Hier is al eens een topic over geweest. Deze kan ik me er nog van herinneren:
Briefje van 200 euro thuis met een kopieerapparaat verkleinen tot het formaat van een creditcard en dan naar de winkel gaan om sigaretten te halen. Betalen met 200 euro en als zo'n tiepmiep dan vraagt of je misschien kleiner hebt zeggen: "Ja hoor, moment, ik zoek even". En dan dus dat kleine briefje geven.
Kassajuffrouw: "Dat wordt dan 35,25"
"Ik geef je 20 euro voor het hele zooitje"
Een keer de naam van een van de kassamutsen onthouden, bijvoorbeeld Tina. En dan een volgende keer vragen "Waar is Tina, ik word altijd geholpen door Tina, waarom is Tina er niet? Ik wil alleen door Tina worden geholpen."
Als je een lege krat bier hebt, al die flesjes apart door dat apparaat heen raggen. Als ze dan vraagt of je een lege flessenbon hebt, haar die 25 bonnetjes geven.
Zo'n kortingssticker op je voorhoofd plakken, en tegen d'r zeggen dat je nu 10% minder aantrekkelijk bent. En dan vragen of ze je nu wel eindelijk mee durft uit te vragen.
Als ze zegt 'spaart u ook zegeltjes?', laat ik haar eerst een hele rits afscheuren, en dan zeg ik 'o nee, die heb ik al'.
Als ze vraagt of je een bon wil, antwoorden met: "Ja lekker!". En hem vervolgens opeten.
Als je zo'n luxe winkel hebt bij de slager rauw gehakt bestellen en wat schnitzels en dan zeggen: "U pakt het in maar dat hoeft niet, ik wil het hier opeten".
Vragen bij de slager om 500 gram tandvlees..
Als alles eenmaal is gescand en het achter in die bak ligt, dan wordt er afgerekend. Ze noemt het bedrag, je betaalt.... Dan blijf je stoicijns staan en je zegt dat het om een kadootje gaat.
Wachten tot die cassière gaat inpakken
* "Wilt u een plastic zak?"
- "Nee ik heb al een kunstgebit"
Bij de groenteafdeling een bloemkool aanwijzen en vragen 'heeft u die ook in het blauw?'.
(bij McDrive)
* Hallo, waarmee kan ik u van dienst zijn ??
- Nee, we kijken alleen even rond...
.