Maar jullie hebben maandag tenminste vrij en wij niet en dat is ook niet eerlijkquote:
Ik ben student, ik neem vrij wanneer ik wil.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar jullie hebben maandag tenminste vrij en wij niet en dat is ook niet eerlijk
quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:34 schreef MiLalaa het volgende:
M'n inspiratie ervoor is op. Ik denk dat ik ermee stop..
Niet doen!. Straks komt de Giro en wordt het weer leuk. Bovendien is het gezellig als je meedoetquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:34 schreef MiLalaa het volgende:
M'n inspiratie ervoor is op. Ik denk dat ik ermee stop..
ik weet het nietquote:
Eerst van het weekend genieten (in winterjasquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:42 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik weet het nietik weet het gewoon allemaal eventjes niet meer!
![]()
Nou heel misschien gooi ik er morgennacht nog wel wat tegenaan.
Anders ik welquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:57 schreef MiLalaa het volgende:
Zoveel bijzondere plannen heb ik nog niet voor dit weekend.
Morgen de outfits van de prinsessen even bekijken op tv. En 's avonds wellicht nog even op stap. Maar eerst uitslapen. Ik kijk er nu al naar uit
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:06 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen, ben ik ook weer.... met kater deze keer
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:43 schreef snellejelle het volgende:
goedemiddag! ook aan het genieten van het 538 spektakel?
quote:
misschien dat die wel werkt?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:44 schreef 2Drix het volgende:
[..]
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/cross02.asp
probeer is zo
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[..]
misschien dat die wel werkt?
En MOTD. Is het snooker al afgelopen trouwens? Ronnie stond net achterquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:38 schreef snellejelle het volgende:
Weinig sport gezien vandaag. gelukkig begint Studio Sport zo![]()
ik volg het snooker niet zo, dus geen ideequote:Op zaterdag 29 april 2006 21:41 schreef Brahimov het volgende:
[..]
En MOTD. Is het snooker al afgelopen trouwens? Ronnie stond net achter
Maar dit is de Crucible!quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik volg het snooker niet zo, dus geen idee
Ik was ook erg lui vandaag. Uitslapen, wat aanklooien in huis en (even) tuin en toen 538 stream gekeken met Fok! erbij. Anouk was echt te gekquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:07 schreef MiLalaa het volgende:
Zelf heb ik niet veel gedaan. Ik was te laat wakker om nog bij de 'aubade' aanwezig te zijn voor de volksliederen. Vanmiddag een rondje gelopen door het dorp. Maar dat was ook weinig soeps. Er was geeneens koekhappen.
En hoe! Twee keer fantastische comebackquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:11 schreef snellejelle het volgende:
M'brough, 15de in Engeland maar wel Uefa cup finale
ja maar toch raar. net zo raar als Nac in de Uefa cupquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:12 schreef Brahimov het volgende:
[..]
En hoe! Twee keer fantastische comeback![]()
Racing Strasbourg speelde volgens mij eens Europees voetbal hoewel ze gedegradeerd waren, na bekerwinstquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja maar toch raar. net zo raar als Nac in de Uefa cup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |