.

Jans was verliefd op een pop met rolschaatsen. (waarvan er nu al 1 afgebroken is omdat ze er zo gek mee was en er te wild mee deed, dus maandag even 1 sec lijm kopen) Dat hoofd van die pop is echt vreselijk. Het is echt net chucky Ik ga er morgen even een foto van maken. Echt ik overdrijf niet, walgelijk ding. Maar Jans ligt er mee te slapen nu
Bo een soort van koetsje wat eigenlijk voor van die megablocks is, maar wat nu leuk dienst doet als barbiekoets.

Je kon allerlei spelletjes doen, daar moest je dan zo'n strippenkaart voor kopen. Wij gedaan. Bo na 5 min al huilen. Er was niks, de tranen kwamen zomaar zei ze. Ik merkte het al. Het was vrij druk en harde muziek en dat was te veel voor dr. We zijn dus maar heel kort geweest en hebben geen spelletjes gedaan. Voor Jans wel jammer want die vond het allemaal wel gezellig.
Eenmaal thuis was Bo weer de oude Bo en heeft ze lekker gespeeld.

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar Lois en Karin's verhaal.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37409220
O Moussy ik zie het trouwens helemaal voor me hoe dat gegaan moet zijn in de auto
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:26:06 #59
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37409672
Maria's laaaaarsjes!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:33:48 #60
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37409899
Ik heb me enorm vermaakt vandaag samen met Jasper
We waren er om 9.30 en iedereen daar verklaarde me voor gek, want de grote stroom marokkanen die altijd alles opkocht was al lang langsgeweest en nu zou ik niks meer verkopen, maar tegen 1 uur waren we bijna uitverkocht. De laatste dingetjes heb ik weggegeven
Toch mooi 80 euro verdiend
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 19:34:15 #61
81992 Githa
pi_37409916
Die knietjes en die vrolijke blik ze zijn super Sugar, die laarsjes.
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:37:23 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_37410028
ow wat zijn ze leuk
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:38:36 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37410068
Dat bekkie erbij ook!
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:40:13 #64
3011 E.T.
pi_37410110
Hoe ze die broek omhoog houdt
pi_37410747
En dan vind jij Morris z'n pootjes zo lief Sugar! Deze zijn ook om op te vreten

Het enige dat ik vandaag 'gekocht' heb is plassen voor 1 euro
En tja, als je moet, dan moet je.
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 20:01:38 #66
7074 moussy
kuttekop
pi_37410757
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 19:09 schreef jessie het volgende:
O Moussy ik zie het trouwens helemaal voor me hoe dat gegaan moet zijn in de auto
ja jij herkent dat wel he
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 20:02:10 #67
43556 miss_dynastie
pi_37410784
Voor een euro ??? Jee, wat een prijs
pi_37410827
Hahahahah ja Moussy

Stoere laarsjes Maria
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37410863
Vandaag ook nog eve bij karwei geweest. Ik heb fuchsia roze gekocht voor de meiden dr muren (en bijpassend voor de deuren, die worden wit met dat roze)
Nu alleen nog zilver en goud verf kopen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37410885
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor een euro ??? Jee, wat een prijs
Ja, maar wat ik zei: als je moet, dan moet je
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 20:09:06 #71
43556 miss_dynastie
pi_37410993
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:05 schreef snoopy het volgende:

[..]

Ja, maar wat ik zei: als je moet, dan moet je
Ja, snap ik, ik zou het absoluut ook hebben gedaan.
Maar sowieso mag je hier tegenwoordig blij zijn als je een toilet vindt, want in de stad kun je voor zover ik weet alleen bij V&D, Mac en Hema nog terecht (en dan voor 50 cent) ja, en dan ook in kroegjes en zo, maar daar kun je niet zomaar binnenlopen om alleen te plassen
pi_37411502
Nog 22 minuten en dan is het dancefeest hier tegenover ook afgelopen
Gelukkig is Morris uit logeren bij opa en oma. Die heeft nergens last van.
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 20:28:56 #73
7074 moussy
kuttekop
pi_37411522
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:28 schreef snoopy het volgende:
Nog 22 minuten en dan is het dancefeest hier tegenover ook afgelopen
Gelukkig is Morris uit logeren bij opa en oma. Die heeft nergens last van.
dan komt de afterparty
pi_37411567
pi_37411608
Dat is een goeie buit lady-wrb

Sugar die laarsjes

Jessie ook op verfjacht geweest vandaag

Ik zit me in te houden, wil het liefst alles uit mijn slaapkamer gooien en beginnen met schilderen. Maar moet eerst nog bedenken hoe ik de kleuren wil verdelen
  FOK!fossiel zaterdag 29 april 2006 @ 20:44:08 #76
2628 Karin
pi_37412026
Ow die laarsjes Prachtig!!!

Het was hier erg koud vanmorgen om kwart voor 7, waarschijnlijk dat de mensen met leuke spullen er daardoor niet waren. Het viel echt een beetje tegen. Ben geen blokje Duplo tegen gekomen. Maargoed de buit hier:

vloerpuzzel van een brandweerauto
2 boekjes van Thomas de trein
Bob de Bouwer memory
Bob de Bouwer domino
Bob de Bouwer werkplaats (erg leuk!)
Bob de Bouwer kleispulletjes
ENNNNNN een Bob de Bouwer step

Ik heb me daar toch stoer staan afdingen zeg! Sta nog versteld van mezelf.

Ben om 11 uur nog een rondje gegaan met Bram en Peet en Bram mocht zelf ook nog kijken of hij wat leuks zag. Hij heeft nog wat auto's voor in de zandbak uitgezocht, het zal niet. Maargoed voor die 50 cent, maakt het uit.
  Jubileum moderator zaterdag 29 april 2006 @ 20:45:29 #77
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37412078
Ik heb een heleboel puzzels en babybornkleertjes en iets van klei
De meisjes waren er dolblij mee, we hebben gelijk een uur zitten puzzelen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel zaterdag 29 april 2006 @ 20:46:15 #78
2628 Karin
pi_37412104
O wouw ik ben ook oranje
pi_37412170
Ook al zo'n mooie buit!!
pi_37412249
Hier ook geslaagd op de vrijmarkt, broekjes voor de kinderen, een shirtje, boekjes, speelgoedjes, leuke espressokopjes en schoteltjes, een barok lijst uit Italie, een buggy (want Chiara werd moe en mijn tassen zwaar), feestartikelen voor morgen, allemaal voor weinig, heerlijk!
Chiara is helemaal weg van dr FP kassa, in perfecte staat voor 2 euro's!!! Ik wil echt vaker een vrijmarkt, en dan graag met mooi weer. Het was weer leuk!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_37412278
Ik ben erg benieuwd over hoeveel jaar Morris met z'n spulletjes gaat zitten op koninginnedag
pi_37412316
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:49 schreef melonovy het volgende:
Hier ook geslaagd op de vrijmarkt, broekjes voor de kinderen, een shirtje, boekjes, speelgoedjes, leuke espressokopjes en schoteltjes, een barok lijst uit Italie, een buggy (want Chiara werd moe en mijn tassen zwaar), feestartikelen voor morgen, allemaal voor weinig, heerlijk!
Chiara is helemaal weg van dr FP kassa, in perfecte staat voor 2 euro's!!! Ik wil echt vaker een vrijmarkt, en dan graag met mooi weer. Het was weer leuk!
Ben je in Vreeswijk geweest?
Daar is het altijd zo gezellig en leuk. Volgend jaar staat dat hier op de planning.
pi_37412396
Ja in Vreeswijk ja, leuke sfeer, veel kraampjes, ruim opgezet, ik had er makkelijk met mijn fietskaretjes kunnen wandelen.

Oja, CHiara heeft ook nog pony gereden, ze vond het erg leuk, tot dat ie ging hinniken Toen zijn we verder naast de pony gaan lopen.
Het voelt goed hè?
A je to!
  Jubileum moderator zaterdag 29 april 2006 @ 20:55:34 #84
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37412404
Lady-wrb ik las dat je "wie is het" hebt gekocht. Dat is zo'n leuk spel Karin en ik hebben dat uren,weken, maanden gespeeld vroeger.

Ik las ook iets over babyfeet, die wel iets anders aan haar hoofd heeft. Heb ik iets gemist? In ieder geval mis ik haar wel.

Wat zag ik nog meer? Owja die keistoere laarsjes van Maria
En BE heel veel sterkte
Eva ♥ en Iris ♥
pi_37412506
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:55 schreef melonovy het volgende:
Ja in Vreeswijk ja, leuke sfeer, veel kraampjes, ruim opgezet, ik had er makkelijk met mijn fietskaretjes kunnen wandelen.

Oja, CHiara heeft ook nog pony gereden, ze vond het erg leuk, tot dat ie ging hinniken Toen zijn we verder naast de pony gaan lopen.
Vreeswijk heeft ook een heleleuke feestweek in september en danis er braderie enzo. Is een erg leuk dorp

Chiara ze zijn ook eng als ze geluid maken hoor
pi_37412603
Hier de beloofde foto van mij in nieuwe galajurk (inclusief kapsel en make-up) ready to go to Mission Impossible 3.

pi_37412620
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:55 schreef Lois het volgende:
Lady-wrb ik las dat je "wie is het" hebt gekocht. Dat is zo'n leuk spel Karin en ik hebben dat uren,weken, maanden gespeeld vroeger.
Oh ja, dat had ik vroeger ook! En hier verkochten ze t-shirts met die verschillende gezichten van het spel erop
pi_37412643
Wat mooi Faja!! Hoe was het?
pi_37412693
Zo te lezen moet ze er nog heen. Of is het al geweest?
pi_37412744
Het was van de week toch?
pi_37412885
Ik denk dat je gelijk hebt Anitra.
pi_37412933
Heel mooi faja!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37413064
Het was afgelopen woensdag in Amsterdam, premiere in Tuschinski theater en daarna afterparty in The Escape. Film was echt super goed, constant actie. En de afterparty duurde tot 01.00 uur maar ik hield het vol tot 00.15 en toen moest ik nog terug lopen naar de parkeergarage en ik liep op naaldhakken, die echt killing waren. Verder was het gewoon super, geen andere woorden voor.
pi_37413110
Faja, prachtig hoor!!

Braderie en feestweek in Vreeswijk, zullen we samen gaan?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_37413182
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 21:19 schreef melonovy het volgende:
Faja, prachtig hoor!!

Braderie en feestweek in Vreeswijk, zullen we samen gaan?
Lijkt me gezellig!
pi_37413241
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 21:22 schreef Anitra het volgende:

[..]

Lijkt me gezellig!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 29 april 2006 @ 21:24:37 #97
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37413252
Ons lijstje:
Deesje - Joke van Leeuwen
2 prachtige oude prentenboeken
Een heeeel cool zwembroekje voor d'n Luuk
En morgen wil ik weer.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_37414088
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 23:01 schreef Nijna het volgende:
Clauwhee, een huisje gekocht, gaaaaf! Wanneer mogen jullie erin?
We moeten nog even geduld hebben, 1 oktober pas...maar dat hebben we er wel voor over!

Maria

Ow en heel mooi Faja!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37414450
ik kan niet meer quoten met 1 wijntje op ...

Lishe, ik ga mee
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_37414582
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 21:19 schreef melonovy het volgende:

Braderie en feestweek in Vreeswijk
Daar ging ik vroeger (toen ik daar dus nog woonde) ook elk jaar heen. We hebben zelfs een keer met ons kleedje daar ook gezeten Tegenwoordig moet je er betalen om er te gaan zitten. Wel supergezellie daar!

In Houten waar ik nu woon was helemaal niets Dacht nog ff voor me werk iets leuks te doen, maar helaas.
pi_37414648
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 22:15 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Daar ging ik vroeger (toen ik daar dus nog woonde) ook elk jaar heen. We hebben zelfs een keer met ons kleedje daar ook gezeten Tegenwoordig moet je er betalen om er te gaan zitten. Wel supergezellie daar!

In Houten waar ik nu woon was helemaal niets Dacht nog ff voor me werk iets leuks te doen, maar helaas.
nooit gedacht dat ik vreeswijkers zaten hier op het forum
pi_37414781
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 22:18 schreef Anitra het volgende:

[..]

nooit gedacht dat ik vreeswijkers zaten hier op het forum
Ben een wijk ernaast geboren en heb er 20 jaar gewoond
pi_37414847
Ik ben in noord begonnen en op de lekboulevard geendigt, das ook de wijk ernaast
Heb heel wat hang-uurtjes door gebracht in Vreewijk.
pi_37414928
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 22:25 schreef Anitra het volgende:
Ik ben in noord begonnen en op de lekboulevard geendigt, das ook de wijk ernaast
Heb heel wat hang-uurtjes door gebracht in Vreewijk.
Ik woonde dichtbij lekboulevard. Heb in Hoog-zandveld en zandveld gewoond Ik werk nog in Ngein, dus ga voortaan wel opletten of ik fokkers zie haha.
pi_37415129
Ik woon nu in Lopik, maar mijn ouders wonen nog op de lekboulevard, dus ik kan er wel eens los rond lopen
  zaterdag 29 april 2006 @ 22:38:01 #106
34891 melonovy
La Kutschie
pi_37415194
Chiara zit op 't Veer muisje, ook wel bekend neem ik aan?
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 29 april 2006 @ 22:39:12 #107
34891 melonovy
La Kutschie
pi_37415232
Ik voel een Nieuwegeinmeeting opkomen! Ik heb net nieuwe terrasmeubeltjes binnen hoor
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_37415418
Oeh die kunnen we dan heel goed gaan testen
"veer muisje is dat de peuterspeelzaal bij het veerhuis?
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:06:36 #109
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_37415852
Heb ff 2 hele zware uren achter de rug, 2 uren van huilen, van gillen, van zweetdruppels die uit dat kleine lijfje sprongen, van tranen die in liters over haar wangen rolden, van totale ontreddering, vele "wat-moeten-we-nu-in-hemelsnaam-doen" blikken naar elkaar toe werpen...

Het begon met een paniekerige Suus, die zeiknat van het zweet met 39,7 graden koorts wakker werd. Een zeiknat gezweete pyama en romper, vele tranen, vele paniekblikken en 2 uur later is ze koortsvrij, is ze vrolijk, is ze weer Suus...

Het lijkt bijna of ze de afgelopen 2 uur de koorts uit haar lijfje heeft gezweet.. ze is helemaal afgemat, doodmoe, ziet er uit of ze dagen niet heeft geslapen(zo zien wij er volgens mij inmiddels ook uit), maar ze is zo vrolijk als maar zijn kan!

Ik ga mijn kippie in een soppie zetten, nog ff lekker bij mama wat melk drinken en dan hopenlijk kunnen we allemaal gaan slapen. Het waren 2 hele lange uren....
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:16:11 #110
24188 Belana
kloon van belana
pi_37416070
och ireth, wat sneu! Ik hoop dat alles nu achter de rug is dan, welterusten voor jullie alle 3
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:21:37 #111
3011 E.T.
pi_37416193
Wat sneu, Ireth..
pi_37416364
wij hadden bijna in Vreeswijk gewoond. ik vond 't echt super daar! alleen was 't huisje wel piepklein (doch charmant) en waren anderen ons ook nog eens voor.

ireth, pff, die suus heeft 't weer eens heftig te pakken (gehad) zeg. hopelijk is 't ergste nu echt voorbij.
pi_37416533
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 22:38 schreef melonovy het volgende:
Chiara zit op 't Veer muisje, ook wel bekend neem ik aan?
En of ik dat ken...ik heb daar ook opgezeten Mn moeder is daar nog leidster geweest hihi.
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:40:43 #114
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_37416538
Las dat is gemist werd..
heb niet echt de fut en zin gehad om te schrijven
las wel mee maar dat was het ook...

Woensdag middag is plotseling mijn lieve schoonvader overleden
vader van Hellraid dus
Was een paar dagen al ziek met koorts en is naar het ziekenhuis gegaan
daar kwamen ze achter dat hij een gaatje in zijn darm had
is er voor geopereerd en was aan het opknappen.
woensdag ochtend had hij het benauwt en hebben ze long en buikfoto''s gemaakt en een hart filmpje
maar dat was allemaal goed en smiddags overleed hij plotseling
niemand zag het aan komen
ze belde vanuit het ziekenhuis dat het niet goed ging maar we waren te laat ..

kyllian hebben we eigelijk overal bij betrokken
en wat kan zo''n klein ventje veel begrijpen
en wat hebben we een steun aan hem

we missen hem

dus dan weten jullie nu waarom ik ff niet reageer

[ Bericht 2% gewijzigd door babyfeet op 29-04-2006 23:47:10 ]
pi_37416565
wat erg babyfeet. heel veel sterkte!
pi_37416612
Gecondoleerd.......en sterkte babyfeet!
pi_37416664
Gecondoleerd Babyfeet, heel veel sterkte
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:49:12 #118
24188 Belana
kloon van belana
pi_37416693
babyfeet....wat vreselijk.... heel veel sterkte voor jullie allen...
stormy waters...
sailin'
pi_37416933
Babyfeet gecondoleerd en heel veel sterkte
  zondag 30 april 2006 @ 00:03:47 #120
3011 E.T.
pi_37416962
Gecondoleerd Babyfeet, sterkte!
pi_37416973
Gecondoleerd Babyfeet
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 30 april 2006 @ 00:05:29 #122
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37416995
Gecondoleerd Babyfeet
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_37417319
54 jaar oud mocht hij maar worden
pi_37417362
dat is veel te jong. jij ook gecondoleerd Hellraid.
  zondag 30 april 2006 @ 00:23:59 #125
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37417414
Da's veel te jong Babyfeet... wat erg. Is er iets bekend hoe dat nou zomaar kon gebeuren?
Sterkte joh!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_37420521
Babyfeet en Hellraid heel veel sterkte
Wat vreselijk hoe dit verlopen is zeg!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 30 april 2006 @ 08:32:41 #127
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37420546
Heel veel sterkte, babyfeet. Gecondoleerd, wat vreselijk zoiets.
pi_37420672
Hellraid en babyfeet, gecondoleerd...
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 21:24 schreef Lishe het volgende:
Deesje - Joke van Leeuwen
Fantastisch boek, ik moet 'em ook nog ergens hebben .
  zondag 30 april 2006 @ 09:34:34 #129
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_37420775
Babyfeet en Hellraid, heel veel sterkte. Vreselijk dit, zo jong, zo onverwachts..
  zondag 30 april 2006 @ 09:36:18 #130
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_37420791
Na de 2 rampenuurtjes van gisterenavond is madam vanacht nog 2x zo bezweet wakker geworden. Ik heb vanacht een koppijn gekregen van hier tot Zuid Limburg dus kwam vanmorgen totaal niet fris en fruitig mijn mandje uit.

Suus 'hangt' nu weer op 38,4 dus toch nog niet helemaal koortsvrij. Gisteren nog ff de hap gebeld met de vraag bij welke temperatuur er alarm geslagen dient te worden, wat dus de maximale temp is die ze mogen hebben...

Die is er niet kreeg ik te horen? Zolang ze levendig en aanspreekbaar is mag de koorts oplopen tot Sint Juttemis!

Maar goed, een nieuwe dag en we zien wel wat ie brengt!
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 09:59:04 #131
81992 Githa
pi_37420955
Babyfeet en Hellraid, gecondoleerd zeg!
Jeetje, zo onverwachts, sterkte
pi_37420970
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:44 schreef Ireth het volgende:

[..]

Las ik ook, hoor.

De koningin had beter naar Bergen kunnen komen. Stralend mooi weer gehad, de hele dag!
  zondag 30 april 2006 @ 10:02:00 #133
24188 Belana
kloon van belana
pi_37420987
helpt paracetamol dan niet ireth? sterkte hoor!
stormy waters...
sailin'
pi_37421020
Hellraid en Babyfeet, gecondoleerd en sterkte!

Ireth, hopelijk is Suusje snel weer beter
  zondag 30 april 2006 @ 10:07:13 #135
3142 m@x
pi_37421027
Wat een toestand Ireth. Beterschap voor Suusje

Ik ga zo even shoppen. We gaan over 3 weken op vakantie en ik pas niet meer in mijn zomerkleren. Aargh, stress Volgende keer maar een naturistenvakantie boeken, dan hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken

Na het shoppen gaan we me Kai naar de stoomtreindagen. Kijken of hij treintjes net zo leuk vindt als trams.
  zondag 30 april 2006 @ 11:19:55 #136
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_37421840
Babyfeet, Hellraid en Kyllian !

Suus ! - Beterschap meisje
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 30 april 2006 @ 11:41:22 #137
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37422161
Babyfeet, gecondoleerd. Wat ontzettend verdrietig.

Clauwhee en Bass-miss, gefeliciteerd met jullie (al dan niet bewoonde ) nieuwe huizen.
Ireth, wat kun je je dan moedeloos voelen... Je kind is niet haarzelf en doe daar maar wat mee.... Gelukkig is ze weer opgeknapt.
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 12:14:43 #138
7074 moussy
kuttekop
pi_37422857
Jeetje babyfeet wat erg voor jullie... gecondoleerd

René gaat waarschijnlijk bij opa en oma logeren, is het erg als ik zeg dat het me best wel een slekker lijkt Waarschijnlijk wil ik dr morgen al ophalen
  zondag 30 april 2006 @ 12:18:00 #139
61800 Rottdog
pi_37422924
Babyfeet, Hellraid en Kyllian gecondoleerd.
  zondag 30 april 2006 @ 12:19:25 #140
61800 Rottdog
pi_37422953
Suus beterschap meissie

Ohw lekker Moussy

Die van mij gaat volgende week twee nachies
  zondag 30 april 2006 @ 12:55:45 #141
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37423864
Babyfeet en Hellraid gecondoleerd.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 13:21:01 #142
43556 miss_dynastie
pi_37424470
Jee babyfeet..................... heel veel sterkte voor jullie allemaal
  zondag 30 april 2006 @ 13:33:56 #143
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37424794
Babyfeet en Hellraid gecondoleerd..
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_37424845
Babyfeet en Hellraid, Geconcoleerd en sterkte!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 13:42:16 #145
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37425046
luca gaat (als het volgens plan verloopt) elke 2 weken een weekend naar zijn vader.
heerlijk vind ik dat. even tijd voor en mij samen en ik kom in dat weekend ook weer helemaal tot rust, want na 2 weekjes non-stop luca moet ik echt even bijtanken.
ik heb er geen enkel probleem mee en ik voel me ook absoluut niet schuldig.
alleen als hij langer weg is, loop ik al snel tegen de muur van ellende, want dan mis ik hem echt enorm.
pi_37426902
ach nee toch Babyfeet en Hellraid, wat een schok moet dat zijn geweest voor jullie.
Sterkte voor nu en de komende tijd
  zondag 30 april 2006 @ 15:23:47 #147
26341 Mariposa
Telt af...
pi_37427357
Hellrais en Babyfeet gecondoleerd, veel sterkte, wat moeilijk zeg.

BE, ik heb het verhaal van je kat gevolgd, maar had al een tijdje niet gelezen, ook jij sterkte. Ondanks dat je het aan zag komen, moet het nu wel erg vreemd zijn.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_37428956
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
luca gaat (als het volgens plan verloopt) elke 2 weken een weekend naar zijn vader.
heerlijk vind ik dat. even tijd voor en mij samen en ik kom in dat weekend ook weer helemaal tot rust, want na 2 weekjes non-stop luca moet ik echt even bijtanken.
ik heb er geen enkel probleem mee en ik voel me ook absoluut niet schuldig.
alleen als hij langer weg is, loop ik al snel tegen de muur van ellende, want dan mis ik hem echt enorm.
Herkenbaar! Dat ene weekendje in de 2 weken wat madameke bij haar vader doorbrengt geeft mij ook geen schuldgevoel. Als ze langer weg is . Afgelopen zomer was een ramp, Milou 3 weken bij haar vader, ik ging een dagje zwembad met mijn zusje en daar zagen we een Miloutje lopen, alleen met bril. Toen kreeg ik het even te kwaad....
Gelukkig heb ik goed contact met haar vader, en toen ze na 2 weken terugkwamen uit Griekenland kwamen ze gelijk naar me toe.
Het weerzien was als in een waargebeurde RTL4-film
pi_37429642
Hellraid en babyfeet, wat verschrikkelijk... Gecondoleerd.
  zondag 30 april 2006 @ 17:00:00 #150
3142 m@x
pi_37429643
Wij gaan over drie weken een week op vakantie zonder Kai. Ik voel me er niet zo schuldig over. We hebben die week echt nodig om op te laden en Kai krijgt er weer een frisse papa en mama voor terug. Opa en oma komen in ons huis dus Kai blijft lekker in zijn vertrouwde omgeving met zijn eigen spulletjes en eigen vriendjes.
  zondag 30 april 2006 @ 17:13:34 #151
24188 Belana
kloon van belana
pi_37429942
lekker hoor m@x
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 17:25:19 #152
81992 Githa
pi_37430199
Lekker geshopt en gesnuffeld vandaag en nog met lekker weer ook!
Jordy heeft een bob de bouwer pop gekregen zijn held !
een grote zak noppers, om mee te bouwen en van fisher price een koffertje met voorop een krijt/magneet bord met voorbeeld kaarten en magneet letters en cijfers zo een had ik 'vroeger' ook Hij is zo lief aan het spelen nu.

ohw en nog een paar schoentjes voor hem
pi_37432999
m@x wat lekker!!!

Githa foto vsn de schoentjes?

Ik ga morgen lekker shoppen in utrecht
  zondag 30 april 2006 @ 19:29:19 #154
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37433008
Oh, wij hebben echt zoiets gaafs gekocht vandaag op een oranjemarkt (ja ja, eigenwijs stadsbestuur ofzo). Een complete set (48 stuks) oude schoolplaten met voorop steeds een prent en achterop het geschreven woord. Zó onwijs leuk! Ik ben er helemaal verliefd op en moest het kopen.

Gelukkig had de verkoopster volgens mij niet écht een idee van de waarde (of ik niet dat kan ook). Ze vroeg er 5 euro voor. Ik heb maar niet afgedongen.
  zondag 30 april 2006 @ 19:38:08 #155
24188 Belana
kloon van belana
pi_37433285
zet es op foto sugar? ben wel nieuwsgierig! Ben dol op van die oude dingen
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 19:52:15 #156
81992 Githa
pi_37433726
Niks speciaals hoor Anitra, gewoon beige schoentjes met klitteband voor maar 4 euro zal straks eens kijken.

Jordy zit nu lekker aan de pizza de eerste keer dat hij dat eigenlijk eet, lekker makkelijk voor mama en hij vind het heerlijk!
dr. Oetker heeft nu ook van die mini pizza's lekker dun en dus goed eetbaar zonder tanden

Oef Sugar! zulke dingen vind ik nu nooit klinkt wel heel leuk.
Wel had ik bijna een bureau alias speeltafeltje voor Jordy gekocht, zo een waar ik vroeger in de eerste klas aan gezeten heb maarja we waren te voet enzo ....
pi_37433899
Sugar dat klinkt heel leuk!

Githa klitteband is zo handig
Pizza etende Jordy Djulian krijgt wel eens een korstje en als hij pizza ziet word hj al helemaal enthousiast.
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 19:58:37 #158
7074 moussy
kuttekop
pi_37433943
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:57 schreef Anitra het volgende:

Githa klitteband is zo handig
Dat vinden kinderen vaak ook
pi_37434077
Djulian heeft het gelukkig nog niet door
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 20:03:30 #160
81992 Githa
pi_37434112
Mag Djulian wel pizza enzo ? ... ik ben eigenlijk niet helemaal op de hoogte wat hij wel en niet mag ...brood mocht niet, that I know
Ik moet zeggen dat het wel heel erg makkelijk is hoor, zo'n snelle hap die Jordy mee kan eten.

Ik heb hier nog een kinderserviesje met dienblad van steen, die is nog van mijn moeder geweest als klein kindje. Ik mis 1 kopje maar de rest is nog helemaal in tact
Jordy speelt er niet mee natuurlijk en eigenlijk staat hij maar in de kast te verstoffen, zonde hé, maar ik heb hem toen wel gered van de vuilnisbak
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 20:04:15 #161
81992 Githa
pi_37434139
quote:
Op zondag 30 april 2006 20:02 schreef Anitra het volgende:
Djulian heeft het gelukkig nog niet door
Jordy wel hoor, maar die vind schoenen MOOOOOOI en wat mooi is moet aan
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 20:07:36 #162
7074 moussy
kuttekop
pi_37434259
Waarom mag ie geen brood?

Djulian is geen jordy
pi_37434286
De wagner pizza mag hij alleen het korstje van en dan een klein stukje. Het ergste is ei, de rest is uitvogelen hoe dat zt en brood word nu aan gewerkt.
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 20:09:01 #164
81992 Githa
pi_37434310
quote:
Op zondag 30 april 2006 20:07 schreef moussy het volgende:
Jordy wel, ik dacht Djulian niet, maar dat kan ik ook goed fout hebben hoor
pi_37434343
quote:
-edit- ik lees niet goed
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 20:13:35 #166
81992 Githa
pi_37434443
[
quote:

Djulian is geen jordy
quote:
Op zondag 30 april 2006 20:10 schreef Anitra het volgende:

[..]

-edit- ik lees niet goed
en nou ben ik de draad kwijt
pi_37434517
Ik dacht dat hij voor mij bedoeld was die vraag, maar hij was dus voor jou.
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 20:19:53 #168
81992 Githa
pi_37434664
Anitra, en dan nog valt mijn kwartje eurotje niet maar dat zal aan mij liggen.

oooohw nog 2 weekjes en dan beginnen ze aan onze nieuwe badkamer, ik kan haast niet wachten tot hij klaar is.
Vriendlief is nu bezig die 'mooie't egeltjes met bruin/groene bloempjes er af te slopen
  zondag 30 april 2006 @ 20:20:31 #169
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37434686

Zo dus. En dan 48!
  zondag 30 april 2006 @ 20:27:56 #170
3142 m@x
pi_37434976
Ze zijn leuk
  zondag 30 april 2006 @ 20:29:22 #171
3142 m@x
pi_37435021
Als ik naar een rommelmarkt ga staan er altijd alleen maar kraampjes met stoffige, shagrokende bejaarden die vieze gebruikte schoenen of veel te dure prullaria verkopen. Het is niet eerlijk
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 20:29:30 #172
81992 Githa
pi_37435030
Sugar, die zijn gaaf!
Jij hebt toch ook zulke leuke prenten in je trappengat hangen , als ik me niet vergis.
pi_37435084
Suga die zijn gaaf!!!

Githa ik weet het ook niet meer
pi_37435147
Leuk zijn ze Sugar. Alleen jammer dat als je ze ophangt dat je dan de achterkant niet ziet.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37435148
Sugar die zijn zeker gaaf

Ik kan dat soort dingen ook nooit vinden, en als ik ze vind vragen ze echt de hoofdprijs
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  zondag 30 april 2006 @ 20:32:21 #176
24188 Belana
kloon van belana
pi_37435149
Sugar wat vreselijk leuk echt te gek!!
stormy waters...
sailin'
  zondag 30 april 2006 @ 20:33:43 #177
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37435206
Ja, klopt Githa! Dat zijn er een stuk of 10-15 inderdaad, van een andere lesmethode.
Deze krijgen met z'n allen een echte plek in de huiskamer. Op een paneel ofzo, denk ik.

En M@x, die kraampjes heb ik hier ook bijna alleen maar, hoor. Maar dan ineens, dan ligt daar zo'n juweeltje tussen!

Oh Jessie, ja, daarom hangen we sommige platen andersom op. Die wat minder mooi passen qua kleur ofzo. Dan zie je daarvan de woordjes.
  Jubileum moderator zondag 30 april 2006 @ 20:36:16 #178
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37435302
Babyfeet gecondoleerd, wat verschrikkelijk zo jong en zo onverwachts

Sugar wat onwijs Wat gaaf!

Ireth wat een toestand met Suus. Ik hoop dat ze snel opknapt....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 30 april 2006 @ 20:43:04 #179
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_37435554
Leuk Sjoeg!
Ik heb dus een kinderstoeltje gekocht voor 2 euro waar jij ook van zou smullen denk ik. Oranje (beslagen met van die 'nageltjes' aan de randen), heel laag (kleine-kindjes-stoel-hoogte) en met een ijzeren onderstelletje. Echt zo'n jaren 50 dingetje (denk/vermoed ik). Jammer van die regen! Ik ging zo vol goede moed de stad in om 'juweeltjes' te sprokkelen, maar helaas, door nattigheid en zieke Juultjes was dit het enige moois dat ik wist te bemachtigen. Dat stalletje met die 2 boxen heb ik trouwens niet meer kunnen vinden...
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 20:51:42 #180
81992 Githa
pi_37435854
Anitra, hier dan de beige schoentjes voor 4 euro

en van fisher price een koffertje met voorop een krijt/magneet bord met voorbeeld kaarten en magneet letters en cijfers, die ik vroeger ook een had voor maar 1 euro!
pi_37436131
Ze zijn leuk Githa
En dat fisher price
pi_37436145
ik zie allemaal leuke dingen voorbij komen
pi_37436398
quote:
Op zondag 30 april 2006 21:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik zie allemaal leuke dingen voorbij komen
da's toevallig ik ook
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 21:14:31 #184
7074 moussy
kuttekop
pi_37436581
quote:
Op zondag 30 april 2006 21:08 schreef Maggie het volgende:

[..]

da's toevallig ik ook
joh! Ik ook!!

Ik heb net gereageerd op een blinde pup
pi_37437693
Dan word jij dus een soort blindengeleidebaasje Mous?
  zondag 30 april 2006 @ 21:49:54 #186
3142 m@x
pi_37437805
een beetje de lamme helpt de blinde dan
  zondag 30 april 2006 @ 22:03:48 #187
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37438302
Aww die platen !
Ik ben zo verliefd op dat soort dingen ^_^
Ik ga deze zomer een weekend naar Frankrijk met een vriendin, rommelmarkten afstruinen naar brocante en oude serviezen enzo
  FOK!fossiel zondag 30 april 2006 @ 22:04:51 #188
2628 Karin
pi_37438341
Babyfeet gecondoleerd.
  zondag 30 april 2006 @ 22:05:40 #189
3142 m@x
pi_37438365
Klinkt goed Coolbabe!

Weet jij of er hier in de buurt nog iets aan bevrijdingsdag wordt gedaan?
  zondag 30 april 2006 @ 22:10:15 #190
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37438527
Zover ik weet niet m@x
Dan moet je richting Den Haag volgens mij
  zondag 30 april 2006 @ 22:11:50 #191
3142 m@x
pi_37438610
Daar gebeurt ook helemaal niks...

Snoop, Dennis van der Geest is op tv!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_37438811
Ah joh, die heb ik gisteren toch al in het echt gezien gekkie
  zondag 30 april 2006 @ 22:20:10 #193
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37438918
Ooooo, die platen... Prachtig... Ik heb 2 mooie prentenboeken kunnen vinden deze keer. Maar het is echt geluk hebben.
Mijn tante belde vanavond. Die heeft voor Luuke allerlei speelgoed ge-rommelmarkt wat ik vroeger ook had.
Wij hebben vrijdag trouwens keukenstoelen geshopt. Ik ben er alleen nog niet zeker van of ik ze wil (twijfelkont he..) Maar ze heten so happy, en da's dan wel weer helemaal goed.
  zondag 30 april 2006 @ 22:24:31 #194
3142 m@x
pi_37439073
quote:
Op zondag 30 april 2006 22:17 schreef snoopy het volgende:
Ah joh, die heb ik gisteren toch al in het echt gezien gekkie

je weet het he, als je hem nog een keer tegenkomt.....
  zondag 30 april 2006 @ 22:27:53 #195
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_37439191
Sugar..

Wij zijn gister op spellenjacht geweet!
De buit is ENORM!

Was voor het gehele pakket, bijna ¤ 25,00 kwijt !
pi_37439235
quote:
Op zondag 30 april 2006 22:24 schreef m@x het volgende:

je weet het he, als je hem nog een keer tegenkomt.....
jaja...
  zondag 30 april 2006 @ 22:31:26 #197
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37439335
Ehm, Rijstebuiltje? Ben je verslaafd?
pi_37439367
En nu maar hopen dat alle onderdelen bij alle spelletjes zitten!
Advertentiespel, jeugdsentiment
pi_37439368
Ben je niet bang dat elk spel net dat ene kritieke spelstukje mist?
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 22:34:20 #200
43556 miss_dynastie
pi_37439449
Die blauwe bingo heb ik ooit nog eens van mijn oma gekregen
Leuk pakket hoor, hoop dat het compleet is!
  zondag 30 april 2006 @ 22:35:31 #201
3142 m@x
pi_37439493
quote:
Op zondag 30 april 2006 22:32 schreef AlohaXa het volgende:
Dat zat ik me ook net te bedenken. Hopelijk zijn ze inderdaad allemaal compleet.
  zondag 30 april 2006 @ 22:36:48 #202
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_37439539
Bij SesamstraatBingo ontbreken een paar fishes!
En waarschijnlijk is dit spel ook compleet, de fabrikant had gelukkig nog het aantal fishes in de juiste kleuren liggen!!

Voor de rest zijn alle spellen gewoon compleet!!!

En we zijn 'nog' niet verslaafd Lishe.. Het begin is er geloof ik wel !

[ Bericht 13% gewijzigd door Rijstebuiltje op 01-05-2006 14:49:24 ]
  zondag 30 april 2006 @ 22:38:13 #203
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37439597
Nou, jullie zullen je niet vervelen! Zie je maar waar al die markten goed voor zijn!
M@x, is je schilderij al binnen??
  zondag 30 april 2006 @ 22:40:12 #204
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_37439680
quote:
Op zondag 30 april 2006 22:32 schreef AlohaXa het volgende:
En nee, eigenlijk niet! We kijken het indien het te doen is, na voordat we het kopen!
  zondag 30 april 2006 @ 22:41:00 #205
3142 m@x
pi_37439708
Het schilderij schijnt de 20ste verstuurd te zijn, maar het is nog niet binnen. Ik heb ze toevallig net een mailtje gestuurd.

We hebben laatst ook geweldig behang gekocht voor de gang (zo lelijk dat het weer mooi is). Als het van de week mooi weer is ga ik de fotolijstjes zilver spuiten in de tuin. Ik wil die saaie gang voor onze vakante opgeleukt hebben.
  Jubileum moderator zondag 30 april 2006 @ 22:43:48 #206
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37439817
Wij hadden wederom weer eens niets in de staatsloterij. We hadden er zelfs nog een heel gesprek over samen vanmiddag, we kennen een heleboel mensen die elke maand weer trouw meedoen en ook elke maand gaan er toch best geweldige prijzen uit. Toch heb ik nog nooit in mijn directe omgeving meegemaakt dat iemand meer heeft gewonnen dan zeg maar 50 euro.
Das best vreemd....... (en ja ik weet wel zeker dat mijn directe omgeving een grote prijs van de daken zou schreeuwen).
Eva ♥ en Iris ♥
pi_37440131
quote:
Op zondag 30 april 2006 22:43 schreef Lois het volgende:
Toch heb ik nog nooit in mijn directe omgeving meegemaakt dat iemand meer heeft gewonnen dan zeg maar 50 euro.
Das best vreemd....... (en ja ik weet wel zeker dat mijn directe omgeving een grote prijs van de daken zou schreeuwen).
Ik heb ooit een keer samen met mijn vader 250 gulden gewonnen. (dat was de eerste keer dat we samen een lot kochten). Daarna kwamen we nooit verder dan af en toe "eigen geldjes".
Nu had ik trouwens ¤ 13.50
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_37440667
quote:
Op zondag 30 april 2006 22:32 schreef snoopy het volgende:

Advertentiespel, jeugdsentiment
Die had ik ook, misschien ligt het nog wel ergens bij mijn ouders... Zal eens aan mams vragen als ik haar morgen zie .

Vanmiddag lekker in het zonnetje gezeten hier, we hebben zelfs buiten gegeten (al de 3e keer deze week). Goed, we moesten wel een trui extra aantrekken, maar het heeft toch wel wat hoor .
  maandag 1 mei 2006 @ 08:46:26 #209
640 snoopy
peanuts
pi_37445511
De zus van mijn collega heeft vorig jaar 100.000 euro gewonnen!
Wij weer niks dit keer
  maandag 1 mei 2006 @ 09:04:25 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37445691
Ik lees het nu pas. Babyfeet en Hellraid gecondoleerd.

Sugar, die plaatjes zijn echt supergaaf! ik zou er een houten paneel voor zoeken/maken en dan met spijkertjes zodat ze gewoon los hangen en om te draaien zijn of zo.

Ik heb wel helemaal 5 euro gewonnen deze ronde. Verder ook nog nooit meer dan 13,50.
  maandag 1 mei 2006 @ 09:44:11 #211
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_37446264
Babyfeet en Hellraid, gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst
Ik hoop dat je snel weer de moed kunt vinden om hier weer te komen vertellen hoe het met Kyllian gaat op school (en thuis natuurlijk).
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 1 mei 2006 @ 09:45:49 #212
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_37446295
Sugar, die platen zijn gaaf. Ik heb zelf nog zo'n grote ouderwetse schoolplaat, maar die moet eigenlijk nog helemaal opgeknapt worden. En deze zien er echt goed uit. Die verkoopster heeft echt geen idee gehad wat ze verkocht heeft.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_37446336
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Echt? Nou, wie weet...
Kom je uit Gouda dan?

Meeeeeen, ik ga echt vreselijk off-topic... Zullen we doorschuiven naar het speeltuinbankje?
yep, al willen we eigenlijk zo snel mogelijk weg. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat ons huis nu niet lekker is voor buitenspelende kinderen (flat, niet de beste wijk) en dat we graag richting Zoetermeer willen of terug naar Den Haag.
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 09:50:03 #214
7074 moussy
kuttekop
pi_37446361
Het hoogste bedrag wat wij ooit hebben gewoon is 100 euro, toen de euro er nét was. Daarna was het over

Peet zn baas belde net, hij zit in het ziekenhuis ergens in Amsterdam, hij schijnt iets met zn voet te hebben. Nahjah ik hoor het wel. Van de week mogen we bij de fokker van het blinde hondje komen kijken
pi_37446395
Babyfeet, gecondoleerd.

Staatsloterij doen we alleen met Oudejaar aan mee en tot nu toe hebben we 1 keer wat gewonnen (afgelopen jaar 112,50). Verder doen mijn ooms en tante al jaren mee samen met m'n opa en oma en die hebben een keer 2500 gulden gewonnen. Maar buiten hen ken ik ook niemand die regelmatig meespeelt en wel eens wat groots gewonnen heeft.

BE, wij worden elke keer heen en weer geschoven tussen Haarlem, Den Haag en soms zelfs Rotterdam met competities. Erg onhandig soms, want als je op vrijdagavond speelt kan zelfs Den Haag al te ver zijn vanuit Voorschoten, terwijl in het weekend zelfs Rotterdam makkelijk te doen is.
  maandag 1 mei 2006 @ 09:53:19 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37446428
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:48 schreef owlet het volgende:
yep, al willen we eigenlijk zo snel mogelijk weg. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat ons huis nu niet lekker is voor buitenspelende kinderen (flat, niet de beste wijk) en dat we graag richting Zoetermeer willen of terug naar Den Haag.
Ah ok. Zijn jullie hard op zoek dan?
Wel grappig dat je hier ineens mensen uit dezelfde stad tegen komt.
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 09:56:00 #217
7074 moussy
kuttekop
pi_37446463
Owlet, het huis naast mn ouders in Den Haag staat al een jaar te koop en gaat eerdaags weer in prijs zakken
  maandag 1 mei 2006 @ 09:56:30 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37446476
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:51 schreef Tamea het volgende:
BE, wij worden elke keer heen en weer geschoven tussen Haarlem, Den Haag en soms zelfs Rotterdam met competities. Erg onhandig soms, want als je op vrijdagavond speelt kan zelfs Den Haag al te ver zijn vanuit Voorschoten, terwijl in het weekend zelfs Rotterdam makkelijk te doen is.
Wij hebben onze thuiswedstrijden idd op vrijdagavond, maar anderen bij ons op andere doordeweekse avonden. We moesten vorige week maandag naar Numansdorp. Om 19.00 spelen. Dan moet je echt eerder uit je werk anders is dat niet te halen. Hoewel het soms heel vlot gaat.

Maar goed, het is en blijft een leuk spelletje! En daar heb ik dat rijden ook wel voor over.
  Jubileum moderator maandag 1 mei 2006 @ 09:56:42 #219
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37446479
Wat netjes dat zijn baas even belt Mous Nou maar hopen dat het niets ernstigs is....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 1 mei 2006 @ 09:57:13 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37446489
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:50 schreef moussy het volgende:
Peet zn baas belde net, hij zit in het ziekenhuis ergens in Amsterdam, hij schijnt iets met zn voet te hebben. Nahjah ik hoor het wel. Van de week mogen we bij de fokker van het blinde hondje komen kijken
Hmmm, ben benieuwd wat hij heeft dan.
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 09:57:38 #221
7074 moussy
kuttekop
pi_37446499
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:56 schreef Lois het volgende:
Wat netjes dat zijn baas even belt Mous Nou maar hopen dat het niets ernstigs is....
hij heeft dan ook een hele lieve bazin
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 09:57:55 #222
7074 moussy
kuttekop
pi_37446506
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hmmm, ben benieuwd wat hij heeft dan.
Peet kennende, niks
  maandag 1 mei 2006 @ 09:59:16 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37446532
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:57 schreef moussy het volgende:
Peet kennende, niks
In de zin van 'mazzelaar'? Of 'aansteller'?

Hoe is het trouwens met je meubelmaker-solli afgelopen?
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 10:01:33 #224
7074 moussy
kuttekop
pi_37446580
Tis een man he, paniek om niks

Afgewezen, ze hebben een ervaren gevonden
  maandag 1 mei 2006 @ 10:06:20 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37446676
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:01 schreef moussy het volgende:
Tis een man he, paniek om niks
Ik hoop het voor je. Ze zullen hem toch niet zomaar naar het z'huis brengen?
quote:
Afgewezen, ze hebben een ervaren gevonden
Balen...
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 10:07:15 #226
7074 moussy
kuttekop
pi_37446695
Hij is met nog een man op pad, dus ik gok van wel
pi_37446808
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:56 schreef moussy het volgende:
Owlet, het huis naast mn ouders in Den Haag staat al een jaar te koop en gaat eerdaags weer in prijs zakken
ik wacht gewoon tot mijn oma dood is, dan koop ik haar huis over Nee hoor, het zal waarschijnlijk toch Zoetermeer worden. Ik ben en blijf een Haagse, maar vriend ik gek met Zoetermeer en sinds mijn moeder er woont ben ik er ook de practische charme wel van gaan in zien. Het heeft totaal geen sfeer, maar alles lijkt goed geregeld en het is mogelijk om in een kindvriendelijke woonwijk te wonen en toch dicht bij het centrum te zitten.
pi_37446828
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wij hebben onze thuiswedstrijden idd op vrijdagavond, maar anderen bij ons op andere doordeweekse avonden. We moesten vorige week maandag naar Numansdorp. Om 19.00 spelen. Dan moet je echt eerder uit je werk anders is dat niet te halen. Hoewel het soms heel vlot gaat.

Maar goed, het is en blijft een leuk spelletje! En daar heb ik dat rijden ook wel voor over.
Het verkeer kan echt hopeloos zijn doordeweeks. We zijn wel eens pas om half acht in Kijkduin aangekomen terwijl we dan om half zes vertrokken waren. Heel bizar. Gelukkig gaat het meestal goed en kunnen we zelfs nog intrainen voor de wedstrijd. En het spelletje is verslavend, ik baal nu echt dat ik niet kan spelen. Dus dan maar mee als scoorster.
  maandag 1 mei 2006 @ 10:15:10 #229
640 snoopy
peanuts
pi_37446839
Balen, die afwijzing Mous.

Heb je verder al wat van Peter gehoord?
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 10:18:10 #230
7074 moussy
kuttekop
pi_37446898
hij heeft zn enkel gebroken
  maandag 1 mei 2006 @ 10:19:34 #231
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_37446921
Moussy !! Daar ben je dan lekker meer zeg !
Jammer dat je job niets geworden is!
  maandag 1 mei 2006 @ 10:22:52 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37446990
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:18 schreef moussy het volgende:
hij heeft zn enkel gebroken
Wat een aansteller zeg!

Toch wel iets serieuzer dus! Nou, daar is hij mooi klaar mee dan!
  maandag 1 mei 2006 @ 10:23:31 #233
640 snoopy
peanuts
pi_37447004
Een gebroken enkel Hoe krijgt ie dat nou voor elkaar?
  Jubileum moderator maandag 1 mei 2006 @ 10:25:09 #234
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37447034
Jeutje nou die is de komende weken lekker thuis mous
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 10:26:35 #235
7074 moussy
kuttekop
pi_37447069
Nou ik weet dat ie in het lieve vrouwen gasthuis zit en dat ie zoals het er nu naar uit ziet gaat ie straks al onder het mes.

Hij stapte uit zn wagen, verstapt zich en ligt de stoeptegels te zoenen. Raakte bewusteloos en toen heeft zn collega de ambulance gebeld. Het schijnt een hele happening van paniekerige bouwvakkers geweest te zijn
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 10:27:20 #236
7074 moussy
kuttekop
pi_37447085
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:25 schreef Lois het volgende:
Jeutje nou die is de komende weken lekker thuis mous
Mjaah leuk ook, in augustus loopt zn contract af
  Jubileum moderator maandag 1 mei 2006 @ 10:27:28 #237
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37447087
Nog geopereerd ook Tering! Ga je er nog heen Mous?
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 10:29:12 #238
7074 moussy
kuttekop
pi_37447127
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:27 schreef Lois het volgende:
Nog geopereerd ook Tering! Ga je er nog heen Mous?
hij wil het niet hebben... hij klonk erg rustig aan de telefoon, dus ik laat et maar even zo en ga zo met Cas mijn post halen.
  maandag 1 mei 2006 @ 10:29:17 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37447129
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:26 schreef moussy het volgende:
Hij stapte uit zn wagen, verstapt zich en ligt de stoeptegels te zoenen. Raakte bewusteloos en toen heeft zn collega de ambulance gebeld. Het schijnt een hele happening van paniekerige bouwvakkers geweest te zijn
Waar ik me dan weer van alles bij kan voorstellen als er een collega uit de auto stapt, op de grond valt en bewusteloos raakt... Ik zou me ook kapot schrikken.
  maandag 1 mei 2006 @ 10:30:55 #240
640 snoopy
peanuts
pi_37447157
Ook nog geopereerd zeg. Bah.
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 10:31:41 #241
7074 moussy
kuttekop
pi_37447169
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Waar ik me dan weer van alles bij kan voorstellen als er een collega uit de auto stapt, op de grond valt en bewusteloos raakt... Ik zou me ook kapot schrikken.
De mevrouw waar ze aan het werk gingen raakte in paniek omdat ze dacht dat ie een beroerte had Peet wilde alleen maar opstaan en aan het werk gaan
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 10:46:46 #242
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37447437
edit: het lag er dus echt eerst niet !

[ Bericht 88% gewijzigd door lady-wrb op 01-05-2006 13:25:46 ]
  maandag 1 mei 2006 @ 11:02:02 #243
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_37447802
Lady-wrb.. dat klinkt zeg maar ehm.. spooky !
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 11:25:39 #244
7074 moussy
kuttekop
pi_37448434
ff een Peter update, het is op 2 plaatsen gebroken, wát een aansteller
pi_37448693
Oef moussy, daar is hij mooi klaar mee! Bah!

Ik was net even buiten, wilde een boodschapje doen en ook even langs de bank. Ik dacht wat is het rustig op straat..is alles gewoon dicht vandaag ivm dag van de arbeid Beetje jammer, want wilde vanalles gaan doen vandaag.
  maandag 1 mei 2006 @ 11:37:40 #246
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37448814
Peet
Moussy
Beterschap!
  Jubileum moderator maandag 1 mei 2006 @ 11:38:10 #247
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37448830
Jaaaa banken zijn dicht vandaag
* Lois zit hier daarom zo fris en fruitig*

Jeetje Mous!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_37448891
quote:
Op maandag 1 mei 2006 11:38 schreef Lois het volgende:
Jaaaa banken zijn dicht vandaag
* Lois zit hier daarom zo fris en fruitig*
Oh..Bij jullie in Nederland ook?
Haha, nou dan kan ik het ook niet op 'ik kom uit Nederland en weet al die dingen niet' excuus gooien zoals ik in eerste instantie deed
pi_37449020
Jezus Moussy wat schrikken!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 11:43:50 #250
7074 moussy
kuttekop
pi_37449024
Nou ik zit inmiddels in de problemen met mn post

We moeten Peet van amsterdam hier heen zien krijgen, omdat Amsterdam hem niet wil opereren. Ik ga maar beginnen met een rolstoel regelenen voor thuis, optimistisch blijven en zo ook al weet ik al dat ie voorlopig niet thuis is
  maandag 1 mei 2006 @ 12:29:27 #251
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_37450643
Waarom wil Amsterdam hem niet opereren dan Moussy? Het vervoer wordt toch wel geregeld vanuit het ziekenhuis lijkt me? Succes met alles!
Ylana
  maandag 1 mei 2006 @ 12:36:10 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37450840
quote:
Op maandag 1 mei 2006 11:43 schreef moussy het volgende:

We moeten Peet van amsterdam hier heen zien krijgen, omdat Amsterdam hem niet wil opereren. Ik ga maar beginnen met een rolstoel regelenen voor thuis, optimistisch blijven en zo ook al weet ik al dat ie voorlopig niet thuis is
Huh? Dat is raar... Als 'men' vindt hij geopereerd zou moeten worden dan moet 'men' toch ook voor vervoer zorgen.
  maandag 1 mei 2006 @ 12:56:05 #253
61800 Rottdog
pi_37451414
quote:
Op maandag 1 mei 2006 11:43 schreef moussy het volgende:

Ik ga maar beginnen met een rolstoel regelenen voor thuis, optimistisch blijven en zo ook al weet ik al dat ie voorlopig niet thuis is
Kan Peet zo mee op je postrondes

Even serieus sterkte ermee mouss
pi_37451474
Jeetje Mous, wat klote voor Peet...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 1 mei 2006 @ 13:06:45 #255
3011 E.T.
pi_37451758
wat een gedoe Mous..
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 13:09:53 #256
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37451843
ik kreeg zonet de rekening van de tandarts voor die kroon van onlangs
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 13:11:08 #257
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_37451878
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:26 schreef moussy het volgende:

Ik zou me rotschrikken als het om mijn man zou gaan !

Je bent zelf toch ook wel geschrokken moussy ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Jubileum moderator maandag 1 mei 2006 @ 13:25:54 #258
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37452355
[ik weet even niet waar ik het kwijt moet dus dan maar even hier]

Githa jouw usericon is wat aan de enorme grote kant. Nu zijn ze in FB zo lief om daar alternatieven voor te maken en dat hebben ze ook voor die van jou gedaan.
Zie ook Meldtopic te grote webicons

ja dat kan ook via mail maar ik kreeg een errormelding
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 13:28:40 #259
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37452427
jammer he lois? heb je een keer vrij, is het rotweer
  Jubileum moderator maandag 1 mei 2006 @ 13:30:34 #260
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37452467
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:28 schreef lady-wrb het volgende:
jammer he lois? heb je een keer vrij, is het rotweer
Is niet erg hoor. Ik moet eigenlijk heel erg dringend leren. De motivatie is wederom alleen weer erg ver te zoeken, ik hoor nl. pas morgen of ik daadwerkelijk een herexamen heb. Ik verwacht dat wel maar stiekum blijf je hopen.... Ik droomde vannacht dat ik geslaagd was met een 9.8
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 13:44:14 #261
7074 moussy
kuttekop
pi_37452887
"Men" vind dat het moet gebeuren in het ziekenhuis waar die thuis hoort, hier dus en "men" heeft hem daar gegipst en verder moest ie het maar uitzoeken Ondertussen was ik een ziekenfonds taxi aan het regelen, zodat hij vandaag nog voor 17 uur onder het mes kan, tis sneller dan dat ik hem in mijn grasmaaier ga halen, ik had hem daar ook met geen mogelijkheid in gekregen, die moet ie normaal al aantrekken ipv dat ie gewoon instapt. Maar goed, zn bazin heeft de vertegenwoordiger in haar auto geprakt en die was al onderweg om Peet te halen. Als het goed is is hij aangekomen en ondertussen ben ik snel mijn post gaan halen.

Als Peet straks in de buurt is belt hij me, zodat ik hier naar het ziekenhuis kan crossen, want hij begint nu wel wat te panieken.

Ik ben me eerlijk gezegd helemaal niet rot geschrokken Peter valt al flauw als ie een scheet laat die hem dwars heeft gezeten, dus dat is vrij normaal voor hem dat flauwvallen. Zelf was ie er ook vrij rustig onder, alleen ging het hem allemaal wat te snel
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 13:49:04 #262
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_37453029
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:44 schreef moussy het volgende:

Als Peet straks in de buurt is belt hij me, zodat ik hier naar het ziekenhuis kan crossen, want hij begint nu wel wat te panieken.
Doe dan straks maar extra lief tegen hem
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 1 mei 2006 @ 13:50:09 #263
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_37453067
Toch wel heftig hoor Mous! Ik hoop dat het bij jou wat beter weer is voor je post, hier regent het al de hele dag pijpestelen! En als mijn man om elke klipscheet zou flauwvallen zou ik in eerste instantie ook niet schrikken, ik denk dat het besef later wel komt.
Ylana
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 13:52:13 #264
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37453123
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:30 schreef Lois het volgende:

[..]

Is niet erg hoor. Ik moet eigenlijk heel erg dringend leren. De motivatie is wederom alleen weer erg ver te zoeken, ik hoor nl. pas morgen of ik daadwerkelijk een herexamen heb. Ik verwacht dat wel maar stiekum blijf je hopen.... Ik droomde vannacht dat ik geslaagd was met een 9.8
dan heb je vast leuker gedroomd dan ik.
ik droomde dat mijn kat doodging
  maandag 1 mei 2006 @ 13:56:50 #265
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_37453265
Lois ik zal weer duimen voor je!

Lady-wrb da's nou ook niet gezellig.
Ik zit met een jengelend jongetje op schoot en ik kom er niet helemaal uit wat er aan de hand is, tandjes, buikpijn door andere voeding, dorst, honger, slaap? Ik weet het even niet, zo zielig dit.
Ylana
pi_37455528
arme peter, sterkte ermee!
en saffier, jij ook. zielig zo'n ontroostbaar kind.
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 16:19:38 #267
7074 moussy
kuttekop
pi_37457770
Ik ga mn vechtgenoot halen ze durven het voorlopig niet aan om te opereren, dat gaan ze volgende week bekijken.
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 16:26:57 #268
81992 Githa
pi_37458009
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:25 schreef Lois het volgende:
[ik weet even niet waar ik het kwijt moet dus dan maar even hier]

Githa jouw usericon is wat aan de enorme grote kant. Nu zijn ze in FB zo lief om daar alternatieven voor te maken en dat hebben ze ook voor die van jou gedaan.
Zie ook Meldtopic te grote webicons

ja dat kan ook via mail maar ik kreeg een errormelding
Is dat zo sorry..
heb het aangepast, thnx!
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 17:25:53 #269
7074 moussy
kuttekop
pi_37459632
quote:
Op maandag 1 mei 2006 16:26 schreef Githa het volgende:

[..]

Is dat zo sorry..
heb het aangepast, thnx!
16526 bytes nog
pi_37459796
Jeumig Moussy! Sterkte ermee, niet in de laatste plaats voor de patiënt himself!
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 17:46:55 #271
7074 moussy
kuttekop
pi_37460211
Nou, het toppunt van bezuinigingen (en waarom ik de zorg niet meer in wil) Peet kreeg geen pijnstillers uit bezuiniging, net zoals dat hij hier geopereerd moest worden
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 17:55:18 #272
81992 Githa
pi_37460410
quote:
Op maandag 1 mei 2006 17:25 schreef moussy het volgende:

[..]

16526 bytes nog
Hoeveel moet ie dan zijn ? in FB hebben ze hem nu zo gemaakt, nam aam dat het dan goed was.
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 17:58:11 #273
7074 moussy
kuttekop
pi_37460496
quote:
Op maandag 1 mei 2006 17:55 schreef Githa het volgende:

[..]

Hoeveel moet ie dan zijn ? in FB hebben ze hem nu zo gemaakt, nam aam dat het dan goed was.
weet ik ut, zou mij ook worst wezen
  maandag 1 mei 2006 @ 19:18:53 #274
3011 E.T.
pi_37462742
16 kB is hartstikke netjes hoor Githa
  Moderator maandag 1 mei 2006 @ 19:50:00 #275
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_37463803
quote:
Op maandag 1 mei 2006 17:46 schreef moussy het volgende:
Nou, het toppunt van bezuinigingen (en waarom ik de zorg niet meer in wil) Peet kreeg geen pijnstillers uit bezuiniging, net zoals dat hij hier geopereerd moest worden
Jemig, wat idioot.
Heel veel sterkte, oh en een tip, als je mag kiezen zou ik proberen geen Dr Benink te krijgen.
Dit verhaal klinkt zoooooo bekend.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Jubileum moderator maandag 1 mei 2006 @ 19:53:21 #276
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37463904
quote:
Op maandag 1 mei 2006 16:26 schreef Githa het volgende:
Is dat zo sorry..
heb het aangepast, thnx!
Githa ik heb geen idee hoe dat verder geregeld is in FB maar misschien is het handig om je plaatje even op je eigen webspace te hosten. Misschien is hij straks ineens weg en heb je alleen nog maar die grote versie.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_37464198
Moussy veel sterkte voor je man en voor jullie allemaal

Lois Karin ER zo

Easy going ook natuurlijk
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37464240
Morgen gaan we beginnen met de kamer te verven van Bo en Jans. Alles is geschuurd en de muren zijn glad gemaakt.
De meiden gaan om 11 uur naar oma en blijven daar tot na het eten. donderdag gaan ze een dagje naar andere oma en dan kunnen we lekker verder.
Heb er helemaal zin in.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 1 mei 2006 @ 20:17:26 #279
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37464746
Oh, klinkt ook zo, jessie. Alsof je er zin in hebt! Leuk.
  Jubileum moderator maandag 1 mei 2006 @ 20:23:33 #280
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37464966
Wel voor en na foto's maken he Jessie? Ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat worden
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 20:33:43 #281
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37465367
ik heb geboden op eethoekstoelen en mijn bod is geaccepteerd
joepie!
  maandag 1 mei 2006 @ 20:35:44 #282
3011 E.T.
pi_37465452
Ik pleit voor een compleet eigen topic in K&W met heel veel foto's van de kamer van Bo en Janneke

Ben benieuwd hoe 't wordt
  Jubileum moderator maandag 1 mei 2006 @ 20:50:27 #283
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37465985
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:33 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb geboden op eethoekstoelen en mijn bod is geaccepteerd
joepie!
Gefeliciteerd! Foto?
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 20:52:19 #284
7074 moussy
kuttekop
pi_37466051
Ik heb gister staan hupsen met de kinderen op de trampoline, ik weet ineens weer dat ik buikspieren heb

Ben benieuwd Jessie
  maandag 1 mei 2006 @ 21:47:11 #285
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37467943
Mag ik even storen?

Jolie heeft met make up geknoeid op een bijna nieuw shirt. Ik heb al afwasmiddel en vanish geprobeerd om het eruit te krijgen maar geen resultaat. Iemand nog een tip?
  maandag 1 mei 2006 @ 21:51:36 #286
3142 m@x
pi_37468122
Deppen met aceton en daarna gewoon wassen.
  maandag 1 mei 2006 @ 21:52:35 #287
102760 Igraine
Headache
pi_37468160
Make-up reiniger proberen?
  maandag 1 mei 2006 @ 21:59:10 #288
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37468450
Wat is aceton? Waar je nagellak mee kan weghalen?

Make-up reiniger kan ik ook nog proberen thanks. Heb ik allemaal niet in huis maar de persoon waarbij ze deze ellende te pakken kreeg vast wel.
  maandag 1 mei 2006 @ 21:59:57 #289
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37468488
Ik las laatst ergens dat die oranje badkamerreiniger van de LIDL een ontzettend goed vlekkenmiddel voor kleding is. Weet alleen niet wat het voor je shirt doet.. Ik zou in ieder geval de gok nemen om het op 60 graden te wassen, met nog een keer vanish erop ofzo.
  maandag 1 mei 2006 @ 22:01:05 #290
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37468527
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:59 schreef Luchtbel het volgende:
maar de persoon waarbij ze deze ellende te pakken kreeg vast wel.
  maandag 1 mei 2006 @ 22:07:52 #291
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37468778
Ja nou ja het shirt is nu toch al verneukt want ze heeft echt d'r handen er aan schoongemaakt. Dus dat kunnen we ook nog wel proberen. Ik heb het gisteravond gewassen en mag nu niet meer wassen tot zaterdag dus nog een keer maar dan op 60 graden zit er nu toch niet in.
  maandag 1 mei 2006 @ 22:10:31 #292
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37468881
Heeft je persoon geen wasmachine ? En anders een loeiheet handwasje? Als je dat tot zaterdag laat liggen gaat het niet meer lukken ben ik bang.
OMG, ik zie mezelf dit typen, hoe vertrut kan je zijn . Als je was expert wordt....
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 22:13:44 #293
7074 moussy
kuttekop
pi_37469024
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:10 schreef Leah het volgende:
Heeft je persoon geen wasmachine ? En anders een loeiheet handwasje? Als je dat tot zaterdag laat liggen gaat het niet meer lukken ben ik bang.
OMG, ik zie mezelf dit typen, hoe vertrut kan je zijn . Als je was expert wordt....
wij zijn vertruttiger, we hebben een vouwwagen
pi_37469087
Moussy, hoe is het met Peet inmiddels?
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 22:17:16 #295
7074 moussy
kuttekop
pi_37469171
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef Nijna het volgende:
Moussy, hoe is het met Peet inmiddels?
hij vloekt, dus het gaat goed
  maandag 1 mei 2006 @ 22:18:33 #296
3142 m@x
pi_37469220
quote:
Join the club. Een vertrutte dertiger is tegenwoordig harstikke hip. We zijn retro, we zijn vintage, we zijn cool
  maandag 1 mei 2006 @ 22:19:14 #297
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37469254
quote:
Heeft je persoon geen wasmachine ?
Ik weet niet of ik na m'n uitbarsting gister nog kans heb om de wasmachine te gebruiken
Een beetje vlek zul je mij niet over horen, zo netjes ben ik helemaal niet, echt niet zelfs. Maar het was een typisch geval van 'mijn kind is mooi aangekleed want we hebben een feestje met mensen die mijn moederschap sowieso in twijfel trekken' en toen zag ze eruit alsof ze poep op d'r shirt had zitten
  maandag 1 mei 2006 @ 22:30:47 #298
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37469972
God, wat zul je gebaald hebben....
Maar ik hoor net dat ik hartstikke hip ben dus ik durf er nog wel een adviesje tegenaan te gooien. Loeiheet handwas, met afwasmiddel. Wel even af laten koelen voordat je je handjes erin steekt .
pi_37470000
Luchtbel ik zou ook uit mijn slof schieten denk ik

Ik ben ouderwets wezen winkelen vandaag in Utrecht.
Djen heeft een spijkerjurkje gekocht Djulian hield zich zowaar rustig tjdens het winkelen
Wat kan het gezellig truttig zijn om koffie te drinken met een gebakje bij de V&D
De kinderen vonden het na 15 uur genoeg dus toen is Tan de trein in gegaan en ik de tram in.
En toen ik thuis kwam was het grootste gedeelte van de tuin betegeld
  maandag 1 mei 2006 @ 22:33:35 #300
102760 Igraine
Headache
pi_37470142
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:31 schreef Anitra het volgende:
Luchtbel ik zou ook uit mijn slof schieten denk ik

Ik ben ouderwets wezen winkelen vandaag in Utrecht.
Djen heeft een spijkerjurkje gekocht Djulian hield zich zowaar rustig tjdens het winkelen
Wat kan het gezellig truttig zijn om koffie te drinken met een gebakje bij de V&D
De kinderen vonden het na 15 uur genoeg dus toen is Tan de trein in gegaan en ik de tram in.
En toen ik thuis kwam was het grootste gedeelte van de tuin betegeld
Ik kan aardig shoppen, maar dan zou ik het zelfs genoeg vinden
  maandag 1 mei 2006 @ 22:34:02 #301
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37470170
Het is echt heel stom om er ruzie over te maken maar het was gewoon het verkeerde moment ofzo maar goed loeihete handwas met afwasmiddel ga ik dadelijk maar even proberen. Thanks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')