abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37469041
Iemand hier ervaring mee?

Ik heb een reis geboekt naar L.A. en wil daar ook een keer naar een honkbalwedstrijd van de MLB. Als ik deze via Ticketmaster wil bestellen is de enige mogelijkheid dit d.m.v. 'Will Call' te doen. Tickets kunnen dus niet opgestuurd/ gemaild worden, maar ik moet ze ter plekke afhalen.

Aangezien ik wel van te voren m'n creditcard gegevens moet invullen en dus ook wel zal moeten betalen, wil ik wel even weten of dit een beetje een makkelijke manier van doen is. Iemand hier ervaring mee?

Zijn er nog alternatieven? Krijg ik de tickets wel in handen als ik het bijvoorbeeld via een reisbureau probeer?
  maandag 1 mei 2006 @ 23:54:57 #2
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37473988
Tja, ik kan mijn tickets per e-Mail ontvangen.... van het weekend nog gedaan voor een NHL wedstrijd Maar ik weet dus niet of dat kan als je in Nederland woont. Volgens mij is Will Call dan inderdaad de enige oplossing.

Volgens mij kun je de kaartjes dan nog tot een uur voor de wedstrijd gewoon ophalen, dus ik zie het probleem verder ook niet zo.... gewoon naar het stadion gaan en zorg er even voor dat je dezelfde creditcard waarmee je hebt besteld ook bij je hebt.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 2 mei 2006 @ 01:14:59 #3
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_37476135
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:14 schreef Forumpi het volgende:
Iemand hier ervaring mee?

Ik heb een reis geboekt naar L.A. en wil daar ook een keer naar een honkbalwedstrijd van de MLB. Als ik deze via Ticketmaster wil bestellen is de enige mogelijkheid dit d.m.v. 'Will Call' te doen. Tickets kunnen dus niet opgestuurd/ gemaild worden, maar ik moet ze ter plekke afhalen.

Aangezien ik wel van te voren m'n creditcard gegevens moet invullen en dus ook wel zal moeten betalen, wil ik wel even weten of dit een beetje een makkelijke manier van doen is. Iemand hier ervaring mee?
Ik bezoek elk jaar tijdens mijn vakantie een aantal sportwedstrijden. Meestal MLB (soms Football of een rodeo) .
Kaartjes koop ik altijd via ticketmaster.
Bij elk stadion is er een apart loket genaamd 'Will Call'. Soms meerdere naast elkaar alfabetisch op achternaam (bijv. A-M en N-Z). Je moet dan je ID (paspoort in jouw geval) en de gebruikte credit-card laten zien. Je tekent dan en je krijgt je kaartjes mee. Werkt altijd perfect.

Overigens zijn er enkele clubs waar je de mogelijkheid hebt je kaartjes thuis af te drukken.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  dinsdag 2 mei 2006 @ 07:59:58 #4
62913 Blik
The one and Only!
pi_37477920
Heb hetzelfde gedaan met kaartjes voor Cirque du Soleil in Las Vegas, moest ik aan de balie ophalen met dezelfde credit-card en ID. Werkt prima.

zorg er wel voor dat je het met je eigen credit-card doet en dat je ID meeneemt, anders sta je daar voor jan lul
pi_37477958
Inderdaad zorgen dat je met een creditcard betaalt die je dan ook meeneemt. Werkte bij mij in New York ook prima

Zo bijzonder zijn die kaartjes toch niet om ze nu al te krijgen
en als je ze daar ophaalt, dan kun je ze ook niet uit Nederland vergeten mee te nemen
  dinsdag 2 mei 2006 @ 10:43:21 #6
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37480552
Will Call. Dan moet je Will bellen als je in de VS bent.

Afhalen is ook een goed idee overigens.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_37494591
Okee dan. Ziet er positief uit. Wist niet dat er bij het stadion zelf van dit soort loketten waren. Prima. Dan ga ik het gewoon proberen!

Thanks allen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')