Nintendo!quote:Op zondag 30 april 2006 15:34 schreef Remzz het volgende:
Het is dan ook een beetje een sportloze zondag

Wat verschikkelijk goed ik kom echt niet meer bijquote:
ja, leuk gedaanquote:Op zondag 30 april 2006 15:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat verschikkelijk goed ik kom echt niet meer bij![]()
Die schidpad die hij doodtrapt en daarna ook echt weer terugkomt
Finale van WK Snooker gaat zo beginnenquote:Op zondag 30 april 2006 15:34 schreef Remzz het volgende:
Het is dan ook een beetje een sportloze zondag
Korfbalquote:Op zondag 30 april 2006 15:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja, leuk gedaan
ik zie trouwens toch echte topsport op ned2 nu
Snookerquote:Op zondag 30 april 2006 15:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Finale van WK Snooker gaat zo beginnen
Ow nou dat is nog te doen... Opzich wel een idee z'n finalemaand, maar echt goed voor de kijkcijfers is het niet.quote:
nederlands volleybal topsportquote:Op zondag 30 april 2006 15:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja, leuk gedaan
ik zie trouwens toch echte topsport op ned2 nu
één van de mooiste nederlandse sportmomenten Nederland - Italië 1996 Atlantaquote:
die is leukquote:Op zondag 30 april 2006 16:34 schreef Remzz het volgende:
Over Mario gesproken
http://www.burorenkema.nl/2006/02/alle_gekheid_op_een_stickje.php
Leuk! Ga goed op je gevoel af hè?quote:Op zondag 30 april 2006 18:22 schreef MiLalaa het volgende:
Klinkt gezellig Mirri! Reggae dansen, geen idee hoe dat er ongeveer uit ziet maar kan me voorstellen dat het druk is.
Heb zelf weinig bijzonders gedaan. Heb dan ook beetje shit dagen achter de rug.
Hoewel, hierdoor vergeet ik bijna dat er vrijdag nog wel wat leuks was. Ik heb proefritten gemaakt in 2 autootjes en morgen ga ik mijn keuze maken![]()
Opel Corsa is inderdaad een leuk autootje.quote:Op zondag 30 april 2006 18:35 schreef MiLalaa het volgende:
ja, de keuze is tussen een polo en een corsa (damesautootjes he) en m'n gevoel gaat naar de corsa. Dat wordt em dus waarschijnlijk. In een hippe kleur blauwe uitvoering.![]()
Dan heb je dus wel iets gedaan.quote:Op zondag 30 april 2006 18:42 schreef snellejelle het volgende:
ik heb ook niets gedaan. Wel alle artiesten op het museumplein afgezeken en bekeken
Een auto, die MiLalaa. Leuk!
Woon wel in de buurt bij a'dam maar ze bekeken via een stream van 538 en dan commentaar leveren hier op Fokquote:Op zondag 30 april 2006 18:45 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dan heb je dus wel iets gedaan.![]()
Lekker lullig ben jij.;)
Woon je in de buurt van Amsterdam? Ik ben meer Utrechter, ook al woon ik er nog niet.![]()
ik heb niet zo'n verstand van auto's. Maar deze kwamen toevallig op m'n pad en lagen in m'n budget. Crossen maar. Op naar de strandmeet!quote:Op zondag 30 april 2006 18:43 schreef Mirri het volgende:
Opel Corsa is inderdaad een leuk autootje.![]()
Hoewel de Ford Fiësta ook mooi is, iets luxer misschien. Een vriend van mij heeft die auto, maar hij krijgt een auto van het werk. Misschien dus wel een beetje duurder.
Bah, bier.quote:Op zondag 30 april 2006 18:44 schreef pfaf het volgende:
Bier is de beste manier om een kater weg te werken.
Maar dan zou je dus altijd bier moeten drinken? Ik moet altijd de hele avond naar de wc als ik bier drink.quote:Op zondag 30 april 2006 18:44 schreef pfaf het volgende:
Bier is de beste manier om een kater weg te werken.
Ja, ik ga studeren in Utrecht, en dan wil ik graag op kamers. Hoewel het ook wel af te reizen is vanaf mijn huis, maar ik wil gewoon lekker op mezelf wonen.quote:Op zondag 30 april 2006 18:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Woon wel in de buurt bij a'dam maar ze bekeken via een stream van 538 en dan commentaar leveren hier op Fok
Ga je straks in Utrecht wonen dan?
Ik vind Elvis ook ge-wel-dig. Vooral All shook up, wat een lekker nummer is dat.quote:Op zondag 30 april 2006 18:52 schreef MiLalaa het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over Elvis.
Wat wel raar was, was dat ie in een rolstoel zat.
Verder was ie natuurlijk erg![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 18:56 schreef snellejelle het volgende:
Je schrikt ons af met je Elvis verhaal
ja het lijkt erop van welquote:Op zondag 30 april 2006 18:57 schreef Mirri het volgende:
Ik vind Elvis ook ge-wel-dig. Vooral All shook up, wat een lekker nummer is dat.
Wij hebben wel een klein beetje dezelfde muzieksmaak hè? Eerst Creedence en nu Elvis.![]()
Utrecht is hartstikke leuk. lekker langs de gracht zittenquote:Op zondag 30 april 2006 18:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, ik ga studeren in Utrecht, en dan wil ik graag op kamers. Hoewel het ook wel af te reizen is vanaf mijn huis, maar ik wil gewoon lekker op mezelf wonen.![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 18:58 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nog nooit in Utrecht geweest geloof ikohja wel eens heel eventjes.
Heb in Rotterdam op kamers gezeten. Maar vond Rotterdam niet echt tof om te wonen dus zodra het niet meer nodig was weer teruggekeerd.
Gedver, Rotterdam zou ik ook niet willen wonen. Ken iemand die daar op kamers zit, is nog wel te doen maar ik vind de sfeer in de stad niet leuk.quote:Op zondag 30 april 2006 18:58 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nog nooit in Utrecht geweest geloof ikohja wel eens heel eventjes.
Heb in Rotterdam op kamers gezeten. Maar vond Rotterdam niet echt tof dus zodra het niet meer nodig was weer teruggekeerd.
klinkt leukquote:Op zondag 30 april 2006 19:02 schreef Mirri het volgende:
Utrecht is een hele gemoedelijke stad. Met een lekker gevarieerd uitgaansleven. Paar weken geleden zat ik bij Jiddische/Joodse muzikanten en nu reggae.![]()
En ik heb in Utrecht ook weleens blote-voeten-dansen gedaan. Dat is vrij dansen en best wel heftig, dus dat doe ik niet te vaak...
Ik luister eigenlijk zelf nooit naar reggae, het was een idee van een vriend en die luistert daar vooral naar. Van die old-skool reggae en Jamaicaanse Ska. Het heeft wel iets, tis in ieder geval heerlijk om op te dansen!quote:Op zondag 30 april 2006 18:59 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja het lijkt erop van wel. Dan zal ik me nog eens in reggae moeten gaan verdiepen..
Jaa!quote:Op zondag 30 april 2006 19:03 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
klinkt leukik zal eens met je meegaan!
Heerlijk. Ik ga alvast in trainingquote:Op zondag 30 april 2006 19:06 schreef Mirri het volgende:
Jaa!Zal ik eens laten zien wat écht dansen is?
't Is serieus: Dance till you drop
![]()
Ow ja dat heb ik ook gedaan was tofquote:Op zondag 30 april 2006 18:42 schreef snellejelle het volgende:
ik heb ook niets gedaan. Wel alle artiesten op het museumplein afgezeken en bekeken
Een auto, die MiLalaa. Leuk!
Dat doen die studenten altijd, die zetten hun stoelen altijd zó, alsof ze publiek zijn, zodat ze iedereen die langsloopt kunnen zien.quote:Op zondag 30 april 2006 19:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Utrecht is hartstikke leuk. lekker langs de gracht zitten
meisjes kijkenquote:Op zondag 30 april 2006 19:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat doen die studenten altijd, die zetten hun stoelen altijd zó, alsof ze publiek zijn, zodat ze iedereen die langsloopt kunnen zien.![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 19:14 schreef snellejelle het volgende:
ja was gezellig, Brahimov durft hier niet te vertellen dat hij meedeed
quote:Op zondag 30 april 2006 19:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Sinds wanneer reageer jij niet meer op je reacties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |