Maar jullie hebben maandag tenminste vrij en wij niet en dat is ook niet eerlijkquote:
Ik ben student, ik neem vrij wanneer ik wil.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar jullie hebben maandag tenminste vrij en wij niet en dat is ook niet eerlijk
quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:34 schreef MiLalaa het volgende:
M'n inspiratie ervoor is op. Ik denk dat ik ermee stop..
Niet doen!. Straks komt de Giro en wordt het weer leuk. Bovendien is het gezellig als je meedoetquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:34 schreef MiLalaa het volgende:
M'n inspiratie ervoor is op. Ik denk dat ik ermee stop..
ik weet het nietquote:
Eerst van het weekend genieten (in winterjasquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:42 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik weet het nietik weet het gewoon allemaal eventjes niet meer!
![]()
Nou heel misschien gooi ik er morgennacht nog wel wat tegenaan.
Anders ik welquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:57 schreef MiLalaa het volgende:
Zoveel bijzondere plannen heb ik nog niet voor dit weekend.
Morgen de outfits van de prinsessen even bekijken op tv. En 's avonds wellicht nog even op stap. Maar eerst uitslapen. Ik kijk er nu al naar uit
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:06 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen, ben ik ook weer.... met kater deze keer
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:43 schreef snellejelle het volgende:
goedemiddag! ook aan het genieten van het 538 spektakel?
quote:
misschien dat die wel werkt?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:44 schreef 2Drix het volgende:
[..]
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/cross02.asp
probeer is zo
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[..]
misschien dat die wel werkt?
En MOTD. Is het snooker al afgelopen trouwens? Ronnie stond net achterquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:38 schreef snellejelle het volgende:
Weinig sport gezien vandaag. gelukkig begint Studio Sport zo![]()
ik volg het snooker niet zo, dus geen ideequote:Op zaterdag 29 april 2006 21:41 schreef Brahimov het volgende:
[..]
En MOTD. Is het snooker al afgelopen trouwens? Ronnie stond net achter
Maar dit is de Crucible!quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik volg het snooker niet zo, dus geen idee
Ik was ook erg lui vandaag. Uitslapen, wat aanklooien in huis en (even) tuin en toen 538 stream gekeken met Fok! erbij. Anouk was echt te gekquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:07 schreef MiLalaa het volgende:
Zelf heb ik niet veel gedaan. Ik was te laat wakker om nog bij de 'aubade' aanwezig te zijn voor de volksliederen. Vanmiddag een rondje gelopen door het dorp. Maar dat was ook weinig soeps. Er was geeneens koekhappen.
En hoe! Twee keer fantastische comebackquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:11 schreef snellejelle het volgende:
M'brough, 15de in Engeland maar wel Uefa cup finale
ja maar toch raar. net zo raar als Nac in de Uefa cupquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:12 schreef Brahimov het volgende:
[..]
En hoe! Twee keer fantastische comeback![]()
Racing Strasbourg speelde volgens mij eens Europees voetbal hoewel ze gedegradeerd waren, na bekerwinstquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja maar toch raar. net zo raar als Nac in de Uefa cup
Nintendo!quote:Op zondag 30 april 2006 15:34 schreef Remzz het volgende:
Het is dan ook een beetje een sportloze zondag
Wat verschikkelijk goed ik kom echt niet meer bijquote:
ja, leuk gedaanquote:Op zondag 30 april 2006 15:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat verschikkelijk goed ik kom echt niet meer bij![]()
Die schidpad die hij doodtrapt en daarna ook echt weer terugkomt
Finale van WK Snooker gaat zo beginnenquote:Op zondag 30 april 2006 15:34 schreef Remzz het volgende:
Het is dan ook een beetje een sportloze zondag
Korfbalquote:Op zondag 30 april 2006 15:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja, leuk gedaan
ik zie trouwens toch echte topsport op ned2 nu
Snookerquote:Op zondag 30 april 2006 15:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Finale van WK Snooker gaat zo beginnen
Ow nou dat is nog te doen... Opzich wel een idee z'n finalemaand, maar echt goed voor de kijkcijfers is het niet.quote:
nederlands volleybal topsportquote:Op zondag 30 april 2006 15:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja, leuk gedaan
ik zie trouwens toch echte topsport op ned2 nu
één van de mooiste nederlandse sportmomenten Nederland - Italië 1996 Atlantaquote:
die is leukquote:Op zondag 30 april 2006 16:34 schreef Remzz het volgende:
Over Mario gesproken
http://www.burorenkema.nl/2006/02/alle_gekheid_op_een_stickje.php
Leuk! Ga goed op je gevoel af hč?quote:Op zondag 30 april 2006 18:22 schreef MiLalaa het volgende:
Klinkt gezellig Mirri! Reggae dansen, geen idee hoe dat er ongeveer uit ziet maar kan me voorstellen dat het druk is.
Heb zelf weinig bijzonders gedaan. Heb dan ook beetje shit dagen achter de rug.
Hoewel, hierdoor vergeet ik bijna dat er vrijdag nog wel wat leuks was. Ik heb proefritten gemaakt in 2 autootjes en morgen ga ik mijn keuze maken![]()
Opel Corsa is inderdaad een leuk autootje.quote:Op zondag 30 april 2006 18:35 schreef MiLalaa het volgende:
ja, de keuze is tussen een polo en een corsa (damesautootjes he) en m'n gevoel gaat naar de corsa. Dat wordt em dus waarschijnlijk. In een hippe kleur blauwe uitvoering.![]()
Dan heb je dus wel iets gedaan.quote:Op zondag 30 april 2006 18:42 schreef snellejelle het volgende:
ik heb ook niets gedaan. Wel alle artiesten op het museumplein afgezeken en bekeken
Een auto, die MiLalaa. Leuk!
Woon wel in de buurt bij a'dam maar ze bekeken via een stream van 538 en dan commentaar leveren hier op Fokquote:Op zondag 30 april 2006 18:45 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dan heb je dus wel iets gedaan.![]()
Lekker lullig ben jij.;)
Woon je in de buurt van Amsterdam? Ik ben meer Utrechter, ook al woon ik er nog niet.![]()
ik heb niet zo'n verstand van auto's. Maar deze kwamen toevallig op m'n pad en lagen in m'n budget. Crossen maar. Op naar de strandmeet!quote:Op zondag 30 april 2006 18:43 schreef Mirri het volgende:
Opel Corsa is inderdaad een leuk autootje.![]()
Hoewel de Ford Fiësta ook mooi is, iets luxer misschien. Een vriend van mij heeft die auto, maar hij krijgt een auto van het werk. Misschien dus wel een beetje duurder.
Bah, bier.quote:Op zondag 30 april 2006 18:44 schreef pfaf het volgende:
Bier is de beste manier om een kater weg te werken.
Maar dan zou je dus altijd bier moeten drinken? Ik moet altijd de hele avond naar de wc als ik bier drink.quote:Op zondag 30 april 2006 18:44 schreef pfaf het volgende:
Bier is de beste manier om een kater weg te werken.
Ja, ik ga studeren in Utrecht, en dan wil ik graag op kamers. Hoewel het ook wel af te reizen is vanaf mijn huis, maar ik wil gewoon lekker op mezelf wonen.quote:Op zondag 30 april 2006 18:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Woon wel in de buurt bij a'dam maar ze bekeken via een stream van 538 en dan commentaar leveren hier op Fok
Ga je straks in Utrecht wonen dan?
Ik vind Elvis ook ge-wel-dig. Vooral All shook up, wat een lekker nummer is dat.quote:Op zondag 30 april 2006 18:52 schreef MiLalaa het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over Elvis.
Wat wel raar was, was dat ie in een rolstoel zat.
Verder was ie natuurlijk erg![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 18:56 schreef snellejelle het volgende:
Je schrikt ons af met je Elvis verhaal
ja het lijkt erop van welquote:Op zondag 30 april 2006 18:57 schreef Mirri het volgende:
Ik vind Elvis ook ge-wel-dig. Vooral All shook up, wat een lekker nummer is dat.
Wij hebben wel een klein beetje dezelfde muzieksmaak hč? Eerst Creedence en nu Elvis.![]()
Utrecht is hartstikke leuk. lekker langs de gracht zittenquote:Op zondag 30 april 2006 18:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, ik ga studeren in Utrecht, en dan wil ik graag op kamers. Hoewel het ook wel af te reizen is vanaf mijn huis, maar ik wil gewoon lekker op mezelf wonen.![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 18:58 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nog nooit in Utrecht geweest geloof ikohja wel eens heel eventjes.
Heb in Rotterdam op kamers gezeten. Maar vond Rotterdam niet echt tof om te wonen dus zodra het niet meer nodig was weer teruggekeerd.
Gedver, Rotterdam zou ik ook niet willen wonen. Ken iemand die daar op kamers zit, is nog wel te doen maar ik vind de sfeer in de stad niet leuk.quote:Op zondag 30 april 2006 18:58 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nog nooit in Utrecht geweest geloof ikohja wel eens heel eventjes.
Heb in Rotterdam op kamers gezeten. Maar vond Rotterdam niet echt tof dus zodra het niet meer nodig was weer teruggekeerd.
klinkt leukquote:Op zondag 30 april 2006 19:02 schreef Mirri het volgende:
Utrecht is een hele gemoedelijke stad. Met een lekker gevarieerd uitgaansleven. Paar weken geleden zat ik bij Jiddische/Joodse muzikanten en nu reggae.![]()
En ik heb in Utrecht ook weleens blote-voeten-dansen gedaan. Dat is vrij dansen en best wel heftig, dus dat doe ik niet te vaak...
Ik luister eigenlijk zelf nooit naar reggae, het was een idee van een vriend en die luistert daar vooral naar. Van die old-skool reggae en Jamaicaanse Ska. Het heeft wel iets, tis in ieder geval heerlijk om op te dansen!quote:Op zondag 30 april 2006 18:59 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja het lijkt erop van wel. Dan zal ik me nog eens in reggae moeten gaan verdiepen..
Jaa!quote:Op zondag 30 april 2006 19:03 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
klinkt leukik zal eens met je meegaan!
Heerlijk. Ik ga alvast in trainingquote:Op zondag 30 april 2006 19:06 schreef Mirri het volgende:
Jaa!Zal ik eens laten zien wat écht dansen is?
't Is serieus: Dance till you drop
![]()
Ow ja dat heb ik ook gedaan was tofquote:Op zondag 30 april 2006 18:42 schreef snellejelle het volgende:
ik heb ook niets gedaan. Wel alle artiesten op het museumplein afgezeken en bekeken
Een auto, die MiLalaa. Leuk!
Dat doen die studenten altijd, die zetten hun stoelen altijd zķ, alsof ze publiek zijn, zodat ze iedereen die langsloopt kunnen zien.quote:Op zondag 30 april 2006 19:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Utrecht is hartstikke leuk. lekker langs de gracht zitten
meisjes kijkenquote:Op zondag 30 april 2006 19:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat doen die studenten altijd, die zetten hun stoelen altijd zķ, alsof ze publiek zijn, zodat ze iedereen die langsloopt kunnen zien.![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 19:14 schreef snellejelle het volgende:
ja was gezellig, Brahimov durft hier niet te vertellen dat hij meedeed
quote:Op zondag 30 april 2006 19:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Sinds wanneer reageer jij niet meer op je reacties?
Wat houdt dat dan in? Zei je nou dat jullie de artiesten gingen afzeiken?quote:Op zondag 30 april 2006 19:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Helemaal gemist, nou ja gemist.quote:Op zondag 30 april 2006 19:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gewoon gezellig gekletst en sommige artiesten afgezeken omdat ze slecht warenquote:Op zondag 30 april 2006 19:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat houdt dat dan in? Zei je nou dat jullie de artiesten gingen afzeiken?![]()
1225quote:Op zondag 30 april 2006 19:34 schreef Remzz het volgende:
Lekker 1200 euro voor journalistiek, bijna het laagste
toerisme betaalt erg slecht. dat is zo en zal altijd blijven. mensen willen altijd voor een dubbeltje op vakantie en daarom verdien ik maar zo weinigquote:Op zondag 30 april 2006 19:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zou ook niet best zijn, als iets zielig is...
Ben je een goeie dan wordt het al snel meer.quote:Op zondag 30 april 2006 19:34 schreef Remzz het volgende:
Lekker 1200 euro voor journalistiek, bijna het laagste
Boeiend, als je maar kunt eten. Plezier is toch het belangrijkste.quote:Op zondag 30 april 2006 19:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
toerisme betaalt erg slecht. dat is zo en zal altijd blijven. mensen willen altijd voor een dubbeltje op vakantie en daarom verdien ik maar zo weinig
absoluut, voorlopig kan ik er goed van etenquote:Op zondag 30 april 2006 19:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Boeiend, als je maar kunt eten. Plezier is toch het belangrijkste.
precies. Ik zit nu bij de bank maar vind het vre-se-lijk. Zou liever gewoon achter de bar staan ofzo.. zucht..quote:Op zondag 30 april 2006 19:40 schreef pfaf het volgende:
Boeiend, als je maar kunt eten. Plezier is toch het belangrijkste.
Kun je niet alsnog naar de universiteit gaan? Heb je je vwodiploma?quote:Op zondag 30 april 2006 19:45 schreef MiLalaa het volgende:
was ik maar luchtvaarttechnologe
quote:Op zondag 30 april 2006 19:45 schreef MiLalaa het volgende:
was ik maar luchtvaarttechnologe
jazeker heb wo-diploma. Echter ik zie een beetje op tegen NOG 5 jaar studeren, dan heb ik op m'n 30e nog steeds niks bereikt..quote:Op zondag 30 april 2006 19:47 schreef Mirri het volgende:
Kun je niet alsnog naar de universiteit gaan? Heb je je vwodiploma?
quote:
Ga alsnog, dan gaan we samen in Utrecht studeren.quote:Op zondag 30 april 2006 19:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jazeker heb wo-diploma. Echter ik zie een beetje op tegen NOG 5 jaar studeren, dan heb ik op m'n 30e nog steeds niks bereikt..ik weet het gewoon allemaal ff niet zo goed. Oftewel een twijfelaar.
quote:Op zondag 30 april 2006 19:52 schreef Mirri het volgende:
Ga alsnog, dan gaan we samen in Utrecht studeren.En in het weekend blote-voetendansen en als we dan over de oude gracht lopen zien we Snellejelle zitten.
![]()
Geweldig toch?!![]()
ah, kom je gezellig bij me studerenquote:Op zondag 30 april 2006 19:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ga alsnog, dan gaan we samen in Utrecht studeren.En in het weekend blote-voetendansen en als we dan over de oude gracht lopen zien we Snellejelle zitten.
![]()
Geweldig toch?!![]()
En die studie heb je wel afgemaakt?quote:Op zondag 30 april 2006 19:52 schreef MiLalaa het volgende:
ik was ook altijd wel exact op de middelbare school.
Op 1 vaag moment heeft een kronkel in m'n hersens toen besloten bedrijfskunde te gaan doen. Terwijl ikvan economie.
Goeie keuzequote:Op zondag 30 april 2006 19:51 schreef pfaf het volgende:Erg tof.
Trouwens niet helemaal direct hoor. k Doe werktuigbouwkunde, maar wel master in de luchtvaart-richting.
quote:Op zondag 30 april 2006 19:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Goeie keuze![]()
Maar dat is zeker helemaal in het oosten van het land? Ik moet natuurlijk wel zee kunnen zien.
mooi uitzicht zal dat wordenquote:Op zondag 30 april 2006 19:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Geweldig toch?!![]()
jaja bedrijfskunde netjes afgemaaktquote:Op zondag 30 april 2006 19:55 schreef Mirri het volgende:
En die studie heb je wel afgemaakt?
Had je wel de juiste vakken om natuurkunde te gaan studeren? Of had je economie-maatschappijvakken?
Wat studeer jij in Utrecht?quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 19:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
* een biertje voor Bruce
hee pssst, zie de mooie meiden daar![]()
Delft zou kunnen. In Zeeland heb je nou eenmaal helaas geen normale universiteit.quote:Op zondag 30 april 2006 19:57 schreef pfaf het volgende:Twente
natuurlijk, maar Delft ligt toch niet zo ver van zee?
De heren waren zoooo traag, dat ze de eerste sessie maar afgebroken hebben.quote:Op zondag 30 april 2006 20:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ah, is het snooker EINDELIJK afgelopen?
Waarschijnlijk wordt het ook natuurkunde, want voor meteorologie moet je natuurkunde doen, maar ik kan altijd leuke aardvakken erbij kiezen natuurlijk.quote:Op zondag 30 april 2006 19:59 schreef MiLalaa het volgende:
Oh Mirri, een vriendin van mij heeft ook 1 jaar dat aard-gebeuren gedaan en is toen afgehaakt, ze vond er niks aan. Maar is toen rechten gaan doen.. Tsja, smaken verschillen natuurlijk.
Als ik zou mogen kiezen zou ik dan natuur/sterrenkunde doen.
Kunnen die snookeraars van jou ervoor zorgen dat John de Wolf vanavond om 21:00 uur eraf gestoot wordt?quote:Op zondag 30 april 2006 20:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De heren waren zoooo traag, dat ze de eerste sessie maar afgebroken hebben.
Om 21:00 gaat het weer verder.
Er zijn machtig interessante geneeskunde-varianten die hartstikke exact zijn. Ik ben nu met een medisch afstudeerproject bezig (maar heb helemaal niets met geneeskunde te maken hoor) en ik zie me daar een partij interessante vakgebieden voorbij komen dat ik gewoon spijt heb dat ik biologie en natuurkunde zo snel heb gedumpt.quote:Op zondag 30 april 2006 19:50 schreef Mirri het volgende:
Ik zou best geneeskunde willen doen, maar hou niet zo van opereren en ik ben toch wat exacter..
Ik zou bijvoorbeeld luchtvaarttechnologe kunnen worden.![]()
Ik zal nog weleens gaan oriënteren zodra er weer open dagen komen. Ik heb nu bio gekozen, maar het is mijn slechtste vak.quote:Op zondag 30 april 2006 20:14 schreef XL het volgende:
[..]
Er zijn machtig interessante geneeskunde-varianten die hartstikke exact zijn. Ik ben nu met een medisch afstudeerproject bezig (maar heb helemaal niets met geneeskunde te maken hoor) en ik zie me daar een partij interessante vakgebieden voorbij komen dat ik gewoon spijt heb dat ik biologie en natuurkunde zo snel heb gedumpt.
Ik vind biologie teveel begrippen...We hebben net nieren en lever en afweersysteem gedaan en alle rare termen vliegen je om de oren.quote:Op zondag 30 april 2006 20:18 schreef MiLalaa het volgende:
genetica vond ik anders altijd heeel gaaf bij biologie.![]()
woei, eigenlijk was alles toen interessant.
Een goede medische encyclopedie bevat ongeveer 3000 artikelen kan ik je vertellen. Denk dat het dus wel meevalt, maar dat ze graag veel namen voor vrijwel dezelfde dingen hebben en dat het rotwoorden zijn om te onthouden, dat kan ik voor je bevestigen.quote:Op zondag 30 april 2006 20:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik vind biologie teveel begrippen...We hebben net nieren en lever en afweersysteem gedaan en alle rare termen vliegen je om de oren.![]()
Ik heb weleens gehoord dat als je geneeskunde studeert, dat je dan 10.000 nieuwe woorden erbij leert.![]()
Laat ik hier als chronisch onderbetaalde maar niet naar gaan kijkenquote:Op zondag 30 april 2006 19:26 schreef snellejelle het volgende:
voor zij die nog moeten kiezen:
gemiddelde startsalarissen
ik verdien gelukkig meer dan mijn startende branchegenoten
aha twee paarden in de racequote:Op zondag 30 april 2006 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat ik hier als chronisch onderbetaalde maar niet naar gaan kijken![]()
Maar de verbetering is op komst... deze week weet ik meer: kans op nieuwe functie en kans op nieuwe baan bij een ander bedrijf
ja wordt een belangrijke week! Ik voel me net Danny Blindquote:Op zondag 30 april 2006 22:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha twee paarden in de race
ook hallo
whehehe leuk leuk leuk!quote:Op zondag 30 april 2006 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja wordt een belangrijke week! Ik voel me net Danny Blindalleen is mijn werkzekerheid een stukkie groter
![]()
officieel weet ik nog van niksquote:Op zondag 30 april 2006 22:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
whehehe leuk leuk leuk!
wat kan je nwe functie worden en wat is de nwe baan?
dweilpauze voor MiLalaaquote:Op zondag 30 april 2006 22:38 schreef MiLalaa het volgende:
De broer van Barbarais leuk
nieuwe ontdekking
aha leuk!quote:Op zondag 30 april 2006 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
officieel weet ik nog van niks(lobby lobby lobby)
maar ik krijg een rol als allround-medewerker, tegen het niveau van het management aan, kleine promotie... en die andere baan is feitelijk hetzelfde soort werk maar dan bij een bank
ah gossiequote:Op zondag 30 april 2006 22:39 schreef MiLalaa het volgende:
hoor ik daar het woord bank?zucht het is al bijna morgen ..
wat houdt jouw nieuwe functie precies in dan?quote:Op zondag 30 april 2006 22:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha leuk!
ik verwacht morgen eindelijk echt duidelijkheid te krijgen over mijn nwe functie..
2 maanden. Maar ik denk dat ik eind deze week wel instortquote:Op zondag 30 april 2006 22:41 schreef snellejelle het volgende:
ah gossie
zulk "leuk" werk? voor hoe lang is het?
Volgens mij wordt je ziek MiLalaa, je ziet wat pipsquote:
dat is nog niet precies bekendquote:Op zondag 30 april 2006 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat houdt jouw nieuwe functie precies in dan?
gewoon een weekje ziek zijn, dat hielp bij mij nog wel esquote:Op zondag 30 april 2006 22:43 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
2 maanden. Maar ik denk dat ik eind deze week wel instortNiet omdat het moeilijk is, integendeel. Maar het is gewoon niet leuk
red me!
regelneefquote:Op zondag 30 april 2006 22:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat is nog niet precies bekend
er komt een hele reorganisatie aan. ik krijg iig veel verantwoordelijkheden en moet mensen (die ouder zijn) aansturen en moet processen gaan inrichten en bewaken enzo
ow ja, en reizen inkopen in Frankrijk
Hopen dat het goed uitpaktquote:Op zondag 30 april 2006 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat ik hier als chronisch onderbetaalde maar niet naar gaan kijken![]()
Maar de verbetering is op komst... deze week weet ik meer: kans op nieuwe functie en kans op nieuwe baan bij een ander bedrijf
oh en dan komen wij weer dat reisje bij jou kopenquote:Op zondag 30 april 2006 22:45 schreef snellejelle het volgende:
ow ja, en reizen inkopen in Frankrijk
dat is wel de bedoelingquote:Op zondag 30 april 2006 22:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh en dan komen wij weer dat reisje bij jou kopen![]()
Bij welke bank moeten we langs komen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:43 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
2 maanden. Maar ik denk dat ik eind deze week wel instortNiet omdat het moeilijk is, integendeel. Maar het is gewoon niet leuk
red me!
quote:Op zondag 30 april 2006 22:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, die functiebenaming komt op mijn contract
met of zonder bivakmutsquote:Op zondag 30 april 2006 22:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Bij welke bank moeten we langs komen.
quote:Op zondag 30 april 2006 22:48 schreef snellejelle het volgende:
weten we btw al de huidige baan van TV
quote:Op zondag 30 april 2006 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn functie heet administratieve duizendpoot
Rick?quote:Op zondag 30 april 2006 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
administratief medewerker bij een kredietverstrekker![]()
en niet bij Leen
ook niet, maar ik zal de naam maar niet noemen, dadelijk word ik nog herkendquote:
voor een kopje koffie natuurlijkquote:Op zondag 30 april 2006 22:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Bij welke bank moeten we langs komen.
al teruggelezen? het valt reuzemee hoor...quote:
Ik niet, I'm a godquote:
zodra jij weg bentquote:Op zondag 30 april 2006 23:14 schreef komrad het volgende:
wanneer is het hapjestijd??
quote:Op zondag 30 april 2006 23:14 schreef komrad het volgende:
wanneer is het hapjestijd??
sorry komrad. het spijt mequote:Op zondag 30 april 2006 23:16 schreef MiLalaa het volgende:
dat is gemeen jelle! Hapjestijd is het zodra jij die vervelende B&vD weghaalt uit je avatar? Deal?
dat is goed, die award is toch al min of meer verlorenquote:Op zondag 30 april 2006 23:16 schreef MiLalaa het volgende:
dat is gemeen jelle! Hapjestijd is het zodra jij die vervelende B&vD weghaalt uit je avatar? Deal?
Het anoniem zijn bevalt me wel.quote:Op zondag 30 april 2006 23:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jij hebt niet voor niets geen fobo
quote:Op zondag 30 april 2006 23:17 schreef komrad het volgende:
dat is goed, die award is toch al min of meer verloren
Niet naar het snooker kijken ?quote:Op zondag 30 april 2006 23:12 schreef komrad het volgende:
luitjes, nu ik het topic weer gevonden heb ga ik zo weer slapen
het was al niet een echt positieve awardquote:Op zondag 30 april 2006 23:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hij luistert nog ook. En m'n oprechte deelneming over je verloren award..
ik ben de afgelopen week ook uit de anonimiteit getreden Bruce, jij kan niet achter blijvenquote:Op zondag 30 april 2006 23:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het anoniem zijn bevalt me wel.
Dat is ook mijn enige twijfel wat betreft de schaats meeting
aha kee.quote:Op zondag 30 april 2006 23:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het anoniem zijn bevalt me wel.
Dat is ook mijn enige twijfel wat betreft de schaats meeting
bitterballetjes?quote:Op zondag 30 april 2006 23:22 schreef komrad het volgende:
[..]
met wat hapjes kan je veel goedmaken hoor![]()
Bruce, Brahimov, komrad ..quote:Op zondag 30 april 2006 23:21 schreef TheVulture het volgende:
ik ben de afgelopen week ook uit de anonimiteit getreden Bruce, jij kan niet achter blijven
zo dat gaat snel bij jou, meteen van 1 naar 3 gezaktquote:
de rest is idd wel weggejaagdquote:Op zondag 30 april 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Hebben we trouwens als OWS fanaten definitief bezit genomen van de SC-reeks?
Da's wel een felicitatie waard dacht ik zo voor ons allemaal
volgens mij noemde ze de fotoboekloze users opquote:Op zondag 30 april 2006 23:24 schreef komrad het volgende:
[..]
zo dat gaat snel bij jou, meteen van 1 naar 3 gezakt
was op alfabetische volgordequote:Op zondag 30 april 2006 23:24 schreef komrad het volgende:
zo dat gaat snel bij jou, meteen van 1 naar 3 gezakt
We zijn dodelijkquote:
ga ze ook niet allemaal meer kijken.quote:Op zondag 30 april 2006 23:21 schreef komrad het volgende:
[..]
het was al niet een echt positieve award
@Bruce, mss nog 1 frame maar nog 6 frames dat wordt 3 uur vannacht of zo
Ik zit naar de re-run van Temptation Island te kijkenquote:Op zondag 30 april 2006 23:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ga ze ook niet allemaal meer kijken.
Nu ook naar Studio Voetbal aan het kijken, met een Hugo die op dreef is.
dott had net de fluke of the year.quote:Op zondag 30 april 2006 23:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ga ze ook niet allemaal meer kijken.
Nu ook naar Studio Voetbal aan het kijken, met een Hugo die op dreef is.
Hugo is in vormde laatste wekenquote:Op zondag 30 april 2006 23:26 schreef MiLalaa het volgende:
ohja bedankt goeie tip Studio Voetbal
al heb ik vandaag wel een aardig 'gesprek' gehad met pfafquote:Op zondag 30 april 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Hebben we trouwens als OWS fanaten definitief bezit genomen van de SC-reeks?
Da's wel een felicitatie waard dacht ik zo voor ons allemaal
hij slaat flink terugquote:Op zondag 30 april 2006 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik zap naar Studio Voetbal en ik zie Hugo Borst heerlijk te kijk worden gezet door Henk Kesler
zijn we nu al te min voor jequote:Op zondag 30 april 2006 23:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
al heb ik vandaag wel een aardig 'gesprek' gehad met pfafen ik vind em toch wel aardig want hij wordt luchtvaarttechnoloog
![]()
Hij is al gevlogenquote:Op zondag 30 april 2006 23:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
al heb ik vandaag wel een aardig 'gesprek' gehad met pfafen ik vind em toch wel aardig want hij wordt luchtvaarttechnoloog
![]()
dan is het goedquote:Op zondag 30 april 2006 23:29 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
m'n lieve komrad je staat nog steeds op 1![]()
normaal is hij wel lachen, maar vandaagquote:Op zondag 30 april 2006 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Hugo Borst echt zo'n zielige lul met vingers
Ik heb nog nooit om Hugo kunnen lachenquote:Op zondag 30 april 2006 23:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
normaal is hij wel lachen, maar vandaag
En nu staat komrad opeens weer op 1quote:Op zondag 30 april 2006 23:29 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
m'n lieve komrad je staat nog steeds op 1![]()
maar als jij me komt redden bij de bank, word jij het!quote:
he he he, waar ben ik in dit verhaalquote:Op zondag 30 april 2006 23:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
maar als jij me komt redden bij de bank, word jij het!
MiLaLaa gaat het moeilijk krijgenquote:Op zondag 30 april 2006 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
he he he, waar ben ik in dit verhaal
quote:Op zondag 30 april 2006 23:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
maar als jij me komt redden bij de bank, word jij het!
en ik?quote:Op zondag 30 april 2006 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
he he he, waar ben ik in dit verhaal
En dat helemaal uit Bussumquote:Op zondag 30 april 2006 23:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en ik?
ik ben naar zeeland geweest maar kan die plaatsnaam écht niet vinden![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 23:37 schreef komrad het volgende:
nou ik ga jullie met pijn in mijn hart verlaten om mijn bed op te zoeken
Ik wens jullie allen, en vanzelfsprekend speciaal Milalaa, een zeer prettige voortzetting en kijk uit naar een volgende conversatie in dit topic
quote:Op zondag 30 april 2006 23:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Met het OV dus ik deed er vijf uur over
Krijg binnenkort mijn nieuwe auto, misschien ook maar eens gaan toerenquote:Op zondag 30 april 2006 23:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Met het OV dus ik deed er vijf uur over
waar woon je eigenlijk?quote:Op zondag 30 april 2006 23:43 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Krijg binnenkort mijn nieuwe auto, misschien ook maar eens gaan toeren![]()
Den Boschquote:Op zondag 30 april 2006 23:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
waar woon je eigenlijk?
en de rest![]()
vlak bij Eindhovenquote:Op zondag 30 april 2006 23:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
waar woon je eigenlijk?
en de rest![]()
ik ookquote:Op zondag 30 april 2006 23:43 schreef Bruce117 het volgende:
Krijg binnenkort mijn nieuwe auto, misschien ook maar eens gaan toeren![]()
Seat Leon 1.6 sportquote:Op zondag 30 april 2006 23:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik ookkunnen we naar elkaar toe rijden. Welke auto krijg jij ?
quote:Op zondag 30 april 2006 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Nog een paar minuutjes wachten op de cijfers en dan![]()
![]()
![]()
nog een snel een nutteloze post voor de telling danquote:
quote:Op zondag 30 april 2006 23:59 schreef TheVulture het volgende:
nog een snel een nutteloze post voor de telling dan![]()
trustequote:
Neem morgen nog een dag vrij en probeer het opnieuw!quote:Op maandag 1 mei 2006 09:22 schreef placebeau het volgende:
Heb ik een dag vrij, maken ze me om negen uur wakker, verdomme.
![]()
heb morgen ook pas om 12 uur les.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:26 schreef XL het volgende:
[..]
Neem morgen nog een dag vrij en probeer het opnieuw! [afbeelding]
Geniet ervan, dat zal wel anders worden als je Natuurkunde studeert.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:29 schreef Mirri het volgende:
Ik heb lekker vakantie![]()
En dan Rome, ik hoef dus zo'n 3 weken niet naar school!![]()
Leuk, veel plezier. Wanneer vertrek je?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:29 schreef Mirri het volgende:
Ik heb lekker vakantie![]()
En dan Rome, ik hoef dus zo'n 3 weken niet naar school!![]()
Haha absoluut! Toch kijk ik er erg naar uit om lekker in Utrecht te gaan wonenquote:Op maandag 1 mei 2006 10:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geniet ervan, dat zal wel anders worden als je Natuurkunde studeert.
Over een weekje dus. Gewoon vakantie, of is het iets van stage of zo?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Haha absoluut! Toch kijk ik er erg naar uit om lekker in Utrecht te gaan wonen![]()
Ik ga 8 mei weg Wombcat.![]()
Haha nee geen stage, ik zit nog in de 5de klas.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Over een weekje dus. Gewoon vakantie, of is het iets van stage of zo?
Gaaf dat je zo'n wielrenner bent!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:08 schreef Wombcat het volgende:
Sardinië, zie hier voor een korte beschrijving.
quote:Op maandag 1 mei 2006 11:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Gaaf dat je zo'n wielrenner bent!![]()
Ben je ook een goede schaatser?![]()
Toen ik een jaar of 8 was, had ik ook een wielrenfiets. Toen ging weleens wielrennen, maar de eerste keer wist niet zo goed hoe ik moest sturen en toen reed ik tegen een boom met een hele harde schors.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]Schaatsen doe ik niet.
Vroeger wel een beetje (recreatief), dat was nog voordat ik ging fietsen overigens.
Dan heeft het je gezichtsvermogen in ieder geval niet beperkt.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:22 schreef Mirri het volgende:
heel klein deukje als litteken zitten boven mijn linkeroog, maar ik ben de enige die het ziet.![]()
Geen idee; ik hem hem net gemaakt en via de fotoboeksearch vind je me ook. Vreemdquote:
Toppiequote:Op maandag 1 mei 2006 19:22 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Geen idee; ik hem hem net gemaakt en via de fotoboeksearch vind je me ook. Vreemd
edit: ik sta ook bij Nieuwste boeken:
01-05 - Swine
01-05 - Brahimov
01-05 - nl0pvm
even geduld dus nog?
Thxquote:Op maandag 1 mei 2006 19:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Toppie
maak nog ff het forumicoontje aan: instellingen wijzigen en dan het eennaonderste hokje aanvinken
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het lukt jou en Vulture na mijn uitleg, ik moet leraar worden
ja nou bij mij nietquote:Op maandag 1 mei 2006 19:35 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het vinkje moest trouwens uit- en aangezet worden, stond nl. aan
Denk het niet, Dott heeft nog maar 3 frames nodig.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:33 schreef Bruce117 het volgende:
Zo het maken van de stats zit er weer op.
Straks nog lekker naar het snooker kijken, ben benieuwd of het een latertje gaat worden.
denk het eigenlijk ook niet, maar je weet maar nooit.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:38 schreef XL het volgende:
[..]
Denk het niet, Dott heeft nog maar 3 frames nodig.
Ik hoop niet dat ik op 3 na nu alle Fok! zieltjes gekrenkt hebquote:
* Wombcat denkt dat 'ie Brahimov maar uit zijn lijstje haaltquote:Op maandag 1 mei 2006 19:52 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik op 3 na nu alle Fok! zieltjes gekrenkt hebJe behoort duidelijk tot the inner circle, Bruce!
OWSOWSOWSquote:Op maandag 1 mei 2006 19:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
* Wombcat denkt dat 'ie Brahimov maar uit zijn lijstje haalt
Boven aan de pagina kan je kiezen voor "Opties".quote:Op maandag 1 mei 2006 19:57 schreef Wombcat het volgende:
Hoe kan ik trouwens een subforum uit MyAT slopen? Want dat WK-forum dat hoef ik er niet in.
in je MyAt zal hij nooit komen als je er niet postquote:Op maandag 1 mei 2006 19:57 schreef Wombcat het volgende:
Hoe kan ik trouwens een subforum uit MyAT slopen? Want dat WK-forum dat hoef ik er niet in.
Kun je toch onzichtbaar maken? Dacht ik tenminstequote:Op maandag 1 mei 2006 19:57 schreef Wombcat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |