NTR bij DS gamesquote:Op donderdag 27 april 2006 20:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Codenaams boeien toch niet?Het is een interne codenaam.
Als we straks Nintendo Wii producten aanschaffen zul je de serienummers "REV-XXX" tegenkomen, zoals je "DOL-XXX" (Dolphin) hebt bij Gamecube producten.
Dát was nou een belachelijke naam jaquote:Op donderdag 27 april 2006 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad.
Anders zou je iets krijgen als Nintendo 64, dat zou Ninty nooit doen natuurlijk...
Mijn afhaalchinees kon me vroeger altijd heel goed vragen of ik een lolly wilde. Maar kroepoek werd altijd dan weer kloepoek.quote:
Katana bij de Dreamcast ook imhoquote:Op donderdag 27 april 2006 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij de GameCube was de werktitel overigens wél beter, 'Dolphin'.
Zo intern was ie niet als je zelf sites opzet met revolution in de urlquote:Op donderdag 27 april 2006 20:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Codenaams boeien toch niet?Het is een interne codenaam.
Als we straks Nintendo Wii producten aanschaffen zul je de serienummers "REV-XXX" tegenkomen, zoals je "DOL-XXX" (Dolphin) hebt bij Gamecube producten.
Bij games doen ze het ook.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Katana bij de Dreamcast ook imho
Oh en natuurlijk Longhorn en Vista
Maar het gaat om Japanners, niet om Chinezenquote:Op donderdag 27 april 2006 20:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mijn afhaalchinees kon me vroeger altijd heel goed vragen of ik een lolly wilde. Maar kroepoek werd altijd dan weer kloepoek.
Volgens mij dan
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Maar het gaat om Japanners, niet om Chinezen
Daar had ik inderdaad ook respect voor.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vond Revolution eigenlijk wel een toffe naam, zonde dat ze dat ook niet als uiteindelijke naam hebben gekozen.
Nintendo moest wel gek zijn om Revolution als echt product naam te gebruiken.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vond Revolution eigenlijk wel een toffe naam, zonde dat ze dat ook niet als uiteindelijke naam hebben gekozen.
Euhm. Waarom?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo moest wel gek zijn om Revolution als echt product naam te gebruiken.
omdat er 4 mensen zijn die Wii eenquote:
Wat is er zo uitdagend aan de naam Wii?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:16 schreef ikookhier het volgende:
Mooie korte naam wii geen nummers,prima naam om het grote publiek aan te sprekensimpel&uitdagend
![]()
Niks, maar 't is Nintendo he. Alles wat ze doen is origineel, uniek en uitdagend. Je weet tog!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er zo uitdagend aan de naam Wii?
Het saamhorigheidsgevoel aanspreken. Samen spelen. Samen plezier beleven. Een beetje als het 'jump in' van Xboxquote:Op donderdag 27 april 2006 20:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er zo uitdagend aan de naam Wii?
Stom van me, dat was ik even vergeten..quote:Op donderdag 27 april 2006 20:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niks, maar 't is Nintendo he. Alles wat ze doen is origineel, uniek en uitdagend. Je weet tog!
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het saamhorigheidsgevoel aanspreken.
Als zou dat ding ko;edrfnwsfsdn-0nf8n90wfnips heten, als er leuke games komen koop ik um.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
vind wel toffe naam.
en waar maakt iedereen zich druk om, als je de naam niet mooi vind, koop je hem toch niet..
En als je hem wel koopt, geef je hem een andere naam, net zoals bij je lul
Nintendo Nitro was hetquote:Op donderdag 27 april 2006 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NTR bij DS games
Onwetendheid is een zege voor velen.
Omdat dat een kutnaam is voor een console. Dat iedereen het nu beter vindt dan Wii komt omdat je eraan gewend bent geraaktquote:
Ja. En dus hebben ze NTR als afkorting.quote:
quote:+ "Je voudrais un game pour le Wii."
- "Pour le oui?"
+ "Non!"
- "Oui! Aargh je ne comprend pas."
En nee, in het nederlands krijg je ook problemenquote:+ "Ich wolle ein Wii"
- "wie bedeuten Sie Sie?"
+ "Nicht wie, Wii!"
- "Huh?!"
En waarom is het zo'n kutnaam? Ze wilden iets revolutionairs, dan is revolution toch een goede naam.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat dat een kutnaam is voor een console. Dat iedereen het nu beter vindt dan Wii komt omdat je eraan gewend bent geraakt
Nintendo Wii is gewoon een goede naam, klaar.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat dat een kutnaam is voor een console. Dat iedereen het nu beter vindt dan Wii komt omdat je eraan gewend bent geraakt
Op zich zou je gelijk hebben. Maar Revolution is gewoon een gekke naam. Straalt niets uit. Behalve dan dat het apparaat een revolutie zou brengen okay. Maar Wii is veel meer een merknaam dat op zichzelf kan staan.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En waarom is het zo'n kutnaam? Ze wilden iets revolutionairs, dan is revolution toch een goede naam.
Fransen zullen geen probleem vormen hoor, die spreken oui toch allemaal uit als wè.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:26 schreef Bot13 het volgende:
[..]
[..]
En nee, in het nederlands krijg je ook problemen"Wie bedoel je?" ..
oude post, ik weet het, maar dr schoot me iets te binnen. okee, 2 japanners zitten te nintendoën.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ummm... Japnners hebben moeite met de L, niet de R... Dus dan zou het in het begin "Orrutra 64" zijn geweest en met Revolution zou het "Revorrution" zijn geweest.
Oneens. En ik heb een masters of science in marketing, dus mijn mening teltquote:Op donderdag 27 april 2006 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op zich zou je gelijk hebben. Maar Revolution is gewoon een gekke naam. Straalt niets uit. Behalve dan dat het apparaat een revolutie zou brengen okay. Maar Wii is veel meer een merknaam dat op zichzelf kan staan.
Mooi hequote:Op donderdag 27 april 2006 21:18 schreef leejow het volgende:
Ah wat heerlijk dat de bashers er al weer zijn.
Wii
Een hippe naam als deze is veel beter te marketen dan Revolution.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Oneens. En ik heb een masters of science in marketing, dus mijn mening telt.
Nintendo en marketenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:25 schreef Marble het volgende:
[..]
Een hippe naam als deze is veel beter te marketen dan Revolution.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |