Laat ik hier als chronisch onderbetaalde maar niet naar gaan kijkenquote:Op zondag 30 april 2006 19:26 schreef snellejelle het volgende:
voor zij die nog moeten kiezen:
gemiddelde startsalarissen
ik verdien gelukkig meer dan mijn startende branchegenoten
aha twee paarden in de racequote:Op zondag 30 april 2006 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat ik hier als chronisch onderbetaalde maar niet naar gaan kijken![]()
Maar de verbetering is op komst... deze week weet ik meer: kans op nieuwe functie en kans op nieuwe baan bij een ander bedrijf
ja wordt een belangrijke week! Ik voel me net Danny Blindquote:Op zondag 30 april 2006 22:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha twee paarden in de race
ook hallo
whehehe leuk leuk leuk!quote:Op zondag 30 april 2006 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja wordt een belangrijke week! Ik voel me net Danny Blindalleen is mijn werkzekerheid een stukkie groter
![]()
officieel weet ik nog van niksquote:Op zondag 30 april 2006 22:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
whehehe leuk leuk leuk!
wat kan je nwe functie worden en wat is de nwe baan?
dweilpauze voor MiLalaaquote:Op zondag 30 april 2006 22:38 schreef MiLalaa het volgende:
De broer van Barbarais leuk
nieuwe ontdekking
aha leuk!quote:Op zondag 30 april 2006 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
officieel weet ik nog van niks(lobby lobby lobby)
maar ik krijg een rol als allround-medewerker, tegen het niveau van het management aan, kleine promotie... en die andere baan is feitelijk hetzelfde soort werk maar dan bij een bank
ah gossiequote:Op zondag 30 april 2006 22:39 schreef MiLalaa het volgende:
hoor ik daar het woord bank?zucht het is al bijna morgen ..
wat houdt jouw nieuwe functie precies in dan?quote:Op zondag 30 april 2006 22:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha leuk!
ik verwacht morgen eindelijk echt duidelijkheid te krijgen over mijn nwe functie..
2 maanden. Maar ik denk dat ik eind deze week wel instortquote:Op zondag 30 april 2006 22:41 schreef snellejelle het volgende:
ah gossie
zulk "leuk" werk? voor hoe lang is het?
Volgens mij wordt je ziek MiLalaa, je ziet wat pipsquote:
dat is nog niet precies bekendquote:Op zondag 30 april 2006 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat houdt jouw nieuwe functie precies in dan?
gewoon een weekje ziek zijn, dat hielp bij mij nog wel esquote:Op zondag 30 april 2006 22:43 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
2 maanden. Maar ik denk dat ik eind deze week wel instortNiet omdat het moeilijk is, integendeel. Maar het is gewoon niet leuk
red me!
regelneefquote:Op zondag 30 april 2006 22:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat is nog niet precies bekend
er komt een hele reorganisatie aan. ik krijg iig veel verantwoordelijkheden en moet mensen (die ouder zijn) aansturen en moet processen gaan inrichten en bewaken enzo
ow ja, en reizen inkopen in Frankrijk
Hopen dat het goed uitpaktquote:Op zondag 30 april 2006 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat ik hier als chronisch onderbetaalde maar niet naar gaan kijken![]()
Maar de verbetering is op komst... deze week weet ik meer: kans op nieuwe functie en kans op nieuwe baan bij een ander bedrijf
oh en dan komen wij weer dat reisje bij jou kopenquote:Op zondag 30 april 2006 22:45 schreef snellejelle het volgende:
ow ja, en reizen inkopen in Frankrijk
dat is wel de bedoelingquote:Op zondag 30 april 2006 22:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh en dan komen wij weer dat reisje bij jou kopen![]()
Bij welke bank moeten we langs komen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:43 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
2 maanden. Maar ik denk dat ik eind deze week wel instortNiet omdat het moeilijk is, integendeel. Maar het is gewoon niet leuk
red me!
quote:Op zondag 30 april 2006 22:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, die functiebenaming komt op mijn contract
met of zonder bivakmutsquote:Op zondag 30 april 2006 22:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Bij welke bank moeten we langs komen.
quote:Op zondag 30 april 2006 22:48 schreef snellejelle het volgende:
weten we btw al de huidige baan van TV
quote:Op zondag 30 april 2006 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn functie heet administratieve duizendpoot
Rick?quote:Op zondag 30 april 2006 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
administratief medewerker bij een kredietverstrekker![]()
en niet bij Leen
ook niet, maar ik zal de naam maar niet noemen, dadelijk word ik nog herkendquote:
voor een kopje koffie natuurlijkquote:Op zondag 30 april 2006 22:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Bij welke bank moeten we langs komen.
al teruggelezen? het valt reuzemee hoor...quote:
Ik niet, I'm a godquote:
zodra jij weg bentquote:Op zondag 30 april 2006 23:14 schreef komrad het volgende:
wanneer is het hapjestijd??
quote:Op zondag 30 april 2006 23:14 schreef komrad het volgende:
wanneer is het hapjestijd??
sorry komrad. het spijt mequote:Op zondag 30 april 2006 23:16 schreef MiLalaa het volgende:
dat is gemeen jelle! Hapjestijd is het zodra jij die vervelende B&vD weghaalt uit je avatar? Deal?
dat is goed, die award is toch al min of meer verlorenquote:Op zondag 30 april 2006 23:16 schreef MiLalaa het volgende:
dat is gemeen jelle! Hapjestijd is het zodra jij die vervelende B&vD weghaalt uit je avatar? Deal?
Het anoniem zijn bevalt me wel.quote:Op zondag 30 april 2006 23:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jij hebt niet voor niets geen fobo
quote:Op zondag 30 april 2006 23:17 schreef komrad het volgende:
dat is goed, die award is toch al min of meer verloren
Niet naar het snooker kijken ?quote:Op zondag 30 april 2006 23:12 schreef komrad het volgende:
luitjes, nu ik het topic weer gevonden heb ga ik zo weer slapen
het was al niet een echt positieve awardquote:Op zondag 30 april 2006 23:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hij luistert nog ook. En m'n oprechte deelneming over je verloren award..
ik ben de afgelopen week ook uit de anonimiteit getreden Bruce, jij kan niet achter blijvenquote:Op zondag 30 april 2006 23:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het anoniem zijn bevalt me wel.
Dat is ook mijn enige twijfel wat betreft de schaats meeting
aha kee.quote:Op zondag 30 april 2006 23:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het anoniem zijn bevalt me wel.
Dat is ook mijn enige twijfel wat betreft de schaats meeting
bitterballetjes?quote:Op zondag 30 april 2006 23:22 schreef komrad het volgende:
[..]
met wat hapjes kan je veel goedmaken hoor![]()
Bruce, Brahimov, komrad ..quote:Op zondag 30 april 2006 23:21 schreef TheVulture het volgende:
ik ben de afgelopen week ook uit de anonimiteit getreden Bruce, jij kan niet achter blijven
zo dat gaat snel bij jou, meteen van 1 naar 3 gezaktquote:
de rest is idd wel weggejaagdquote:Op zondag 30 april 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Hebben we trouwens als OWS fanaten definitief bezit genomen van de SC-reeks?
Da's wel een felicitatie waard dacht ik zo voor ons allemaal
volgens mij noemde ze de fotoboekloze users opquote:Op zondag 30 april 2006 23:24 schreef komrad het volgende:
[..]
zo dat gaat snel bij jou, meteen van 1 naar 3 gezakt
was op alfabetische volgordequote:Op zondag 30 april 2006 23:24 schreef komrad het volgende:
zo dat gaat snel bij jou, meteen van 1 naar 3 gezakt
We zijn dodelijkquote:
ga ze ook niet allemaal meer kijken.quote:Op zondag 30 april 2006 23:21 schreef komrad het volgende:
[..]
het was al niet een echt positieve award
@Bruce, mss nog 1 frame maar nog 6 frames dat wordt 3 uur vannacht of zo
Ik zit naar de re-run van Temptation Island te kijkenquote:Op zondag 30 april 2006 23:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ga ze ook niet allemaal meer kijken.
Nu ook naar Studio Voetbal aan het kijken, met een Hugo die op dreef is.
dott had net de fluke of the year.quote:Op zondag 30 april 2006 23:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ga ze ook niet allemaal meer kijken.
Nu ook naar Studio Voetbal aan het kijken, met een Hugo die op dreef is.
Hugo is in vormde laatste wekenquote:Op zondag 30 april 2006 23:26 schreef MiLalaa het volgende:
ohja bedankt goeie tip Studio Voetbal
al heb ik vandaag wel een aardig 'gesprek' gehad met pfafquote:Op zondag 30 april 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Hebben we trouwens als OWS fanaten definitief bezit genomen van de SC-reeks?
Da's wel een felicitatie waard dacht ik zo voor ons allemaal
hij slaat flink terugquote:Op zondag 30 april 2006 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik zap naar Studio Voetbal en ik zie Hugo Borst heerlijk te kijk worden gezet door Henk Kesler
zijn we nu al te min voor jequote:Op zondag 30 april 2006 23:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
al heb ik vandaag wel een aardig 'gesprek' gehad met pfafen ik vind em toch wel aardig want hij wordt luchtvaarttechnoloog
![]()
Hij is al gevlogenquote:Op zondag 30 april 2006 23:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
al heb ik vandaag wel een aardig 'gesprek' gehad met pfafen ik vind em toch wel aardig want hij wordt luchtvaarttechnoloog
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |