Hemelsbreed wel ja.quote:Op zondag 9 april 2006 00:32 schreef Urvin het volgende:
Waarschijnlijk is de afstand tussen Utrecht - Arnhem groter dan tussen Amersfoort - Arnhem, tenimiste zo wordt de prijs van het treinkaartje berekend
TS wil (perse) gebruik maken van zijn tracjectkaartquote:Op zondag 9 april 2006 00:39 schreef keezy het volgende:
Kan je niet via Ede reizen? Dat lijkt mij namelijk korter![]()
Zoals ik al zei: de NS planner geeft de route altijd aan via Utrecht. Dat is de snelste route.quote:Op zondag 9 april 2006 00:39 schreef keezy het volgende:
Kan je niet via Ede reizen? Dat lijkt mij namelijk korter![]()
Scheelt maar drie minuten, had ik ook niet gedacht.quote:Op zondag 9 april 2006 00:44 schreef k_man het volgende:
Via Ede/Wageningen is korter in kilometers, maar langer in tijd.
en de NS tarieven zijn gebaseerd op kilometers... niet op reistijdquote:Op zondag 9 april 2006 00:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: de NS planner geeft de route altijd aan via Utrecht. Dat is de snelste route.
Via Ede/Wageningen is korter in kilometers, maar langer in tijd.
Jij bent best dom hè?quote:Op zondag 9 april 2006 00:46 schreef Urvin het volgende:
Ben je een nederlander of niet?![]()
Dan ga je toch voor het goedkope ritje![]()
Ietsje meer reistijd![]()
Ik weet het, maar het blijft hoogst merkwaardig in dit soort gevallen.quote:Op zondag 9 april 2006 00:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en de NS tarieven zijn gebaseerd op kilometers... niet op reistijd
TS vertrekt toch van Amersfoort niet van Utrechtquote:Op zondag 9 april 2006 00:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij bent best dom hè?
via de ene route kost het net zoveel als via de andere
Ach, er is eenmaal een regel dat ze je de goedkoopste mogelijkheid moeten bieden, dit zijn leuke mazen in die regel.quote:Op zondag 9 april 2006 00:52 schreef k_man het volgende:
Ik weet het, maar het blijft hoogst merkwaardig in dit soort gevallen.
Ja, maar het dondert niet hóe hij reist dus de reistijd is irrelevant.quote:Op zondag 9 april 2006 00:54 schreef Urvin het volgende:
TS vertrekt toch van Amersfoort niet van Utrecht
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 9 april 2006 00:54 schreef Urvin het volgende:
[..]
TS vertrekt toch van Amersfoort niet van Utrecht
Zoveel is duidelijk.quote:Op zondag 9 april 2006 00:57 schreef Urvin het volgende:
TS reist gratis tussen Amersfoort en Utrecht
Snap je hem nu?
Dus wat doet TS. Hij koopt het goedkope retourtje en reist alsnog via Utrecht, want dat is iets sneller. Sim-pel.quote:Op zondag 9 april 2006 01:01 schreef Urvin het volgende:
Retour utrecht - arnhem 16,30
retour amersfoort- arnhem 14,60
Juistquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |