maar je hebt dan wel een leuke cq. matige grap uitgehaald!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:31 schreef TTiSoB het volgende:
en dan niet meer de winkel in mogen....
dan ga je naar een andere.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:31 schreef TTiSoB het volgende:
en dan niet meer de winkel in mogen....
En gejatte warenquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:38 schreef PsyCha het volgende:
[..]
dan ga je naar een turkse supermarkt. Die zijn 24/7 open.
ja, en dan gewoon alles op die band pakken en dan zo schreeuwen van KASSAMIEP NAAR KASSA [insert nummer van kassa waar jij staat]quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:50 schreef Jajong het volgende:
Dit is ook een matig leuk grapje, moet je met je kar bij een kassa gaan staan waar geen kassiere zit. Gegarandeerd dat er mensen achter je gaan staan!!! LOLLLEROMG!
MASSMURDERER!!! Dat is wat voor de Fo(l)K(s)Krant!quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:03 schreef tonks het volgende:
Als je er werkt alle babyvoeding op de verkeerde datum zetten zodat ze dood gaan!! HAHAhaHA ahah 1 !11
Been there done that.
mijn topic!! Wat doe je?! het heeft potentie!! een beetje dan/....quote:
Jonge, ik lig in een deuk hierquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:05 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
mijn topic!! Wat doe je?! het heeft potentie!! een beetje dan/....
Wagen van de zaakquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
Of zo aan een vakkenvuller vragen of ze ook brood hebben...en dan meelopen met die knakker, die je op een gegeven moment het brood aanwijst. En dan roep je zo van: "Ah, mooi! Dat zou toch wat zijn, zeg...een supermarkt zonder brood!" En dan keihard weglopen!!!![]()
D:D:!@!!! ROFLWOUTERS!!!
Of zo aan een vakkenvuller vragen of ze ook negerzoenen verkopen...en dan zegt ie zo van "Jaaaaa! Daaro!" En dan roep je zo van: "LUL NIET, MAN!!! DIE DINGEN BESTAAN NIET MEER!!!!1eins!!1uno!!!11"
Of...of...of...en nou komt het, hè!! Als zo'n vakkenvuller de vakken staat te vullen met zo'n winkelwagentje naast hem....dan loop je zo langs, kijk je ff naar het karretje en zeg je zo van: "Zoooo, wagen van de zaak?
" Whiihihi!111
![]()
![]()
![]()
die laatste is echt leuk. whahahahaquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
Of zo aan een vakkenvuller vragen of ze ook brood hebben...en dan meelopen met die knakker, die je op een gegeven moment het brood aanwijst. En dan roep je zo van: "Ah, mooi! Dat zou toch wat zijn, zeg...een supermarkt zonder brood!" En dan keihard weglopen!!!![]()
D:D:!@!!! ROFLWOUTERS!!!
Of zo aan een vakkenvuller vragen of ze ook negerzoenen verkopen...en dan zegt ie zo van "Jaaaaa! Daaro!" En dan roep je zo van: "LUL NIET, MAN!!! DIE DINGEN BESTAAN NIET MEER!!!!1eins!!1uno!!!11"
Of...of...of...en nou komt het, hè!! Als zo'n vakkenvuller de vakken staat te vullen met zo'n winkelwagentje naast hem....dan loop je zo langs, kijk je ff naar het karretje en zeg je zo van: "Zoooo, wagen van de zaak?
" Whiihihi!111
![]()
![]()
![]()
Of je rijdt met een grote volvotruck keihard de voorgevel binnen!! Lol enzoquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:01 schreef Volvoman het volgende:
Of je laat een fles cola of sinas keihard op de grond pleuren, dan spuit alles eruit en moet de vakkenvuller het opruimen![]()
Ey, het is wel even mijn nieuwe kwaliteits-topic he!!! Geen kwade woorden!! Vlegel! je werkt zeker in de supermarkt...quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:03 schreef Jonathon het volgende:
Ligt het nou aan mij, of slaat dit gewoon nergens op
ik moest echt lachenquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:04 schreef Volvoman het volgende:
je kan ook met een zweefvliegtuig door de winkel vliegen
quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:05 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ey, het is wel even mijn nieuwe kwaliteits-topic he!!! Geen kwade woorden!! Vlegel! je werkt zeker in de supermarkt...
quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:14 schreef Nickthedick het volgende:
Bij de Aldi weigeren te betalen totdat je door een lekker wijf wordt geholpen (kan je lang wachten).
Dankquote:
waarmee?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:51 schreef TeChNo2 het volgende:
TS: gefeliciteerd !
En toch loopt ie nog redelijk...dat zegt toch wel wat over het niveau van dit topic, of van dit subforum....quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:27 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
het domste topic dat ik hier tot nu toe heb gezien !
subforum eerderquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
En toch loopt ie nog redelijk...dat zegt toch wel wat over het niveau van dit topic, of van dit subforum....
Die is goed!! En dan op 't laatst zo van, ey dit is geen Konmarquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:16 schreef _SnoepHond het volgende:
http://www.6pack.tv/default.php?search=supermarkt&log=188&cont=viewLog
Is ook leuk in de supermarkt!
quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:38 schreef Intxaurraga het volgende:
Maar het allerleukste is natuurlijk de aloude grap om een kunstsnor op een blik bonen te plakken [afbeelding].
quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gewoon naar de kassa lopen met een volle boodschappenkar en dan afrekenen !111!!1!!!!1!1!!EinsZwEI!11!!1Drei!!11!!1Raiuno!1!!!11!11!1!11
Dat is wel grappig jaquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:14 schreef oelewappers het volgende:
of niet!
gewoon zeggen dat je oma een plotseling ongeluk heeft en dat dan 5x op een dag doen.
dus gewoon je kar voor boodschappen laten staan
of (raare) spullen in iemand ze kar stoppen.
die blikken zijn priceless.
En dan zo aan die kassahoer vragen of ze hem even schoon wil likken zekerquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:02 schreef Sjizzel het volgende:
Je kunt ook een pot pindakaas pakken, die open maken en bij de kassa je plasser erin steken.
Kuttopic.
té slecht maar toch moest ik lachenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:39 schreef Capa het volgende:
- Verkoopt u ook onderbroeken?
- Nee.
- O zou ik dan die van u mogen lenen?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je loopt naar een vakkenvuller en slaat hem keihard op zijn kaak, zo hard dat zijn kaak eraf vliegt in het oog van een oma die net langsloopt, dan pakt een vakkenvuller zijn telefoon om de politie te bellen, maar jij pakt jou mobieltje en belt sneller de politie!!!!1111!!11!11!EinZzzZ!1!!111ZweI!1!!11!1Drei!11!!!1 gepwnd!
Best kansloos voor een kloonquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:59 schreef Agorias het volgende:
dit is echt een wtfz0r omgz0r t0picz0r
LOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEERz0r
A. outz0r
ps. taart is lekker!!!!!!!!!!11111111!!!!!!!!11111!!!!!1!!!///????/////?//////!!!!!!!11![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:45 schreef tonks het volgende:
Zo naar zo'n kansloze vakkenvuller gaan en dan zo van HEEJ! heb je ook kippenpootjes! en hij zo van Boh gek we hebben wel lollerpootjes hoor! jij zo van LASTIG RENNEN ZEKER HAHAHAHHAa aLAla ZOmg!:D!![]()
![]()
;D 1121:D ;D
eineinein twei
d;:D ;d ;D ;D ;D
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, anders denken die mensen ook van "Wat loopt daar voor een randdebiel?". Als je daarentegen met een vlieger gaathardlopen denken de mensen "Wat loopt daar voor een randdebiel met een vlieger?". Een significant verschil.quote:
Of 20 cent te weinig betalen ofzo,en dan zeggen laat het wisselgeld maar zitten.quote:Op zondag 30 april 2006 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Gepast betalen, en dan zeggen "joh, laat het wisselgeld maar zitten"
was dat in je verlofweekend?quote:Op zondag 30 april 2006 14:46 schreef Pietklaaso het volgende:
Als je chips koopt enzo en dat vragt zei van wil je het bonnetje ? NEE!!! die lust ik niet
een keer met 5 winkelwagentjes tegelijk naar binnen gereden
Alle payboys in de winkel verspreid en op de goede pagina's opengezet ( de Interviews ofcourse)
Ik zet ook altijd een blikje cola neer bij het snoepgoed
Euhm racen met van die vakkenvul wagentjes
Als je voor de kassa staat vragen waar de kassa is
jaah dat heb ik ongeveer gedaan in de c1000 i ons gehucht
quote:Op zondag 30 april 2006 14:46 schreef Pietklaaso het volgende:
Als je chips koopt enzo en dat vragt zei van wil je het bonnetje ? NEE!!! die lust ik niet
een keer met 5 winkelwagentjes tegelijk naar binnen gereden
Alle payboys in de winkel verspreid en op de goede pagina's opengezet ( de Interviews ofcourse)
Ik zet ook altijd een blikje cola neer bij het snoepgoed
Euhm racen met van die vakkenvul wagentjes
Als je voor de kassa staat vragen waar de kassa is
jaah dat heb ik ongeveer gedaan in de c1000 i ons gehucht
Sorry, ik vind er geen tyfus aanquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
Nou, ik was net zo ff in de supermarkt om onder andere bier en chips en zulks in te slaan en toen ik daar liep dacht ik zo van:'Wat zijn nou leuke cq. matige grappen die je kunt uithalen in een supermarkt?'
Dus ik ging aan het denken! Geloof het of niet, het is toch zo.. Tot dusver heb ik deze leuke cq. matige grappen bedacht!
Je loopt naar de vleesafdeling, je weet wel waar die dames achter die 'balie' vol met vlees staan, en je gaat ervoor staan. Een van die dames vraagt dan zo van:'Kan ik u misschien helpen?' Waarop jij zegt:'Nee, maar misschien zou je jezelf eens een handje kunnen helpen!' Waarop zei antwoord:'Waarmee?' Waarop jij weer zegt:'Met zelfmoord, want je bent zo lelijk dat je het niet verdient op deze wereld rond te lopen!!'
Rofl111!!!eins!1111!!!
LOLO LOL
dit doe je natuurlijk alleen maar tegen de lelijke meiden achter die balie, tegen de zeldzame knappe dames die ze er wellicht hebben zeg je iets beschaafds
Ojah, en ik had nog een 2de matige grap.
Je moet je winkelwagen midden in het gangpad zetten, over dwars hé, want dan kan niemand er langs. En sommige mensen die drukken dan soms je karretje netjes aan de kant, en dat is waar je in actie komt! Zodra een van deze mensen je dit flikt doe je net alsof je helemaal flipt en schreeuw je zo keihard:'EEYYYZZ!!! MIJN WINKELWAGENTJE WAT DOE JE!!???' En je maakt een paar obscene gebaren richting de dader.
RoflEINSLOL 1111!!!! Eins zwo!!!111 DREI!1
![]()
:D
Wie verzint er nog meer leuke cq. matige grappen voor in de supermarkt?
Of je koopt een geweer en schiet iedereen doodquote:Op maandag 1 mei 2006 15:47 schreef AffenStrudel het volgende:
Wat je ook kan proberen, neem iets mee. Een kaasbroodje ofzo.En eet em op.
Dan ga je weer weg.
Whehe!!112!1!einszweipolizei!1quote:Op maandag 1 mei 2006 15:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Of je koopt een geweer en schiet iedereen dood
Ja ofzo met een pistool de winkel binnelopen en dan die kinderen zo doodschietenquote:Op maandag 1 mei 2006 17:43 schreef chiren het volgende:
HAHAHA ja of zo naar de worstafdelingmeisjes lopen en zeggen van zo van als hun zeggen van wil je een stukje worst dat je zo zegt van NEE MAAR IK HEB WEL EEN WORST VOOR JOU LEKKERE SNOL![]()
![]()
!!!~~~!!inszwei!~!!polizei;d;d
![]()
!!!!!11
OF ZO BIJ HET vlees gaan staan en zeggen tegen kleine kinderen die voorbij lopen zo van hey meisje wil jij een stukje worst?!?en dan floep je zo je swans deruit![]()
![]()
!!!11;d;d1!nedEINS!!11!!!honderdelf
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:23 schreef EmjaY het volgende:
WhehhHEHH lollerrofl
OFseau een paar van die hangbejaarden in een winkelkarretje proppen![]()
en hun sieraden jatten en hun hoofd kaal scheren!!!!!EINS *One-Luv* TUUUT TUUUUTTTTT de laatste trein naar Westerbork Kankerbejaarden whehHIHGI
Hun helemaal schrikken ensow![]()
![]()
roflmof !!UNO@!
![]()
die was zo slecht dat ik gewoon lachen moestquote:Op zondag 30 april 2006 16:43 schreef Aevum het volgende:
Of je loopt naar het slagersgedeelte en besteld 300gram gehakt. Als ze zeggen (dit doen ze altijd namelijk): mag het ietsje meer (of minder) zijn? Dan antwoord je met: NEE IK WIL PRECIES 300GRAM, SCHRAAP ER MAAR WAT VANAF;D:d;dd
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ojah, en ik had nog een 2de matige grap.
Je moet je winkelwagen midden in het gangpad zetten, over dwars hé, want dan kan niemand er langs. En sommige mensen die drukken dan soms je karretje netjes aan de kant, en dat is waar je in actie komt! Zodra een van deze mensen je dit flikt doe je net alsof je helemaal flipt en schreeuw je zo keihard:'EEYYYZZ!!! MIJN WINKELWAGENTJE WAT DOE JE!!???' En je maakt een paar obscene gebaren richting de dader.
RoflEINSLOL 1111!!!! Eins zwo!!!111 DREI!1
![]()
:D
Wie verzint er nog meer leuke cq. matige grappen voor in de supermarkt?
Hahahhaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:24 schreef porsche1 het volgende:
Of of zo naar zoeen supermarkt gaan en dan allemaal bekertjes met koffie zetten en daarna zo weglopen met die volle bekertjes, en dan ga je zo naar buiten al die bekertjes met koffie verkopen. !!!!11!11EINZ!!!ONE11UNO!!EEN!!ROFLCOPTER!!!1!;D1!!1ROFLMAO!!1!:D1!!1;))£:£:£
;D :d:&::?*#{]]<<~¥¥!XDEINZZZz
Zouden ze het merken als je opeens met twee karretjes wegloopt?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:11 schreef BasEnAad het volgende:
Ja zo twee karretjes volblaffen met precies dezelfde boodschappen. Dan één karretje afrekenen en de ander laten staan!!!!!!111 Maar nu komt het HE!!! Dan doe je net of nog iets vergeten bent OMG!!!!! Dus je loopt snel terug, pakt een pot pindakaas en de tweede kar! Je rekent dan alleen de pindakaas af... en voila twee karretjes voor de prijs van ÉÉN!!jaeinzzzja!!!!!!111!!!
hihi
Neuh, die eerste kar staat dan al buitenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zouden ze het merken als je opeens met twee karretjes wegloopt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |