quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:15 schreef Fogel het volgende:
Fogel stelt zich voor dat Jag (volgens zijn profiel heet hij normaal 'Tinus') op een BSA rondscheurt:
[afbeelding] :
Dan krijg je er wel een Bill bijquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:43 schreef Jaguarized het volgende:
Will Call.Dan moet je Will bellen als je in de VS bent.
Afhalen is ook een goed idee overigens.
Volgens mijn profiel Tinus?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:15 schreef Fogel het volgende:
Fogel stelt zich voor dat Jag (volgens zijn profiel heet hij normaal 'Tinus') op een BSA rondscheurt:
[afbeelding] :
De Bill van Will.quote:
quote:
Wat mij betreft is het 1 pot nat. (en ik kom ook uit het Oosten van het land, maar dan iets Zuidelijker)quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
![]()
PS Normaal komt uit de Achterhoek, niet uit Twente... je hebt nu waarschijnlijk een hoop mensen beledigd.
Herman Finkers komt uit Almelo (Twente), Bennie Jolink uit de Achterhoek
De zon? Scheen de zon dan vandaag? Niets van gezienquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:28 schreef flipsen het volgende:
Wat een rust ende stilte hier. Iedereen zeker lekker in de zon? Ga ik dan ook maar doen
Preciesquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:28 schreef flipsen het volgende:
Wat een rust ende stilte hier.
Topic van 9 aprilquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:30 schreef Jaguarized het volgende:
[NS] Hoe kan dit nou weer?
K_man "reltopic"
En hier groeien ook eindelijk weer blaadjes aan de Boompjesquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:06 schreef Fogel het volgende:
20 graden vandaag, en bijna alle sneeuw is weg... de lente is er (en de verdomde berkenpollen ook)!
Gister niet?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En hier groeien ook eindelijk weer blaadjes aan de Boompjes![]()
Eergisteren nog niet neequote:Op donderdag 4 mei 2006 14:08 schreef Jaguarized het volgende:
Gister niet?
Ik vroeg ook gister.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Eergisteren nog niet nee
Nu wel
Jij nog gastronomische en andere tips voor Groningen op doordeweekse woensdagavonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |