maar je hebt dan wel een leuke cq. matige grap uitgehaald!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:31 schreef TTiSoB het volgende:
en dan niet meer de winkel in mogen....
dan ga je naar een andere.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:31 schreef TTiSoB het volgende:
en dan niet meer de winkel in mogen....
En gejatte warenquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:38 schreef PsyCha het volgende:
[..]
dan ga je naar een turkse supermarkt. Die zijn 24/7 open.
ja, en dan gewoon alles op die band pakken en dan zo schreeuwen van KASSAMIEP NAAR KASSA [insert nummer van kassa waar jij staat]quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:50 schreef Jajong het volgende:
Dit is ook een matig leuk grapje, moet je met je kar bij een kassa gaan staan waar geen kassiere zit. Gegarandeerd dat er mensen achter je gaan staan!!! LOLLLEROMG!
MASSMURDERER!!! Dat is wat voor de Fo(l)K(s)Krant!quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:03 schreef tonks het volgende:
Als je er werkt alle babyvoeding op de verkeerde datum zetten zodat ze dood gaan!! HAHAhaHA ahah 1 !11
Been there done that.
mijn topic!! Wat doe je?! het heeft potentie!! een beetje dan/....quote:
Jonge, ik lig in een deuk hierquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:05 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
mijn topic!! Wat doe je?! het heeft potentie!! een beetje dan/....
Wagen van de zaakquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
Of zo aan een vakkenvuller vragen of ze ook brood hebben...en dan meelopen met die knakker, die je op een gegeven moment het brood aanwijst. En dan roep je zo van: "Ah, mooi! Dat zou toch wat zijn, zeg...een supermarkt zonder brood!" En dan keihard weglopen!!!![]()
D:D:!@!!! ROFLWOUTERS!!!
Of zo aan een vakkenvuller vragen of ze ook negerzoenen verkopen...en dan zegt ie zo van "Jaaaaa! Daaro!" En dan roep je zo van: "LUL NIET, MAN!!! DIE DINGEN BESTAAN NIET MEER!!!!1eins!!1uno!!!11"
Of...of...of...en nou komt het, hè!! Als zo'n vakkenvuller de vakken staat te vullen met zo'n winkelwagentje naast hem....dan loop je zo langs, kijk je ff naar het karretje en zeg je zo van: "Zoooo, wagen van de zaak?
" Whiihihi!111
![]()
![]()
![]()
die laatste is echt leuk. whahahahaquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
Of zo aan een vakkenvuller vragen of ze ook brood hebben...en dan meelopen met die knakker, die je op een gegeven moment het brood aanwijst. En dan roep je zo van: "Ah, mooi! Dat zou toch wat zijn, zeg...een supermarkt zonder brood!" En dan keihard weglopen!!!![]()
D:D:!@!!! ROFLWOUTERS!!!
Of zo aan een vakkenvuller vragen of ze ook negerzoenen verkopen...en dan zegt ie zo van "Jaaaaa! Daaro!" En dan roep je zo van: "LUL NIET, MAN!!! DIE DINGEN BESTAAN NIET MEER!!!!1eins!!1uno!!!11"
Of...of...of...en nou komt het, hè!! Als zo'n vakkenvuller de vakken staat te vullen met zo'n winkelwagentje naast hem....dan loop je zo langs, kijk je ff naar het karretje en zeg je zo van: "Zoooo, wagen van de zaak?
" Whiihihi!111
![]()
![]()
![]()
Of je rijdt met een grote volvotruck keihard de voorgevel binnen!! Lol enzoquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:01 schreef Volvoman het volgende:
Of je laat een fles cola of sinas keihard op de grond pleuren, dan spuit alles eruit en moet de vakkenvuller het opruimen![]()
Ey, het is wel even mijn nieuwe kwaliteits-topic he!!! Geen kwade woorden!! Vlegel! je werkt zeker in de supermarkt...quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:03 schreef Jonathon het volgende:
Ligt het nou aan mij, of slaat dit gewoon nergens op
ik moest echt lachenquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:04 schreef Volvoman het volgende:
je kan ook met een zweefvliegtuig door de winkel vliegen
quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:05 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ey, het is wel even mijn nieuwe kwaliteits-topic he!!! Geen kwade woorden!! Vlegel! je werkt zeker in de supermarkt...
quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:14 schreef Nickthedick het volgende:
Bij de Aldi weigeren te betalen totdat je door een lekker wijf wordt geholpen (kan je lang wachten).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |