och, 't was van een oudtante, maar wie weetquote:Op maandag 1 mei 2006 13:45 schreef BYM het volgende:
Familiestuk he ....., die is er gewoon door je bet bet bet overgrootouder weer neergelegd......
absoluut! het maakt het huishouden weer tot een spannende bezigheidquote:Op maandag 1 mei 2006 13:48 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
Wat mensen wel niet meemaken hè?
Ja!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
absoluut! het maakt het huishouden weer tot een spannende bezigheid
ik doelde er meer op dat ze waarschijnlijk gewoon niet goed gekeken had (en dat die dus niet in de stofzuiger was gekomen) verwijzend naar die pearl-reclame waarin die vrouw roze wolken e.d. zietquote:Op maandag 1 mei 2006 13:57 schreef vamos1 het volgende:
-- en deze ook niet --
Als je het nu eerst zo omschreven had en daarna naar pearl verwezen had, was je duidelijker overgekomen.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:18 schreef vamos1 het volgende:
[..]
ik doelde er meer op dat ze waarschijnlijk gewoon niet goed gekeken had (en dat die dus niet in de stofzuiger was gekomen) verwijzend naar die pearl-reclame waarin die vrouw roze wolken e.d. ziet
maar goed.. aan je naam te zien neem je elk klein beetje 'magische gebeurtenis' serieus
Truth.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:31 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Als je het nu eerst zo omschreven had en daarna naar pearl verwezen had, was je duidelijker overgekomen.
En ja, dit is Thrut, hier nemen we alle kleine "magische gebeurtenissen" serieus![]()
quote:
ik heb het ook wel eens gehad ja... echt vreemd.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:24 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb net iets heel vreemds meegemaakt
ik was fanatiek aan het stofzuigen (ik ben rigoreus aan het schoonmaken in onze slaapkamer)
heb ik net de kaptafel gestofzuigd en de spiegel (zo'n ding met zo'n gouden kitschlijst) schrik ik me vervolgens dood: op die rand lag een antieke gouden oorbel (familiestuk) en die is ook in de stofzuiger verdwenen.
kut kut kut dus.
en ik zweer het, de toillettafel was leeg en schoongestofzuigd.
ik trek vervolgens de stofzuigerzak uit elkaar en mag hoestend een volle stofzak uitkammen.
je raadt het vast wel: ik vind van alles behalve die oorbel
stof weggewerkt en nieuwe stofzuigerzak ering gedaan.
en ineens zie ik de bewuste oorbel op de zonet gestofzuigerde toilettafel liggen.
en daar lag die dus net echt niet
ik ben verbijsterd, maar wel blij dat ik hem terug heb.
Waaw best engquote:Op maandag 1 mei 2006 13:24 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb net iets heel vreemds meegemaakt
ik was fanatiek aan het stofzuigen (ik ben rigoreus aan het schoonmaken in onze slaapkamer)
heb ik net de kaptafel gestofzuigd en de spiegel (zo'n ding met zo'n gouden kitschlijst) schrik ik me vervolgens dood: op die rand lag een antieke gouden oorbel (familiestuk) en die is ook in de stofzuiger verdwenen.
kut kut kut dus.
en ik zweer het, de toillettafel was leeg en schoongestofzuigd.
ik trek vervolgens de stofzuigerzak uit elkaar en mag hoestend een volle stofzak uitkammen.
je raadt het vast wel: ik vind van alles behalve die oorbel
stof weggewerkt en nieuwe stofzuigerzak ering gedaan.
en ineens zie ik de bewuste oorbel op de zonet gestofzuigerde toilettafel liggen.
en daar lag die dus net echt niet
ik ben verbijsterd, maar wel blij dat ik hem terug heb.
nee dat is juist het rare, ik hoorde hem door de slang gaan en realiseerde me meteen: shit, daar lag die oorbel!quote:Op maandag 1 mei 2006 14:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik denk dat je em gewoon over het hoofd heb gezien twee keer zelfs. En dat je 'dacht' em opgezogen te hebben.
Als je een dag weggaat een papier plus pen achterlaten, kijken of iemand je iets te zeggen heeft!quote:Op maandag 1 mei 2006 15:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee dat is juist het rare, ik hoorde hem door de slang gaan en realiseerde me meteen: shit, daar lag die oorbel!
ik ik heb gekeken op die rand en de toillettafel was leeg, want die had ik net ontruimd en met een borstel afgestofzuigd.
ik ben geen zweeftype, echt niet, maar ik stond toch wel even met mijn kin op mijn schoenen, want ik verzeker je dat die tafel dus echt leeg was.
maar hoe dan ook, ik ben blij dat ik hem terugheb.
yubsquote:Op maandag 1 mei 2006 13:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
och, 't was van een oudtante, maar wie weet
en nee, het kan niet teruggestuiterd zijn vanuit de stofzuigerzak, want die maakte ik op een heel andere plek open (ver van het tafeltje waar ik hem terugvond) en bovendien zat ik ermee op de grond.
maar goed, het gaat me er niet echt om hoe dat ding daar terechtgekomen is, maar meer om de vraag of er mensen zijn die dit ook wel eens meegemaakt hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |