Ja doe de deur eens dicht, het tochtquote:Op zondag 30 april 2006 19:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er is 'n behoorlijk wandelgangencircuit hier.
Dit kan ik als een 'ja' beschouwen?quote:Op zondag 30 april 2006 19:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik weet het nog niet eerlijk gezegd. Wenen wil ik sowieso heen, Spanje eigenlijk ook wel, misschien dat Parijs er dan ook nog wel van komt. Al vind ik Parijs eerlijk gezegd zum kotzen.quote:
Daar zal K_man vast heel veel zin in hebben.quote:
Volgens mij is k_mans Oslo plan nog erg wild en ondoordachtquote:Op zondag 30 april 2006 20:56 schreef Fogel het volgende:
Nee, k_man zit op datum X in de niet boeiende stad Oslo ipv de niet boeiende stad Parijs.. ofzo![]()
Hij is al een tijdje niet meer in het Oslo topic geweest (niet gereageerd in ieder geval), dus misschien is hij nu grondig informatie aan het inzamelen. Op zich jammer, want dan kan hij zich niet meer aan Experimenteel toerisme in Oslo wagen om zo zijn topic weer leven in te blazen...quote:Op zondag 30 april 2006 21:04 schreef Douwe het volgende:
[..]
Volgens mij is k_mans Oslo plan nog erg wild en ondoordacht
Voor mij past Oslo nog in de categorie hoofdsteden verzamel-toerisme...quote:Op zondag 30 april 2006 21:21 schreef Fogel het volgende:
Hij is al een tijdje niet meer in het Oslo topic geweest (niet gereageerd in ieder geval), dus misschien is hij nu grondig informatie aan het inzamelen. Op zich jammer, want dan kan hij zich niet meer aan Experimenteel toerisme in Oslo wagen om zo zijn topic weer leven in te blazen...
En hoe was het vandaag in de dierentuin ?quote:Op zondag 30 april 2006 21:25 schreef k_man het volgende:
Oslo wordt het niet. Het wordt eerst Wenen, een weekje later Basel.
Er gaat wat rond.quote:Op zondag 30 april 2006 19:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sterkte en veel plezier in Libanonquote:Op maandag 1 mei 2006 00:02 schreef Hik het volgende:
So... ik heb ook een beetje een anders-dan-gepland weekend gehad.
Als je dan voor vieren nog even je adres aan me mailt heb je bij terugkomst 3 Hecho's te lezenquote:Op maandag 1 mei 2006 13:59 schreef Hik het volgende:
Vannacht staat hier om vier uur een taxi voor de deur!
Staat in m'n profielquote:
Beschaafd geschaafd?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:59 schreef Hik het volgende:
Ik heb daarnet een grote pleister van mijn been gehaald waar de hechtpleisters ónder zitten. Het ziet er allemaal vrij beschaafd uit, hoewel wat bloederig enzo.
Elke reis begint met een goede voorbereidingquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Een logistieke puzzel dus, waar ik nog niet helemaal uit ben.
Deventer is gewoon een leuke stad ten oosten van de oostelijke randstad, in het het midden van de wereldquote:
Die bewuste gids in ieder geval niet. Ben elke kaartenwinkel in Amsterdam af geweest, maar nee. Eind april is de nieuwe editie pas uitgekomen en daar moest ik op wachten. Nu kom ik er dus achter dat de betaling de nodige problemen oplevert. Inmiddels heb ik al wat vrienden uit Zweden ingeschakeld.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:18 schreef Fogel het volgende:
Is die fietskaart niet in Nederland te verkrijgen dan?
Vanuit het noorden van Zweden (Gälivare of Kiruna) zou ik eventueel nog wel een vliegtuig kunnen pakken. Maar ik ga liever met de trein.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:34 schreef DutchTrain het volgende:
Elke reis begint met een goede voorbereiding
Misschien is vliegen met de fiets nog een optie... afhankelijk van waar ja naar toe gaat
En anders zo:
[afbeelding]
Daar kom je de trein ook wel mee in
Tis toch wat he.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En daar durf je hier zomaar voor uit te komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |